Ik heb vorige week al m'n tentamens gehad. Ben dr nu weer vanaf tot april!quote:
Waar ontslagen danquote:Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef Fredo55 het volgende:
En toen had ik geen werk meer, nja..nog 2 maanden.
Contract word niet verlengt, in die 2 maanden moet ik ander werk zoeken.
Ik heb een halfjaar vertraging dus al haal ik die toetsen niet, nog geen probleemquote:Op maandag 2 februari 2009 17:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik heb vorige week al m'n tentamens gehad. Ben dr nu weer vanaf tot april!
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb een halfjaar vertraging dus al haal ik die toetsen niet, nog geen probleem
Mooi ofnietquote:Op maandag 2 februari 2009 17:27 schreef -Marlii- het volgende:
Hahahaha, kijk ik net eventjes bij de dagcijfers van gister
SG drie posts meer dan jou Nijn!En zo te lezen daar had jij er ook niet op gerekend!
Geniaalquote:
Juustemquote:
Ja tochquote:
Das voor overnachtingquote:
Ah okequote:
Nog niet bekend, miet topic is er ookquote:
Juist, maar wij helpen allenquote:
Dat had ik al gezien toen ik bij de dagcijfers keekquote:
Hihi, ik zag 't net alquote:Op maandag 2 februari 2009 17:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nog niet bekend, miet topic is er ook
quote:
Hihi, okequote:Op maandag 2 februari 2009 17:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dat had ik al gezien toen ik bij de dagcijfers keek
[..]
Hihi, ik zag 't net al
quote:
Komen is genoegquote:
Mocht ik kunnen natuurlijkquote:
je kan bij dezenquote:
Ik weet helemaal niet of ik kan en zin hebquote:
Heel goedquote:Op maandag 2 februari 2009 17:47 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet of ik kan en zin hebik wacht gewoon de datum af en dan zie ik wel of ik kan
Ja want ik durf datquote:
Als je dr maar bentquote:
Omdat ik altijd al genoeg te doen heb? En liever m'n vriendinnen zie die ik amper zie dan mensen die ik via internet 'ken'?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:50 schreef ImTheBase het volgende:
Waarom zou je niet komen?
Ik heb mijn fiets verkracht trouwens, de tandwielen van de hogere versnellingen zijn echt compleet verneukt. De tanden zijn rond / koppie kleinerteveel kracht op gezet i.c.m. vriezen en dooien van de afgelopen weken. Als ik er nu kracht op zet, knalt de ketting een stuk door en schrikt iedereen zich compleet te pletter in een radius van 20 meter.
Ik heb laatst mijn fiets laten maken, was wel nodigquote:Op maandag 2 februari 2009 17:50 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb mijn fiets verkracht trouwens, de tandwielen van de hogere versnellingen zijn echt compleet verneukt. De tanden zijn rond / koppie kleinerteveel kracht op gezet i.c.m. vriezen en dooien van de afgelopen weken. Als ik er nu kracht op zet, knalt de ketting een stuk door en schrikt iedereen zich compleet te pletter in een radius van 20 meter.
Briljantquote:Op maandag 2 februari 2009 17:50 schreef ImTheBase het volgende:
Omdat je dan een heel ander beeld krijgt ofzoquote:Op maandag 2 februari 2009 17:50 schreef ImTheBase het volgende:
Dat is wel heel cool natuurlijkquote:Op maandag 2 februari 2009 17:50 schreef ImTheBase het volgende:
Het is echt vet hoor!!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Omdat je dan een heel ander beeld krijgt ofzo
Ik heb geen idee
En sowieso vind ik het een beetje raar
Dat ben ik altijd.quote:
slappe smoes om niet te komenquote:
Huh? Over Fok praten, je komt niet vaak op meets of wel?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:56 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dat ben ik altijd.
Mij lijkt het me wel tof, beetje met onbekende mensen lullen over wie de grootste pauper op Fok! is.
Damn nu voel ik me echt levenloos als student
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |