Maar zo doe je het goed! In een plakje rosbief zit 20 cal en in een plakje fricandeau ook zoiets!! Das niks!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend nog sperzieboontjes gegeten. En bietensalade ook een keertje van de week. Dus ook al lust ik het niet erg, ik doe mijn best om toch af en toe wel zoiets te eten, maar ik denk toch niet vaak genoeg.
En nu vind ik het dus héél erg moeilijk om niet die halve zak manna leeg te snaaien, of tucjes, of allebei. Want nu mis ik mijn sigaretje. Dus ik ga snel even een kopje zoethout thee maken en als ik daarna weer trek heb in iets hartigs neem ik een plakje rosbief en fricandeau.
Het kloterige is dat ik overdag het zo goed doe steeds en het ELKE avond weer verziek door 's avonds driedubbel zoveel calorieën te nemen als overdag
Als je trek hebt je tanden gaan poetsen werkt ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend nog sperzieboontjes gegeten. En bietensalade ook een keertje van de week. Dus ook al lust ik het niet erg, ik doe mijn best om toch af en toe wel zoiets te eten, maar ik denk toch niet vaak genoeg.
En nu vind ik het dus héél erg moeilijk om niet die halve zak manna leeg te snaaien, of tucjes, of allebei. Want nu mis ik mijn sigaretje. Dus ik ga snel even een kopje zoethout thee maken en als ik daarna weer trek heb in iets hartigs neem ik een plakje rosbief en fricandeau.
Het kloterige is dat ik overdag het zo goed doe steeds en het ELKE avond weer verziek door 's avonds driedubbel zoveel calorieën te nemen als overdag
Nee lief, het thema is *Slank*quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
Viev, dank voor de tip! Ik ga de Allerhande maar weer even halen morgen!
Er staat toch geen cheesecake recept in he, alsjeblieft?
Dat laatste doe ik dus ook en ik ben niet eens gestopt met roken (want ik rook nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Gemaskerd gemarteldquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:20 schreef sigme het volgende:
Oh ja, gefeliciteerd allen die dat verdienen (nieuw haar, nieuw jaar, haar dat gewassen mag worden, nog maar 1 keer gemaskerd gemarteld worden, wie ik vergeten ben ook gefeliciteerd).
Aai.gif voor wie dat nodig heeft (afgewezen, duizelig, nog 1 keer gemaskerd gemarteld worden, naasten op sterven en alle sores)
Gewoon met die bonnen twee bakken Ben & Jerry's gaan scoren en niet over nadenkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:24 schreef Vivi het volgende:
Ik heb de ijsprijs gewonnen in de postcodeloterij..en ik speel niet eens mee!
Moet ik nu vrolijk of verdrietig zijn?
Nee, want hij verdient ongeveer 1100 per maand, en we geven ongeveer 1200 uit. Maar bij de gegeven hoeveelheid spaargeld zingen we dat nog wel een jaar of 5 uitquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:15 schreef mspoez het volgende:
Wauw...kunnen jullie daarvan bestaan Sigme?
Als het me zou lukken om het er bij te houden ja, dan was het mooi. Maar ik MOET iets zoets en ongezonds zometeen. Echt belachelijk, maar ik word bloednerveus als ik het niet mag/kan hebben. Dat zal dat achterlijke sigaretjesgebrek wel zijn? Ik ga het proberen. Heb nu beker met zoethoutthee.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar zo doe je het goed! In een plakje rosbief zit 20 cal en in een plakje fricandeau ook zoiets!! Das niks!!
Hoe weet jij of ze twee bonnen heeft?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gewoon met die bonnen twee bakken Ben & Jerry's gaan scoren en niet over nadenken
Dat aten jullie laatst ook alquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:31 schreef Leintjeuh het volgende:
P.F.! Kaasplankje en ik denken allebei ineens aan je! We eten pasta... Farfallusjes dus![]()
Ik ga toch maar aan de Dirty Dancing!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:32 schreef conleche het volgende:
Zal ik voor de 13e keer dirty dancing gaan kijken, of in mijn boek blijven lezen??
Ik zou bij voorbaat voor het boek gaan, een boek, maakt niet uit welke.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:32 schreef conleche het volgende:
Zal ik voor de 13e keer dirty dancing gaan kijken, of in mijn boek blijven lezen??
Dat Mexx jurkje is echt super mooi!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:33 schreef Liejannuh het volgende:
De foto's van de aankopen, speciaal voor Sugar!
Het geweldge Mexx jurkje van afgelopen zondag:
[ afbeelding ]
de H&M buit:
in het donkerpaars en zwart
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oh, geen idee, maar dat kregen wij wel een keer van de postcodelotery.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ze twee bonnen heeft?
Dat het maar snel warm mag wordenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:33 schreef Liejannuh het volgende:
De foto's van de aankopen, speciaal voor Sugar!
Het geweldge Mexx jurkje van afgelopen zondag:
[ afbeelding ]
de H&M buit:
in het donkerpaars en zwart
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
De grijze trui is heerlijk! Ik heb m ook al in het zwart.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat Mexx jurkje is echt super mooi!![]()
En die grijze trui heb ik ookHij is heerlijk warm!
Vind je dat dansen niet sexy dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zou bij voorbaat voor het boek gaan, een boek, maakt niet uit welke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |