Myspacequote:Op maandag 2 februari 2009 17:10 schreef ImTheBase het volgende:
*Myspace aan het stylen is
Herkenbaarquote:Op maandag 2 februari 2009 17:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Of mensen die vragen hoe het gaat en dan zeg je 'kut' of 'niet zo goed' en dan zeggen ze niets meer want ze weten niet hoe te reageren![]()
Gelukkig heb ik dat ook een hele tijd niet meer mee hoeven maken.
netjes hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 16:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
KLote FOK!dag gehadEcht niets gedaan (nouja 2 verslagen van ieder 15 kantjes getypt
EN daarnaast dan gefokt, meer niet
Die verslagen ben ik wel blij mee, maar ik heb verder niets nuttigs gedaan ofzoquote:
Ah, dan ist goedquote:
wij moeten meer chattenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Herkenbaar
Of als je zegt: Ja wel lekker
'Hoe komt dat?'
Preciesquote:
Same here, heb nooit wat te vertellen via MSN... Als ik bel of gewoon iemand tegenkomt weet ik altijd wel watquote:Op maandag 2 februari 2009 17:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
hoi hoi alles goed ja met jou ja oke hoe was je dag leuk jouwe ook wat gedaan nee niets speciaals jij dan nee ook niet oke doei kusje kusje doei groetjes groetjes terug doei kusje
Ach ja ik ben ook altijd wel online maar ik praat nauwelijksquote:Op maandag 2 februari 2009 17:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Same here, heb nooit wat te vertellen via MSN... Als ik bel of gewoon iemand tegenkomt weet ik altijd wel wat
de nachtenlange msn-sexgesprekken zijn verleden tijd...quote:Op maandag 2 februari 2009 17:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ach ja ik ben ook altijd wel online maar ik praat nauwelijks
Dat heb ik ookquote:Op maandag 2 februari 2009 17:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hier ook. Ze zeggen ook altijd dat ik saai ben en dat ik korte antwoorden geefquote:Op maandag 2 februari 2009 17:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die heb ik dan soms nog welquote:Op maandag 2 februari 2009 17:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
de nachtenlange msn-sexgesprekken zijn verleden tijd...
Ik word oud
Kusje op van meester leon?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ik kan wel meelullen, maar een gesprek starten
![]()
En mijn lip bloedt
alles goed? Ja 2 minuten geleden wel dus nu ook gok ik...quote:Op maandag 2 februari 2009 17:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hier ook. Ze zeggen ook altijd dat ik saai ben en dat ik korte antwoorden geef. Ja geef dan wat stof om te praten biatch
. Als ze vragen hoe het met me is dan zeg ik goed. Ze hoeven toch niet mijn hele levensverhaal te weten
.
Weet ik nog nietquote:
Ik ben bang dat ik die al hebquote:Op maandag 2 februari 2009 17:26 schreef VlaDje het volgende:
gewoon ff tipje tussendoor voor de Paramore mensen, FTD.
Staan een aantal albums op.
Klopt, maar vandaag win ik lekker welquote:Op maandag 2 februari 2009 17:27 schreef -Marlii- het volgende:
Hahahaha, kijk ik net eventjes bij de dagcijfers van gister
SG drie posts meer dan jou Nijn!En zo te lezen daar had jij er ook niet op gerekend!
Vandaag kom ik niet eens in de top 100quote:Op maandag 2 februari 2009 17:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Klopt, maar vandaag win ik lekker welEn ik ben er niet trots op
Hoezoquote:Op maandag 2 februari 2009 17:28 schreef nijnja het volgende:
Trouwens Hyman, jij bent wel echt een kutkind ofniet?
Kijk dat is ook leukquote:Op maandag 2 februari 2009 17:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Vandaag kom ik niet eens in de top 100
Ik hang lekker in de kroeg vanavond
Altijd als er kinderen op mn stageschool ruzie hebben (lees: Vaak), dan zeggen ze altijd: Dat was Hij manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |