Ja en terecht.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Tja, kameraad was tegen iemand aangelopen, sorry gezegd, gevraagd of hij een nieuw glas drinken moest.
Maar meneer was zo kwaad dat hij bier over z'n nieuwe lacoste polo had gekregen dat hij liever z'n vrienden ophaalde...
Die vervolgens dus naar buiten getrapt werden.
en ik ben van de kutgarpen, dus....quote:
Goed planquote:Op maandag 2 februari 2009 16:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Anders zit het meet-topic binnen 5 minuten vol, dus ik post 't ff hier zodat ik zelf alles op 'n rijtje kan zetten.
Och, als je om half 10 aankomt ben je ook nog mooi op tijd hoor.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:17 schreef xalo het volgende:
[..]
Hm.. even Googlen dan maar, want ik heb de 7de om 16:15 een wedstrijd in Barneveld, en ik heb dus geen idee hoelang 't reizen is.
Maar ze twijfelt toch over op tijd slapen ofzoquote:Op maandag 2 februari 2009 16:21 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Och, als je om half 10 aankomt ben je ook nog mooi op tijd hoor.
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:22 schreef xalo het volgende:
Ik ga even stoppen met SC'en, ik moet echt aan m'n verslag gaan werken
Sterktequote:Op maandag 2 februari 2009 16:22 schreef xalo het volgende:
Ik ga even stoppen met SC'en, ik moet echt aan m'n verslag gaan werken
Hm.. daar heb je ook weer gelijk in.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:21 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Och, als je om half 10 aankomt ben je ook nog mooi op tijd hoor.
Zie andere topiquequote:
PUB Meet #2quote:
Op tijd slapen?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar ze twijfelt toch over op tijd slapen ofzo?
maar ik bedoel meer qua treinen enzo tochquote:Op maandag 2 februari 2009 16:23 schreef xalo het volgende:
[..]
Op tijd slapen?Op zaterdagen maakt het me niets uit, alleen op vrijdagen moet ik altijd optijd thuis zijn
.
Oh, ik kan uiteindelijk vast wel 'n slaapplek vinden ergens, want wil ik thuis komen moet ik volgens mij rond 10 uur alweer de trein terug nemenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
maar ik bedoel meer qua treinen enzo toch?
Kun je niet vrij krijgen voor een dagje?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:23 schreef xalo het volgende:
[..]
Op tijd slapen?Op zaterdagen maakt het me niets uit, alleen op vrijdagen moet ik altijd optijd thuis zijn
.
Omdat hij gelijk heeft?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:25 schreef -SG- het volgende:
Heeft iemand nog een argument waarom Wilders niet vervolgt moet worden.
Die bus is toch verongelukt destijdsquote:
Ik dacht dat je me kent vlad, kom opquote:Op maandag 2 februari 2009 16:26 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat dit niet je eigen mening is
Ik heb 'n krantenwijk, dus dat gaat me niet lukkenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:25 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Kun je niet vrij krijgen voor een dagje?
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die bus is toch verongelukt destijds?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |