Ik ken het, die man heeft toch de zanger van Bursum ritueel geslacht en ik weet niet hoeveel kerken in de fik gestoken? Of was dat andersom?quote:
Ik werd er wel geil van eigenlijk...quote:Op maandag 2 februari 2009 20:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Die heb ik al keertje eerder gezien, iemand stuurde hem
Vreselijk
Dat van die kerken zou goed kunnen kloppen. Of dat van de zanger van Burzum waar is, geen flauw ideequote:Op maandag 2 februari 2009 20:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik ken het, die man heeft toch de zanger van Bursum ritueel geslacht en ik weet niet hoeveel kerken in de fik gestoken? Of was dat andersom?
Die kan het al een stuk beter ja.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daarom vind ik BFMV ook tof
Die gast kan het goed
Toevallig iets van Black Witchery ofzo?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:48 schreef VlaDje het volgende:
Ik kan elke metal plaat (en clip) ter plekke overtreffen alleen die clip is nogal morbide
Of Gorgorothquote:Op maandag 2 februari 2009 20:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Toevallig iets van Black Witchery ofzo?
Necrophagia - Blood freakquote:
Iets van Dir en Grey toevallig?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:48 schreef VlaDje het volgende:
Ik kan elke metal plaat (en clip) ter plekke overtreffen alleen die clip is nogal morbide
Necrophagia - Bloodfreak dus.quote:
okequote:Op maandag 2 februari 2009 20:52 schreef mstr het volgende:
Kanker eens allemaal even op met de hele dag dat gelul over niks anders dan muziek
OMG gadverdammequote:Op maandag 2 februari 2009 20:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Necrophagia - Bloodfreak dus.
Als je de naam van de band snapt dan weet je precies hoe morbide de clip gaat worden.
Waarbij? AARDBEI hahahahahahahaquote:Op maandag 2 februari 2009 20:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En toevallig was ik daar bij
Je was gewaarschuwdquote:Op maandag 2 februari 2009 20:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
OMG gadverdammenet even kleine stukjes gekeken en doorgespoelt naar bijna het eind en
![]()
![]()
![]()
Die clip is echt te fucking vaagquote:Op maandag 2 februari 2009 20:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Necrophagia - Bloodfreak dus.
Als je de naam van de band snapt dan weet je precies hoe morbide de clip gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |