Hier ook. Ze zeggen ook altijd dat ik saai ben en dat ik korte antwoorden geefquote:Op maandag 2 februari 2009 17:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ach ja ik ben ook altijd wel online maar ik praat nauwelijks
Die heb ik dan soms nog welquote:Op maandag 2 februari 2009 17:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
de nachtenlange msn-sexgesprekken zijn verleden tijd...
Ik word oud
Kusje op van meester leon?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ik kan wel meelullen, maar een gesprek starten
![]()
En mijn lip bloedt
alles goed? Ja 2 minuten geleden wel dus nu ook gok ik...quote:Op maandag 2 februari 2009 17:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hier ook. Ze zeggen ook altijd dat ik saai ben en dat ik korte antwoorden geef. Ja geef dan wat stof om te praten biatch
. Als ze vragen hoe het met me is dan zeg ik goed. Ze hoeven toch niet mijn hele levensverhaal te weten
.
Weet ik nog nietquote:
Ik ben bang dat ik die al hebquote:Op maandag 2 februari 2009 17:26 schreef VlaDje het volgende:
gewoon ff tipje tussendoor voor de Paramore mensen, FTD.
Staan een aantal albums op.
Klopt, maar vandaag win ik lekker welquote:Op maandag 2 februari 2009 17:27 schreef -Marlii- het volgende:
Hahahaha, kijk ik net eventjes bij de dagcijfers van gister
SG drie posts meer dan jou Nijn!En zo te lezen daar had jij er ook niet op gerekend!
Vandaag kom ik niet eens in de top 100quote:Op maandag 2 februari 2009 17:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Klopt, maar vandaag win ik lekker welEn ik ben er niet trots op
Hoezoquote:Op maandag 2 februari 2009 17:28 schreef nijnja het volgende:
Trouwens Hyman, jij bent wel echt een kutkind ofniet?
Kijk dat is ook leukquote:Op maandag 2 februari 2009 17:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Vandaag kom ik niet eens in de top 100
Ik hang lekker in de kroeg vanavond
Altijd als er kinderen op mn stageschool ruzie hebben (lees: Vaak), dan zeggen ze altijd: Dat was Hij manquote:
Toen had ik collegequote:Op maandag 2 februari 2009 17:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kijk dat is ook leuk, ik heb vanavond training en daarna nadrinken, maar ik ben vanmiddag al hier eventjes bezig geweest
Ik heb toetsweek maar geen toetsenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:32 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Toen had ik collegeEn daarna wilde ik 't proberen maar toen vertikte FOK! 't om me in te loggen
Sorry meesterquote:Op maandag 2 februari 2009 17:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Altijd als er kinderen op mn stageschool ruzie hebben (lees: Vaak), dan zeggen ze altijd: Dat was Hij man![]()
(!!!
Preciesquote:Op maandag 2 februari 2009 17:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sorry meester
Pietje dwong me om de haren van maaike eraf te knippen
In ruil daarvoor kreeg ik een chocolade reep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |