quote:
Ja?quote:
Ik heb geen idee, kwartetten NIET halenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ben teveel bezig met andere dingen, 3 maal raden waarmee.
Ik heb geen kwartet maar een quintet op deze paginaquote:
Ik kan dr niets aan doenquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, kwartetten NIET halen?
quote:
Ik probeer te werken, maar sommige mensen op msn zijn heul boeiend om mee te praten, en het SC-scherm roept mij ook.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ze zit helemaal niet te werken dus het maakt niet uit.
jij mag het zeggenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:47 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik probeer te werken, maar sommige mensen op msn zijn heul boeiend om mee te praten, en het SC-scherm roept mij ook.
Maar.. maar.. neequote:
Je lokt het zelf uit, trouwens ik denk dat ik vandaag winquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:47 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik probeer te werken, maar sommige mensen op msn zijn heul boeiend om mee te praten, en het SC-scherm roept mij ook.
Jij mag hetquote:
Sluit 'n weddenschap af met 'm.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je lokt het zelf uit, trouwens ik denk dat ik vandaag win
Wat lok ik uitquote:Op maandag 2 februari 2009 16:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je lokt het zelf uit, trouwens ik denk dat ik vandaag win
Ik tegen jullie samenquote:
Dat ik veel post, ik doe ook mn best niet hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 16:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wat lok ik uit? En ik weet wel zeker dat jij wint, maar we hadden geen weddenschap dus ik doe ook niet mijn best
.
quote:
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 2 februari 2009 16:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat ik veel post, ik doe ook mn best niet hooranders zou ik nog meer posts hebben
Oehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Maar ik heb vandaag heul niet veel gepost, en ik heb nog steeds 'n tijdslot enzo met nog 8 minuten om te computeren...quote:
Waarom nietquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:51 schreef xalo het volgende:
[..]
Maar ik heb vandaag heul niet veel gepost, en ik heb nog steeds 'n tijdslot enzo met nog 8 minuten om te computeren...
Luiwammes!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik post wel veel hier ja, maar ik heb geen zin om te knippen en te plakken voor dubbele kwoots
Gister ja, maar vandaag niet.quote:
kloptquote:
ja erg he?!quote:
Smoesjesquote:
Ik geloof je nietquote:Op maandag 2 februari 2009 16:53 schreef xalo het volgende:
Vandaag kom ik waarschijnlijk niet eens in de top 100
Zo kan het ook, maarja daar heb ik gewoon geen zin inquote:Op maandag 2 februari 2009 16:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
klopt
[..]
ja erg he?!
[..]
Smoesjes
[..]
Ik geloof je niet
Wedden?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
klopt
[..]
ja erg he?!
[..]
Smoesjes
[..]
Ik geloof je niet
waar wedden we omquote:
Tot volgende keerquote:
gare werkdag gehadquote:
KLote FOK!dag gehadquote:
Gaat snel he?!quote:
Heel goed, nog bedankt netquote:Op maandag 2 februari 2009 16:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ze moeten nodig eens een tijdsslot bij jou plaatsendan piep je wel anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |