quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:37 schreef kwakveense het volgende:
mariaaa je maakt me aan het lachen... dankjewel!!
zwaaaahiel, ze zijn tof! had ik ook nog neit gezegd... misschien omdat ik de schurft heb aan wintersportmaar ze zijn leuk. is echt mijn favo kleur blauw!!!
Laat je gezicht eens zien?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:52 schreef zwahiel het volgende:
[..](ook @ Greys)
En wintersport is helemaal helemaal niet stom!Wintersport is
![]()
![]()
[ afbeelding ]
De juiste houding voor de wintersport![]()
nog in mijn ouwe kamertje in Utrecht
Ik ga even lurken!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:54 schreef kwakveense het volgende:
pssst muis... hij heeft een fobo mét hoofd erin
Hahaha! Geen fetish! Mijn vriendje heeft geen baard.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:56 schreef conleche het volgende:
Muizzzzz heeft een baarden fetishj McArmy moest ook al een baard toch??
Ik geloof best dat dat dodelijk saai is, jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:48 schreef kwakveense het volgende:
@CF: tot augustus 2010. ik vind mn promotie niet zo erg meer, geniet wel van t werk in leiden. maar dat transcriberen hier is echt de hel op aarde. ook omdat ik ándere dingen hier had willen doen n transcriptie thuis, beetjes tusendoor. nu moet ik een maand non-stop...
en ik zal idd langere pauze nemen...
vroeg naar bed vreog eruit doe ik al: 22 erin, 7 eruit...
Alle vrouwen zijn alleen maar uit op sex!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeg jongeman wat denk jij wel niet van mij?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:55 schreef Muis006 het volgende:
Conclusie:
Met baard is veel leuker!
Zonder lijk je op Kiefer Sutherland en die vind ik stom
Over 15 jaar heb je deze ervaring nog steeds in je geheugen zitten. Geniet ervan, dan heb je iets heel moois om op terug te kijkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:50 schreef kwakveense het volgende:
en ik voel me overigens schuldig genoeg hoor... dat ik me kut voel in een situatie die veel anderen dolgraag zouden meemaken.... (al vraag ik me nogmaals af hoe veel mensen 8,5 uur overschrijven leuk zouden vinden)
en ik geniet enorm van de weekends, en de leuke dingen....
Alle vrouwen hebben grote bekken. Dat is meer de juiste conclusie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn alleen maar uit op sex!
(heb ik vandaag hier geleerd)
Ja ik heb dikke heupen dus ik heb zeer zeker een groot bekken!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Alle vrouwen hebben grote bekken. Dat is meer de juiste conclusie.
Ja en juist die stille types zijn het meest pervers.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Alle vrouwen hebben grote bekken. Dat is meer de juiste conclusie.
o ja jouw nick name.quote:
Neee ik vond je gewoon tof en soms ben ik ook zo tof omdat te zeggenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Fysiek gezien bedoel je?.
Oh en gefeli tweeling waarvan ik niet wist dat het een tweeling was![]()
En nog een tip, voor deze keer gratizzz: In de nieuwe Allerhande staan heel veel lekkere receptjes met max 500 kcals (diner) en een hoop ideetjes voor magere snacks!
* DINGDONG*
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja en juist die stille types zijn het meest pervers.
weheh nee helemaal niet!quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:02 schreef conleche het volgende:
[..]
o ja jouw nick name.
naam=wiel
ooit uitgesproken door iemand van donkere huidskleur en die zei: :Yo, man, Zwahiel, ik weet waar jouw huis woont!!

Ik heb het ook. Een soort van bijna niet te negeren paniek om niets. Heel lastig. Maar goed; het zit tussen je oren en jij bent de baas over het gebied tussen je oren. Kijk om je heen, zie dingen, voel dingen, geniet. Daar kan heimwee namelijk niet tegenquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:03 schreef kwakveense het volgende:ik ga ook mn best doen. ik heb vdnaag al meer heimwee loze uren gehad dan gisteren! beter wordt t elke dag een beetje beter.... (heimwee is ook een lastig principe, dat je of wél of níet hebt. ik heb t altijd gehad...)
Misschien moet je eens een rode blokjesbroek kopen. Staat je denk ik ook wel leukquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een rode blokjesbroek kopen. Staat je denk ik ook wel leuk
wie denk je dat op die foto staatquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een rode blokjesbroek kopen. Staat je denk ik ook wel leuk
euhm ja nee Irenequote:Op donderdag 5 februari 2009 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja... tjeutje...
Carlo Boszhardt
Owwwwwquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:14 schreef zwahiel het volgende:
euhm ja nee Irene
Het is mij zwahiel, ik ben de slechterik in dit verhaallllll![]()
Pittige tijden, wie kent 't niet!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwww
Goed. Tijd om te gaan slapen! Morgen weer een drukke dag!
Dat komt vast omdat ik het ook heb. Eigenlijk meestal al zodra ik de grens over ben. Ik heb mezelf in de afgelopen jaren gedwongen gewoon goed om me heen te kijken en te zoéken naar dingen om van te genieten (mooie uitzichten, leuke mensen, bla, bla; je kent het wel). En dat helpt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:20 schreef kwakveense het volgende:
elisab: je beschrijft t precies zoals t voelt!
daarom heb ik in t weekend ook extreem genoten van de uitzichten bij t museum, en een ritje door de omgeving, en alle gave amerikaanse dingen in de mall! ik ben juist iemand die (in nederland) op de fiets bijvoorbeeld bijna vol kan schieten omdat ik een haasje in t weiland zie, of omdat de zn de polder ineens heel mooi maaktquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat komt vast omdat ik het ook heb. Eigenlijk meestal al zodra ik de grens over ben. Ik heb mezelf in de afgelopen jaren gedwongen gewoon goed om me heen te kijken en te zoéken naar dingen om van te genieten (mooie uitzichten, leuke mensen, bla, bla; je kent het wel). En dat helpt.
Kanttekening: ik hoef er niet van te huilen, maar voel me vrijwel altijd nogal onaangenaam als ik van huis ben voor min of meer langere tijd. En als ik daar teveel over ga nadenken dan schiet ik in een soort paniek. En dat is zo zonde van de tijd en de kans op mooie ervaringen.
Give it a go; wie weet werkt het bij jou ook
Hier. heb je d'r 2.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:52 schreef conleche het volgende:
Nee ik niet. Ik heb besloten dat ik me een nieuw imago ga aanmeten
ik lig er ook al in...quote:Op donderdag 5 februari 2009 03:09 schreef conleche het volgende:
Ik ga nu toch ook maar slapen........Zwiel, jij slaapt echt te weinig, jongen!!
Hoi Suug!quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:10 schreef Sugar het volgende:
OMG, ik vind die spier hierboven echt niks!![]()
![]()
![]()
Maar goedemorgen allemaal!
Fijne dagquote:Op donderdag 5 februari 2009 07:38 schreef Sugar het volgende:
Ja, ik werk vandaag ook weer. Lekker wel!
Maar eerst nog twee kinderen naar kinderdagverblijf en school brengen. Racen!!!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen! 't Was de moeite van het bijlezen eigenlijk niet waard, maar goed, ik heb 't toch gedaan.. Dikke kus voor kwak.
. Kom op meid! Je hebt de weekenden toch wel gewoon voor jezelf? Haal daar dan in ieder geval alles uit wat erin zit.
En vroeger vond ik DD pure sex, tegenwoordig kan ik er naar kijken met iets minder kriebels..
Redelijke waste of time, ja.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:49 schreef conleche het volgende:
[..]
O, dat kan ik me goed voorstellen van dat bijlezen! (dat ging echt nergens over gisteravond!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |