Maar zo doe je het goed! In een plakje rosbief zit 20 cal en in een plakje fricandeau ook zoiets!! Das niks!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend nog sperzieboontjes gegeten. En bietensalade ook een keertje van de week. Dus ook al lust ik het niet erg, ik doe mijn best om toch af en toe wel zoiets te eten, maar ik denk toch niet vaak genoeg.
En nu vind ik het dus héél erg moeilijk om niet die halve zak manna leeg te snaaien, of tucjes, of allebei. Want nu mis ik mijn sigaretje. Dus ik ga snel even een kopje zoethout thee maken en als ik daarna weer trek heb in iets hartigs neem ik een plakje rosbief en fricandeau.
Het kloterige is dat ik overdag het zo goed doe steeds en het ELKE avond weer verziek door 's avonds driedubbel zoveel calorieën te nemen als overdag
Als je trek hebt je tanden gaan poetsen werkt ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend nog sperzieboontjes gegeten. En bietensalade ook een keertje van de week. Dus ook al lust ik het niet erg, ik doe mijn best om toch af en toe wel zoiets te eten, maar ik denk toch niet vaak genoeg.
En nu vind ik het dus héél erg moeilijk om niet die halve zak manna leeg te snaaien, of tucjes, of allebei. Want nu mis ik mijn sigaretje. Dus ik ga snel even een kopje zoethout thee maken en als ik daarna weer trek heb in iets hartigs neem ik een plakje rosbief en fricandeau.
Het kloterige is dat ik overdag het zo goed doe steeds en het ELKE avond weer verziek door 's avonds driedubbel zoveel calorieën te nemen als overdag
Nee lief, het thema is *Slank*quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
Viev, dank voor de tip! Ik ga de Allerhande maar weer even halen morgen!
Er staat toch geen cheesecake recept in he, alsjeblieft?
Dat laatste doe ik dus ook en ik ben niet eens gestopt met roken (want ik rook nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Gemaskerd gemarteldquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:20 schreef sigme het volgende:
Oh ja, gefeliciteerd allen die dat verdienen (nieuw haar, nieuw jaar, haar dat gewassen mag worden, nog maar 1 keer gemaskerd gemarteld worden, wie ik vergeten ben ook gefeliciteerd).
Aai.gif voor wie dat nodig heeft (afgewezen, duizelig, nog 1 keer gemaskerd gemarteld worden, naasten op sterven en alle sores)
Gewoon met die bonnen twee bakken Ben & Jerry's gaan scoren en niet over nadenkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:24 schreef Vivi het volgende:
Ik heb de ijsprijs gewonnen in de postcodeloterij..en ik speel niet eens mee!
Moet ik nu vrolijk of verdrietig zijn?
Nee, want hij verdient ongeveer 1100 per maand, en we geven ongeveer 1200 uit. Maar bij de gegeven hoeveelheid spaargeld zingen we dat nog wel een jaar of 5 uitquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:15 schreef mspoez het volgende:
Wauw...kunnen jullie daarvan bestaan Sigme?
Als het me zou lukken om het er bij te houden ja, dan was het mooi. Maar ik MOET iets zoets en ongezonds zometeen. Echt belachelijk, maar ik word bloednerveus als ik het niet mag/kan hebben. Dat zal dat achterlijke sigaretjesgebrek wel zijn? Ik ga het proberen. Heb nu beker met zoethoutthee.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar zo doe je het goed! In een plakje rosbief zit 20 cal en in een plakje fricandeau ook zoiets!! Das niks!!
Hoe weet jij of ze twee bonnen heeft?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gewoon met die bonnen twee bakken Ben & Jerry's gaan scoren en niet over nadenken
Dat aten jullie laatst ook alquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:31 schreef Leintjeuh het volgende:
P.F.! Kaasplankje en ik denken allebei ineens aan je! We eten pasta... Farfallusjes dus![]()
Ik ga toch maar aan de Dirty Dancing!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:32 schreef conleche het volgende:
Zal ik voor de 13e keer dirty dancing gaan kijken, of in mijn boek blijven lezen??
Ik zou bij voorbaat voor het boek gaan, een boek, maakt niet uit welke.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:32 schreef conleche het volgende:
Zal ik voor de 13e keer dirty dancing gaan kijken, of in mijn boek blijven lezen??
Dat Mexx jurkje is echt super mooi!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:33 schreef Liejannuh het volgende:
De foto's van de aankopen, speciaal voor Sugar!
Het geweldge Mexx jurkje van afgelopen zondag:
[ afbeelding ]
de H&M buit:
in het donkerpaars en zwart
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oh, geen idee, maar dat kregen wij wel een keer van de postcodelotery.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ze twee bonnen heeft?
Dat het maar snel warm mag wordenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:33 schreef Liejannuh het volgende:
De foto's van de aankopen, speciaal voor Sugar!
Het geweldge Mexx jurkje van afgelopen zondag:
[ afbeelding ]
de H&M buit:
in het donkerpaars en zwart
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
De grijze trui is heerlijk! Ik heb m ook al in het zwart.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat Mexx jurkje is echt super mooi!![]()
En die grijze trui heb ik ookHij is heerlijk warm!
Vind je dat dansen niet sexy dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zou bij voorbaat voor het boek gaan, een boek, maakt niet uit welke.
Dan speel je vast mee met twee lotenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, geen idee, maar dat kregen wij wel een keer van de postcodelotery.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:39 schreef conleche het volgende:
Die moeder is de oma/moeder uit de gilmore girls. Nooit geweten!!
Goede constateringquote:
Ik heb helemaal niets met dansfilms en/of musicalsquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Vind je dat dansen niet sexy dan?
IRL ken ik helemaal geen mannen die zo met me dansen. Ik val op de verkeerde kerels![]()
Liejannuh: dat mexxjurkje!!
Ik zie het ook nu pas!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:39 schreef conleche het volgende:
Die moeder is de oma/moeder uit de gilmore girls. Nooit geweten!!
Dat is nou een goede film.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en ik net ook. Kennen jullie the game?
En ze is in het eggie de vrouw van Richard Marx. Jeweetwel, die van Oceans apart, day after day, and I slowly go insane. Interessant weetje he?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:43 schreef conleche het volgende:
Het boek ligt naast me. Voor in de reclames![]()
Die blonde die zat in iedere dansfilm uit de jaren '80!
Volgens mij heet ze Cynthia.
je bedoelt: dat je verliest als je eraan denkt?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en ik net ook. Kennen jullie the game?
Ja, geweldigquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het ook nu pas!![]()
En dit liedje, van die zus, loop ik na het zien van Dirty Dancing altijd dágen lang heel vals te blèren
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:46 schreef kwakveense het volgende:
[..]
je bedoelt: dat je verliest als je eraan denkt?
en bedankt... nu heb ik ook verloren (ken het als "het spel")
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:50 schreef Liejannuh het volgende:
Tnx!
Ook erg grappig om het verschil in kwaliteit te zien tussen het Mexx jurkje en de H&M jurkjes!
Het blauwe ding was overigens 2,90 en zal ik alleen maar dragen als ik naar het strand ga.
Sing alongggggggggggg baby!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, geweldig![]()
![]()
Hungry Eyes vind ik zo'n mooi liedje
Awaaay, Awaaay, Awaaaaaaaaaaaaaayquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Sing alongggggggggggg baby!
Who’s this Hula hana, of kamana whala hula bay, she will hula when you have a lovely gift she wants, you’ll hear her say, bring me a pineapple that doesn't sting a bird that swims a fish that sings, I wanna I really wanna, bring me a volcano that blows up all the molten jama and a blue banana,
I canna canna bring me a pineapple that doesn't sting a bird that swims a fish that sings, I wanna I really wanna,
bring me a volcano that blows up all the molten jama and a blue banana, I canna canna and you can wackle all you wanna, while I hula all the day away, and you can wackle all you wanna, while I hula all the day away,
All the boys of okakokanoka island, gather all the gifts that hula hana asks, they have combed their island home, fulfilling each one, and its worth it when they watch her shake her grass, three, four, five
Bring me a gentle breeze that I can keep, an ocean that’s oh so deep, I wanna I really wanna,
she will hula when you have a lovely gift she wants, you’ll hear her say, bring me a pineapple that doesn't sting a bird that swims a fish that sings, I wanna I really wanna,
bring me a volcano that blows up all the molten jama and a blue banana, I canna canna
and you can wackle all you wanna, you can wackle while I walk away,
and you can wackle all you wanna, you can wackle while I walk away, away, away, away!
mensen snappen het nooit. maar ik kan echt gewoon midden in een gesprek ineens "kut verloren!" roepen omdat ik ineens denk "hmmm het spel"quote:
Hurrayquote:
van vrienden. Maar we hebben gene regels om te winnen, alleen maar om te verliezen. Best stom eigenlijk!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:54 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mensen snappen het nooit. maar ik kan echt gewoon midden in een gesprek ineens "kut verloren!" roepen omdat ik ineens denk "hmmm het spel"
wat zijn jullie regels voor winnen? bij ons heb je gewonnen als:
- je aan het spel denkt als je al dood bent
- je wint maar meteen weer vergeten bent dat je gewonnen hebt
- je aan het spel denkt tijdens een orgasmewaar heb jij t geleerd? ik via oud-leden van haagse jeugdorkesten...
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:54 schreef Sugar het volgende:
Mijn man eet chips en ik zwicht niet!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:57 schreef Vivi het volgende:
Ik heb DD pas een keer gezien! Half! Dus ik mag nog, gelegitimeerd.
Oeh oeh, toch wel weer ff wat anders dan naast elkaar een filmpje kijken.
Ik krijg altijd de verkeerde kriebels bij dit soort films, of van bepaalde muziek. De "uit de band spring-kriebels". Waar is SHE als je haar nodig hebt voor een zigeunerdans! Of Patrick Swayze. Al vermoed ik dat die niet zo in a dancing mood is
.
Het zit al weer in een knotjequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:00 schreef Sugar het volgende:
Vief, moet ik even met mijn stoomstrijkijzer meppen?
En doe jij eens een foto van je haar, posiviefje!
Ik ben ook alleen. Met de gordijnen dicht. En dán weet je het wel!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben alleen. En dan probeer ik altijd bepaalde moves na te doen.
Patetisch.
alle recepten staat ook op www.allerhande.nl en je kan dan ook zoeken op calorie-arm erg handigquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
Viev, dank voor de tip! Ik ga de Allerhande maar weer even halen morgen!
Er staat toch geen cheesecake recept in he, alsjeblieft?
quote:
Ik zie nu twee dieren met van plaatsvervangende schaamte pootjes over hun kopquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen. Met de gordijnen dicht. En dán weet je het wel!
Lekkahquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik drink safari 7-up en dat mag omdat ik nog maar 1 keer bestraald hoef te worden!
En gisteren mocht het omdat ik nog maar 2 keer bestraald hoefde te worden
nou nee, vertelquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen. Met de gordijnen dicht. En dán weet je het wel!
En morgen mag het omdat je wat te vieren hebt!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik drink safari 7-up en dat mag omdat ik nog maar 1 keer bestraald hoef te worden!
Dan kan ik ineens héél goed al die moves uit Dirty Dancing!quote:
Die lift wordt alleen moeilijk in je eentje!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan ik ineens héél goed al die moves uit Dirty Dancing!
Denk ik zelf dan he! En ik laat mezelf ook gewoon in die waan, er is niemand die het kan tegenspreken!
Hoezee! Allemaal aan de bananensoezen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
Muizelientje, ik denk dat ik morgen ook een bananensoes neem om het met je mee te vieren!
Yay!!!Wat fijn, daarna kun je weer lekker verder met je leventje!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:08 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoezee! Allemaal aan de bananensoezen!
Ik ga morgenochtend even langs de bakker hier om gebak te halen voor de radiologen van toestel Ben dan op de terugweg weer, voor mezelf!
Ik ben bijna klaar bitches![]()
![]()
![]()
Is je huisgenoot een Amerikaan of krijg je een of ander Aziatisch gerecht?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:18 schreef kwakveense het volgende:
jeeeej muis!!
ik heb nu ook zin in lekkere dingen... maar mn huisgenoot kookt vanavond, en dat worden allemaal dingen die ik niet lustdus ik heb een mager dagje, met het tussen alles door eten...
Welke dingen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:18 schreef kwakveense het volgende:
jeeeej muis!!
ik heb nu ook zin in lekkere dingen... maar mn huisgenoot kookt vanavond, en dat worden allemaal dingen die ik niet lustdus ik heb een mager dagje, met het tussen alles door eten...
Ik til Bink of Borie wel even boven mijn hoofdquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die lift wordt alleen moeilijk in je eentje!
In de zin van; wie is er om je op te vangen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:20 schreef conleche het volgende:
Die lift lijkt me eigenlijk niet zo moeilijk. Of is dat mijn kapsones talking?
Qua verhaal niet, das flinterdun, maar dat dansen is heel leuk!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jeuj, Muis, nog maar één!
Dirty Dancing heb ik nog nooit gezien! Mis ik veel?
Ja dus ik heb makkelijk praten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In de zin van; wie is er om je op te vangen?
Ik hou van dansdingesenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Qua verhaal niet, das flinterdun, maar dat dansen is heel leuk!!
Aziatisch lust ik vaak wel... t is een vegetarische italiaan. en ik eet geen kaas (lust ik echt echt ect niet. ook neit gesmolten), geen tomaat en vrijwel geen gekookte groente... (vanwege dingen als kokhalsreflexen bij bepaalde texturen)...quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is je huisgenoot een Amerikaan of krijg je een of ander Aziatisch gerecht?
quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:26 schreef Vivi het volgende:
Arme Koekie....zelfs met dat flinterdunne figuurtje van Co voorzie ik geen happy landing ending..
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:28 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan in het hond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |