Loop jij wel genoeg buiten met je neus in de zon? Elke dag tussen 12 en 13 uur minstens een half uur naar buiten, flinke wandeling maken en ergens een kop thee drinken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:03 schreef kwakveense het volgende:
great, ik heb t vandaag in elk geval langer volgehouden tot de eerste tranen! t is al 16 uur s middags en ik ben nú pas verdrietjes!
gauw nog even een hoofdstukje lezen. ben vandaag wel 2 keer zo productief geweest als gisteren. moregn weer een stapje erbij.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:11 schreef Vivi het volgende:
Spuit elf
Al was mijn omschrijving ietsjes anders![]()
Ahja, hangt er vanaf wat je eet natuurlijk! Al vind ik dat rijst, kipfilet en paprika niet zo duur zou moeten wezen! Voor 1 of 2 personen iig niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:13 schreef Vivi het volgende:
Als ik 10 euro betaal voor mijn avond eten vind ik dat ik heel goedkoop uit ben heur?!
... en dat gevoel dat ze moet hebben dat ze hem heel lang of misschien nooit meer gaat zienquote:
Oh! Maar Kwakz0r bedoelde toch gewoon zelf kopen in den superrrrrrrmarket?quote:
om helemaal niksquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
Kwakkie, waarom ben je nu verdrietig dan?
dat gaat helaas niet. ik word geacht van 8.30 tot 16.45 in de bieb te zitten, met een korte lunchpauze (waarin ik gauw iets te eten naar binnenschuif) de rest van de tijd zit ik handschrifte over te tikken in een onmogelijk ongezonder houding, of op fok omdat ik jeuk krijg in elke cel van mn lichaam als ik zo lang zit te werken... maar t moet want ik moet t meeste eruit halen hier, en daarvoor moet ik oertikken overtikken overtikken... (toen ik hierhen ging dacht ik dat ze voor mij zouden wllen kopiëren of dat ik zelf foto's zou mogen maken en dat ik lekker kon researchen in alle andere bronnen die ze hebben) ik ben dus ook een beetje teleurgesteld...quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Loop jij wel genoeg buiten met je neus in de zon? Elke dag tussen 12 en 13 uur minstens een half uur naar buiten, flinke wandeling maken en ergens een kop thee drinken.
Nou ja, dat is de opdracht waarmee ik morgen mezelf het huis uit ga schoppen. Mijn winterdip speelt gigantisch op de laatste paar dagen.
voor zelf boodschappen doen vind ik het schandalig... ik koop thuis 2 kipfilets voor 3,50 daar eet ik twee dagen van, hier kost één kipfilet 4 dollar, 200 gram gehakt 3dollar, een komkommer 2 dollar, een paprika 2 dollar, een potje djinten of djahe 6 dollar (heb maar 1 van de twee gekozen)en gewoon 750 gram rijst kost 6,5 dollarquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:13 schreef Vivi het volgende:
Als ik 10 euro betaal voor mijn avond eten vind ik dat ik heel goedkoop uit ben heur?!
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:02 schreef kwakveense het volgende:
thnx muis! heb ik tot nu toe idd ook gedaan, op t vliegveld toen ik een hotdog haalde... (verder alleen nog maar zelf gekookt, braaf he?)
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef kwakveense het volgende:
[..]
om helemaal niksomdat ik mezelf stom vind met mn eetgedoe en er tegelijkertijd echt niet nu terstond iets aan kan veranderen, omdat ik niet geiet, omdat ik mijn klotebaan stom vind zélfs als ik in amerika zit, etc...
[..]
dat gaat helaas niet. ik word geacht van 8.30 tot 16.45 in de bieb te zitten, met een korte lunchpauze (waarin ik gauw iets te eten naar binnenschuif) de rest van de tijd zit ik handschrifte over te tikken in een onmogelijk ongezonder houding, of op fok omdat ik jeuk krijg in elke cel van mn lichaam als ik zo lang zit te werken... maar t moet want ik moet t meeste eruit halen hier, en daarvoor moet ik oertikken overtikken overtikken... (toen ik hierhen ging dacht ik dat ze voor mij zouden wllen kopiëren of dat ik zelf foto's zou mogen maken en dat ik lekker kon researchen in alle andere bronnen die ze hebben) ik ben dus ook een beetje teleurgesteld...
[..]
voor zelf boodschappen doen vind ik het schandalig... ik koop thuis 2 kipfilets voor 3,50 daar eet ik twee dagen van, hier kost één kipfilet 4 dollar, 200 gram gehakt 3dollar, een komkommer 2 dollar, een paprika 2 dollar, een potje djinten of djahe 6 dollar (heb maar 1 van de twee gekozen)en gewoon 750 gram rijst kost 6,5 dollar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |