Ik hou niet van chocoladetaartquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmmmm co hazelnootschuimtaart is heeeeeeeeeeeeeerlijk
offuh waar ik ook gek op ben, chocoladetaart met slagroooooooom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Muis, hij ligt al klaar voor je!
[ afbeelding ]
Wat ist?quote:
Ging dat over je opspelende hormonen of over mijn bananensoes?quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:44 schreef Goodbye het volgende:
Ooit een kat zo zien kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ging dat over je opspelende hormonen of over mijn bananensoes?
Dat eerste he?
het is niet alsof ie iets gevraagd hadquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Edit: ik las net pas 'en dan in het hond' eronder
LoL!
Maareh, Kwak, had je hem niet van tevoren gewaarschuwd voor je issues met eten?Dit is alleen maar lastig voor jou en niet leuk voor hem denk ik!
Nouja als ie het nog niet wist weet ie het iig nu
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:44 schreef Goodbye het volgende:
Ooit een kat zo zien kijken?
OMG I LoL-ed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zoiets zou bijna geen kat meer mogen hetenWat het wel is weet ik eigenlijk ook niet
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Oh, dan moet ik even de kaasfobie van LXIV aanhalen hoor. Uit een oud topic van Viking.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:46 schreef kwakveense het volgende:
()
sterker nog, tot een jaa rof 3 geleden raakte ik kaas niet eens aan en at ik niks waar kaas tegenaan gelegen zou kunnen hebben. ik heb een kaasfobie.
Het vervolg kwam er nooit, al was er wel belangstelling.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Altijd heb ik gedacht dat ik de enige Nederlander was die bang was voor kaas. Eindelijk hoor ik van iemand die dezelfde angst heeft! Zelfs het lezen of schrijven van het woord kaas bezorgt me de koude rillingen. Nu ik dit aan het typen ben staan me de nekharen overeind. Alleen het woord al. KAAS. Die langgerekte AA op links geflankeerd met zo'n harde K en afgesloten met die sissende S. Verschrikkelijk.
Voor iemand die deze fobie niet heeft lijkt het misschien uiterst onwaarschijnlijk dat mensen bang kunnen zijn voor kaas. Maar voor mij is het evengoed onvoorstelbaar dat mensen bang kunnen zijn voor zo'n klein lief muisje dat geen enkel gevaar vormt. Natuurlijk weet ik wel dat kaas niet gevaarlijk is, maar wanneer er een homp kaas in mijn buurt komt lijkt het alsof mijn keel wordt dichtgeknepen. In een klap staat het koude zweet me op de rug. Wanneer ik dan niet weg kan raak ik volledig in paniek. Ik geloof dat ik in staat ben om van een verdieping van 5-hoog te springen wanneer mij geen keuze meer rest tussen kaas en vluchten.
Niet alle soorten kaas jagen me evenveel angst aan. Voor Franse kazen ben ik helemaal niet bang, voor mijn gevoel is dat helemaal geen kaas. Nee, de kaas waar ik bang voor ben is de gewone Nederlandse kaas, van die gele met zo'n oranje korst. Gruwelijk. Wanneer kaas in plakjes gesneden is valt het wel mee. Op de een of andere manier lijkt de macht van kaas dan enigzins gebroken. Het meest verschrikkelijk zijn die grote driehoekige hompen kaas die naar je liggen te loeren vanaf de ontbijttafel. Onvoorstelbaar dat mensen gewoon onbezorgd met elkaar praten terwijl er zo'n homp langs ze ligt. Merken ze dan helemaal niks?
Waar het precies vandaan gekomen is weet ik niet. Zolang ik me kan herinneren heb ik deze angst al. Mijn moeder heeft me verteld dat zelfs al toen ik nog heel klein was, ik af en toe helemaal hysterisch werd aan de ontbijttafel. Pas na enkele maanden kwamen ze erachter dat dit alleen maar gebeurde wanneer er een stuk kaas op tafel werd gezet. Vanaf dat moment kwam ik thuis in ieder geval niet meer met kaas in aanraking.
Mijn ouders hadden de hoop dat het wel minder zou worden naarmate ik ouder werd. Toen ik een jaar of acht was kon ik tenminste begrijpen dat kaas niet daadwerkelijk gevaarlijk was. Het zou mij in ieder geval nooit kunnen verwonden, doden of opeten. Maar het vreemde is dat ondanks dit besef de angst voor kaas eigenlijk nooit minder werd. Gelukkig woonde ik vlakbij de basisschool, zodat ik tussen de middag thuis kon gaan eten. Er was afgesproken met de school dat ik altijd vijf minuten eerder weg mocht in de pauze. Zo kon soms wekenlang voorkomen worden dat ik bij kaas in de buurt kwam of er zelfs maar aan hoefde te denken. Dat waren hele goede weken. Maar diep van binnen bleef de angst voor kaas bestaan, wies zelfs langzaam aan. Het probleem werd niet opgelost maar omzeild.
De problemen begonnen pas echt toen ik op mijn 19e op kamers ging wonen. Pas toen besefte ik me hoezeer mijn ouders me al die tijd beschermt hadden. Vanaf
(Wordt vervolgt bij belangstelling)
Cootjes waterrekening gaat weer trough teh roof vanaaf...quote:
Ha! Dat had ik ook laatst! Ik was heel crea-bea een armbandje aan het knopen, met kraaltjes erin verwerkt enzo, probeerde ik een kraaltje vast te maken, lukte niet, naald erbij, RATS kraaltje stuk EN naald langs vingertop! Gaah. En dan daarna een dorito-chipje met paprika vastpakkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:51 schreef Vivi het volgende:
Au. Godver.
Weten jullie wat pijn doet? Met je vinger die je vanmiddag hebt gesneden aan een vilein vel papier een zuur augurkje uit een pot proberen te harken....
Wint dit de prijs voor meest nutteloze info?
Au...
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Cootjes waterrekening gaat weer trough teh roof vanaaf...
Dan hier mijn gouden tip voor je VS verblijf: vraag ALTIJD of er kaas op of in het eten dat je wil bestellen, zit. Die lui doen dat in alles! Then again vinden ze het vaak geen moeite om het eraf te laten als je erom vraagt. Maar toch, altijd even checken!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:56 schreef kwakveense het volgende:
@ sigme, lol!! zó zou ik t nou ook weer niet omschrijven. maar ik zal idd liever een gat in mn hand spijkeren dan een stukje kaas (frans even erg of erger nog dan hollands) in mn mond stoppen.
kaaspoeder/gebakken piepkleine stukjes geraspte kaas (waar dan du echt níks zachts meer aan is) in kaascrackers gaan wel.
het is vooral dat je kaas (en ook dingen als mayonaise en roomsausjes) niet ergens af kunt vegen. het zit op en in je ete, en het kan er niet af, en dus kan ik de rest dan niet meer eten...
(mayonaise, creme fraiche en kaas vallen bij mij in dezelfde enge categorie) peperroomsaus gaat nét....dat heb ik vorig jaar een beetje leren eten...dat smaakt gelukkig meer naar het vlees dan naar room.
En dan ook gewoon precíes weten wat Viev bedoelt he?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Iets zegt me dat er iets niet helemaal jofel zit met m'n rep.
Oh, maar dat wist ik ook heurrrrquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan ook gewoon precíes weten wat Viev bedoelt he?
Very braaf, Kwakzor!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:02 schreef kwakveense het volgende:
thnx muis! heb ik tot nu toe idd ook gedaan, op t vliegveld toen ik een hotdog haalde... (verder alleen nog maar zelf gekookt, braaf he?)
Die robert gaf het aan baby, maar ze gaf het terug en zei dat hij uit haar buurt moest blijven en die van haar zusquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kwam bij de 100e keer bekijken van DD erachter dat The Fountainhead erin voorkomt. Rara wie weet waar?
jup! een flinke fastfood maaltijd: 8 dollarquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Very braaf, Kwakzor!![]()
En dat in het land van Junkfood, waar junk goeikoper is (toch?) dan gewoon eten! *clappity clappity*
Hee, wat goed!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Die robert gaf het aan baby, maar ze gaf het terug en zei dat hij uit haar buurt moest blijven en die van haar zus
Bij het opdekken van de ontbijttafel vlak voor de pot thee over den lulll.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kwam bij de 100e keer bekijken van DD erachter dat The Fountainhead erin voorkomt. Rara wie weet waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |