Klopt, de eerste zal dit worden. Maar ik hoopte al niet dat het over Fok! praten zou zijn, dat zou serieus mijn imago verpesten.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Huh? Over Fok praten, je komt niet vaak op meets of wel?![]()
Pubmeets = Zuipen, stom lullen en op de grond tuffen.
De meets hebben echt heel weinig met Fok te maken, mensen die je hier een saaie lul of een grafhomo vind kunnen op meets wel je grootste vriend zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:00 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Klopt, de eerste zal dit worden. Maar ik hoopte al niet dat het over Fok! praten zou zijn, dat zou serieus mijn imago verpesten.
Dancing to the jailhouse rock
Whehe, zo van, hey... ik vond je een grafhomoquote:Op maandag 2 februari 2009 18:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
De meets hebben echt heel weinig met Fok te maken, mensen die je hier een saaie lul of een grafhomo vind kunnen op meets wel je grootste vriend zijn.
bij deze, je bent een grafhomo.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:02 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Whehe, zo van, hey... ik vond je een grafhomo
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:03 schreef Hyman het volgende:
kut kut kut
Vergeet ik 1 keer mn fiets op slot te doen
Weg fiets
Ik ben laaiend
Ahwquote:Op maandag 2 februari 2009 18:03 schreef Hyman het volgende:
kut kut kut
Weg fiets
Ik ben laaiend
Dan jat je er toch één bij het treinstation ofzo.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:03 schreef Hyman het volgende:
kut kut kut
Weg fiets
Ik ben laaiend
Ik ben geen diefquote:Op maandag 2 februari 2009 18:07 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dan jat je er toch één bij het treinstation ofzo.
Damn dat is best kut jaquote:Op maandag 2 februari 2009 18:03 schreef Hyman het volgende:
kut kut kut
Weg fiets
Ik ben laaiend
jaquote:Op maandag 2 februari 2009 18:09 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ben je nu kwaad op je eigen stomheid?
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:11 schreef Noortje. het volgende:
Wassikweer!
Wat gaat de tijd snel als je twee uur later uit bent dan normaal..
Ja hoorquote:
Dat rijmtquote:Op maandag 2 februari 2009 18:26 schreef Hyman het volgende:
Nom nom boerenkool
Veel blijzierquote:Op maandag 2 februari 2009 18:28 schreef Seam het volgende:
Ik ben Greys kijken laterzzzz
Hoezoquote:Op maandag 2 februari 2009 18:26 schreef nijnja het volgende:
SGNog 14 en dan ben ik over mijn record aantal posts per dag
Nog 22 en dan sta ik in de top zoveel
Nou mijn meeste posts op een dag is 610 en in de top 100 van meeste posts per dag staat nummer 100 op 618 geloof ikquote:
Nou veel succes danquote:Op maandag 2 februari 2009 18:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nou mijn meeste posts op een dag is 610 en in de top 100 van meeste posts per dag staat nummer 100 op 618 geloof ik
Ik ben er onderhand denkik alwel overheenquote:
Wehehquote:Op maandag 2 februari 2009 18:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
precies een jaar
Mijn vorige was op kerstnacht 2007 gejat
Dit was post 611quote:Op maandag 2 februari 2009 18:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben er onderhand denkik alwel overheen
8 hierquote:Op maandag 2 februari 2009 18:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weheh, heb mijn fiets al een goede 6 jaar
.
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:41 schreef -SG- het volgende:
mstr. Kom je ook naar de meet
? Marlii komt ook.
Maarja, een fiets is een fietsquote:Op maandag 2 februari 2009 18:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mijn andere fiets heb ik ook al 7 jaar.
Preciesquote:
Ik heb net mn gehemelte geverbrand aan mn pizzaquote:Op maandag 2 februari 2009 18:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Kan beter, beetje buikpijn en rugpijn en ben enorm moe.
Hoeist met jou?
Moet je maar niet zo snel eten, hebbert.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb net mn gehemelte geverbrand aan mn pizza
Verder nog last van mn neus en wel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo snel eten, hebbert.Ik ging niet snel etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maaris altijd welkom
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Manipulatiequote:Op maandag 2 februari 2009 19:01 schreef nijnja het volgende:
YES, hoe makkelijk een meisje je stemming om kan gooien
ach ja ik zie wel, over anderhalf uur lig ik in het water, zwem en gooi ik alles er wel uitquote:
Ja, ik had liever gewild dat dinges niet kwam.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is misschien wat minder, tenminste..
Ligt eraan hoe dinges zich gedraagt
Zal vast welquote:Op maandag 2 februari 2009 19:08 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja, ik had liever gewild dat dinges niet kwam.![]()
Mja, ik hoop dat ze zich gedraagt.
Ik voel hemquote:Op maandag 2 februari 2009 19:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ben ook weer gevoed en thuis. Wat fijn om weer wat nuttigs gedaan te hebben ipv beetje thuis zitten.
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ben ook weer gevoed en thuis. Wat fijn om weer wat nuttigs gedaan te hebben ipv beetje thuis zitten.
No way!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Zal vast wel
En anders pak je der op der bek
watquote:
Gooi haar stemming om. Jeweets, paar zoete woordjes, acceptatie en afhankelijkheid van haar kant en dan: BOEM. Je breekt haar.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:01 schreef nijnja het volgende:
Idee wel.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Gooi haar stemming om. Jeweets, paar zoete woordjes, acceptatie en afhankelijkheid van haar kant en dan: BOEM. Je breekt haar.
Klopt, schiet niet opquote:Op maandag 2 februari 2009 19:17 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
No way!![]()
Dan kom ik weer in dat cyclus terecht.
Dan had je maar moeten blazen!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ging niet snel eten
Maaris altijd welkom
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
*fredo zegt iets over visjes en de zee.
meldt.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef -SG- het volgende:
Ik ken er wel een paar die geen bier lusten.
Ik lust het wel, maar mijn kater is van bier 3 keer zo erg als dat ik iets gemixts drinkquote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef -SG- het volgende:
Ik ken er wel een paar die geen bier lusten.
Nja, er zitten goudvisjes tussen en walvissen.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is zo, maar dat ene visje is niet zoals al die andere
Maar zit er ook eentje tussen, die 'het' hetzelfde heeft als die ene?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nja, er zitten goudvisjes tussen en walvissen.
Joins the clubquote:
Goed he?!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Sure
Jij bent de eerste gozert die niet van alcohol houdt.
Nee, en ik ben bang dat ik datgene zoekt in andere meisjes maar dat het er gewoon niet zit.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar zit er ook eentje tussen, die 'het' hetzelfde heeft als die ene?
Ik kan niet blazenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan had je maar moeten blazen!
Mijn gehemelte doet ook zeer trouwens, geen idee waardoor.
Dat bedoelde ik dusquote:Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee, en ik ben bang dat ik datgene zoekt in andere meisjes maar dat het er gewoon niet zit.
veel pleizerquote:Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef Noortje. het volgende:
* NOORTJE. GAAT NAAR LILY ALLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
YAY
![]()
![]()
Meerdere!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar zit er ook eentje tussen, die 'het' hetzelfde heeft als die ene?
Kloptquote:Op maandag 2 februari 2009 19:28 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
En opeens op andere kenmerken vallen is ook niet makkelijk.
Duurt nog even, maar toch bedankt.quote:
Komt goed gast. Lekker door blijven leven, kom je ze vanzelf tegen. Je bent nog jong!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:30 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
oh rly?
Dan zal ik toch mijn oogkleppen af moeten doen.
Single zijn kan ook heerlijk zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Komt goed gast. Lekker door blijven leven, kom je ze vanzelf tegen. Je bent nog jong!
en waarom heb ik geen idee. gewoon echt zon beladen kut gevoel.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:31 schreef liiszle het volgende:
godver. wat heb ik zin om gewoon een partij te huilen oid
Alles heeft voor- en nadelenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:31 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Single zijn kan ook heerlijk zijn.
Dat had ik gisteren dusquote:Op maandag 2 februari 2009 19:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
en waarom heb ik geen idee. gewoon echt zon beladen kut gevoel.
Ah veel plezier als doorgaatquote:Op maandag 2 februari 2009 19:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Duurt nog even, maar toch bedankt.![]()
Ohhh ik ben zo blij hee, zo'n meisje kon gratis kaartjes regelen zei ze, maar ze hoorde steeds niets van diegene waarbij ze dat kon regelen dus ik was al helemaal furrrdrietug dat het al uitverkocht was en ik had gehoopt op die gratis kaartjes en dat ik niet voor de zekerheid toch een kaartje had besteld, maar nu heeft ze van die gozert gehoord dat het kan en YEAH!
Nou nog hopen dat ik mag. Waarschijnlijk niet maar maar CARE?
sowieso hoe mensen je stemming kunnen beinvloedenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:01 schreef nijnja het volgende:
truequote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef liiszle het volgende:
[..]
sowieso hoe mensen je stemming kunnen beinvloeden
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:31 schreef liiszle het volgende:
Ach, er zijn ergere dingenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik vind het vrij bizar dat ik niet kan janken aangezien ik geen werk meer heb.
Tijd voor een nieuwe uitdaging,quote:
Veel plezierquote:Op maandag 2 februari 2009 19:36 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe uitdaging,
opleiding & werken.![]()
Maargoed, ik ben ff naar een verjaardag.
Dan... ga je een heel verdrietig liedje luisteren (Foolish Games van Jewel wil bij mij nog wel eens helpen) en ga je even heel hard huilen, vervolgens ben je het kwijt en ben je weer vrolijk!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:31 schreef liiszle het volgende:
Thanks!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah veel plezier als doorgaat
Léon zegt (19:31):
net pizza
Léon zegt (19:31):
te warm @:
---zegt (19:31):
moet je niet zo gulzig doen
Waarom denken vrouwen toch altijd dat mannen als een gek eten?
Daar heb ik geen last vanquote:Op maandag 2 februari 2009 19:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan... ga je een heel verdrietig liedje luisteren (Foolish Games van Jewel wil bij mij nog wel eens helpen) en ga je even heel hard huilen, vervolgens ben je het kwijt en ben je weer vrolijk!
Zozo, alweerquote:Op maandag 2 februari 2009 19:39 schreef Probinski het volgende:
Ik gaat maar weer es richting nijkerk
Heb je een freundinquote:Op maandag 2 februari 2009 19:39 schreef Probinski het volgende:
Ik gaat maar weer es richting nijkerk
Vraag eens of me dat wat interesseertquote:Op maandag 2 februari 2009 19:47 schreef Noortje. het volgende:
Ajax heeft verloren van Heerenveen hoorde ik vandaag van een vriendin van me?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:M: Lieve sgat..je praat beetje als een breezer...
Tijgertje: Want?
M: weet niet..zo komt t over. sorry:$
Tijgertje: 2x in een gesprek een breezer genoemt. Wauw.
M: sorry! je bent wel lief hoor:P
Tijgertje: Maar wel een breezer.
M: nee je praat er nu heeeel even als eentje... zo beter?
Tijgertje: Nu nog steeds. Wauwie.
Have fun Probinquote:
Interesseert dat jou?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Vraag eens of me dat wat interesseert?
Jaquote:Op maandag 2 februari 2009 19:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat zegt hij/zij terwijl hij/zij 'sgat' zegt?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee.Had nou meegespeeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Daar keek ik ook al van opquote:Op maandag 2 februari 2009 19:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat zegt hij/zij terwijl hij/zij 'sgat' zegt?![]()
![]()
![]()
Omdat 't kan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gedachte komt ook wel eens in mij opquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee dat interesseert me totaal niks!
Oh.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee dat interesseert me totaal niks!
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh.JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
komt goedquote:
Ik doe mn bestquote:
Omgquote:Op maandag 2 februari 2009 19:56 schreef nijnja het volgende:
Aantal posts: 40.774 (gemiddeld 53 per dag)
Dit is dus mijn 700e post vandaag
[..]
komt goed
[..]
Ik doe mn best
Mensen tot vanavond, of niet
Ohmigosh Léonquote:Op maandag 2 februari 2009 19:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
komt goed
[..]
Ik doe mn best
Van hoe laat tot hoe laat zat je hier?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
komt goed
[..]
Ik doe mn best
dat klopt zekerquote:Op maandag 2 februari 2009 19:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan... ga je een heel verdrietig liedje luisteren (Foolish Games van Jewel wil bij mij nog wel eens helpen) en ga je even heel hard huilen, vervolgens ben je het kwijt en ben je weer vrolijk!
quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:47 schreef Noortje. het volgende:
Ajax heeft verloren van Heerenveen hoorde ik vandaag van een vriendin van me?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Die introquote:Op maandag 2 februari 2009 20:33 schreef Sjoegerd het volgende:
Voor mensen die niet tegen een beetje ruige muziek kunnen, luister het alsjeblieft niet
Jammer dat die vent er door heen moet schreeuwen...quote:Op maandag 2 februari 2009 20:33 schreef Sjoegerd het volgende:
Voor mensen die niet tegen een beetje ruige muziek kunnen, luister het alsjeblieft niet
Soms vind ik dat juist vet klinkenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jammer dat die vent er door heen moet schreeuwen...
Schreeuwen kan heel erg tof zijn. Deze zanger is er... mmm matig in.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jammer dat die vent er door heen moet schreeuwen...
Daarom vind ik BFMV ook tofquote:Op maandag 2 februari 2009 20:39 schreef Desunoto het volgende:
Schreeuwen kan heel erg tof zijn. Deze zanger is er... mmm matig in.
Noem je dat ruig?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:33 schreef Sjoegerd het volgende:
Voor gemiddeld Nederland, jaquote:
Jostimetalquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:44 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Toch wel een factor 10 vetter dan de hardste plaat van Metallica
Ik ken het, die man heeft toch de zanger van Bursum ritueel geslacht en ik weet niet hoeveel kerken in de fik gestoken? Of was dat andersom?quote:
Ik werd er wel geil van eigenlijk...quote:Op maandag 2 februari 2009 20:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Die heb ik al keertje eerder gezien, iemand stuurde hem
Vreselijk
Dat van die kerken zou goed kunnen kloppen. Of dat van de zanger van Burzum waar is, geen flauw ideequote:Op maandag 2 februari 2009 20:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik ken het, die man heeft toch de zanger van Bursum ritueel geslacht en ik weet niet hoeveel kerken in de fik gestoken? Of was dat andersom?
Die kan het al een stuk beter ja.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daarom vind ik BFMV ook tof
Die gast kan het goed
Toevallig iets van Black Witchery ofzo?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:48 schreef VlaDje het volgende:
Ik kan elke metal plaat (en clip) ter plekke overtreffen alleen die clip is nogal morbide
Of Gorgorothquote:Op maandag 2 februari 2009 20:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Toevallig iets van Black Witchery ofzo?
Necrophagia - Blood freakquote:
Iets van Dir en Grey toevallig?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:48 schreef VlaDje het volgende:
Ik kan elke metal plaat (en clip) ter plekke overtreffen alleen die clip is nogal morbide
Necrophagia - Bloodfreak dus.quote:
okequote:Op maandag 2 februari 2009 20:52 schreef mstr het volgende:
Kanker eens allemaal even op met de hele dag dat gelul over niks anders dan muziek
OMG gadverdammequote:Op maandag 2 februari 2009 20:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Necrophagia - Bloodfreak dus.
Als je de naam van de band snapt dan weet je precies hoe morbide de clip gaat worden.
Waarbij? AARDBEI hahahahahahahaquote:Op maandag 2 februari 2009 20:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En toevallig was ik daar bij
Je was gewaarschuwdquote:Op maandag 2 februari 2009 20:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
OMG gadverdammenet even kleine stukjes gekeken en doorgespoelt naar bijna het eind en
![]()
![]()
![]()
Die clip is echt te fucking vaagquote:Op maandag 2 februari 2009 20:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Necrophagia - Bloodfreak dus.
Als je de naam van de band snapt dan weet je precies hoe morbide de clip gaat worden.
Speel je in een band?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En als er mensen zijn die zich afvragen waarom ik het nog steeds over muziek heb?
De afgelopen week en de komende 4 weken doe ik niks anders dan muziek maken.
Wat voor muziek maak je?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En als er mensen zijn die zich afvragen waarom ik het nog steeds over muziek heb?
Tof.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat voor muziek maak je?
In een band? Of alleen?
Groot school toneel. Enorme productie, veel muziek voor nodig. Dus nu repeteren we zo'n 10 uur per week.quote:
Je deed toch N&G? Wat heb je dan met die C&M-zooi te maken?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Groot school toneel. Enorme productie, veel muziek voor nodig. Dus nu repeteren we zo'n 10 uur per week.![]()
En vandaag ook nog met mijn eigen band.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Leukquote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Groot school toneel. Enorme productie, veel muziek voor nodig. Dus nu repeteren we zo'n 10 uur per week.![]()
En vandaag ook nog met mijn eigen band.
Wat is dat nou voor een conclusie.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Je deed toch N&G? Wat heb je dan met die C&M-zooi te maken?
Nou, bij ons doen alleen C&M-ers dat ja.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een conclusie.
Dat ik N&G heb betekent niet dat ik geen muziek kan maken voor een musicalding?
Maar dan zeg je ook wel watquote:Op maandag 2 februari 2009 21:06 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nou, bij ons doen alleen C&M-ers dat ja.
Mensen met een beta-profiel voelen zich te goed ofzo?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:06 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nou, bij ons doen alleen C&M-ers dat ja.
Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Mensen met een beta-profiel voelen zich te goed ofzo?![]()
Gelukkig is het bij ons van niveau.
Zo zeg je het wel.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:09 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet?.
Riiiiiiiiiiight!quote:
Inderdaad, een redelijk aantal NGers willen gewoon niet al het geneuzel van CM enzo, dus kiezen NG met muziekquote:Op maandag 2 februari 2009 21:12 schreef Lauriette91 het volgende:
Profiel is niet bepalend hoor Chris
Deed ook NG en wilde naar de kunstacademie.
Gewoon de hele dag doorgaanquote:Op maandag 2 februari 2009 21:12 schreef Sjoegerd het volgende:
Wtf, ik zie nu pas dat we hier vandaag aan de 4e slowchat bezig zijn... Hoe bedoel je jullie hebben zitten no-lifen
![]()
![]()
Sommige mensen werkenquote:
Of NG met handvaardigheidquote:Op maandag 2 februari 2009 21:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Inderdaad, een redelijk aantal NGers willen gewoon niet al het geneuzel van CM enzo, dus kiezen NG met muziek
* -SG- kijkt nijn aan.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:12 schreef Sjoegerd het volgende:
Wtf, ik zie nu pas dat we hier vandaag aan de 4e slowchat bezig zijn... Hoe bedoel je jullie hebben zitten no-lifen
![]()
![]()
Of NG met economie in mijn gevalquote:
Nee want hij is trainenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
hihi
Die gaat nog eens richting de 1000 posts vandaag
Had em aan mij gegevenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:29 schreef TC_Artemis het volgende:
Mijn god, of je tieft je fiets even in de Rijn
Dat wordt vissenquote:
Wat heb je gedaan!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik zie nu pas dat mijn klauwen onder het bloed zitten
moet je even met een kopje koffie op de bank gaan zitten.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:32 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik ben echt onwijs sacherijnig chagrijnig .
Nee want dan zit ik bij mn ouders, en daar heb ik geen zin inquote:Op maandag 2 februari 2009 21:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
moet je even met een kopje koffie op de bank gaan zitten.
Van het vakkenvullen? Dat heb ik ook wel eensquote:Op maandag 2 februari 2009 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik zie nu pas dat mijn klauwen onder het bloed zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |