mensen snappen het nooit. maar ik kan echt gewoon midden in een gesprek ineens "kut verloren!" roepen omdat ik ineens denk "hmmm het spel"quote:
Hurrayquote:
van vrienden. Maar we hebben gene regels om te winnen, alleen maar om te verliezen. Best stom eigenlijk!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:54 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mensen snappen het nooit. maar ik kan echt gewoon midden in een gesprek ineens "kut verloren!" roepen omdat ik ineens denk "hmmm het spel"
wat zijn jullie regels voor winnen? bij ons heb je gewonnen als:
- je aan het spel denkt als je al dood bent
- je wint maar meteen weer vergeten bent dat je gewonnen hebt
- je aan het spel denkt tijdens een orgasmewaar heb jij t geleerd? ik via oud-leden van haagse jeugdorkesten...
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:54 schreef Sugar het volgende:
Mijn man eet chips en ik zwicht niet!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:57 schreef Vivi het volgende:
Ik heb DD pas een keer gezien! Half! Dus ik mag nog, gelegitimeerd.
Oeh oeh, toch wel weer ff wat anders dan naast elkaar een filmpje kijken.
Ik krijg altijd de verkeerde kriebels bij dit soort films, of van bepaalde muziek. De "uit de band spring-kriebels". Waar is SHE als je haar nodig hebt voor een zigeunerdans! Of Patrick Swayze. Al vermoed ik dat die niet zo in a dancing mood is
.
Het zit al weer in een knotjequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:00 schreef Sugar het volgende:
Vief, moet ik even met mijn stoomstrijkijzer meppen?
En doe jij eens een foto van je haar, posiviefje!
Ik ben ook alleen. Met de gordijnen dicht. En dán weet je het wel!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben alleen. En dan probeer ik altijd bepaalde moves na te doen.
Patetisch.
alle recepten staat ook op www.allerhande.nl en je kan dan ook zoeken op calorie-arm erg handigquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
Viev, dank voor de tip! Ik ga de Allerhande maar weer even halen morgen!
Er staat toch geen cheesecake recept in he, alsjeblieft?
quote:
Ik zie nu twee dieren met van plaatsvervangende schaamte pootjes over hun kopquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen. Met de gordijnen dicht. En dán weet je het wel!
Lekkahquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik drink safari 7-up en dat mag omdat ik nog maar 1 keer bestraald hoef te worden!
En gisteren mocht het omdat ik nog maar 2 keer bestraald hoefde te worden
nou nee, vertelquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen. Met de gordijnen dicht. En dán weet je het wel!
En morgen mag het omdat je wat te vieren hebt!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik drink safari 7-up en dat mag omdat ik nog maar 1 keer bestraald hoef te worden!
Dan kan ik ineens héél goed al die moves uit Dirty Dancing!quote:
Die lift wordt alleen moeilijk in je eentje!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan ik ineens héél goed al die moves uit Dirty Dancing!
Denk ik zelf dan he! En ik laat mezelf ook gewoon in die waan, er is niemand die het kan tegenspreken!
Hoezee! Allemaal aan de bananensoezen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
Muizelientje, ik denk dat ik morgen ook een bananensoes neem om het met je mee te vieren!
Yay!!!Wat fijn, daarna kun je weer lekker verder met je leventje!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:08 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoezee! Allemaal aan de bananensoezen!
Ik ga morgenochtend even langs de bakker hier om gebak te halen voor de radiologen van toestel Ben dan op de terugweg weer, voor mezelf!
Ik ben bijna klaar bitches![]()
![]()
![]()
Is je huisgenoot een Amerikaan of krijg je een of ander Aziatisch gerecht?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:18 schreef kwakveense het volgende:
jeeeej muis!!
ik heb nu ook zin in lekkere dingen... maar mn huisgenoot kookt vanavond, en dat worden allemaal dingen die ik niet lustdus ik heb een mager dagje, met het tussen alles door eten...
Welke dingen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:18 schreef kwakveense het volgende:
jeeeej muis!!
ik heb nu ook zin in lekkere dingen... maar mn huisgenoot kookt vanavond, en dat worden allemaal dingen die ik niet lustdus ik heb een mager dagje, met het tussen alles door eten...
Ik til Bink of Borie wel even boven mijn hoofdquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die lift wordt alleen moeilijk in je eentje!
In de zin van; wie is er om je op te vangen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:20 schreef conleche het volgende:
Die lift lijkt me eigenlijk niet zo moeilijk. Of is dat mijn kapsones talking?
Qua verhaal niet, das flinterdun, maar dat dansen is heel leuk!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jeuj, Muis, nog maar één!
Dirty Dancing heb ik nog nooit gezien! Mis ik veel?
Ja dus ik heb makkelijk praten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In de zin van; wie is er om je op te vangen?
Ik hou van dansdingesenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Qua verhaal niet, das flinterdun, maar dat dansen is heel leuk!!
Aziatisch lust ik vaak wel... t is een vegetarische italiaan. en ik eet geen kaas (lust ik echt echt ect niet. ook neit gesmolten), geen tomaat en vrijwel geen gekookte groente... (vanwege dingen als kokhalsreflexen bij bepaalde texturen)...quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is je huisgenoot een Amerikaan of krijg je een of ander Aziatisch gerecht?
quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:26 schreef Vivi het volgende:
Arme Koekie....zelfs met dat flinterdunne figuurtje van Co voorzie ik geen happy landing ending..
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:28 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan in het hond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |