meldt.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef -SG- het volgende:
Ik ken er wel een paar die geen bier lusten.
Ik lust het wel, maar mijn kater is van bier 3 keer zo erg als dat ik iets gemixts drinkquote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef -SG- het volgende:
Ik ken er wel een paar die geen bier lusten.
Nja, er zitten goudvisjes tussen en walvissen.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is zo, maar dat ene visje is niet zoals al die andere
Maar zit er ook eentje tussen, die 'het' hetzelfde heeft als die ene?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nja, er zitten goudvisjes tussen en walvissen.
Joins the clubquote:
Goed he?!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Sure
Jij bent de eerste gozert die niet van alcohol houdt.
Nee, en ik ben bang dat ik datgene zoekt in andere meisjes maar dat het er gewoon niet zit.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar zit er ook eentje tussen, die 'het' hetzelfde heeft als die ene?
Ik kan niet blazenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan had je maar moeten blazen!
Mijn gehemelte doet ook zeer trouwens, geen idee waardoor.
Dat bedoelde ik dusquote:Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee, en ik ben bang dat ik datgene zoekt in andere meisjes maar dat het er gewoon niet zit.
veel pleizerquote:Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef Noortje. het volgende:
* NOORTJE. GAAT NAAR LILY ALLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
YAY
![]()
![]()
Meerdere!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar zit er ook eentje tussen, die 'het' hetzelfde heeft als die ene?
Kloptquote:Op maandag 2 februari 2009 19:28 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
En opeens op andere kenmerken vallen is ook niet makkelijk.
Duurt nog even, maar toch bedankt.quote:
Komt goed gast. Lekker door blijven leven, kom je ze vanzelf tegen. Je bent nog jong!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:30 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
oh rly?
Dan zal ik toch mijn oogkleppen af moeten doen.
Single zijn kan ook heerlijk zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Komt goed gast. Lekker door blijven leven, kom je ze vanzelf tegen. Je bent nog jong!
en waarom heb ik geen idee. gewoon echt zon beladen kut gevoel.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:31 schreef liiszle het volgende:
godver. wat heb ik zin om gewoon een partij te huilen oid
Alles heeft voor- en nadelenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:31 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Single zijn kan ook heerlijk zijn.
Dat had ik gisteren dusquote:Op maandag 2 februari 2009 19:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
en waarom heb ik geen idee. gewoon echt zon beladen kut gevoel.
Ah veel plezier als doorgaatquote:Op maandag 2 februari 2009 19:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Duurt nog even, maar toch bedankt.![]()
Ohhh ik ben zo blij hee, zo'n meisje kon gratis kaartjes regelen zei ze, maar ze hoorde steeds niets van diegene waarbij ze dat kon regelen dus ik was al helemaal furrrdrietug dat het al uitverkocht was en ik had gehoopt op die gratis kaartjes en dat ik niet voor de zekerheid toch een kaartje had besteld, maar nu heeft ze van die gozert gehoord dat het kan en YEAH!
Nou nog hopen dat ik mag. Waarschijnlijk niet maar maar CARE?
sowieso hoe mensen je stemming kunnen beinvloedenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:01 schreef nijnja het volgende:
YES, hoe makkelijk een meisje je stemming om kan gooien
truequote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef liiszle het volgende:
[..]
sowieso hoe mensen je stemming kunnen beinvloeden
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:31 schreef liiszle het volgende:
Ach, er zijn ergere dingenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik vind het vrij bizar dat ik niet kan janken aangezien ik geen werk meer heb.
Tijd voor een nieuwe uitdaging,quote:
Veel plezierquote:Op maandag 2 februari 2009 19:36 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe uitdaging,
opleiding & werken.![]()
Maargoed, ik ben ff naar een verjaardag.
Dan... ga je een heel verdrietig liedje luisteren (Foolish Games van Jewel wil bij mij nog wel eens helpen) en ga je even heel hard huilen, vervolgens ben je het kwijt en ben je weer vrolijk!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:31 schreef liiszle het volgende:
Thanks!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah veel plezier als doorgaat
Léon zegt (19:31):
net pizza
Léon zegt (19:31):
te warm @:
---zegt (19:31):
moet je niet zo gulzig doen
Waarom denken vrouwen toch altijd dat mannen als een gek eten?
Daar heb ik geen last vanquote:Op maandag 2 februari 2009 19:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan... ga je een heel verdrietig liedje luisteren (Foolish Games van Jewel wil bij mij nog wel eens helpen) en ga je even heel hard huilen, vervolgens ben je het kwijt en ben je weer vrolijk!
Zozo, alweerquote:Op maandag 2 februari 2009 19:39 schreef Probinski het volgende:
Ik gaat maar weer es richting nijkerk
Heb je een freundinquote:Op maandag 2 februari 2009 19:39 schreef Probinski het volgende:
Ik gaat maar weer es richting nijkerk
Vraag eens of me dat wat interesseertquote:Op maandag 2 februari 2009 19:47 schreef Noortje. het volgende:
Ajax heeft verloren van Heerenveen hoorde ik vandaag van een vriendin van me?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:M: Lieve sgat..je praat beetje als een breezer...
Tijgertje: Want?
M: weet niet..zo komt t over. sorry:$
Tijgertje: 2x in een gesprek een breezer genoemt. Wauw.
M: sorry! je bent wel lief hoor:P
Tijgertje: Maar wel een breezer.
M: nee je praat er nu heeeel even als eentje... zo beter?
Tijgertje: Nu nog steeds. Wauwie.
Have fun Probinquote:
Interesseert dat jou?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Vraag eens of me dat wat interesseert?
Jaquote:Op maandag 2 februari 2009 19:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat zegt hij/zij terwijl hij/zij 'sgat' zegt?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee.Had nou meegespeeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Daar keek ik ook al van opquote:Op maandag 2 februari 2009 19:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat zegt hij/zij terwijl hij/zij 'sgat' zegt?![]()
![]()
![]()
Omdat 't kan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gedachte komt ook wel eens in mij opquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee dat interesseert me totaal niks!
Oh.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee dat interesseert me totaal niks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh.JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
komt goedquote:
Ik doe mn bestquote:
Omgquote:Op maandag 2 februari 2009 19:56 schreef nijnja het volgende:
Aantal posts: 40.774 (gemiddeld 53 per dag)
Dit is dus mijn 700e post vandaag
[..]
komt goed
[..]
Ik doe mn best
Mensen tot vanavond, of niet
Ohmigosh Léonquote:Op maandag 2 februari 2009 19:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
komt goed
[..]
Ik doe mn best
Van hoe laat tot hoe laat zat je hier?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
komt goed
[..]
Ik doe mn best
dat klopt zekerquote:Op maandag 2 februari 2009 19:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan... ga je een heel verdrietig liedje luisteren (Foolish Games van Jewel wil bij mij nog wel eens helpen) en ga je even heel hard huilen, vervolgens ben je het kwijt en ben je weer vrolijk!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |