Ik ben er onderhand denkik alwel overheenquote:
Wehehquote:Op maandag 2 februari 2009 18:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
precies een jaar
Mijn vorige was op kerstnacht 2007 gejat
Dit was post 611quote:Op maandag 2 februari 2009 18:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben er onderhand denkik alwel overheen
8 hierquote:Op maandag 2 februari 2009 18:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weheh, heb mijn fiets al een goede 6 jaar
.
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:41 schreef -SG- het volgende:
mstr. Kom je ook naar de meet
? Marlii komt ook.
Maarja, een fiets is een fietsquote:Op maandag 2 februari 2009 18:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mijn andere fiets heb ik ook al 7 jaar.
Preciesquote:
Ik heb net mn gehemelte geverbrand aan mn pizzaquote:Op maandag 2 februari 2009 18:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Kan beter, beetje buikpijn en rugpijn en ben enorm moe.
Hoeist met jou?
Moet je maar niet zo snel eten, hebbert.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb net mn gehemelte geverbrand aan mn pizza
Verder nog last van mn neus en wel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo snel eten, hebbert.Ik ging niet snel etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maaris altijd welkom
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Manipulatiequote:Op maandag 2 februari 2009 19:01 schreef nijnja het volgende:
YES, hoe makkelijk een meisje je stemming om kan gooien
ach ja ik zie wel, over anderhalf uur lig ik in het water, zwem en gooi ik alles er wel uitquote:
Ja, ik had liever gewild dat dinges niet kwam.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is misschien wat minder, tenminste..
Ligt eraan hoe dinges zich gedraagt
Zal vast welquote:Op maandag 2 februari 2009 19:08 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja, ik had liever gewild dat dinges niet kwam.![]()
Mja, ik hoop dat ze zich gedraagt.
Ik voel hemquote:Op maandag 2 februari 2009 19:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ben ook weer gevoed en thuis. Wat fijn om weer wat nuttigs gedaan te hebben ipv beetje thuis zitten.
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ben ook weer gevoed en thuis. Wat fijn om weer wat nuttigs gedaan te hebben ipv beetje thuis zitten.
No way!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Zal vast wel
En anders pak je der op der bek
watquote:
Gooi haar stemming om. Jeweets, paar zoete woordjes, acceptatie en afhankelijkheid van haar kant en dan: BOEM. Je breekt haar.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:01 schreef nijnja het volgende:
YES, hoe makkelijk een meisje je stemming om kan gooien
Idee wel.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Gooi haar stemming om. Jeweets, paar zoete woordjes, acceptatie en afhankelijkheid van haar kant en dan: BOEM. Je breekt haar.
Klopt, schiet niet opquote:Op maandag 2 februari 2009 19:17 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
No way!![]()
Dan kom ik weer in dat cyclus terecht.
Dan had je maar moeten blazen!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ging niet snel eten
Maaris altijd welkom
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
*fredo zegt iets over visjes en de zee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |