hoi hoi alles goed ja met jou ja oke hoe was je dag leuk jouwe ook wat gedaan nee niets speciaals jij dan nee ook niet oke doei kusje kusje doei groetjes groetjes terug doei kusjequote:
quote:
Die gesprekjes heb ik dus nooit meer hequote:Op maandag 2 februari 2009 17:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
hoi hoi alles goed ja met jou ja oke hoe was je dag leuk jouwe ook wat gedaan nee niets speciaals jij dan nee ook niet oke doei kusje kusje doei groetjes groetjes terug doei kusje
Haha hoezo nietquote:Op maandag 2 februari 2009 17:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die gesprekjes heb ik dus nooit meer he![]()
iddquote:Op maandag 2 februari 2009 17:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
hoi hoi alles goed ja met jou ja oke hoe was je dag leuk jouwe ook wat gedaan nee niets speciaals jij dan nee ook niet oke doei kusje kusje doei groetjes groetjes terug doei kusje
Haha ja preciesquote:Op maandag 2 februari 2009 17:04 schreef -SG- het volgende:
Of mensen die eerst vragen hoe het gaat maar nog geen eens het antwoord afwachten of gelijk al iets vragen. Ja vraag dan ook niet hoe het gaat... Kom dan gelijk to tha motherfocking point
.
Of mensen die vragen hoe het gaat en dan zeg je 'kut' of 'niet zo goed' en dan zeggen ze niets meer want ze weten niet hoe te reagerenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:04 schreef -SG- het volgende:
Of mensen die eerst vragen hoe het gaat maar nog geen eens het antwoord afwachten of gelijk al iets vragen. Ja vraag dan ook niet hoe het gaat... Kom dan gelijk to tha motherfocking point
.
Ik ken dr wel een paar hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 17:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sinds klas 2 zijn die gesprekjes gewoon voorbij.Er zit altijd wel inhoud in het gesprek
Myspacequote:Op maandag 2 februari 2009 17:10 schreef ImTheBase het volgende:
*Myspace aan het stylen is
Herkenbaarquote:Op maandag 2 februari 2009 17:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Of mensen die vragen hoe het gaat en dan zeg je 'kut' of 'niet zo goed' en dan zeggen ze niets meer want ze weten niet hoe te reageren![]()
Gelukkig heb ik dat ook een hele tijd niet meer mee hoeven maken.
netjes hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 16:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
KLote FOK!dag gehadEcht niets gedaan (nouja 2 verslagen van ieder 15 kantjes getypt
EN daarnaast dan gefokt, meer niet
Die verslagen ben ik wel blij mee, maar ik heb verder niets nuttigs gedaan ofzoquote:
Ah, dan ist goedquote:
wij moeten meer chattenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Herkenbaar
Of als je zegt: Ja wel lekker
'Hoe komt dat?'
Preciesquote:
Same here, heb nooit wat te vertellen via MSN... Als ik bel of gewoon iemand tegenkomt weet ik altijd wel watquote:Op maandag 2 februari 2009 17:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ach ja ik ben ook altijd wel online maar ik praat nauwelijksquote:Op maandag 2 februari 2009 17:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Same here, heb nooit wat te vertellen via MSN... Als ik bel of gewoon iemand tegenkomt weet ik altijd wel wat
de nachtenlange msn-sexgesprekken zijn verleden tijd...quote:Op maandag 2 februari 2009 17:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ach ja ik ben ook altijd wel online maar ik praat nauwelijks
Dat heb ik ookquote:Op maandag 2 februari 2009 17:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hier ook. Ze zeggen ook altijd dat ik saai ben en dat ik korte antwoorden geefquote:Op maandag 2 februari 2009 17:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die heb ik dan soms nog welquote:Op maandag 2 februari 2009 17:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
de nachtenlange msn-sexgesprekken zijn verleden tijd...
Ik word oud
Kusje op van meester leon?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ik kan wel meelullen, maar een gesprek starten
![]()
En mijn lip bloedt
alles goed? Ja 2 minuten geleden wel dus nu ook gok ik...quote:Op maandag 2 februari 2009 17:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hier ook. Ze zeggen ook altijd dat ik saai ben en dat ik korte antwoorden geef. Ja geef dan wat stof om te praten biatch
. Als ze vragen hoe het met me is dan zeg ik goed. Ze hoeven toch niet mijn hele levensverhaal te weten
.
Weet ik nog nietquote:
Ik ben bang dat ik die al hebquote:Op maandag 2 februari 2009 17:26 schreef VlaDje het volgende:
gewoon ff tipje tussendoor voor de Paramore mensen, FTD.
Staan een aantal albums op.
Klopt, maar vandaag win ik lekker welquote:Op maandag 2 februari 2009 17:27 schreef -Marlii- het volgende:
Hahahaha, kijk ik net eventjes bij de dagcijfers van gister
SG drie posts meer dan jou Nijn!En zo te lezen daar had jij er ook niet op gerekend!
Vandaag kom ik niet eens in de top 100quote:Op maandag 2 februari 2009 17:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Klopt, maar vandaag win ik lekker welEn ik ben er niet trots op
Hoezoquote:Op maandag 2 februari 2009 17:28 schreef nijnja het volgende:
Trouwens Hyman, jij bent wel echt een kutkind ofniet?
Kijk dat is ook leukquote:Op maandag 2 februari 2009 17:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Vandaag kom ik niet eens in de top 100
Ik hang lekker in de kroeg vanavond
Altijd als er kinderen op mn stageschool ruzie hebben (lees: Vaak), dan zeggen ze altijd: Dat was Hij manquote:
Toen had ik collegequote:Op maandag 2 februari 2009 17:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kijk dat is ook leuk, ik heb vanavond training en daarna nadrinken, maar ik ben vanmiddag al hier eventjes bezig geweest
Ik heb toetsweek maar geen toetsenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:32 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Toen had ik collegeEn daarna wilde ik 't proberen maar toen vertikte FOK! 't om me in te loggen
Sorry meesterquote:Op maandag 2 februari 2009 17:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Altijd als er kinderen op mn stageschool ruzie hebben (lees: Vaak), dan zeggen ze altijd: Dat was Hij man![]()
(!!!
Preciesquote:Op maandag 2 februari 2009 17:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sorry meester
Pietje dwong me om de haren van maaike eraf te knippen
In ruil daarvoor kreeg ik een chocolade reep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Ik heb vorige week al m'n tentamens gehad. Ben dr nu weer vanaf tot april!quote:
Waar ontslagen danquote:Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef Fredo55 het volgende:
En toen had ik geen werk meer, nja..nog 2 maanden.
Contract word niet verlengt, in die 2 maanden moet ik ander werk zoeken.
Ik heb een halfjaar vertraging dus al haal ik die toetsen niet, nog geen probleemquote:Op maandag 2 februari 2009 17:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik heb vorige week al m'n tentamens gehad. Ben dr nu weer vanaf tot april!
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb een halfjaar vertraging dus al haal ik die toetsen niet, nog geen probleem
Mooi ofnietquote:Op maandag 2 februari 2009 17:27 schreef -Marlii- het volgende:
Hahahaha, kijk ik net eventjes bij de dagcijfers van gister
SG drie posts meer dan jou Nijn!En zo te lezen daar had jij er ook niet op gerekend!
Geniaalquote:
Juustemquote:
Ja tochquote:
Das voor overnachtingquote:
Ah okequote:
Nog niet bekend, miet topic is er ookquote:
Juist, maar wij helpen allenquote:
Dat had ik al gezien toen ik bij de dagcijfers keekquote:
Hihi, ik zag 't net alquote:Op maandag 2 februari 2009 17:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nog niet bekend, miet topic is er ook
quote:
Hihi, okequote:Op maandag 2 februari 2009 17:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dat had ik al gezien toen ik bij de dagcijfers keek
[..]
Hihi, ik zag 't net al
quote:
Komen is genoegquote:
Mocht ik kunnen natuurlijkquote:
je kan bij dezenquote:
Ik weet helemaal niet of ik kan en zin hebquote:
Heel goedquote:Op maandag 2 februari 2009 17:47 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet of ik kan en zin hebik wacht gewoon de datum af en dan zie ik wel of ik kan
Ja want ik durf datquote:
Als je dr maar bentquote:
Omdat ik altijd al genoeg te doen heb? En liever m'n vriendinnen zie die ik amper zie dan mensen die ik via internet 'ken'?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:50 schreef ImTheBase het volgende:
Waarom zou je niet komen?
Ik heb mijn fiets verkracht trouwens, de tandwielen van de hogere versnellingen zijn echt compleet verneukt. De tanden zijn rond / koppie kleinerteveel kracht op gezet i.c.m. vriezen en dooien van de afgelopen weken. Als ik er nu kracht op zet, knalt de ketting een stuk door en schrikt iedereen zich compleet te pletter in een radius van 20 meter.
Ik heb laatst mijn fiets laten maken, was wel nodigquote:Op maandag 2 februari 2009 17:50 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb mijn fiets verkracht trouwens, de tandwielen van de hogere versnellingen zijn echt compleet verneukt. De tanden zijn rond / koppie kleinerteveel kracht op gezet i.c.m. vriezen en dooien van de afgelopen weken. Als ik er nu kracht op zet, knalt de ketting een stuk door en schrikt iedereen zich compleet te pletter in een radius van 20 meter.
Briljantquote:Op maandag 2 februari 2009 17:50 schreef ImTheBase het volgende:
Omdat je dan een heel ander beeld krijgt ofzoquote:Op maandag 2 februari 2009 17:50 schreef ImTheBase het volgende:
Dat is wel heel cool natuurlijkquote:Op maandag 2 februari 2009 17:50 schreef ImTheBase het volgende:
Het is echt vet hoor!!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Omdat je dan een heel ander beeld krijgt ofzo
Ik heb geen idee
En sowieso vind ik het een beetje raar
Dat ben ik altijd.quote:
slappe smoes om niet te komenquote:
Huh? Over Fok praten, je komt niet vaak op meets of wel?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:56 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dat ben ik altijd.
Mij lijkt het me wel tof, beetje met onbekende mensen lullen over wie de grootste pauper op Fok! is.
Damn nu voel ik me echt levenloos als student
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |