Ohquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:26 schreef Viking84 het volgende:
We werden gewoon gebanned omdat er altijd gezeik was. De modjes moesten voortdurend ingrijpen en dat waren ze zat. De 'ruzies' waren hetzelfde als nu (die van vorige week bijv), maar nu grijpen de modjes niet meer in.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
Dat was die rel toen Freecell vertelde dat ze zwanger was en miss_S zei dat ze dat niet verantwoord vondDat was de druppel wb gezeik toen.
Mwah, ik ben een luie flikker en stop me met regelmaat vol met zooi. Mijn doel was gezond te leven en daardoor vanzelf weer een taille te krijgen. En me niet door de weegschaal te laten foppen. Da's allebei nog niet gelukt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:31 schreef Miss_S het volgende:
Tuurlijk
En loveli dat is toch best een net resultaat? Je bent afgevallen waarvoor je hier kwam daar mag je tevreden mee zijn
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Damn, alweer een heel topic gemist maar nu ben ik er lekker op tijd bij met de tvp.![]()
Toch maar eens aan m'n lunch beginnen, heb pas 1 boterham op sinds het ontbijt. Het leven van een wetenschapper gaat niet over rozen, zeker als je proefdier pijn heeft. Ik vind hem zo zielig.
Nee, klopt. Volgens mij hadden alleen Miss_S en Viking een ban, en Troel en SQ.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:33 schreef Chicolate het volgende:
Maar die rel was toch in het dieettopic? Die was toch niet specifiek van slank?![]()
Ahw, ik vind jou echt zo'n zoetjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp.
Elke keer als ik iets naar over iemand wil zeggen, druk ik na het typen van het bericht op F5. Het nog een keer typen is dan toch te veel moeite, dus zeg ik maar niks. Tip?
Wat test je dan en op wat voor dier?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 @ 14:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Damn, alweer een heel topic gemist maar nu ben ik er lekker op tijd bij met de tvp.![]()
Toch maar eens aan m'n lunch beginnen, heb pas 1 boterham op sinds het ontbijt. Het leven van een wetenschapper gaat niet over rozen, zeker als je proefdier pijn heeft. Ik vind hem zo zielig.
Oooo ja... dat was het idd. Toen zei Miss_S dat ze eerst eens een goede baan enzo moesten zoeken, zodat ze goed voor het kind konden zorgen toch? Zoiets.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
Dat was die rel toen Freecell vertelde dat ze zwanger was en miss_S zei dat ze dat niet verantwoord vondDat was de druppel wb gezeik toen, het hele dieettopic in de verdediging (terecht
).
Zoetjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ahw, ik vind jou echt zo'n zoetje
Hmm ja dat klinkt inderdaad sowieso wel een moeilijker iets om te doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Mwah, ik ben een luie flikker en stop me met regelmaat vol met zooi. Mijn doel was gezond te leven en daardoor vanzelf weer een taille te krijgen. En me niet door de weegschaal te laten foppen. Da's allebei nog niet gelukt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ahw, ik vind jou echt zo'n zoetje
Ik denk niet dat ik het wil weten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:34 schreef Mini_rulez het volgende:
En dan te bedenken dat er jaren later nog steeds in getrapt wordt dat iemand is veranderdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oooo ja... dat was het idd. Toen zei Miss_S dat ze eerst eens een goede baan enzo moesten zoeken, zodat ze goed voor het kind konden zorgen toch? Zoiets.
Teh memories.
Hey, ze heeft nog 2 maanden om te bewijzen dat ze veranderd is en straks zitten jullie keigezellig te beppen op de meetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er jaren later nog steeds in getrapt wordt dat iemand is veranderd.
Oh echt niet meer vertellen hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Nouja, da's meer omdat je niet mag eten in de dierenverblijven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Arm dier.
Eén troost, je bent iig geen emotieeter
Jij bent wel in vorm vandaag hè?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er jaren later nog steeds in getrapt wordt dat iemand is veranderd.
Gaat het echt over een proefdier dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:43 schreef laziness het volgende:
[..]
Oh echt niet meer vertellen hoor![]()
Ik wil dit topic kunnen blijven lezen
Mja ik heb hetzelfde. En dat ik me schaam als ik later een onaardige post van mezelf terugvind.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp.
Elke keer als ik iets naar over iemand wil zeggen, druk ik na het typen van het bericht op F5. Het nog een keer typen is dan toch te veel moeite, dus zeg ik maar niks. Tip?
Nee, ik noem mijn vriendje altijd proefdier. Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gaat het echt over een proefdier dan?
En dat lijkt me echt heel moeilijk mini_rulez omdat te kunnen doen
Maar jij post toch nooit iets onaardigs? Of wel? Nee toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja ik heb hetzelfde. En dat ik me schaam als ik later een onaardige post van mezelf terugvind.
Ach kom, alle haat&liefde-verhoudingen op Fok! zijn zo veranderlijk als de pestquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou dat zou goed kunnenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:44 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee, ik noem mijn vriendje altijd proefdier. Wat denk je zelf?
Ik gok iets in de richting van treurwilg hooguitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar jij post toch nooit iets onaardigs? Of wel? Nee toch?
Pfieuw.. ik was al bang dat ik je niet meer lief moest vinden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nouja, da's meer omdat je niet mag eten in de dierenverblijven.
Hij heeft trouwens geen pijn door mij hoor! Ik zou echt geen experimenten doen met enge stofjes op onschuldige dieren.
Nou, bij sommige personen is het eindresultaat al já-ren hetzelfdequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach kom, alle haat&liefde-verhoudingen op Fok! zijn zo veranderlijk als de pest
Ik vroeg toch net om dat niet in dit topic te vertellen? Zou je als je het perse wilt weten dit per pm kunnen doen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou dat zou goed kunnenmaar hopelijk doe je hem dan geen pijn.
Maar wat houd het dan precies in wat je doet?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik gok iets in de richting van treurwil hooguit
Maar ze doet hem toch geen pijn met enge dingen enzo zei ze netquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:46 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik vroeg toch net om dat niet in dit topic te vertellen? Zou je als je het perse wilt weten dit per pm kunnen doen?
Echt?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er zijn wel redelijk wat onaardige posts óver mij. Daar doe je dan al die moeite van op je handen zitten voor..
Ok, sorry. Het houdt me gewoon even bezig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:43 schreef laziness het volgende:
[..]
Oh echt niet meer vertellen hoor![]()
Ik wil dit topic kunnen blijven lezen
1x. Al een jaar geleden ofzo. En laatst kwam ik het topic weer tegen. Ik schaam me daar echt voor ja. Irl kan ik me vaak prima inhouden. Hier moet dat dus ook kunnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar jij post toch nooit iets onaardigs? Of wel? Nee toch?
Hoe is het met je nieuwe baan? Of vraag ik daar beter niet naar?quote:
Nou deze haat-liefdeverhouding niet hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach kom, alle haat&liefde-verhoudingen op Fok! zijn zo veranderlijk als de pest
Dan hoop ik toch echt dat ik die mening van je kan veranderenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou deze haat-liefdeverhouding niet hoor(aangezien er 2 jr geleden ook al Miss_S rellen waren
)
Dat begrijp ik maar dierenleed word ik agressief van en dat kan ik hier op het werk niet uiten. En dit topic vermaakt me op het werk dus ik wil ook niet, niet lezen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ok, sorry. Het houdt me gewoon even bezig.
Waar is 'het kind' dan? Slapen?quote:
Vorig jaar waren jullie nog dikke vriendjesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou deze haat-liefdeverhouding niet hoor(aangezien er 2 jr geleden ook al Miss_S rellen waren
)
Ik zal niks vertellen hoor, ik weet dat sommige mensen er moeite mee hebben. Wil alleen wel even zeggen dat ik echt gek ben op dieren en ze nooit pijn zou kunnen doen, voordat mensen bij het woord 'proefdier' meteen denken dat ik een of andere gewetenloze dierenbeul ben... Dat soort experimenten doe ik iig niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:46 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik vroeg toch net om dat niet in dit topic te vertellen? Zou je als je het perse wilt weten dit per pm kunnen doen?
De baan hier aan de overkant ging niet door. Ondanks, of misschien juist wel dankzij het feit dat ze dikke matties met mijn baas zijn. Maar ik weet nu dus wel gelijk wat ik aan mijn referentie hebquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe is het met je nieuwe baan? Of vraag ik daar beter niet naar?
Echt waar? Wat stom!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er zijn wel redelijk wat onaardige posts óver mij. Daar doe je dan al die moeite van op je handen zitten voor..
Ja, ongelooflijk hè!quote:
Dat denk ik niet hoor maar dank u voor de uitlegquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zal niks vertellen hoor, ik weet dat sommige mensen er moeite mee hebben. Wil alleen wel even zeggen dat ik echt gek ben op dieren en ze nooit pijn zou kunnen doen, voordat mensen bij het woord 'proefdier' meteen denken dat ik een of andere gewetenloze dierenbeul ben... Dat soort experimenten doe ik iig niet.
Geen idee! Ik zit op mijn werkquote:
Hoax!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vorig jaar waren jullie nog dikke vriendjes
Nee, eigenlijk is het een pleonasme... Maar wel handig om even te benadrukken dat er geen enkele reden is om zo'n dier pijn te doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:49 schreef Anosmie het volgende:
Ohja. Even geheel offtopic. Maar ik zag de term 'onschuldige dieren'. Heb je dan ook zeg maar schuldige dieren? Van die dat heb je aan je zelf te dankenproefdieren?
Ik vind het zo'n grappige term: onschuldige dieren. Net als zinloos geweld. Bestaat er dan ook zinvol geweld?
EN zo niet, is de term zinvol in deze dan niet volstrekt onzinnig en overbodig?
Dat vroeg ik me even af.
Welnee! Ik sta m'n mannetje wel hoor! (Lees: ik kroop huilend in een hoekje en durfde niets meer te posten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:51 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Echt waar? Wat stom!
Moeten we een Slank!Knokploeg formeren en hier en daar even wat recht zetten?
Dat weet ik niet meer, al weet ik wel dat ik SHE, voordat ze naar Slank kwam (en ook toen ze hier net zat) maar een kutwijf vondquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
...en konden SHE en jij elkaar niet uitstaan
Al zou je ze pijn doen, dan ben je nog geen dierenbeulquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zal niks vertellen hoor, ik weet dat sommige mensen er moeite mee hebben. Wil alleen wel even zeggen dat ik echt gek ben op dieren en ze nooit pijn zou kunnen doen, voordat mensen bij het woord 'proefdier' meteen denken dat ik een of andere gewetenloze dierenbeul ben... Dat soort experimenten doe ik iig niet.
Hahaha, ik zal maar geen oude topics gaan quoten, danquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, al weet ik wel dat ik SHE, voordat ze naar Slank kwam (en ook toen ze hier net zat) maar een kutwijf vond. Maar dat dat andersom ook zo was wist ik niet
![]()
*gekwetst*
.
Er is er nog 1.. erm.. met euh.. een wittige kleur.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Enigszins ontopic: die Sandwich Spread met tomaat en lente-ui is eigenlijk best lekker, en er zitten helemaal niet veel kcal in! Goeie ontdekking.
[einde reclameboodschap]
Klopt, snappen dat het nodig is en het zelf kunnen uitvoeren zijn inderdaad 2 verschillende dingen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Al zou je ze pijn doen, dan ben je nog geen dierenbeuldierproeven zijn regelmatig gewoon nodig, niet om nog maar weer eens een 872209ste mascara te ontwikkelen, maar om medicijnen te ontwikkelen die levens redden. In zulke gevallen ben ik helemaal voor proeven, ook al denk ik niet dat ik ze zelf zou kunnen uitvoeren, maar ik vind de mensen die dat wél doen geen dierenbeulen.
Ik vind de original (met paprika? het is oranjeig) ook goed te doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Enigszins ontopic: die Sandwich Spread met tomaat en lente-ui is eigenlijk best lekker, en er zitten helemaal niet veel kcal in! Goeie ontdekking.
[einde reclameboodschap]
Bedankt voor de tip, ga ik die hierna proberen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:57 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Er is er nog 1.. erm.. met euh.. een wittige kleur.
Tuinkruiden!
Die is ook ernstig goed te doen.
Thank you George!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:54 schreef Chicolate het volgende:
Zinvol geweld bestaat imho zeker wel. Zeker als middel om zinloos geweld te voorkomen/stoppen (van mij mag je iemand die een ander in elkaar mept, best een paar rake trappen verkopen).
George? Ken ik die?quote:
Je zit toch niet namens jeweetwelwie te posten he?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
George? Ken ik die?![]()
Eigenlijk zou ik erbij moeten zeggen dat ik gewoon teveel van vechtsporten hou, om tegen geweld te zijn, of niet dan?
Een pleonasme kan je het ook moeilijk noemen. Vooral als je ziet hoe dieren tegen elkaar tekeer kunnen gaan!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is het een pleonasme... Maar wel handig om even te benadrukken dat er geen enkele reden is om zo'n dier pijn te doen.
Zinvol geweld kan ik me wel voorstellen ja. Beetje extreem voorbeeld maar als Hitler geen zelfmoord had gepleegd, had iemand hem van mij best neer mogen schieten.
George W., die had ook altijd van die fijne politiek-correcte speeches over het voorkomen van geweld met geweldquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
George? Ken ik die?![]()
Eigenlijk zou ik erbij moeten zeggen dat ik gewoon teveel van vechtsporten hou, om tegen geweld te zijn, of niet dan?
En over nukjular dingen niet te vergeten!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
George W., die had ook altijd van die fijne politiek-correcte speeches over het voorkomen van geweld met geweld
Ik heb echt géén idee wat het is. Maar het klinkt lekker!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:03 schreef neen het volgende:
Ik ben voor het eerst bezig met het maken van Soto Ayam, lekker hoor. Nu nog even wat emping bakken, groente snijden en eitjes koken zodat het vanavond goed zal smaken
Dan mag jij mij Mups noemenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:08 schreef k_i_m het volgende:
Die vind ik leuk, die hou ik erin! (ook al moest het muis zijn).
Het smaakt vast naar kipquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:08 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik heb echt géén idee wat het is. Maar het klinkt lekker!
Oh díe Georgequote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
George W., die had ook altijd van die fijne politiek-correcte speeches over het voorkomen van geweld met geweld
Noem eens een oorlog waar géén mensen dood aan gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh díe George. Nee naar die vent luister ik niet, vind zn oorlogen stom en daar gaan mensen dood aan.
De Koude Oorlog?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Noem eens een oorlog waar géén mensen dood aan gaan?
Ben je weer terug!quote:
Maar hebben ze daar schuld aan? Moet er dan niet sprake zijn van een bewuste keuze?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een pleonasme kan je het ook moeilijk noemen. Vooral als je ziet hoe dieren tegen elkaar tekeer kunnen gaan!
Oh en also: nog maar 2x![]()
En ik heb een muffin met chocolade op.
Én een broodje roomkaas.
Eh... een virtuele oorlog?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Touchéquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
WoW?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ga eh, ik weet het nog niet! Sowieso een tas kopenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar hebben ze daar schuld aan? Moet er dan niet sprake zijn van een bewuste keuze?
Ok, we zullen maar geen discussie gaan voeren over de mate waarin dieren bewustzijn hebben, dat wordt misschien te filosofisch...
Jeej, dat schiet al op!
Wat ga je eigenlijk doen als het klaar is, om het te vieren?
Die is toch elders meerdere keren uitgevochten? (Amerika sponsert ene land, Rusland het andere)quote:
En dan meteen gelazerquote:
Neeee die ligt in de winkel op mij te wachten!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:14 schreef laziness het volgende:
Muis die tas is toch al wel besteld hè?
Nou, als ik zo lang elke dag naar het ziekenhuis moest had ik al veel eerder een kuthumeur gehad! Je gaat er juist hartstikke goed mee om voor zover ik hier kan lezen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ga eh, ik weet het nog niet! Sowieso een tas kopen![]()
De laatste loodjes wegen overigens echt wel het zwaarst: ik heb een enorm kuthumeur deze weeken dat is altijd pas over als ik weer thuis ben uit A'dam
Weg laten zetten dan nu directquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neeee die ligt in de winkel op mij te wachten!
Gewoon geen lijstje postenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:15 schreef Muis006 het volgende:
Als SHE ooit terugkomt krijgen we allemaal een ass-whooping van jewelste.
Wie had ook alweer de merengues met pure chocolade? Goodbye toch?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:15 schreef Muis006 het volgende:
Als SHE ooit terugkomt krijgen we allemaal een ass-whooping van jewelste.
Wie had ook alweer de merengues met pure chocolade? Goodbye toch?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En dan meteen gelazer![]()
Wat een fatalistische TT trouwens!!!!
Enne, haai SHE, ik heb borrelnootjes op![]()
![]()
Oh jij was hetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Er zitten er nog twee in mijn tas
Alsof ik vandaag nog niet genoeg te eten heb
Je vergeet het:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik spreek dan wel niet namens SHE, (zou niet dúrven, bangewijs) maar ik kan haar heul goed nadoen:
WTF eet jij nu voor crap?? Hoe moet jij in je bikini over een maand of 3?? Spuug uit die krengen en ga je mond spoelen. Moet ook overal bijblijven. Hmmmpf![]()
Ja, Goodbye had gisteren of eergisteren ook iets evilsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh jij was het
Sorry Goodbye! Hoewel jij ook vast wel iets op je kerfstok hebt
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik spreek dan wel niet namens SHE, (zou niet dúrven, bangewijs) maar ik kan haar heul goed nadoen:
WTF eet jij nu voor crap?? Hoe moet jij in je bikini over een maand of 3?? Spuug uit die krengen en ga je mond spoelen. Moet ook overal bijblijven. Hmmmpf![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:22 schreef loveli het volgende:
Volgens mij was dat ongeveer toen ik kwam kijken. Een jaar of 2 en 4 kilo geleden. Yup, ik ga als een trein.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:25 schreef Dipkip het volgende:
Nu ben ik helemaal benieuwd waarom jullie geband waren. Was ik maar eerder dik geworden
Wat voor friet eet je? Zelfgesneden en zelfgebakken of diepvriesfriet en zelfgebakken of zelfgehaalde?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef Greys het volgende:
Ja hoi. Ga eens niet zo allejezus snel hier, een mens kan niet eens even van haar werk naar huis rijden en stoofvlees makenTeruggelezen zojuist en onderstaande posts zijn toch wel juweeltjes!
[..]
[..]
Nog twee weken jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ey, jij hébt teninste nog een baan
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar heb ik jou voor. Om mij aan te vullen!
Ik heb nog nooit eten uitgekotst (op een avondje met teveel drank na dan, maar da was nie expresquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef cinnamongirl het volgende:
![]()
![]()
* cinnamongirl steekt vinger in d'r keel en kotst de heule bende uit, rent naar d'r hometrainer, zet een afl. Lost op en begint als een idioot te peddelen.
Oh, die heb ik echt al jaren niet gegeten. Krijg er altijd zo'n raar chemisch smaakversterkersmaakje van in mijn mond. Maar lekker zijn ze wel!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Enne, haai SHE, ik heb borrelnootjes op![]()
![]()
Ja super! En maakt niet uit want ik moest toch een dutje doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:22 schreef Greys het volgende:
En om Kim die ging gillen wie haar verlinkt had en dat Yvonne toen kwam melden dat dat door haar eigen topic in ONZ kwam moest ik ook heel hard lachen!![]()
Zo, ik geloof dat ik weer bij ben.
Muizelientje, wat waren we gezellig aan het sms-en he? Ik moest op een gegeven moment ff ophouden want de dierenarts vroeg wat ie voor me kon doen!
Zelf-uit-een-zak-uit-de-vriezer-gehaalde-en-gefrituurde-en-bedolven-onder-het-stoofvlees!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat voor friet eet je? Zelfgesneden en zelfgebakken of diepvriesfriet en zelfgebakken of zelfgehaalde?
ja, bijzonder jammer dat ze niet nog even bleef om antwoord te geven hoe die plonsdrol die mijn post editte op de hoogte was nog vóór ik een topic had aangemaaktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:22 schreef Greys het volgende:
En om Kim die ging gillen wie haar verlinkt had en dat Yvonne toen kwam melden dat dat door haar eigen topic in ONZ kwam moest ik ook heel hard lachen!![]()
Voor friet met stoofvlees mag je altijd een uitzondering maken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelf-uit-een-zak-uit-de-vriezer-gehaalde-en-gefrituurde-en-bedolven-onder-het-stoofvlees!
Die!
Ja ja. Vanaf mórgen ga ik echt aan de lijn
Oh, ja, dat kan ik me ook nog wel herinnerenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oooo ja... dat was het idd. Toen zei Miss_S dat ze eerst eens een goede baan enzo moesten zoeken, zodat ze goed voor het kind konden zorgen toch? Zoiets.
Teh memories.
Lekker!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelf-uit-een-zak-uit-de-vriezer-gehaalde-en-gefrituurde-en-bedolven-onder-het-stoofvlees!
Die!
Ja ja. Vanaf mórgen ga ik echt aan de lijn
SHE never said thatquote:
quote:
Ik ook niet, ik heb het wel geprobeerd, maar zodra ik die vinger in mijn keel stop, verzet mijn lichaam zich door een spiersamentrekking van mijn keel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit eten uitgekotst (op een avondje met teveel drank na dan, maar da was nie expres), maar ik heb er vandaag aan zitten denken.
* Isabeau gaat ook zo maar naar de sportschool ter compensatie
Ik denk serieus (auw!) stiekem dat dat kwam omdat de TT nogal aandacht trok, iets met SHE laffen...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
ja, bijzonder jammer dat ze niet nog even bleef om antwoord te geven hoe die plonsdrol die mijn post editte op de hoogte was nog vóór ik een topic had aangemaakt.
Met wie was je??quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:24 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel kcal zitten er eigenlijk in van die caramel popcorn? (gisteravond in de bioscoop had degene met wie ik was van die popcorn gehaald en ik kon er niet afblijven)
Ik voorzie iets in de trant van Slank #527 fluiten onschuldigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
Ik denk serieus (auw!) stiekem dat dat kwam omdat de TT nogal aandacht trok, iets met SHE laffen...
Mijn broerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:25 schreef conleche het volgende:
Met wie was je??![]()
Als in: had je een spannende date??
En we hebben natuurlijk nogal wat lurkers.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk serieus (auw!) stiekem dat dat kwam omdat de TT nogal aandacht trok, iets met SHE laffen...
Hoe doen die boulimia mensen dat tochquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb één keer uit alle macht geprobeerd om over te geven omdat ik in m'n eentje een hele ovenschotel op had gegeten die enorm machtig was, maar het wilde gewoon écht niet. Wat was ik misselijk.
Echt niet? Ik heb 't weleens gedaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ook niet, ik heb het wel geprobeerd, maar zodra ik die vinger in mijn keel stop, verzet mijn lichaam zich door een spiersamentrekking van mijn keel.
Hij is niet eens een LIF modquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze dat bijhouden zeg, ik hou het zelf amper bij. Ik sla ook regelmatig enkele topics over.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:26 schreef loveli het volgende:
En we hebben natuurlijk nogal wat lurkers.
Ik doe nog even SHE na hoor;quote:
Dat had die mevrouw ook beter kunnen doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:27 schreef Anosmie het volgende:
Als we met de koek, snoep, chipszakken blijven zwaaien dan gaan we deze lente in met lange broeken, moomoo's en klapkuiten.
[ afbeelding ]
Ja, ik snap het werkelijk niet. De laatste keer dat ik overgegeven heb is op 31 augustus 2002, van de drank. En dat weet ik nog zo goed, omdat ik op die avond verkering kreeg met mijn eerste vriendje. We zijn toch nog 2,5 jaar samen geweest.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe doen die boulimia mensen dat toch
Die navelquote:
Helaas, u gaat niet door voor de koelkast.quote:
Omg...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:27 schreef Anosmie het volgende:
IK HEB EEN IDEE!!!!
Zullen we doen dat we de koekjes, cupcakes, zakken engelse drop en bergen manna uit het raam kieperen en vanaf morgenochtend weer normaal gaan eten?
We zitten altijd nog in Slank, dames.![]()
Over 6 weken, 2 dagen en wat verwaarloosbare uurtjes breekt de lente aan. Tijd voor wapperrokjes, witte bloesjes en zonneschijn.
[ afbeelding ]
Als we met de koek, snoep, chipszakken blijven zwaaien dan gaan we deze lente in met lange broeken, moomoo's en klapkuiten.
[ afbeelding ]
Speelkwartier is over. Terug naar de lijstjes!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:27 schreef Anosmie het volgende:
IK HEB EEN IDEE!!!!
Zullen we doen dat we de koekjes, cupcakes, zakken engelse drop en bergen manna uit het raam kieperen en vanaf morgenochtend weer normaal gaan eten?
We zitten altijd nog in Slank, dames.![]()
Over 6 weken, 2 dagen en wat verwaarloosbare uurtjes breekt de lente aan. Tijd voor wapperrokjes, witte bloesjes en zonneschijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speelkwartier is over. Terug naar de lijstjes!
Die heb ik alquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik doe nog even SHE na hoor;
Van borrelnoten krijg je een niggah's ass!!!!!.
Ja en als mijn dieet net zo veel effect blijft hebben als de afgelopen week weeg ik dan 15 kg. meer dan nuquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:27 schreef Anosmie het volgende:
Die buik hè? Ranzig!quote:
Dat dus. Ik kan het niet, maar heel af en toe zou dat best handig zijn. Bijvoorbeeld op 1e Kerstdag na het huuuuuuuuuuuuuuuuge 7-gangen dinerquote:
Dan moet je nog flink meer etenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:31 schreef Dipkip het volgende:
Ja en als mijn dieet net zo veel effect blijft hebben als de afgelopen week weeg ik dan 15 kg. meer dan nu
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:32 schreef Ewelina het volgende:
Dat dus. Ik kan het niet, maar heel af en toe zou dat best handig zijn.
Vertel, asjeblieft. Enige moment in de afgelopen jaren dat ik kon kotsen, was toen de kwark stiekem over datum was. En zelfs dat duurde een halve dag.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:29 schreef conleche het volgende:
Ik ga hier niet zeggen hoe het moet, je wilt geen cursus overgeven geven, maar ik kan het wel. Ik was een keer zo misselijk van iets en ik kon ook nooit overgeven en ik heb toen van iemand een trucje geleerd en nu kan ik het wel. En zo twee keer per jaar, als ik echt heul misselijk ben van iets. (meestal iets te doen met een wat verminderd matig gebruik van alcohol) pas ik het toe.
Als ze gespierd zijn dan zijn het geen klapkuiten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:30 schreef ColdFeet het volgende:
Die navel![]()
Ik heb trouwens ook klapkuitenIets teveel gefietst in mijn jeugd. I swear, ze zijn best gespierd, maar ik heb moeite om passende laarzen te vinden
Als je even doorleest zie je dat ik dat zelf ook al wist.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Helaas, u gaat niet door voor de koelkast.
Enlighten me. Overgeven is je maag legen, dan heeft het de dikke darm toch nog lang niet bereikt?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik geloof dat overgeven om kcal te besparen soweiso geen zin heeft. Iets met kcal die al binnen 10 minuten door de dikke darm worden opgenomen.
Niet gezien.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je even doorleest zie je dat ik dat zelf ook al wist..
Edit: spuit 11 let weer eens niet opquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:38 schreef laziness het volgende:
Ik heb net mailtjes verstuurd naar klanten met als uiterste betaaldatum 31 februari 2009
Whehe, sharp thinking.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:38 schreef laziness het volgende:
Ik heb net mailtjes verstuurd naar klanten met als uiterste betaaldatum 31 februari 2009
*Wappert koelte toe*quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:30 schreef conleche het volgende:
[..]
*Hapt naar adem. Trekt bleek weg. Valt flauw.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat is daaraan?
Of moet het januari ipv februari zijn?
Psst, 31 februari bestaat niet en 31 januari is allang voorbijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat is daaraan?
Of moet het januari ipv februari zijn?
Dat als mensen binnen lopen niet gelijk de naam zien waaronder ik meer prive dingen post hier op fokquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:38 schreef Greys het volgende:
DML, wat is het nut van een werkkloon eigenlijk?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Psst, 31 februari bestaat niet en 31 januari is allang voorbij
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat is daaraan?
Of moet het januari ipv februari zijn? Of 2009 ipv 2008?
Ik heb dat ooit ergens gelezen, maar kan er nu niets over vinden op Google...wie weet hier meer over?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Enlighten me. Overgeven is je maag legen, dan heeft het de dikke darm toch nog lang niet bereikt?
Waarom doet hij dat niet zelf? Ik strijk echt nooit iets voor mijn vriend. Doet ie maar lekker zelf.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
Krijg net een sms met Hoi mop, kan je even een overhemd voor me strijken voor morgen?
Hij vraagt het lief hoor, maarstrijken
...
Omdat ik daar die vrije middagen voor heb die hij mede financiert. Ook voor dat soort dingen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom doet hij dat niet zelf? Ik strijk echt nooit iets voor mijn vriend. Doet ie maar lekker zelf.
Al helpt het ook wel dat ik absoluut niet goed kan strijken
Vanuit McArmy land vraagt ie dat zeker?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
Krijg net een sms met Hoi mop, kan je even een overhemd voor me strijken voor morgen?
...
Edit: ik ben weer eens te laat met bijlezen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
...
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:38 schreef laziness het volgende:
"Hoi mop" zou het voor mij niet doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
...
Nee, vanuit ons eigen land, maar hij gáát morgen naar McArmy land en daar heeft ie dat overhemd voor nodigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:46 schreef laziness het volgende:
[..]
Vanuit McArmy land vraagt ie dat zeker?
Ik doe al het strijkgoed voor mijn vriend, maar hou daar acuut mee op als hij me ooit "mop" noemt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
...
Hihi, dat vond ik nou net het enige leuke gedeelte aan de sms!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:47 schreef loveli het volgende:
[..]
"Hoi mop" zou het voor mij niet doen
Wat ik begrepen heb is dat vet heel snel wordt opgenomen maar nuttige stoffen pas later. Dus dat je met kotsen eerder voor elkaar krijgt ongezond te worden dan slank. En dat je echt meteen na het eten moet kotsen om alles er uit te krijgen. Maar hoe en wat precies weet ik niet, ik heb me er altijd verre van gehouden omdat ik geen zin had in nóg meer eetproblemen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb dat ooit ergens gelezen, maar kan er nu niets over vinden op Google...wie weet hier meer over?
En:quote:Food begins to be digested immediately upon entering the mouth, and vomiting does not expel all of the stomach contents. When the stomach suddenly contracts to vomit, around 50% of its contents are pushed further down into the intestine where they will be digested and absorbed. An often quoted 1993 study published in the American Journal of Psychiatry concluded that bulimic patients retain approximately 1150 calories after vomiting, regardless of whether they binged on a large or small meal.
quote:Myth: Vomiting gets rid of the calories I’ve
consumed
Most people with bulimia are of average weight. They
tend to binge and then they restrict food intake for the
rest of the day. So if you’re hardly eating apart from
your binge, why aren’t you losing weight? Obviously,
you’re retaining enough calories from binges to maintain
your weight.
Fact: Research has shown that, contrary to popular
belief, vomiting does NOT get rid of all the calories
ingested, even when done immediately after eating.
Even the most successful vomiter will only be able to
purge 60% of calories eaten…which means that you’re
probably only vomiting up 30% of calories most of the
time. Think about it – if you binge on 2,000 calories and
vomit up 30%…which is 600 calories…this means that
you’re absorbing 1,400 calories from your binge, even
with your vomiting. This is because absorption begins in
the mouth, continues in the oesophagus, and then in the
stomach…so even if you vomit up all the contents of
your stomach, many of the calories will have already
been absorbed
True, truequote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik daar die vrije middagen voor heb die hij mede financiert. Ook voor dat soort dingen.
Beetje lullig als ik het dan niet doe he?
Oh en mijn Lush bestelling is bezorgd toen ik nog op het werk zat vanmorgen, potver.
Nou bezorgen ze morgen wéér, maar dan werk ik de hele dag.
Tot donderdag wachten is best lastig als je iets heel graag wilt!
Ja hoi, ik. En het is nonsens, je eten moet eerst in opneembare brokjes worden afgebroken voor je het opneemt en er dus iets met energetische waarde in je lijf komt. Dat kan uren duren (afhankelijk van de samenstelling van je eten) en zéker geen 10 minutenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb dat ooit ergens gelezen, maar kan er nu niets over vinden op Google...wie weet hier meer over?
Duidelijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Ok, kotsen om calorieen te verliezen heeft weinig zin:
En:
Bron
Of mensen gaan ons hier straks de les lezen, terwijl hier niemand daadwerkelijk kotst om van zijn eten af te komenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:54 schreef Tinkepink het volgende:
Jongens, dat praten over kotsen vind ik eigenlijk echt een slecht plan. Ik weet niet wie er allemaal meelezen en ben zo bang dat iemand op verkeerde ideeen wordt gebracht.Beetje overdreven misschien van mij, maar toch.
Sowieso is het een smerig onderwerp, maar er staat nu ook dat kotsen om calorieën te verliezen weinig zin heeft. Dus wat dat betreft zou het mensen eerder op het goede dan op het slechte pad brengenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:54 schreef Tinkepink het volgende:
Jongens, dat praten over kotsen vind ik eigenlijk echt een slecht plan. Ik weet niet wie er allemaal meelezen en ben zo bang dat iemand op verkeerde ideeen wordt gebracht.Beetje overdreven misschien van mij, maar toch.
Ik moet zeggen, it crossed my mind too. Ik heb goede hoop dat er inderdaad niemand op verkeerde ideeen wordt gebracht vanwege het feit dat kotsen om af te vallen dus vrij zinloos is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:54 schreef Tinkepink het volgende:
Bwah. Zulke mensen lezen hier alleen maar dat wij het allemaal niet doen en dat het niet nuttig is. Als je interesse hebt in zulke dingen heb je al lang 15 mia-sites gebookmarkt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:54 schreef Tinkepink het volgende:
Ik weet alleen niet of meisjes die kotsen nog zo rationeel kunnen denken of het uberhaupt geloven. Als op een pro-ana forum gezegd wordt dat kotsen wel helpt....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Sowieso is het een smerig onderwerp, maar er staat nu ook dat kotsen om calorieën te verliezen weinig zin heeft. Dus wat dat betreft zou het mensen eerder op het goede dan op het slechte pad brengen
Nee, ik vind het ook een vreemd iets. Ik ga er denk ik nog wat verder induiken, best interessant (en niet logisch).quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Nouja, na een binge heeft het weinig zin omdat 40% van heel veel eten nog steeds best veel kcal is, maar als je niet eerst absurd veel eet... Nouja, laat ook maar. We moeten inderdaad niemand op ideeën brengen.
Wel vreemd dat de helft je darmen ingeduwd zou worden, bij een voedselvergiftiging (waar kotsen eigenlijk voor bedoeld is) zou je dat toch niet willen.
Mijn meneer mag op de bank slapen als 'ie zoiets sms'tquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:47 schreef loveli het volgende:
[..]
"Hoi mop" zou het voor mij niet doen
Laatst zei iemand hier dat je met spinnen enorm veel verbrandt, met 2 uurtjes 1500-2000 kcal ofzo? Als je dus een uur flink tekeer gaat op zo'n fiets ben je toch al een paar plakjes kwijt...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:59 schreef Isabeau het volgende:
Maar nu eerst de cake eraf sportenStuk gezonder dan kotsen lijkt me
(alhoewel ik wel héél veel moet sporten om al die cake te verbranden
)
De boulimische versie van ana-sites. Anorexia wordt afgekort tot ana en boulimia tot mia. Alsof het lieftallige dames zijn die je graag uitnodigt voor een kopje thee. Op ana-sites gaat het vooral over hoe je zo min mogelijk kan eten en op mia-sites vooral over hoe je het purgeren maskeert. Nogal zieke tips, aangevuld met jankverhalen en plaatjes van veel te dunne (beroemde) mensen.quote:
Als meisjes al kotsen of op zulke fora zitten, dan is er verder toch niets meer aan te doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik weet alleen niet of meisjes die kotsen nog zo rationeel kunnen denken of het uberhaupt geloven. Als op een pro-ana forum gezegd wordt dat kotsen wel helpt....
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:34 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Als ze gespierd zijn dan zijn het geen klapkuiten.
Monica 'Cigarilla' Lewinsky die had pas klapkuiten.
Ik snapte gelijk dat ze een tafel met een kleedje tot op de grond op dr eisenlijstje had staan. Alsof dr bovenbenen naar beneden waren gegleden, haha.
Jeugdsentiment om je op te vrolijkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:07 schreef Anosmie het volgende:
Egopost: Ik heb het ijskoud, mn wangen gloeien en mn ogen prikken. Ik haat sluimergriep!.
ik heet soms 'hey honey' , maar dat vind ik eigenlijk maar gek.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihi, dat vond ik nou net het enige leuke gedeelte aan de sms!
Ik heb geen hekel aan 'mop'. Integendeel
Leg uit, wat is daar onaardig aan dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn meneer mag op de bank slapen als 'ie zoiets sms't
Een (B)Aart.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jeugdsentiment om je op te vrolijken.
[ afbeelding ]
Een plaatje van een "Aart".
Mop zit bij mij in dezelfde categorie als "het vrouwtje". Daar krijg ik echt jeuk van, een collega die een autootje voor het vrouwtje zoekt, of zich afvraagt wat voor deeltijdbaan zijn vrouwtje kan doen als de kids naar school zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Leg uit, wat is daar onaardig aan dan?
Daar ben ik oprecht erg nieuwsgierig naar namelijk.
Ik vind het wel leuk. Mijn allereerste vriendje noemt mij nog steeds mop.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
Ik zeg tegen mijn vriendinnen zelfs 'hoi mop' als ik ze een berichtje stuur.
Nog nooit is iemand daarover gevallen
Oh. Mjah. Dat is dan gewoon een verschil in hoe je zoiets opvat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Mop zit bij mij in dezelfde categorie als "het vrouwtje". Daar krijg ik echt jeuk van, een collega die een autootje voor het vrouwtje zoekt, of zich afvraagt wat voor deeltijdbaan zijn vrouwtje kan doen als de kids naar school zijn.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Mop zit bij mij in dezelfde categorie als "het vrouwtje". Daar krijg ik echt jeuk van, een collega die een autootje voor het vrouwtje zoekt, of zich afvraagt wat voor deeltijdbaan zijn vrouwtje kan doen als de kids naar school zijn.
Ja! Nu moet je op de bank slapen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:45 schreef conleche het volgende:
Ik noem Greyssie ook heel vaak mopski!
Das omdat ik haar lief vind.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig. Mits de koosnaampjes worden gebruik om warme gevoelens uit te drukken. Koosnaampjes omdat hij niet zo snel op je naam kan komen zijn echt killing.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:56 schreef Chicolate het volgende:
Ik kreeg weer koppijn en haalde het in mijn hoofd om de termometer te pakken. Ik heb verhoging. Neeee
[/egopost]
Ik vind moppie eigenlijk wel schattig. Maar het moet niet tegen mij gezegd worden, ik ben niet zo van de koosnaampjes.
Dat dus. Zo weet ik de achterliggende gedachte achter Toeps. Dan is die naam niet zo gek meer. Om maar een voorbeeld te noemenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:00 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig. Mits de koosnaampjes worden gebruik om warme gevoelens uit te drukken. Koosnaampjes omdat hij niet zo snel op je naam kan komen zijn echt killing..
Ik wilde er niks van zeggen, sorryquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
Ik zeg tegen mijn vriendinnen zelfs 'hoi mop' als ik ze een berichtje stuur.
Nog nooit is iemand daarover gevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog even een uurtje gedut en nu ga ik pannenkoeken bakken.
Niet meer actief op Fok!
Wij noemen elkaar ook zo en ik noem mn vriendinnen zoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:48 schreef conleche het volgende:
Maar meneer C. noemt mij ook geen mop. Maar ik denk dat het iets Rotterdams is!!
Mijn moeder noemt mijn vader 'heit' (dat is Fries voor papa, dus zo zouden wij ( = ik en broer en zussen) hem moeten noemenquote:
dat deed m'n beppe ook altijd. Maar, als wij erbij waren dan noemde ze hem geen heit meer, maar pake!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn moeder noemt mijn vader 'heit' (dat is Fries voor papa, dus zo zouden wij ( = ik en broer en zussen) hem moeten noemen).
Ohh, wij sliepen in een guesthouse in Mosselbaai, en dat werd gerund door een wat ouder Afrikaans echtpaar dat elkaar papa en mama noemdequote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn moeder noemt mijn vader 'heit' (dat is Fries voor papa, dus zo zouden wij ( = ik en broer en zussen) hem moeten noemen).
Als ik ruzie heb met mijn eega (quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:20 schreef Goodbye het volgende:
* Goodbye zit nog steeds op werk![]()
Mijn vriend en ik noemen elkaar meestal schatje of liefje (). Zelfs bij ruzies, haha. `Schat, je hebt het vuilnis niet buiten gezet!
![]()
`
Niet dat ik daar boos om zou worden btw, maar da´s een ander verhaal
does pm'en!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohh, wij sliepen in een guesthouse in Mosselbaai, en dat werd gerund door een wat ouder Afrikaans echtpaar dat elkaar papa en mama noemdeZij echt zo'n gezette kletskous, hij een wat meer introverte kabouter-ploplookalike.
Zo schattig
Hoe mijn meneer en ik elkaar noemen, dat ga ik dus mooi niet op fok zetten
Muahahahaha, we zullen erachter komen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohh, wij sliepen in een guesthouse in Mosselbaai, en dat werd gerund door een wat ouder Afrikaans echtpaar dat elkaar papa en mama noemdeZij echt zo'n gezette kletskous, hij een wat meer introverte kabouter-ploplookalike.
Zo schattig
Hoe mijn meneer en ik elkaar noemen, dat ga ik dus mooi niet op fok zetten
Jammer! Wel een mooi cijfer voor je scriptie, en aangezien jij had gezegd dat je 'm op zou sturen als ie goed was, wil ik die graag lezenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
slecht nieuws: tentamen niet gehaaldBlok A wel voldoende, tweede blok (B) niet en dus geen gemiddelde voldoende
moet nu alles herkansen, ook het voldoende blok
Had wel een 8,5 voor die essay/scriptie, dus wel 3EC binnen, dat wel
nu maar troostfajita's maken
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
slecht nieuws: tentamen niet gehaaldBlok A wel voldoende, tweede blok (B) niet en dus geen gemiddelde voldoende
Op een matrasquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
. Zit je nog op de grond of niet?
Ik zeg, niks meer aan doen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:45 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
En ik heb een stoel (geleend)!
Ah dat is balenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
M'n (oude) bed staat naast me, maar ik moet de schroefjes nog zoeken (quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:51 schreef Dipkip het volgende:
Wanneer krijg je een bedombouw? Als het nog even duurt, wel regelmatig je matras op zn zijkant he
oh Nynke, ik bedenk me ineens dat ik nog teegn je wilde zeggen dat een heleboel vriendjes en vriendnnetjes van mij in februari met het NSO een concert geven in Stockholm en in Uppsala! geen idee of je ervan houdt, maar t Nederlands Studenten Orkest is meestal wel echt van heel erg hoog niveau...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:18 schreef AKnynke het volgende:
oh, ik noem m'n nederlandse huisgenoot schat. Vind ie wel grappig, totdat ik het ook op de uni ga doen (Waar nog wel een paar hollanders rondlopen..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu lekker eten![]()
Ja doei.
leuk, ik zet t in m'n agenda!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:02 schreef kwakveense het volgende:
[..]
oh Nynke, ik bedenk me ineens dat ik nog teegn je wilde zeggen dat een heleboel vriendjes en vriendnnetjes van mij in februari met het NSO een concert geven in Stockholm en in Uppsala! geen idee of je ervan houdt, maar t Nederlands Studenten Orkest is meestal wel echt van heel erg hoog niveau...
http://www.mfa.nl/sto-en/(...)netherlands_students het is in de aula van de universiteit zelfs zie ik... en gratis!! publiek zou echt leuk zijn voor ze...
mocht je gaan, zwaai dan even heel hard naar de aanvoerder tweede violen voor meen de heren op de voorste twee lessenaars eerste violen (randje podium dus bij de dirigent vooraan) ken ik ook (het is 1 meisje, 1 neger, en twee hollandse knapen -- die twee ken ik, ze heten allebei wouter ;') ) en euhhh allebei de hobo's, een paar mensen van t strijkvee (de tutti violisten, altisten en cellisten), de esklarinet...de contrafagottiste... jeutje...t zijn er echt veel (ik kan niet komen kijken dit jaar in NL...) maar die zijn niet zo makkelijk te identificeren.
ik kan t echt aanraden, de toegift is meestal een heel feest spektakel... en meestal hebben ze wel een lokaal nafeestje met veel drank enzo....
Maak er voor mij ook meteen 1. Kwam erachter dat er 3 collega's van me op FOK rondhangen. En 1 zo'n slimmerd had me al meteen door.......quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh en het wordt tijd dat ik eens een werkkloon aanmaak
Jouw taalgebruik is dan ook apart te noemen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Maak er voor mij ook meteen 1. Kwam erachter dat er 3 collega's van me op FOK rondhangen. En 1 zo'n slimmerd had me al meteen door.......
per sms mkag ook als ik het maar te horen krijgquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:12 schreef P.F het volgende:
Wat had Kim gepost namens SHE? mag in een PM
En bedanktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jouw taalgebruik is dan ook apart te noemen.
Ik weet met een 99% zekerheid dat mijn collega's niet op FOK! zitten maar daar doe ik het niet om.
Je sigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:12 schreef P.F het volgende:
Wat had Kim gepost namens SHE? mag in een PM
Omg, je kan me helemaal niet horen dat kan pas over 6 wekenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je sig.
Ik ben ziek en zielig en jij lacht me uit.
Ik heb nog een hoorapparaat op linksquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Omg, je kan me helemaal niet horen dat kan pas over 6 weken
Werken met tabs en het onder je ctrl C houdenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Omg, je kan me helemaal niet horen dat kan pas over 6 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |