Of NG met handvaardigheidquote:Op maandag 2 februari 2009 21:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Inderdaad, een redelijk aantal NGers willen gewoon niet al het geneuzel van CM enzo, dus kiezen NG met muziek
* -SG- kijkt nijn aan.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:12 schreef Sjoegerd het volgende:
Wtf, ik zie nu pas dat we hier vandaag aan de 4e slowchat bezig zijn... Hoe bedoel je jullie hebben zitten no-lifen
![]()
![]()
Of NG met economie in mijn gevalquote:
Nee want hij is trainenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
hihi
Die gaat nog eens richting de 1000 posts vandaag
Had em aan mij gegevenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:29 schreef TC_Artemis het volgende:
Mijn god, of je tieft je fiets even in de Rijn
Dat wordt vissenquote:
Wat heb je gedaan!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik zie nu pas dat mijn klauwen onder het bloed zitten
moet je even met een kopje koffie op de bank gaan zitten.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:32 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik ben echt onwijs sacherijnig chagrijnig .
Nee want dan zit ik bij mn ouders, en daar heb ik geen zin inquote:Op maandag 2 februari 2009 21:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
moet je even met een kopje koffie op de bank gaan zitten.
Van het vakkenvullen? Dat heb ik ook wel eensquote:Op maandag 2 februari 2009 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik zie nu pas dat mijn klauwen onder het bloed zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |