Ik hou niet van chocoladetaartquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmmmm co hazelnootschuimtaart is heeeeeeeeeeeeeerlijk
offuh waar ik ook gek op ben, chocoladetaart met slagroooooooom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Muis, hij ligt al klaar voor je!
[ afbeelding ]
Wat ist?quote:
Ging dat over je opspelende hormonen of over mijn bananensoes?quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:44 schreef Goodbye het volgende:
Ooit een kat zo zien kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ging dat over je opspelende hormonen of over mijn bananensoes?
Dat eerste he?
het is niet alsof ie iets gevraagd hadquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Edit: ik las net pas 'en dan in het hond' eronder
LoL!
Maareh, Kwak, had je hem niet van tevoren gewaarschuwd voor je issues met eten?Dit is alleen maar lastig voor jou en niet leuk voor hem denk ik!
Nouja als ie het nog niet wist weet ie het iig nu
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:44 schreef Goodbye het volgende:
Ooit een kat zo zien kijken?
OMG I LoL-ed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zoiets zou bijna geen kat meer mogen hetenWat het wel is weet ik eigenlijk ook niet
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Oh, dan moet ik even de kaasfobie van LXIV aanhalen hoor. Uit een oud topic van Viking.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:46 schreef kwakveense het volgende:
()
sterker nog, tot een jaa rof 3 geleden raakte ik kaas niet eens aan en at ik niks waar kaas tegenaan gelegen zou kunnen hebben. ik heb een kaasfobie.
Het vervolg kwam er nooit, al was er wel belangstelling.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Altijd heb ik gedacht dat ik de enige Nederlander was die bang was voor kaas. Eindelijk hoor ik van iemand die dezelfde angst heeft! Zelfs het lezen of schrijven van het woord kaas bezorgt me de koude rillingen. Nu ik dit aan het typen ben staan me de nekharen overeind. Alleen het woord al. KAAS. Die langgerekte AA op links geflankeerd met zo'n harde K en afgesloten met die sissende S. Verschrikkelijk.
Voor iemand die deze fobie niet heeft lijkt het misschien uiterst onwaarschijnlijk dat mensen bang kunnen zijn voor kaas. Maar voor mij is het evengoed onvoorstelbaar dat mensen bang kunnen zijn voor zo'n klein lief muisje dat geen enkel gevaar vormt. Natuurlijk weet ik wel dat kaas niet gevaarlijk is, maar wanneer er een homp kaas in mijn buurt komt lijkt het alsof mijn keel wordt dichtgeknepen. In een klap staat het koude zweet me op de rug. Wanneer ik dan niet weg kan raak ik volledig in paniek. Ik geloof dat ik in staat ben om van een verdieping van 5-hoog te springen wanneer mij geen keuze meer rest tussen kaas en vluchten.
Niet alle soorten kaas jagen me evenveel angst aan. Voor Franse kazen ben ik helemaal niet bang, voor mijn gevoel is dat helemaal geen kaas. Nee, de kaas waar ik bang voor ben is de gewone Nederlandse kaas, van die gele met zo'n oranje korst. Gruwelijk. Wanneer kaas in plakjes gesneden is valt het wel mee. Op de een of andere manier lijkt de macht van kaas dan enigzins gebroken. Het meest verschrikkelijk zijn die grote driehoekige hompen kaas die naar je liggen te loeren vanaf de ontbijttafel. Onvoorstelbaar dat mensen gewoon onbezorgd met elkaar praten terwijl er zo'n homp langs ze ligt. Merken ze dan helemaal niks?
Waar het precies vandaan gekomen is weet ik niet. Zolang ik me kan herinneren heb ik deze angst al. Mijn moeder heeft me verteld dat zelfs al toen ik nog heel klein was, ik af en toe helemaal hysterisch werd aan de ontbijttafel. Pas na enkele maanden kwamen ze erachter dat dit alleen maar gebeurde wanneer er een stuk kaas op tafel werd gezet. Vanaf dat moment kwam ik thuis in ieder geval niet meer met kaas in aanraking.
Mijn ouders hadden de hoop dat het wel minder zou worden naarmate ik ouder werd. Toen ik een jaar of acht was kon ik tenminste begrijpen dat kaas niet daadwerkelijk gevaarlijk was. Het zou mij in ieder geval nooit kunnen verwonden, doden of opeten. Maar het vreemde is dat ondanks dit besef de angst voor kaas eigenlijk nooit minder werd. Gelukkig woonde ik vlakbij de basisschool, zodat ik tussen de middag thuis kon gaan eten. Er was afgesproken met de school dat ik altijd vijf minuten eerder weg mocht in de pauze. Zo kon soms wekenlang voorkomen worden dat ik bij kaas in de buurt kwam of er zelfs maar aan hoefde te denken. Dat waren hele goede weken. Maar diep van binnen bleef de angst voor kaas bestaan, wies zelfs langzaam aan. Het probleem werd niet opgelost maar omzeild.
De problemen begonnen pas echt toen ik op mijn 19e op kamers ging wonen. Pas toen besefte ik me hoezeer mijn ouders me al die tijd beschermt hadden. Vanaf
(Wordt vervolgt bij belangstelling)
Cootjes waterrekening gaat weer trough teh roof vanaaf...quote:
Ha! Dat had ik ook laatst! Ik was heel crea-bea een armbandje aan het knopen, met kraaltjes erin verwerkt enzo, probeerde ik een kraaltje vast te maken, lukte niet, naald erbij, RATS kraaltje stuk EN naald langs vingertop! Gaah. En dan daarna een dorito-chipje met paprika vastpakkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:51 schreef Vivi het volgende:
Au. Godver.
Weten jullie wat pijn doet? Met je vinger die je vanmiddag hebt gesneden aan een vilein vel papier een zuur augurkje uit een pot proberen te harken....
Wint dit de prijs voor meest nutteloze info?
Au...
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Cootjes waterrekening gaat weer trough teh roof vanaaf...
Dan hier mijn gouden tip voor je VS verblijf: vraag ALTIJD of er kaas op of in het eten dat je wil bestellen, zit. Die lui doen dat in alles! Then again vinden ze het vaak geen moeite om het eraf te laten als je erom vraagt. Maar toch, altijd even checken!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:56 schreef kwakveense het volgende:
@ sigme, lol!! zó zou ik t nou ook weer niet omschrijven. maar ik zal idd liever een gat in mn hand spijkeren dan een stukje kaas (frans even erg of erger nog dan hollands) in mn mond stoppen.
kaaspoeder/gebakken piepkleine stukjes geraspte kaas (waar dan du echt níks zachts meer aan is) in kaascrackers gaan wel.
het is vooral dat je kaas (en ook dingen als mayonaise en roomsausjes) niet ergens af kunt vegen. het zit op en in je ete, en het kan er niet af, en dus kan ik de rest dan niet meer eten...
(mayonaise, creme fraiche en kaas vallen bij mij in dezelfde enge categorie) peperroomsaus gaat nét....dat heb ik vorig jaar een beetje leren eten...dat smaakt gelukkig meer naar het vlees dan naar room.
En dan ook gewoon precíes weten wat Viev bedoelt he?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Iets zegt me dat er iets niet helemaal jofel zit met m'n rep.
Oh, maar dat wist ik ook heurrrrquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan ook gewoon precíes weten wat Viev bedoelt he?
Very braaf, Kwakzor!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:02 schreef kwakveense het volgende:
thnx muis! heb ik tot nu toe idd ook gedaan, op t vliegveld toen ik een hotdog haalde... (verder alleen nog maar zelf gekookt, braaf he?)
Die robert gaf het aan baby, maar ze gaf het terug en zei dat hij uit haar buurt moest blijven en die van haar zusquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kwam bij de 100e keer bekijken van DD erachter dat The Fountainhead erin voorkomt. Rara wie weet waar?
jup! een flinke fastfood maaltijd: 8 dollarquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Very braaf, Kwakzor!![]()
En dat in het land van Junkfood, waar junk goeikoper is (toch?) dan gewoon eten! *clappity clappity*
Hee, wat goed!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Die robert gaf het aan baby, maar ze gaf het terug en zei dat hij uit haar buurt moest blijven en die van haar zus
Bij het opdekken van de ontbijttafel vlak voor de pot thee over den lulll.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kwam bij de 100e keer bekijken van DD erachter dat The Fountainhead erin voorkomt. Rara wie weet waar?
Loop jij wel genoeg buiten met je neus in de zon? Elke dag tussen 12 en 13 uur minstens een half uur naar buiten, flinke wandeling maken en ergens een kop thee drinken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:03 schreef kwakveense het volgende:
great, ik heb t vandaag in elk geval langer volgehouden tot de eerste tranen! t is al 16 uur s middags en ik ben nú pas verdrietjes!
gauw nog even een hoofdstukje lezen. ben vandaag wel 2 keer zo productief geweest als gisteren. moregn weer een stapje erbij.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:11 schreef Vivi het volgende:
Spuit elf
Al was mijn omschrijving ietsjes anders![]()
Ahja, hangt er vanaf wat je eet natuurlijk! Al vind ik dat rijst, kipfilet en paprika niet zo duur zou moeten wezen! Voor 1 of 2 personen iig niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:13 schreef Vivi het volgende:
Als ik 10 euro betaal voor mijn avond eten vind ik dat ik heel goedkoop uit ben heur?!
... en dat gevoel dat ze moet hebben dat ze hem heel lang of misschien nooit meer gaat zienquote:
Oh! Maar Kwakz0r bedoelde toch gewoon zelf kopen in den superrrrrrrmarket?quote:
om helemaal niksquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
Kwakkie, waarom ben je nu verdrietig dan?
dat gaat helaas niet. ik word geacht van 8.30 tot 16.45 in de bieb te zitten, met een korte lunchpauze (waarin ik gauw iets te eten naar binnenschuif) de rest van de tijd zit ik handschrifte over te tikken in een onmogelijk ongezonder houding, of op fok omdat ik jeuk krijg in elke cel van mn lichaam als ik zo lang zit te werken... maar t moet want ik moet t meeste eruit halen hier, en daarvoor moet ik oertikken overtikken overtikken... (toen ik hierhen ging dacht ik dat ze voor mij zouden wllen kopiëren of dat ik zelf foto's zou mogen maken en dat ik lekker kon researchen in alle andere bronnen die ze hebben) ik ben dus ook een beetje teleurgesteld...quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Loop jij wel genoeg buiten met je neus in de zon? Elke dag tussen 12 en 13 uur minstens een half uur naar buiten, flinke wandeling maken en ergens een kop thee drinken.
Nou ja, dat is de opdracht waarmee ik morgen mezelf het huis uit ga schoppen. Mijn winterdip speelt gigantisch op de laatste paar dagen.
voor zelf boodschappen doen vind ik het schandalig... ik koop thuis 2 kipfilets voor 3,50 daar eet ik twee dagen van, hier kost één kipfilet 4 dollar, 200 gram gehakt 3dollar, een komkommer 2 dollar, een paprika 2 dollar, een potje djinten of djahe 6 dollar (heb maar 1 van de twee gekozen)en gewoon 750 gram rijst kost 6,5 dollarquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:13 schreef Vivi het volgende:
Als ik 10 euro betaal voor mijn avond eten vind ik dat ik heel goedkoop uit ben heur?!
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:02 schreef kwakveense het volgende:
thnx muis! heb ik tot nu toe idd ook gedaan, op t vliegveld toen ik een hotdog haalde... (verder alleen nog maar zelf gekookt, braaf he?)
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef kwakveense het volgende:
[..]
om helemaal niksomdat ik mezelf stom vind met mn eetgedoe en er tegelijkertijd echt niet nu terstond iets aan kan veranderen, omdat ik niet geiet, omdat ik mijn klotebaan stom vind zélfs als ik in amerika zit, etc...
[..]
dat gaat helaas niet. ik word geacht van 8.30 tot 16.45 in de bieb te zitten, met een korte lunchpauze (waarin ik gauw iets te eten naar binnenschuif) de rest van de tijd zit ik handschrifte over te tikken in een onmogelijk ongezonder houding, of op fok omdat ik jeuk krijg in elke cel van mn lichaam als ik zo lang zit te werken... maar t moet want ik moet t meeste eruit halen hier, en daarvoor moet ik oertikken overtikken overtikken... (toen ik hierhen ging dacht ik dat ze voor mij zouden wllen kopiëren of dat ik zelf foto's zou mogen maken en dat ik lekker kon researchen in alle andere bronnen die ze hebben) ik ben dus ook een beetje teleurgesteld...
[..]
voor zelf boodschappen doen vind ik het schandalig... ik koop thuis 2 kipfilets voor 3,50 daar eet ik twee dagen van, hier kost één kipfilet 4 dollar, 200 gram gehakt 3dollar, een komkommer 2 dollar, een paprika 2 dollar, een potje djinten of djahe 6 dollar (heb maar 1 van de twee gekozen)en gewoon 750 gram rijst kost 6,5 dollar
Hij kijkt ook zo... zo... broeierig!quote:
Ik kan me je teleurstelling wel indenken, maar van een wandeling overdag door die toffe omgeving gaat de kwaliteit van je werk waarschijnlijk enorm vooruit. En als het dat niet doet, geniet jij meer van je tijd daar. Die belangrijker is dan die opdracht, want je komt daar waarschijnlijk maar een keer. Dus probeer meer te genieten en je werk naar eigen kunnen wat in te richten, zodat je nog wel aan wat research toekomt. Succes!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef kwakveense het volgende:
dat gaat helaas niet. ik word geacht van 8.30 tot 16.45 in de bieb te zitten, met een korte lunchpauze (waarin ik gauw iets te eten naar binnenschuif) de rest van de tijd zit ik handschrifte over te tikken in een onmogelijk ongezonder houding, of op fok omdat ik jeuk krijg in elke cel van mn lichaam als ik zo lang zit te werken... maar t moet want ik moet t meeste eruit halen hier, en daarvoor moet ik oertikken overtikken overtikken... (toen ik hierhen ging dacht ik dat ze voor mij zouden wllen kopiëren of dat ik zelf foto's zou mogen maken en dat ik lekker kon researchen in alle andere bronnen die ze hebben) ik ben dus ook een beetje teleurgesteld...
Ik snap! Vandaar dat ik op blz. 1 eerst postte dat ik het ook wilde met Patrick, en daarna er onder editte 'misschien toch niet met hem'.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:33 schreef conleche het volgende:
En toch vind ik Patrick zelf niet echt doable. Gek hè!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik kan me je teleurstelling wel indenken, maar van een wandeling overdag door die toffe omgeving gaat de kwaliteit van je werk waarschijnlijk enorm vooruit. En als het dat niet doet, geniet jij meer van je tijd daar. Die belangrijker is dan die opdracht, want je komt daar waarschijnlijk maar een keer. Dus probeer meer te genieten en je werk naar eigen kunnen wat in te richten, zodat je nog wel aan wat research toekomt. Succes!
Vrouwen denken ook gewoon in "doable"quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:33 schreef conleche het volgende:
En toch vind ik Patrick zelf niet echt doable. Gek hè!
Hij doet wel goed alsof. Hij fopt me bijna!
*pakt een dweil en veegt Co bij elkaar op de grond*quote:
Jij dacht van niet?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vrouwen denken ook gewoon in "doable"
Doe nu niet net of je dat niet wist!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vrouwen denken ook gewoon in "doable"
Whihihi! Geniet er maar van hoor schat!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
JA?!.
Nobody puts Baby in a corner.
To the best of my abilities:quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Ben ik ook weer ff
Iemand een samenvatting van vanmorgen half 8 tot nu toevallig?
Nou ja, niet zo openlijk dan misschienquote:
Ja, van jou welquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Doe nu niet net of je dat niet wist!!
Nee, die hou ik voor gezien.....quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
Die DD2 gaat echt helemaal nérgens over!
Ik zou dit niet pikken hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, van jou wel
Maar "in general" verbaast me enigszins, niet dat ik daarmee jou in een groep plaats ofzo
(je moet hier gewoon oppassen met wat je typt)
Nogmaals: what the hell happened to my rep???quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, van jou wel
Maar "in general" verbaast me enigszins, niet dat ik daarmee jou in een groep plaats ofzo
(je moet hier gewoon oppassen met wat je typt)
Ik vind ze ook niet doablequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, die hou ik voor gezien.....
Jij zoekt gewoon een excuus om je kraantje met een bezoek te vereren, kleine viezerik!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, die hou ik voor gezien.....
van Harte Twinssssquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh toevoeging:
De Twins zijn jaaaarig!(a.k.a. Aventura en Cinnamongirl!)
En uiteraard hoi TJ!
Ben jij niet de heleen van rooyen van dit topic dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Nogmaals: what the hell happened to my rep???
quote:
Oh wat schattigquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en Viev, weet je nog die heaumeau met het liefste gezicht?
Die zong met Tony Neef en Brigitte Nijman twee gewellllllldige songfestival medley's tijdens het Nationale Songfestival!![]()
![]()
Eresssss tuhuhuuuuuuuuuuuuuuuu!
Die heeft een fles safari op, omdat het kon ofzoquote:
Ieuw!!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ben jij niet de heleen van rooyen van dit topic dan?
Het raakt echt kant nog wal!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:46 schreef Vivi het volgende:
Kom op...dat embryo kan toch niet tippen aan Johnny.
Heej kom is knuffel halen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:46 schreef kwakveense het volgende:
ik wíl ook gewoon niet in -10 een rondje lopenmaar misschien toch morgen maar heel even proberen...
er is momenteel toch even geen land emt mij te bezeilen...en ik voel me met de minuut schuldiger dat ik er niet van geniet..(al vraag ik me af hoeveel jullie zouden genieten als je 8 en een half uur in en bibliotheek zit om dingen over te schrijven, en 's avonds alleen op de bank of op je kamer) ik ga er vandoor, naar huis...even op mn bed een potje janken voor het eten, en dan knap ik vanavond vast wel weer op. en morgen hoop ik dat de traantjes helemaaaaal wegblijven.
jullie zijn erg lief allemaal![]()
Zolang je ook maar een beetje zonlicht (of vitamine D) scoort en wat leuke dingen doet. Take care, Kwak!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:46 schreef kwakveense het volgende:
ik wíl ook gewoon niet in -10 een rondje lopenmaar misschien toch morgen maar heel even proberen...
er is mmenteel toch even geen land emt mij te bezeilen... ik ga er vandoor, naar huis...even op mn bed een potje janken voor het eten, en dan knap ik vanavond vast wel weer op.
jullie zijn erg lief allemaal
Wou dr ff moed in spreken voor de laatstequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die heeft een fles safari op, omdat het kon ofzo
*perks up* Hoor ik House?quote:
*Eens is met Marietje*quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*perks up* Hoor ik House?![]()
<rant> al was die serie in het begin veuuul verslavender en heel veel belangrijke personages komen nauwelijks meer terug en de nieuwe worden niet genoeg uitgedieptBareuh. Gelukkig is House nog wel enigszins House. Maar ook weer minder dan in het begin </rant>
Ik ga slapen!Baibai! Veel plezier met Safari / kranen / Johnny's of embryos!
Op deze vraag weet je zelf het antwoord!!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
Echt niet? Want ik heb altijd het idee dat ik nu dan toch wel over de 1500 kcal zit en dat het dan toch al verziekt is en dat ik dan net zo goed nog wat tucjes kan nemenMaar het heeft dan dus toch nog nut om te stoppen voor vandaag? Ik heb het langer volgehouden dan gister in elk geval. Dus als ik morgen gewoon vroeg(er) naar bed ga moet het lukken.
*nog even op de valreep* Jamaar met 1500 blijf je waarschijnlijk gewoon stabiel en als je 5000 gaat eten (ofzoquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
Echt niet? Want ik heb altijd het idee dat ik nu dan toch wel over de 1500 kcal zit en dat het dan toch al verziekt is en dat ik dan net zo goed nog wat tucjes kan nemenMaar het heeft dan dus toch nog nut om te stoppen voor vandaag? Ik heb het langer volgehouden dan gister in elk geval. Dus als ik morgen gewoon vroeg(er) naar bed ga moet het lukken.
Wat een zelfhaat hier weer zeg! Ik moet er toch iets aan doen, ik sla door de andere kant op, ik denk altijd "Mkay, ik ben te dik, maar IK laat vet er goed uitzienquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb net alweer 4 handen manna op.
God dammit!
Morgen maar weer een nieuwe poging.
Damn, wat ben ik een zwakke trut.
Zakje weggelegdquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Op deze vraag weet je zelf het antwoord!!!
Oh, die heb ik ook nog! Van Dean's chemische partay overgehouden!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Manna is die gepofte rijst met kleurtjes, Viev. Waar kinderen zo dol op zijn. En ik.
Maar eh...
Two weeks, two days, 22 hours, 56 minutes and 45 seconds. 305 cigarettes not smoked, saving ¤ 68,67. Life saved: 1 day, 1 hour, 25 minutes.
Ik moet het nog leren omarmenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat een zelfhaat hier weer zeg! Ik moet er toch iets aan doen, ik sla door de andere kant op, ik denk altijd "Mkay, ik ben te dik, maar IK laat vet er goed uitzien"
En zo niet, dan toch wegens jouw ubercutenessquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
EDIT: en yay, da Vivi of Viviville is het eens met mij![]()
buiten het tranen laten en overschrijven, kunnen we elkaar echt precies de hand geven..quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:46 schreef kwakveense het volgende:
er is momenteel toch even geen land emt mij te bezeilen...en ik voel me met de minuut schuldiger dat ik er niet van geniet..(al vraag ik me af hoeveel jullie zouden genieten als je 8 en een half uur in en bibliotheek zit om dingen over te schrijven, en 's avonds alleen op de bank of op je kamer) ik ga er vandoor, naar huis...even op mn bed een potje janken voor het eten, en dan knap ik vanavond vast wel weer op. en morgen hoop ik dat de traantjes helemaaaaal wegblijven.
jullie zijn erg lief allemaal![]()
Schiet dan wel op voordat je handen elkaar niet meer rakenquote:
Hoelaat ben je hierquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:01 schreef Vivi het volgende:
Hoe laat begint het neuken eigenlijk?
Whooo! I don't have to make a proper argument, I win by sheer cutenessquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
En zo niet, dan toch wegens jouw ubercuteness
't Is ook met waterquote:
Ik ook!! *Boekt 3 tickets naar Spanish Harlem*quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
't Is ook met water
Maar ehhh heb je DD2 nog op staan?
Ik wil ook naar zo'n club!
Mwehehe!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die heeft een fles safari op, omdat het kon ofzo
je maakt me nieuwschierigquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Knul, jouw pacemaker overleeft mij niet.
hebbie nog een slok?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mwehehe!
Nee ik kijk Supernatural (alweer) en ik ben eindelijk bij seizoen 4 aanbeland!
Ik heb binnen een week 3 seizoenen gekeken
Hee en ik dan! Ik HOOR daar!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ook!! *Boekt 3 tickets naar Spanish Harlem*
*Bijboekt*quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee en ik dan! Ik HOOR daar!
Maria Mariaaaaa, she fell in love in east LA, growing up in Spaaaanish Harleeem! She's livin' a life just like a movie staaaar, MARIAAAA!!! (ooh-huu-oowhoow)
Maria mariaaaaaaaaaaaaahahahahahahquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee en ik dan! Ik HOOR daar!
Maria Mariaaaaa, she fell in love in east LA, growing up in Spaaaanish Harleeem! She's livin' a life just like a movie staaaar, MARIAAAA!!! (ooh-huu-oowhoow)
Ja! En met krullen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:05 schreef Vivi het volgende:
We kunnen natuurlijk ook een B&B beginnen in Buenos Aires! Met leuke jurkjes aan.
Yeaaahw! *boogies*quote:
12 uur!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Hoe laat moet je morgen Mouse? Dan zal ik aan je denken bij je laatste keer!
Ja, jij dat pension onderhouden en opknappen en die dames met een cocktail aan het zwembad hangenquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
* TJDoornbos kijkt lief naar vief en vraagt of die mee mag
geloof dat de dames en ik dan nog ff moeten praten!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, jij dat pension onderhouden en opknappen en die dames met een cocktail aan het zwembad hangen
In Crazy Piano's?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, jij dat pension onderhouden en opknappen en die dames met een cocktail aan het zwembad hangen
Ik heb geen idéé. Maar ik leef nog dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
Oke dan Mouse!
Hoe zit het eigenlijk qua resultaten enzo, is het allemaal naar behoren gegaan zoals verwacht was, of hoor je dat allemaal nog?
Dacht al, geen enkele reactiequote:Op woensdag 4 februari 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
Zwahiel, ik zag nu pas de tekst onder je post van die bedrukte... ehm... wat zijn het? Dat kon ik niet goed zien op de foto, wat het precies zijn? Shirts? Maar wat tof dat je ze zelf hebt ontworpen!
Ik ken het niet, maar voorzag een of ander hotelletje in rio de janeiro ofzoquote:
http://www.crazypianos.com/page.aspxquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar voorzag een of ander hotelletje in rio de janeiro ofzo
Dat doen we daarna! Dat had je goed!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar voorzag een of ander hotelletje in rio de janeiro ofzo
Ik was afwassen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:32 schreef Vivi het volgende:
Cootje, je bent toch niet boos he? Het was maar plagen hoor!![]()
quote:
Ach Vik is Viktatorquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn wekker is van de HEMA en zelfreinigend.![]()
Die arme Vik. Dat verhaal zal d'r hele leven aan haar kleven. (ieuw, ze zei kleven)
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:37 schreef kwakveense het volgende:
mariaaa je maakt me aan het lachen... dankjewel!!
zwaaaahiel, ze zijn tof! had ik ook nog neit gezegd... misschien omdat ik de schurft heb aan wintersportmaar ze zijn leuk. is echt mijn favo kleur blauw!!!
Laat je gezicht eens zien?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:52 schreef zwahiel het volgende:
[..](ook @ Greys)
En wintersport is helemaal helemaal niet stom!Wintersport is
![]()
![]()
[ afbeelding ]
De juiste houding voor de wintersport![]()
nog in mijn ouwe kamertje in Utrecht
Ik ga even lurken!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:54 schreef kwakveense het volgende:
pssst muis... hij heeft een fobo mét hoofd erin
Hahaha! Geen fetish! Mijn vriendje heeft geen baard.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:56 schreef conleche het volgende:
Muizzzzz heeft een baarden fetishj McArmy moest ook al een baard toch??
Ik geloof best dat dat dodelijk saai is, jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:48 schreef kwakveense het volgende:
@CF: tot augustus 2010. ik vind mn promotie niet zo erg meer, geniet wel van t werk in leiden. maar dat transcriberen hier is echt de hel op aarde. ook omdat ik ándere dingen hier had willen doen n transcriptie thuis, beetjes tusendoor. nu moet ik een maand non-stop...
en ik zal idd langere pauze nemen...
vroeg naar bed vreog eruit doe ik al: 22 erin, 7 eruit...
Alle vrouwen zijn alleen maar uit op sex!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeg jongeman wat denk jij wel niet van mij?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:55 schreef Muis006 het volgende:
Conclusie:
Met baard is veel leuker!
Zonder lijk je op Kiefer Sutherland en die vind ik stom
Over 15 jaar heb je deze ervaring nog steeds in je geheugen zitten. Geniet ervan, dan heb je iets heel moois om op terug te kijkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:50 schreef kwakveense het volgende:
en ik voel me overigens schuldig genoeg hoor... dat ik me kut voel in een situatie die veel anderen dolgraag zouden meemaken.... (al vraag ik me nogmaals af hoe veel mensen 8,5 uur overschrijven leuk zouden vinden)
en ik geniet enorm van de weekends, en de leuke dingen....
Alle vrouwen hebben grote bekken. Dat is meer de juiste conclusie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn alleen maar uit op sex!
(heb ik vandaag hier geleerd)
Ja ik heb dikke heupen dus ik heb zeer zeker een groot bekken!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Alle vrouwen hebben grote bekken. Dat is meer de juiste conclusie.
Ja en juist die stille types zijn het meest pervers.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Alle vrouwen hebben grote bekken. Dat is meer de juiste conclusie.
o ja jouw nick name.quote:
Neee ik vond je gewoon tof en soms ben ik ook zo tof omdat te zeggenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Fysiek gezien bedoel je?.
Oh en gefeli tweeling waarvan ik niet wist dat het een tweeling was![]()
En nog een tip, voor deze keer gratizzz: In de nieuwe Allerhande staan heel veel lekkere receptjes met max 500 kcals (diner) en een hoop ideetjes voor magere snacks!
* DINGDONG*
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja en juist die stille types zijn het meest pervers.
weheh nee helemaal niet!quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:02 schreef conleche het volgende:
[..]
o ja jouw nick name.
naam=wiel
ooit uitgesproken door iemand van donkere huidskleur en die zei: :Yo, man, Zwahiel, ik weet waar jouw huis woont!!
Ik heb het ook. Een soort van bijna niet te negeren paniek om niets. Heel lastig. Maar goed; het zit tussen je oren en jij bent de baas over het gebied tussen je oren. Kijk om je heen, zie dingen, voel dingen, geniet. Daar kan heimwee namelijk niet tegenquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:03 schreef kwakveense het volgende:ik ga ook mn best doen. ik heb vdnaag al meer heimwee loze uren gehad dan gisteren! beter wordt t elke dag een beetje beter.... (heimwee is ook een lastig principe, dat je of wél of níet hebt. ik heb t altijd gehad...)
Misschien moet je eens een rode blokjesbroek kopen. Staat je denk ik ook wel leukquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een rode blokjesbroek kopen. Staat je denk ik ook wel leuk
wie denk je dat op die foto staatquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een rode blokjesbroek kopen. Staat je denk ik ook wel leuk
euhm ja nee Irenequote:Op donderdag 5 februari 2009 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja... tjeutje...
Carlo Boszhardt
Owwwwwquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:14 schreef zwahiel het volgende:
euhm ja nee Irene
Het is mij zwahiel, ik ben de slechterik in dit verhaallllll![]()
Pittige tijden, wie kent 't niet!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwww
Goed. Tijd om te gaan slapen! Morgen weer een drukke dag!
Dat komt vast omdat ik het ook heb. Eigenlijk meestal al zodra ik de grens over ben. Ik heb mezelf in de afgelopen jaren gedwongen gewoon goed om me heen te kijken en te zoéken naar dingen om van te genieten (mooie uitzichten, leuke mensen, bla, bla; je kent het wel). En dat helpt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:20 schreef kwakveense het volgende:
elisab: je beschrijft t precies zoals t voelt!
daarom heb ik in t weekend ook extreem genoten van de uitzichten bij t museum, en een ritje door de omgeving, en alle gave amerikaanse dingen in de mall! ik ben juist iemand die (in nederland) op de fiets bijvoorbeeld bijna vol kan schieten omdat ik een haasje in t weiland zie, of omdat de zn de polder ineens heel mooi maaktquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat komt vast omdat ik het ook heb. Eigenlijk meestal al zodra ik de grens over ben. Ik heb mezelf in de afgelopen jaren gedwongen gewoon goed om me heen te kijken en te zoéken naar dingen om van te genieten (mooie uitzichten, leuke mensen, bla, bla; je kent het wel). En dat helpt.
Kanttekening: ik hoef er niet van te huilen, maar voel me vrijwel altijd nogal onaangenaam als ik van huis ben voor min of meer langere tijd. En als ik daar teveel over ga nadenken dan schiet ik in een soort paniek. En dat is zo zonde van de tijd en de kans op mooie ervaringen.
Give it a go; wie weet werkt het bij jou ook
Hier. heb je d'r 2.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:52 schreef conleche het volgende:
Nee ik niet. Ik heb besloten dat ik me een nieuw imago ga aanmeten
ik lig er ook al in...quote:Op donderdag 5 februari 2009 03:09 schreef conleche het volgende:
Ik ga nu toch ook maar slapen........Zwiel, jij slaapt echt te weinig, jongen!!
Hoi Suug!quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:10 schreef Sugar het volgende:
OMG, ik vind die spier hierboven echt niks!![]()
![]()
![]()
Maar goedemorgen allemaal!
Fijne dagquote:Op donderdag 5 februari 2009 07:38 schreef Sugar het volgende:
Ja, ik werk vandaag ook weer. Lekker wel!
Maar eerst nog twee kinderen naar kinderdagverblijf en school brengen. Racen!!!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen! 't Was de moeite van het bijlezen eigenlijk niet waard, maar goed, ik heb 't toch gedaan.. Dikke kus voor kwak.
. Kom op meid! Je hebt de weekenden toch wel gewoon voor jezelf? Haal daar dan in ieder geval alles uit wat erin zit.
En vroeger vond ik DD pure sex, tegenwoordig kan ik er naar kijken met iets minder kriebels..
Redelijke waste of time, ja.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:49 schreef conleche het volgende:
[..]
O, dat kan ik me goed voorstellen van dat bijlezen! (dat ging echt nergens over gisteravond!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |