Ja, van jou welquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Doe nu niet net of je dat niet wist!!
Nee, die hou ik voor gezien.....quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
Die DD2 gaat echt helemaal nérgens over!
Ik zou dit niet pikken hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, van jou wel
Maar "in general" verbaast me enigszins, niet dat ik daarmee jou in een groep plaats ofzo
(je moet hier gewoon oppassen met wat je typt)
Nogmaals: what the hell happened to my rep???quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, van jou wel
Maar "in general" verbaast me enigszins, niet dat ik daarmee jou in een groep plaats ofzo
(je moet hier gewoon oppassen met wat je typt)
Ik vind ze ook niet doablequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, die hou ik voor gezien.....
Jij zoekt gewoon een excuus om je kraantje met een bezoek te vereren, kleine viezerik!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, die hou ik voor gezien.....
van Harte Twinssssquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh toevoeging:
De Twins zijn jaaaarig!(a.k.a. Aventura en Cinnamongirl!)
En uiteraard hoi TJ!
Ben jij niet de heleen van rooyen van dit topic dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Nogmaals: what the hell happened to my rep???
quote:
Oh wat schattigquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en Viev, weet je nog die heaumeau met het liefste gezicht?
Die zong met Tony Neef en Brigitte Nijman twee gewellllllldige songfestival medley's tijdens het Nationale Songfestival!![]()
![]()
Eresssss tuhuhuuuuuuuuuuuuuuuu!
Die heeft een fles safari op, omdat het kon ofzoquote:
Ieuw!!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ben jij niet de heleen van rooyen van dit topic dan?
Het raakt echt kant nog wal!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:46 schreef Vivi het volgende:
Kom op...dat embryo kan toch niet tippen aan Johnny.
Heej kom is knuffel halen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:46 schreef kwakveense het volgende:
ik wíl ook gewoon niet in -10 een rondje lopenmaar misschien toch morgen maar heel even proberen...
er is momenteel toch even geen land emt mij te bezeilen...en ik voel me met de minuut schuldiger dat ik er niet van geniet..(al vraag ik me af hoeveel jullie zouden genieten als je 8 en een half uur in en bibliotheek zit om dingen over te schrijven, en 's avonds alleen op de bank of op je kamer) ik ga er vandoor, naar huis...even op mn bed een potje janken voor het eten, en dan knap ik vanavond vast wel weer op. en morgen hoop ik dat de traantjes helemaaaaal wegblijven.
jullie zijn erg lief allemaal![]()
Zolang je ook maar een beetje zonlicht (of vitamine D) scoort en wat leuke dingen doet. Take care, Kwak!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:46 schreef kwakveense het volgende:
ik wíl ook gewoon niet in -10 een rondje lopenmaar misschien toch morgen maar heel even proberen...
er is mmenteel toch even geen land emt mij te bezeilen... ik ga er vandoor, naar huis...even op mn bed een potje janken voor het eten, en dan knap ik vanavond vast wel weer op.
jullie zijn erg lief allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |