quote:Op maandag 2 februari 2009 19:47 schreef Noortje. het volgende:
Ajax heeft verloren van Heerenveen hoorde ik vandaag van een vriendin van me?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Die introquote:Op maandag 2 februari 2009 20:33 schreef Sjoegerd het volgende:
Voor mensen die niet tegen een beetje ruige muziek kunnen, luister het alsjeblieft niet
Jammer dat die vent er door heen moet schreeuwen...quote:Op maandag 2 februari 2009 20:33 schreef Sjoegerd het volgende:
Voor mensen die niet tegen een beetje ruige muziek kunnen, luister het alsjeblieft niet
Soms vind ik dat juist vet klinkenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jammer dat die vent er door heen moet schreeuwen...
Schreeuwen kan heel erg tof zijn. Deze zanger is er... mmm matig in.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jammer dat die vent er door heen moet schreeuwen...
Daarom vind ik BFMV ook tofquote:Op maandag 2 februari 2009 20:39 schreef Desunoto het volgende:
Schreeuwen kan heel erg tof zijn. Deze zanger is er... mmm matig in.
Noem je dat ruig?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:33 schreef Sjoegerd het volgende:
Voor gemiddeld Nederland, jaquote:
Jostimetalquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:44 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Toch wel een factor 10 vetter dan de hardste plaat van Metallica
Ik ken het, die man heeft toch de zanger van Bursum ritueel geslacht en ik weet niet hoeveel kerken in de fik gestoken? Of was dat andersom?quote:
Ik werd er wel geil van eigenlijk...quote:Op maandag 2 februari 2009 20:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Die heb ik al keertje eerder gezien, iemand stuurde hem
Vreselijk
Dat van die kerken zou goed kunnen kloppen. Of dat van de zanger van Burzum waar is, geen flauw ideequote:Op maandag 2 februari 2009 20:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik ken het, die man heeft toch de zanger van Bursum ritueel geslacht en ik weet niet hoeveel kerken in de fik gestoken? Of was dat andersom?
Die kan het al een stuk beter ja.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daarom vind ik BFMV ook tof
Die gast kan het goed
Toevallig iets van Black Witchery ofzo?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:48 schreef VlaDje het volgende:
Ik kan elke metal plaat (en clip) ter plekke overtreffen alleen die clip is nogal morbide
Of Gorgorothquote:Op maandag 2 februari 2009 20:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Toevallig iets van Black Witchery ofzo?
Necrophagia - Blood freakquote:
Iets van Dir en Grey toevallig?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:48 schreef VlaDje het volgende:
Ik kan elke metal plaat (en clip) ter plekke overtreffen alleen die clip is nogal morbide
Necrophagia - Bloodfreak dus.quote:
okequote:Op maandag 2 februari 2009 20:52 schreef mstr het volgende:
Kanker eens allemaal even op met de hele dag dat gelul over niks anders dan muziek
OMG gadverdammequote:Op maandag 2 februari 2009 20:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Necrophagia - Bloodfreak dus.
Als je de naam van de band snapt dan weet je precies hoe morbide de clip gaat worden.
Waarbij? AARDBEI hahahahahahahaquote:Op maandag 2 februari 2009 20:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En toevallig was ik daar bij
Je was gewaarschuwdquote:Op maandag 2 februari 2009 20:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
OMG gadverdammenet even kleine stukjes gekeken en doorgespoelt naar bijna het eind en
![]()
![]()
![]()
Die clip is echt te fucking vaagquote:Op maandag 2 februari 2009 20:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Necrophagia - Bloodfreak dus.
Als je de naam van de band snapt dan weet je precies hoe morbide de clip gaat worden.
Speel je in een band?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En als er mensen zijn die zich afvragen waarom ik het nog steeds over muziek heb?
De afgelopen week en de komende 4 weken doe ik niks anders dan muziek maken.
Wat voor muziek maak je?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En als er mensen zijn die zich afvragen waarom ik het nog steeds over muziek heb?
Tof.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat voor muziek maak je?
In een band? Of alleen?
Groot school toneel. Enorme productie, veel muziek voor nodig. Dus nu repeteren we zo'n 10 uur per week.quote:
Je deed toch N&G? Wat heb je dan met die C&M-zooi te maken?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Groot school toneel. Enorme productie, veel muziek voor nodig. Dus nu repeteren we zo'n 10 uur per week.![]()
En vandaag ook nog met mijn eigen band.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯□)╯︵ ʞoɟ
Leukquote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Groot school toneel. Enorme productie, veel muziek voor nodig. Dus nu repeteren we zo'n 10 uur per week.![]()
En vandaag ook nog met mijn eigen band.
Wat is dat nou voor een conclusie.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Je deed toch N&G? Wat heb je dan met die C&M-zooi te maken?
Nou, bij ons doen alleen C&M-ers dat ja.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een conclusie.
Dat ik N&G heb betekent niet dat ik geen muziek kan maken voor een musicalding?
Maar dan zeg je ook wel watquote:Op maandag 2 februari 2009 21:06 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nou, bij ons doen alleen C&M-ers dat ja.
Mensen met een beta-profiel voelen zich te goed ofzo?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:06 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nou, bij ons doen alleen C&M-ers dat ja.
Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Mensen met een beta-profiel voelen zich te goed ofzo?![]()
Gelukkig is het bij ons van niveau.
Zo zeg je het wel.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:09 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet?.
Riiiiiiiiiiight!quote:
Inderdaad, een redelijk aantal NGers willen gewoon niet al het geneuzel van CM enzo, dus kiezen NG met muziekquote:Op maandag 2 februari 2009 21:12 schreef Lauriette91 het volgende:
Profiel is niet bepalend hoor Chris
Deed ook NG en wilde naar de kunstacademie.
Gewoon de hele dag doorgaanquote:Op maandag 2 februari 2009 21:12 schreef Sjoegerd het volgende:
Wtf, ik zie nu pas dat we hier vandaag aan de 4e slowchat bezig zijn... Hoe bedoel je jullie hebben zitten no-lifen
![]()
![]()
Sommige mensen werkenquote:
Of NG met handvaardigheidquote:Op maandag 2 februari 2009 21:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Inderdaad, een redelijk aantal NGers willen gewoon niet al het geneuzel van CM enzo, dus kiezen NG met muziek
* -SG- kijkt nijn aan.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:12 schreef Sjoegerd het volgende:
Wtf, ik zie nu pas dat we hier vandaag aan de 4e slowchat bezig zijn... Hoe bedoel je jullie hebben zitten no-lifen
![]()
![]()
Of NG met economie in mijn gevalquote:
Nee want hij is trainenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
hihi
Die gaat nog eens richting de 1000 posts vandaag
Had em aan mij gegevenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:29 schreef TC_Artemis het volgende:
Mijn god, of je tieft je fiets even in de Rijn
Dat wordt vissenquote:
Wat heb je gedaan!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik zie nu pas dat mijn klauwen onder het bloed zitten
moet je even met een kopje koffie op de bank gaan zitten.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:32 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik ben echt onwijs sacherijnig chagrijnig .
Nee want dan zit ik bij mn ouders, en daar heb ik geen zin inquote:Op maandag 2 februari 2009 21:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
moet je even met een kopje koffie op de bank gaan zitten.
Van het vakkenvullen? Dat heb ik ook wel eensquote:Op maandag 2 februari 2009 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik zie nu pas dat mijn klauwen onder het bloed zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |