hihi ik heb ooit een debat bij Nederlands gehouden over Wildersquote:Op maandag 2 februari 2009 16:25 schreef -SG- het volgende:
Heeft iemand nog een argument waarom Wilders niet vervolgt moet worden.
Tochquote:
daaromquote:
Wat ik wel positief aan hem vind is dat hij gewoon zegt wat hij vindt, verder..quote:Op maandag 2 februari 2009 16:32 schreef xalo het volgende:
Wilders is gewoon kut.
Ja oké, maar overdrijven is ook 'n vakquote:Op maandag 2 februari 2009 16:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat ik wel positief aan hem vind is dat hij gewoon zegt wat hij vindt, verder..
Same here.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat ik wel positief aan hem vind is dat hij gewoon zegt wat hij vindt, verder..
En daar ben ik dan dus geen voorstander van, ja ik verwacht het wel ,maar het zou niet moeten kunnen...quote:Op maandag 2 februari 2009 16:34 schreef xalo het volgende:
[..]
Ja oké, maar overdrijven is ook 'n vak. Maar ach, vroeg of laat wordt 'ie waarschijnlijk toch neergeschoten.
Niemand zou neergeschoten moeten worden.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
En daar ben ik dan dus geen voorstander van, ja ik verwacht het wel ,maar het zou niet moeten kunnen...
Maar sommigen worden het wel.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:36 schreef xalo het volgende:
[..]
Niemand zou neergeschoten moeten worden.
Daarom, maar als je dat wil bereiken moet je bepaalde mensen verbieden kinderen te krijgen, maarjaquote:Op maandag 2 februari 2009 16:36 schreef xalo het volgende:
[..]
Niemand zou neergeschoten moeten worden.
Die is 1 dag na mijn verjaardag doodgeschotenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:37 schreef -SG- het volgende:
Ben benieuwd wat er van gekomen zou zijn als Pim nog leeft.
Dat is ook weer zoiets..quote:Op maandag 2 februari 2009 16:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daarom, maar als je dat wil bereiken moet je bepaalde mensen verbieden kinderen te krijgen, maarja
Pim was ook kut.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:37 schreef -SG- het volgende:
Hoe bedoelt u dat?quote:
Daaromquote:Op maandag 2 februari 2009 16:40 schreef xalo het volgende:
Al vind ik, ook deze keer, niet dat 'ie doodgeschoten moest worden.
Ik denk dat hij beter was geweest dan JP, hij zou ook wel minister president geworden zijn denk ik.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:37 schreef -SG- het volgende:
Ik ben teveel bezig met andere dingen, 3 maal raden waarmeequote:Op maandag 2 februari 2009 16:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoe bedoelt u dat?
Tevens, hoe gaat het met je verslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |