abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65662919

Eerstvolgende wedstrijd:

donderdag 5 februari PSV - ADO Den Haag

- OP PSV TOPIC -
  maandag 2 februari 2009 @ 17:30:57 #2
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65662941
Ik kan stiekem niet wachten tot volgend seizoen.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_65662944
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:28 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Ze hadden beter Nijland weg kunnen doen, dat klopt. Maar als hij toch niet speelt kunnen ze hem net zo goed een half jaar uitlenen. En Willem II is een goede club voor hem...
pi_65662964
PSV.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_65663023
Donderdag mogen we weer
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_65663042
Heb nu wel weer veel zin in de volgende wedstrijd, dat was de laatste tijd ook wel eens anders...
  maandag 2 februari 2009 @ 17:42:51 #7
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_65663335
tvp .
A little knowledge is a dangerous thing.
  maandag 2 februari 2009 @ 17:43:10 #8
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_65663346
Oh trouwens donderdag thuis . Is weer is wat anders .
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2009 @ 17:43:17 #9
135486 Manu82
How you doin'?
pi_65663352
ADO blijft lastig
Some memories are best forgotten
Room 23
  maandag 2 februari 2009 @ 17:46:18 #10
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65663445
Ben ook wel benieuwd naar de komende wedstrijden.

Jammer dat Manco is verhuurd, omdat de enkele keer dat hij mee mocht doen hij meteen een prima indruk maakte, maar tegelijkertijd is er weer het voordeel dat we die speler nu wellicht wekelijks kunnen zien en beoordelen. Lijkt me een goede speler in ieder geval.
  maandag 2 februari 2009 @ 17:51:48 #11
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_65663615
Donderdag hopelijk met Toivonen en Koef, en zonder Mendez.

Maandag hopelijk Mendez een transfer.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  maandag 2 februari 2009 @ 17:56:33 #12
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_65663800
Kom op Mendez, je hebt nog 4 uur om op te zouten naar Equador!
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_65664070
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_65664102
WTF MANCO VERHUREN?

Zag hem liever in de basis van PSV, maarja...
pi_65664125
Overigens: Derksen over Toivonen . Wat een pseudo-kenner, zeg.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_65664139
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:51 schreef ErikT het volgende:
Donderdag hopelijk met Toivonen en Koef, en zonder Mendez.

Maandag hopelijk Mendez een transfer.
Ja, laten we met twee spitsen spelen en drie zeer aanvallende middenvelder (Amrabat, Dzudzak en Afellay). Dan mag Simons alleen het middenveld dragen .

Ik ben geen liefhebber van Mendez, maar zet dan gewoon Bakkal naast Simons met de opdracht controlerend te spelen.
We sure are cute for two ugly people.
pi_65664174
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:05 schreef cultheld het volgende:
Overigens: Derksen over Toivonen . Wat een pseudo-kenner, zeg.
Link?
pi_65664175
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:30 schreef BertMaalderink het volgende:
Wat liep die commentator ontzettend overdreven op Toivonen te geilen zeg. Er werd hem totaal NIETS in de weg gelegd. Zowel bij de zogenaamd briljante loopactie bij z'n doelpunt (hij hoefde niet eens aan te zetten om vrij te komen) als bij de kopbal uit die corner, werd hij gewoon niet gedekt. Maar dat schijnt dan opeens geniaal te zijn.

Zijn doelpunt vond ik ook verder ook niet overtuigend ingeschoten. Passje op Affelay was wel goed.

Zal ongetwijfeld een prima spits zijn, maar op basis van dit soort tegenstand vind ik die euforie wel erg voorbarig.

Oja, gefeliciteerd
Precies, aanvallend oogde PSV 'aardig' maar of we nou echt een stap vooruit hebben gezet? Toivonen lijkt op z'n minst 'bruikbaar' maar wat hij echt waard is zal de komende tijd moeten blijken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_65664183
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
WTF MANCO VERHUREN?
Leuk man. Kan ik hem eindelijks wekelijks in actie zien.
Bij PSV zit ie toch maar weg te rotten op de bank en krijgen kneuzen als Lazovic de voorkeur.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65664200
Goeie zet om Manco te verhuren, kan ie ervaring opdoen en houdt hem tevreden omdat ie speeltijd krijgt.
pi_65664263
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:07 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Bij PSV zit ie toch maar weg te rotten op de bank en krijgen kneuzen als Lazovic de voorkeur.
Hij was niet echt aan het wegrotten op de bank, want daar zat hij bijna nooit
pi_65664279
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_65664368
Vanavond Rekel te gast bij VI trouwens.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_65664401
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:09 schreef dndiek het volgende:

[..]

Hij was niet echt aan het wegrotten op de bank, want daar zat hij bijna nooit
Nou ja, waar hij ook zat dan..

Het is in ieder geval een leuke speler om naar te kijken. Zoekt de man op en heeft een actie in huis.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65664502
quote:

[..]

Ja anders quote je de 2de zin ook even
pi_65664551
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ja anders quote je de 2de zin ook even
Volgens mij heb je die er pas later bij gezet, valsspelert.
pi_65664606
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:20 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Volgens mij heb je die er pas later bij gezet, valsspelert.
Ja klopt Maar ik wist niet dat jij zo'n snelle reageer skillz had
  maandag 2 februari 2009 @ 18:32:39 #28
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_65664928
Tof dat Manco naar mijn club komt. Hopelijk kan Willem II hem klaarstomen voor het echte werk!
pi_65665177
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:43 schreef -SG- het volgende:
Oh trouwens donderdag thuis . Is weer is wat anders .
Had van mij wel gewoon in het weekend gemogen. Bij voorkeur op zaterdagavond natuurlijk
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_65665469
Stijn Wuytens op huurbasis naar De Graafschap: dat is dan weer wél een goede zet van PSV .
  maandag 2 februari 2009 @ 18:47:34 #31
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_65665487
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:46 schreef cultheld het volgende:
Stijn Wuytens op huurbasis naar De Graafschap: dat is dan weer wél een goede zet van PSV .
Gaan ze nou opeens iedereen verhuren ?
Doe nijland dan ook maar gelijk de deur uit.
pi_65666195
PSV moet inderdaad wel oppassen dat ze niet teveel mensen verhuren.
Als we straks last krijgen van blessures zijn ze de lul.
pi_65666214
Worden wel heel veel spelers verhuurd zo, beetje raar...

Alhoewel er nog steeds een A-selectie van 20 man overblijft, normaalgesproken voldoende...
pi_65666290
Ach, goed dat die jonge talentjes speeltijd gaan krijgen!
Hopen dat we de selectie niet te krap gaan maken, maar goed.
  maandag 2 februari 2009 @ 19:10:03 #35
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_65666293
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:13 schreef LudoSanders het volgende:
Vanavond Rekel te gast bij VI trouwens.
Toch maar kijken, ook al heb ik totaal geen zin in zijn kop
The truth is that we all try to hide. | Last.fm
  maandag 2 februari 2009 @ 19:17:55 #36
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_65666614
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:46 schreef cultheld het volgende:
Beetje goede speler dat?
Kan haast niet!
kloep kloep
  maandag 2 februari 2009 @ 19:18:21 #37
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_65666630
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:07 schreef GustavFTW het volgende:
PSV moet inderdaad wel oppassen dat ze niet teveel mensen verhuren.
Als we straks last krijgen van blessures zijn ze de lul.
we of ze?
pi_65666669
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:17 schreef Borizzz het volgende:

[..]

Beetje goede speler dat?
Kan haast niet!
Speelde een erg goed voorbereiding en aan het begin van het seizoen ook wat aardige wedstrijden. Is nog te licht voor een basisplaats, maar kan zeker een goede worden...
  maandag 2 februari 2009 @ 19:21:04 #39
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_65666757
Ok... wat is t voor iemand. Leeftijd? aanvaller? verdediger? middenvelder? ballenjongen?
kloep kloep
  maandag 2 februari 2009 @ 19:21:52 #40
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_65666781
Ballenjongen, 12 jaar, kan goed uitgooien.
pi_65666799
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:21 schreef Borizzz het volgende:
Ok... wat is t voor iemand. Leeftijd? aanvaller? verdediger? middenvelder? ballenjongen?
19 jaar, middenvelder, beetje type Bakkal. Zal ook wel eens een doelpuntje meepikken. Leuke speler voor de Graafschap hoor...

Beukt graag grensrechters omver...
  maandag 2 februari 2009 @ 19:22:27 #42
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65666803
Nu Nijland nog
  maandag 2 februari 2009 @ 19:23:27 #43
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65666852
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:21 schreef -SG- het volgende:
Uitgooien kan hij zeker. Is ook heelj belangrijk, zeker met die fans de laatste tijd.
  maandag 2 februari 2009 @ 19:23:29 #44
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_65666853
Nou ik ben benieuwd. Na gisteren weet ik dat we in de verdediging wel wat extra's kunnen gebruiken.
Maar verdiende zege gister. Al moet ik zeggen dat de Graafschap qua veldspel wel aardig meekwam.
Geeft wel wat hoop voor de komende wedstrijden.
kloep kloep
  maandag 2 februari 2009 @ 19:25:14 #45
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65666924
Reker bij VI. Geen idee waarom, maar Derksen heeft telkens Reker en Stevens de hand boven het hoofd gehouden... en iedereen van de club die kritiek op Reker/Stevens had werd medogenloos met d egrond gelijk gemaakt door Derksen...

Onbegrijpelijk natuurlijk, want Derksen is zo willekeurig en inconsequent als maar mogelijk is, wat dit soort zaken betreft. Waar hij de ene trainer en voorzitter/TD/directeur/whatever meteen om het minste geringste afbreekt, is hij vrij kritiekloos wat betreft Reker en Stevens.

Derksen is dan ook al zeer lang niet meer serieus te nemen.
  maandag 2 februari 2009 @ 19:25:26 #46
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_65666940
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Beukt graag grensrechters omver...
Nee, sorry. We hebben al een andere kandidaat voor die positie.
kloep kloep
pi_65666965
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:21 schreef -SG- het volgende:
Ik moest lachen.
pi_65667014
wtf!?

PSV verhuurt Mendez aan LDU Quito
Edison Mendéz speelt de rest van het seizoen voor de kampioen van zijn geboorteland Ecuador. De middenvelder speelde dit seizoen 14 duels, waarin hij niet tot scoren kwam. Zijn voormalige club heeft tevens een optie tot koop bedongen op de 29-jarige Ecuadoriaan.

Danny Koevermans tot het einde van het seizoen naar Everton
Danny Koevermans wordt tot het einde van het seizoen verhuurd aan het Engelse Everton. De tweede club uit Liverpool huurt de aanvaller die bij PSV de laatste wedstrijden niet aan spelen toekwam. Eerder vandaag nam het Braziliaan Jô over van Manchester City. Koevermans scoorde dit seizoen vier maal in de Eredivisie en evenzovaak in de UEFA Champions League.

Erik Pieters tot het einde van het seizoen naar NAC Breda
Linksback Erik Pieters speelt de rest van het seizoen voor NAC Breda. PSV verhuurt de twintigjarige Tielenaar aan NAC Breda, dat door de blessure van Patrick Mtiliga dringend op zoek was naar een linksachter. Pieters kwam dit seizoen over van FC Utrecht, maar speelde onder Huub Stevens slechts 13 wedstrijden, waarin hij niet tot scoren kwam. Pieters is per direct inzetbaar.

PSV-talent voor de rest van het komende seizoen naar FC Den Bosch
Funso Ojo, het jonge talent uit de A1, speelt tot het einde van het volgende seizoen voor streekgenoot FC Den Bosch. De Belgische middenvelder, onlangs toegevoegd aan de A-selectie, wordt anderhalf jaar uitgeleend aan de Bossche club.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_65667066
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef Dylan Dog het volgende:
wtf!?

Edison Mendéz speelt de rest van het seizoen voor de kampioen van zijn geboorteland Ecuador. De middenvelder speelde dit seizoen 14 duels, waarin hij niet tot scoren kwam. Zijn voormalige club heeft tevens een optie tot koop bedongen op de 29-jarige Ecuadoriaan.

Danny Koevermans wordt tot het einde van het seizoen verhuurd aan het Engelse Everton. De tweede club uit Liverpool huurt de aanvaller die bij PSV de laatste wedstrijden niet aan spelen toekwam. Eerder vandaag nam het Braziliaan Jô over van Manchester City. Koevermans scoorde dit seizoen vier maal in de Eredivisie en evenzovaak in de UEFA Champions League.

Linksback Erik Pieters speelt de rest van het seizoen voor NAC Breda. PSV verhuurt de twintigjarige Tielenaar aan NAC Breda, dat door de blessure van Patrick Mtiliga dringend op zoek was naar een linksachter. Pieters kwam dit seizoen over van FC Utrecht, maar speelde onder Huub Stevens slechts 13 wedstrijden, waarin hij niet tot scoren kwam. Pieters is per direct inzetbaar.

Funso Ojo, het jonge talent uit de A1, speelt tot het einde van het volgende seizoen voor streekgenoot FC Den Bosch. De Belgische middenvelder, onlangs toegevoegd aan de A-selectie, wordt anderhalf jaar uitgeleend aan de Bossche club.
We houden geen elf man meer over . Weet niet waar dit staat. Wel fijn dat Mendez weggaat, als het waar is...
  maandag 2 februari 2009 @ 19:28:53 #50
242666 BeamofLight
pi_65667098
Ja wtf? Waar haal je dit vandaan? Ik zie het nergens??

Ah DD, Dikke Duim Dus
pi_65667116
bizar inderdaad
pi_65667166
Niet alles geloven jongens.
pi_65667172
Trap toch niet in DD .
  maandag 2 februari 2009 @ 19:30:37 #54
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65667187
quote:
wtf!?

Ínsiderinfo:

Issakson terug naar Zweden, Lazo verhuurd aan Vitesse en Maza terug naar Mexico.
pi_65667208
Was ook te mooi
  maandag 2 februari 2009 @ 19:31:07 #56
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_65667213
Toivonen naar AJAX

Dat is ongeveer het zelfde niveau.
kloep kloep
pi_65667224
Ik typ straat.
  maandag 2 februari 2009 @ 19:32:04 #58
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_65667256
quote:
wtf!?

Bron, de dikke duim van DD
pi_65667258
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:31 schreef Borizzz het volgende:
Toivonen naar AJAX

Dat is ongeveer het zelfde niveau.
Die was dan weer niet grappig
AFCA!
  maandag 2 februari 2009 @ 19:32:34 #60
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65667280
Kutttttttttttttttt.
Koevermans naar Everton Een van mijn favoriete spelers in de Eredivisie

Wel goed nieuws dat Mendez opzout. Sporadisch was hij best goed, maar dan wel alleen wanneer hij ver naar voren opgesteld werd en zich dus alleen op de aanval hoefde te concentreren. Als (verdedigende) middenvelder vond ik hem totaal geen meerwaarde.

Onbegrijpelijk dat Koef weg is Lijkt me ook een uitstekende gozer om sowieso in je groep te hebben, perfect als basiskracht EN als pinchhitter.
pi_65667307
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef Yi-Long het volgende:
Kutttttttttttttttt.

Wel goed nieuws dat Mendez opzout. Sporadisch was hij best goed, maar dan wel alleen wanneer hij ver naar voren opgesteld werd en zich dus alleen op de aanval hoefde te concentreren. Als (verdedigende) middenvelder vond ik hem totaal geen meerwaarde.

Onbegrijpelijk dat Koef weg is Lijkt me ook een uitstekende gozer om sowieso in je groep te hebben, perfect als basiskracht EN als pinchhitter.
  maandag 2 februari 2009 @ 19:33:54 #62
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_65667328
quote:
Kutttttttttttttttt.

Even quoten .
pi_65667364
quote:
wtf!?

maandag 2 februari 2009 @ 19:34:43 #64
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65667365
pi_65667388
quote:
Kutttttttttttttttt.

maandag 2 februari 2009 @ 19:35:40 #66
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65667405
Damn, ik trapte erin.
  maandag 2 februari 2009 @ 19:37:58 #67
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_65667501
pi_65667641
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:35 schreef Yi-Long het volgende:
Damn, ik trapte erin.
hihi
  maandag 2 februari 2009 @ 19:43:37 #69
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_65667749
quote:
Damn, ik trapte erin.
Ach ja, dan is de moeite van de maker ook weer beloond.
En blij omdat het niet waar is.
kloep kloep
pi_65667865
quote:
wtf!?

zolang er een paar goede spelers voor terug zouden komen zou het zo waar mogen zijn van mij

Dat Manco en Wuijtens verhuurd zijn lijkt me iig een goede zet
hmmmm....WAT???
pi_65667974
Whehehe DD
pi_65668548
quote:
wtf!?

Bijna net zo grappig als die ajax supporter na Ajax-Heerenveen
pi_65668584
quote:
Damn, ik trapte erin.
Keihard gelollerpwned!
pi_65668754
Vind de Wuytens deal ook wel prima. Zit veel potentie in, maar hij moet wel door kunnen groeien. Daar krijgt ie bij PSV niet optimaal de kans voor.
pi_65668963
OMG.... manco verhuren....waarom ? PSV heeft hem niet eens de kans gegeven om zich te bewijzen. Toen uit bij Heerenveen heeft hij het goed gedaan in de minuten dat hij speelde. Heb nooit gesnapt waarom die jongen niet meer kansen krijgt.

Waar ook niet meer over gesproken wordt is Roy Beerens. Die jongen doet het toch ook goed ? Is hij verkocht of verhuurd?
pi_65669002
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:12 schreef Tallie1982 het volgende:

Waar ook niet meer over gesproken wordt is Roy Beerens. Die jongen doet het toch ook goed ? Is hij verkocht of verhuurd?
Al anderhalf jaar geleden verkocht. Maar ontwikkeld zich inderdaad goed...
pi_65670329
quote:
OMG.... manco verhuren....waarom ? PSV heeft hem niet eens de kans gegeven om zich te bewijzen. Toen uit bij Heerenveen heeft hij het goed gedaan in de minuten dat hij speelde. Heb nooit gesnapt waarom die jongen niet meer kansen krijgt.
Hij heeft twee aardige invalbeurtjes gehad en krijgt nu juist de kans om zich te bewijzen door bij Willem II meer wedstrijden te spelen.
hmmmm....WAT???
pi_65670808
We hebben Manco niet nodig dit seizoen om UEFA Cup af te dwingen, laat hem maar lekker veel speelminuten krijgen in Tilburg.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_65671256
quote:

Beerens was hetzelfde verhaal als Huntelaar en Aissati. Hadden allen nog 1 jaar een contract en wilde niet verlengen. Dan ben je helaas genoodzaakt ze te verkopen wil je er nog iets aan over houden
pi_65671534
Uitkijken dat met die Van de Eijden bij Willem II niet hetzelfde gaat gebeuren.
pi_65671739
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Uitkijken dat met die Van de Eijden bij Willem II niet hetzelfde gaat gebeuren.
Ik verwacht dat hij na dit seizoen de vervanger van de te dure Kromkamp gaat worden.
pi_65672251
quote:
Cocu tot einde seizoen assistent-coach bij PSV

Phillip Cocu blijft tot het einde van het seizoen nauw verbonden aan de hoofdmacht van PSV.

Na het ontslag van hoofdtrainer Huub Stevens vorige week kreeg de oud-international, die in het kader van de trainerscursus stage loopt bij de A1 van de Eindhovense club, een prominentere rol in de technische staf. Voor en rondom de wedstrijd tegen De Graafschap assisteerde hij interim-hoofdcoach Dwight Lodeweges.

Met algemeen directeur Jan Reker maakte Cocu afgelopen maandag de afspraak dat hij daar de rest van de competitie mee doorgaat. 'Binnen een kwartier waren we eruit', reageert Reker in de nieuwe Voetbal International. 'Phillip zal de komende maanden zoveel mogelijk bij het eerste elftal betrokken worden. Gevolg is dat zijn inspanningen bij de A1 minimaal zullen zijn.'

Na de zomer keert Cocu naar alle waarschijnlijkheid niet terug op het trainingsveld van PSV. Reker: 'Phillip heeft aangegeven dat hij dan zijn aandacht wil richten op zijn functie als assistent-bondscoach van het Nederlands elftal. Het is best mogelijk dat hij nog iets blijft doen voor PSV, maar hij wil geen verplichtingen hebben bij de club.'
vi.nl
pi_65672336
Mooi, heb vertrouwen in lodeweges en cocu !
  maandag 2 februari 2009 @ 21:25:05 #84
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_65672339
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:23 schreef dndiek het volgende:

Na de zomer keert Cocu naar alle waarschijnlijkheid niet terug op het trainingsveld van PSV.

vi.nl
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
  maandag 2 februari 2009 @ 21:34:23 #85
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65672727
Ik denk dat Beerens het goed doet bij 'Veen maar het bij het huidige PSV niet had gered. In vd Eijden heb ik wel veel vertrouwen daarentegen.
  maandag 2 februari 2009 @ 21:37:58 #86
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_65672900
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef Yi-Long het volgende:
Reker bij VI. Geen idee waarom, maar Derksen heeft telkens Reker en Stevens de hand boven het hoofd gehouden... en iedereen van de club die kritiek op Reker/Stevens had werd medogenloos met d egrond gelijk gemaakt door Derksen...

Onbegrijpelijk natuurlijk, want Derksen is zo willekeurig en inconsequent als maar mogelijk is, wat dit soort zaken betreft. Waar hij de ene trainer en voorzitter/TD/directeur/whatever meteen om het minste geringste afbreekt, is hij vrij kritiekloos wat betreft Reker en Stevens.

Derksen is dan ook al zeer lang niet meer serieus te nemen.

Hij is al goed bezig met de loftrompet voor reker
  maandag 2 februari 2009 @ 21:40:55 #87
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_65673021
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:34 schreef Prik0 het volgende:
Ik denk dat Beerens het goed doet bij 'Veen maar het bij het huidige PSV niet had gered. In vd Eijden heb ik wel veel vertrouwen daarentegen.
Mee eens, ik denk dat Beerens bij Heerenveen aan zijn top zit. Leuk voor de subtop waar hij vrijuit kan dribbelen en doen, maar niet goed genoeg voor PSV.

Verder ben ik blij dat Wuytens en Manco verhuurd zijn, laat die jongens maar speeltijd pakken, dat is veel beter dan eens in de 10 wedstrijden een kwartiertje invallen.
  maandag 2 februari 2009 @ 21:50:22 #88
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65673411
"Heeft Stevens geld meegekregen?"
"Stevens heeft zijn contract ingediend"
"Dus hij heeft geen geld meegekregen?"
"Daar laat ik mij niet over uit"

Reker
pi_65673540
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:50 schreef Prik0 het volgende:
"Heeft Stevens geld meegekregen?"
"Stevens heeft zijn contract ingediend"
"Dus hij heeft geen geld meegekregen?"
"Daar laat ik mij niet over uit"

Reker
Dat valt allemaal wel mee want daar hebben ze over afgesproken niets over te zeggen
pi_65674282
Op deze manier blijven er niet veel spelers over bij PSV zeg....
pi_65674350
quote:

[..]

Precies. Ik ben wel benieuwd hoe hij het in de Nederlandse competitie doet. Misschien geeft Andries Jonker hem wel de kans.
pi_65674760
Die man gooit gewoon allerlei bedragen en inside informatie op tafel

"Bij het CDA zeggen wij daarover: wat een portret"
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_65674857
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik verwacht dat hij na dit seizoen de vervanger van de te dure Kromkamp gaat worden.
PSV gaat zich definitief transformeren tot een subtopper dus?
  maandag 2 februari 2009 @ 22:35:12 #94
242666 BeamofLight
pi_65675447
Hij is wel extreem openhartig nu inderdaad. Echt op alles geeft hij antwoord. Geloof hem ook nog.
pi_65675951
PSV is nog zieker dan Feyenoord. 2 Jaar geen CL en PSV is ten dode opgeschreven.
pi_65676022
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
PSV is nog zieker dan Feyenoord. 2 Jaar geen CL en PSV is ten dode opgeschreven.
Dat scenario is aannemelijk inderdaad als PSV een tijd geen CL speelt. Minder inkomsten, mindere spelers en ze kunnen zich ook niet beroepen op een geweldige jeugdopleiding.
  maandag 2 februari 2009 @ 23:21:53 #97
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65677526
Mooi dat Reker zo eerlijk is. Hij krijgt van mij het voordel van de twijfel.
  maandag 2 februari 2009 @ 23:36:06 #98
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65678120
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:21 schreef Prik0 het volgende:
Mooi dat Reker zo eerlijk is. Hij krijgt van mij het voordel van de twijfel.
Hij kan aardig babbelen, maar wanneer zo ontzettend veel mensen zeggen dat hij liegt, dan heb ik toch mijn twijfels. Stan Valcks en Piet de Visser zijn nou ook niet bepaald onbetrouwbare figuren zonder clubhart...

Ik vind de grootste fout van Reker trouwens gewoon zijn persoonlijke omgang met mensen, en niet zozeer het aankoopbeleid ofzo.
Ik vind nog steeds dat PSV een uitstekende groep spelers heeft, en dat dat er dan nu niet uitkomt ligt IMHO puur aan het feit dat de trainer ze allemaal op een verkeerde positie in een verkeerd systeem neerzette, en met veel spelers niet goed kon opschieten wat de sfeer ook nog eens extra verziekte.
pi_65678160
Ik moet zeggen dat ik meer vertrouwen heb in Reker dan in Valckx
  maandag 2 februari 2009 @ 23:41:19 #100
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65678332
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:37 schreef dndiek het volgende:
Ik moet zeggen dat ik meer vertrouwen heb in Reker dan in Valckx
Dat kan best, maar we hebben het inmiddels al over 5-10 mensen die Reker voor leugenaar uitmaken, en het is en blijft gewoon een feit dat de hele sfeer in PSV deze laatste jaren gewoon compleet anders is dan het pakweg 5 jaar geleden was. Dat zal ook mede komen door onduidelijkheid en irritaties etc binnen de club zelf.

Dat blijft jammer, want PSV was altijd het toonbeeld van een fatsoenlijke leuke menselijke club waar iedereen gewoon lekker normaal bleef doen.
  maandag 2 februari 2009 @ 23:52:26 #101
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_65678766
Idioot.

Ik snap Reker best wel. Ik snap Reker best in de zin dat ik ook wel eens verliefd ben geweest op een meisje, en zo blind verliefd dat ik en alleen ik haar gelukkig mocht maken, en als dat niet kan, dan moest ze maar ongelukkig zijn, want dan had ze me misschien nodig.

Het verschil is wel dat ik geen megalomane randdebiel ben zonder zelfinzicht die een club kapot maakt zodat ik de prins op het witte paard kan zijn.

Jantje liegt.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_65679512
Deadline is verstreken. Jullie zit de rest van het seizoen dus nog vast aan die 1e klas prutser Danko. Jammer.
pi_65679863
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 00:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Deadline is verstreken. Jullie zit de rest van het seizoen dus nog vast aan die 1e klas prutser Danko. Jammer.
Sno !
pi_65680103
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 00:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Sno !
Die hoeft niet meer op minuten te rekenen.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 00:46:08 #105
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65680301
Danko is een uitstekende spits, mits goed gebruikt. Probleem voor Danko is voornamelijk dat hij niet altijd speelt (en hij heeft dat vertrouwen nodig om optimaal te renderen), en dat wanneer hij wel speelt, hij te vaak als eenzame spits wordt gebruikt, ipv naast een 2de spits. Tja.
pi_65680374
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 00:46 schreef Yi-Long het volgende:
Danko is een uitstekende spits, mits goed gebruikt. Probleem voor Danko is voornamelijk dat hij niet altijd speelt (en hij heeft dat vertrouwen nodig om optimaal te renderen), en dat wanneer hij wel speelt, hij te vaak als eenzame spits wordt gebruikt, ipv naast een 2de spits. Tja.
Hij bedoelt het goed alleen scoort veel te weinig. Leuke spits voor een middenmoter.
lollig
  dinsdag 3 februari 2009 @ 00:56:30 #107
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65680427
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 00:52 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Hij bedoelt het goed alleen scoort veel te weinig. Leuke spits voor een middenmoter.
Volgens mij zou hij al een heel stuk vaker scoren als hij gewoon wekelijks zou spelen, naast een andere spits, in een 4-4-2 systeem. Jammer dat hij zeer zelden zo gebruikt wordt.
pi_65680431
Volgens mij legt hij zichzelf te veel druk op, eenmaal spelend bij een topclub.
That's all folks!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 01:01:42 #109
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65680509
Danko moet gewoon weg of hij nou kan voetballen of niet. Kutmentaliteit.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 01:07:18 #110
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65680574
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij legt hij zichzelf te veel druk op, eenmaal spelend bij een topclub.
Vandaar dat hij gewoon het vertrouwen moet krijgen van de trainer, en weten dat hij iedere keer speelt. Nu moet hij het telkens in 20-30 minuten laten zien, regelmatig in een systeem/opstelling die hem niet ligt, en in een team dat sowieso niet loopt.

Persoonlijk geniet ik toch iedere keer weer van hem, maar ik kijk ook vaak naar de positionering en loopacties etc, en die gozer is echt ontzettend slim/sluw wat dat betreft. Aan dat soort zaken herken je toch wel dat het een uitstekende speler is. Dat zie je ook bij een Ari bijvoorbeeld. Daar zag je dat ook al meteen in die eerste oefenwedstrijd tegen Inter Milan dat het een speciale speler is.

Een speler als ElHamdouie wordt nu de hemel in geprezen, en dat is ook enigzins wel terecht want hij heeft een vrij goede techniek en heeft ook zeer knappe goals gemaakt, maar tegelijkertijd vind IK (persoonlijke mening), dat hij te vaak positioneel de verkeerde beslissingen maakt en niet echt 'slim' is wat dat betreft. Staat ook veels te vaak dom buitenspel of loopt verkeerd. dat hij dan toch nog zovaak scoort is te danken aan de kwaliteiten die hij heeft en die zijn tekortkomingen zeg maar verhullen, maar ik zie toch echt veel liever een Ari of een Danko spelen, wat betreft 'slimheid'.

Wat me ook opvalt is dat Lazovic ontzettend vaak voor 'ego' wordt uitgemaakt, terwijl ik hem juist ontzettend vaak gaten zie trekken voor anderen, en ook zeer regelmatig een pass panklaar voor de goal legt of via een knappe steekpass meegeeft aan een medespeler.

Ach ja... meningen verschillen nu eenmaal, en iedereen kijkt ook op een andere manier naar bepaalde spelers. Dat hoort er nu eenmaal bij. Ik zou hem het liefst gewoon iedere week zien spelen in het juiste systeem, en ben er van overtuigd dat hij dan 20+ goals per seizoen zou maken, en anderen vinden dat hij er niets van bakt.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 01:13:58 #111
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_65680640
Mag ik jullie iets vragen geloven jullie Reker nog?
Hij is net een kind dat zich overal uit praat met een lul verhaaltje..
  dinsdag 3 februari 2009 @ 01:16:31 #112
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_65680669
Reker is iemand die beter zo snel mogelijk op kan rotten. Dat is mijn mening.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  dinsdag 3 februari 2009 @ 01:19:20 #113
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65680704
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 01:13 schreef Loserkid het volgende:
Mag ik jullie iets vragen geloven jullie Reker nog?
Hij is net een kind dat zich overal uit praat met een lul verhaaltje..
Reker doet me dan ook regelmatig denken aan een volwassen Cartman.

Hij weet het overtuigend te brengen allemaal, en heeft overal een verklaring/uitleg voor, maar tegelijkertijd zijn er zoveel mensen die een PSV clubhart hebben en toch deze man keihard voor leugenaar uitmaken en daarom de boel nu even de rug toekeren zolang die vent er nog zit, dat ik geneigd ben toch te denken dat Reker op zijn minst regelmatig nogal 'onduidelijk' is.

Derksen doet het natuurlijk weer voorkomen alsof het allemaal de schuld is van de verwende spelers die een hardwerkende trainer wegpesten, en Reker er ook proberen bij te naaien, maar goed, Johan konden we sowieso al langere tijd niet meer serieus nemen...:')
  dinsdag 3 februari 2009 @ 01:19:40 #114
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_65680710
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 01:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Reker is iemand die beter zo snel mogelijk op kan rotten. Dat is mijn mening.
Ik denk idd ook dat dat beter is voor PSV, die man is niet capabel hij doet het uit liefde voor psv volgens mij, maar hij is te blind om te zien dat hij met zijn stoere praatjes tegen iedereen mensen tegen elkaar uitspeelt en met izjn loze beloftes mensen kwetst die het beste voor hebben met jullie club..
pi_65680727
Reker is toch maar een string puppet...
  dinsdag 3 februari 2009 @ 01:22:25 #116
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_65680729
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 01:19 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Reker doet me dan ook regelmatig denken aan een volwassen Cartman.

Hij weet het overtuigend te brengen allemaal, en heeft overal een verklaring/uitleg voor, maar tegelijkertijd zijn er zoveel mensen die een PSV clubhart hebben en toch deze man keihard voor leugenaar uitmaken en daarom de boel nu even de rug toekeren zolang die vent er nog zit, dat ik geneigd ben toch te denken dat Reker op zijn minst regelmatig nogal 'onduidelijk' is.

Derksen doet het natuurlijk weer voorkomen alsof het allemaal de schuld is van de verwende spelers die een hardwerkende trainer wegpesten, en Reker er ook proberen bij te naaien, maar goed, Johan konden we sowieso al langere tijd niet meer serieus nemen...:')
Ik begreep derksen ook serieus niet..
no offence maar bij Ajax gaat het qua bestuur beter momenteel dan bij psv, de resultaten zijn ook nog beter.. en hij schreeuw brand en moord over hoe slecht het gaat bij Ajax en hij zit het wel op te nemen voor reker die jullie club zo vernield..
  dinsdag 3 februari 2009 @ 01:39:43 #117
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65680846
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 01:22 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Ik begreep derksen ook serieus niet..
no offence maar bij Ajax gaat het qua bestuur beter momenteel dan bij psv, de resultaten zijn ook nog beter.. en hij schreeuw brand en moord over hoe slecht het gaat bij Ajax en hij zit het wel op te nemen voor reker die jullie club zo vernield..
Derksen is zo wisselvallig als de pest, en het heeft gewoon alles te maken met of hij je wel of niet mag.
Zo had hij (terecht) non-stop kritiek op Van Basten dat hij telkens spelers op de verkeerde positie neerzette, en star bleef vasthouden aan een systeem waar hij de spelers niet voor heeft, en Stevens doet exact hetzelfde en dat is volgens Stevens een topcoach die niets verkeerd doet en dan ligt de schuld bij die 'verwende blagen' als het totaal niet loopt.
Zo zie je hem ook non-stop Kevin Hofland met de grond gelijk maken, wat soms ook wel terecht is, maar over een Theo Lucius hoor je hem vrijwel NOOIT, terwijl die al jaren de zwakste schakel is.
Timmer kan ook nooit iets goed doen, en die zie je zeer regelmatig toch ontzettend knappe reddingen maken. Jammer is dan dat een groot deel van de Derksen-fanclub al die meningen van hem aanneemt als 'waarheid', ipv dat ze gewoon zelf de wedstrijden gaan bekijken en een mening vormen. Timmer is al jaren gewoon een van de beste keepers in Nederland. Dat hij tig keer zoveel ballen op hem afkrijgt als al die andere keepers, tja...(!) Dan maak je ook wel eens wat vaker een foutje.

Dus Derksen is een ouwe lul die al jaren in goedkoop scorende cliches vervalt, vrijwel non-stop alles loopt af te zeiken tenzij hij iemand toevallig mag, en eerlijk gezegd ook nog niet vaak op verstand van voetbal is betrapt.

Voorheen was het dan nog wel eens amusant om aan te horen, alsof je Bassie de Clown en Gordon mee zou laten doen aan een politiek getint debat over nationale en internationale problemen, maar inmiddels weet je eigenlijk wel wat hij allemaal wil en dus zal gaan zeggen.

Ik hoor liever een vent als Henk Spaan over voetbal praten. Die heeft zowel liefde voor als verstand van de sport. Ik hou niet van die zeikerige sikkeneurige ouwe lullen die denken dat de 'voetballertjes van tegenwoordig' alleen maar voor 'het geld' spelen.

Aan de ene kant schreeuwen ze om personalities en dat spelers gevoel en inzet en hart en ziel etc etc moeten tonen, en altijd open en eerlijk moeten zijn..... en dan toont een speler als Lazovic zijn hart en ziel en frustraties, of dan geven spelers hun eerlijke mening, en dan zijn deze zelfde heren er meteen weer als eerste bij om te zeggen dat dat allemaal niet zou mogen, niet zou kunnen, en dat het niet 'professioneel' is(!)
pi_65681105
quote:
wtf!?

Je bent fucking geniaal.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 februari 2009 @ 02:37:07 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65681169
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 01:22 schreef Radegast het volgende:
Reker is toch maar een string puppet...
dat lijkt het meest zorgwekkende. En het is nog een slechte pop ook nog want als hij aan het woord komt er vooral iets raars uit
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 3 februari 2009 @ 09:23:39 #120
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_65682909
Ik heb het gisteren ff totaal gemist (was te laat )
Maar ik begrijp dat er weer een hoop bla bla uitkwam?
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  † In Memoriam † dinsdag 3 februari 2009 @ 09:27:20 #121
135486 Manu82
How you doin'?
pi_65682975
je kunt terug kijken via rtlgemist.nl
Room 23
  dinsdag 3 februari 2009 @ 09:39:58 #122
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_65683258
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 09:27 schreef Manu82 het volgende:
je kunt terug kijken via rtlgemist.nl
bestaat dat? dat wist ik niet eens
pi_65683380
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:13 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Al anderhalf jaar geleden verkocht. Maar ontwikkeld zich inderdaad goed...
Ja jullie doen het wel goed daar in Eindhoven. Beerens zomaar laten gaan, Huntelaar die niet doorbrak
Ik hoop in ieder geval dat het weer goed gaat komen met PSV zodat jullie het AZ over twee weken eens flink lastig kunnen maken. Hoe speelde PSV tegen de Graafschap (ik weet dat er gewonnen werd maar was het spel ook goed). Ik heb die Toivonen zien spelen tegen NAC, lijkt me wel een goede aankoop.
pi_65683959
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 09:46 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Ja jullie doen het wel goed daar in Eindhoven. Beerens zomaar laten gaan, Huntelaar die niet doorbrak
Ik hoop in ieder geval dat het weer goed gaat komen met PSV zodat jullie het AZ over twee weken eens flink lastig kunnen maken. Hoe speelde PSV tegen de Graafschap (ik weet dat er gewonnen werd maar was het spel ook goed). Ik heb die Toivonen zien spelen tegen NAC, lijkt me wel een goede aankoop.
Alsof dat Ajax niet gebeurt . PSV speelde tegen De Graafschap nog steeds redelijk matig, alleen zag het er aardig uit omdat het tegen een wat mindere ploeg is. Toivonen vind ik zelf wel een aanwinst als hij zo doorgaat.
pi_65683999
Ik vond Reker gisteren wel een goede indruk maken. Alleen de manier waarop ze met Erwin Koeman zijn omgegaan vind ik erg jammer en niet correct. Die Gomes is ook een figuur zeg ...
  dinsdag 3 februari 2009 @ 10:33:55 #126
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_65684561
Nou, liever Reker dan al die mensen (spelers) die zogenaamd zo van PSV houden en vervolgens vertrekken om nooit meer terug te komen. En liever Reker dan al die spelers die gaan huilen als ze op een fout worden gewezen. En liever Reker dan een speler (Gomes) die allemaal scheve gezichten veroorzaakt in de spelersgroep.
Ik ben blij dat hij schoon schip heeft gemaakt. Weg met al dat hypocriete gedoe.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 10:41:06 #127
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_65684761
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:13 schreef Rucebo het volgende:
Ik vond Reker gisteren wel een goede indruk maken. Alleen de manier waarop ze met Erwin Koeman zijn omgegaan vind ik erg jammer en niet correct. Die Gomes is ook een figuur zeg ...
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_65685771

Zal het vanmiddag eens terugkijken.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 14:28:38 #129
239628 Levi12
Indie-tuig
pi_65691877
Totaal geen kritiek op Reker bij VI. Zit Derksen soms op dezelfde camping?
Lees mijn bitch, stelletje blogs. Tyler. En Trevor. En Leviathan.
pi_65694705
Reker bij VI "Ik heb fouten gemaakt."

Ja, en door nu WEER alles op te rakelen en verhalen de media in te slingeren doe je het weer kutkneus

Reker, hij zal het nooit leren....
pi_65695591
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:52 schreef djnospinzone het volgende:
Idioot.

Ik snap Reker best wel. Ik snap Reker best in de zin dat ik ook wel eens verliefd ben geweest op een meisje, en zo blind verliefd dat ik en alleen ik haar gelukkig mocht maken, en als dat niet kan, dan moest ze maar ongelukkig zijn, want dan had ze me misschien nodig.

Het verschil is wel dat ik geen megalomane randdebiel ben zonder zelfinzicht die een club kapot maakt zodat ik de prins op het witte paard kan zijn.

Jantje liegt.
Het verschil is ook dat niemand jou vertelt op wie je verliefd moet worden en Jan Reker een schoothondje is van de RvC.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:07:29 #132
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_65695657
Is de uitzending van gister de moeite waard om het te kijken?
pi_65696415
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:07 schreef -SG- het volgende:
Is de uitzending van gister de moeite waard om het te kijken?
Jantje herkauwt nog eens wat, praat zichzelf goeddeels vrij van schuld en zit te brullen dat het met Salcido toch allemaal niet goed aangepakt is.... Waarschijnlijk denkt hij dat over dat soort zaken herkauwen, live op de tv, wél goed beleid is
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:50:11 #134
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_65701943
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 09:46 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Huntelaar en Beerens waren allebei nog niet goed genoeg voor de basis, hadden beide nog een contract voor één jaar en wilden niet verlengen. Wat doe je dan? Verkopen zodat je er tenminste nog iets aan verdient en ze niet gratis de deur uitlopen. Helaas de enige oplossing die op dat moment voor handen was. Al vermoed ik dat Beerens nooit het niveau PSV aan zal kunnen. Leuk spelertje voor Heerenveen, maar zit naar mijn idee aan zijn top daar.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Reker bij VI "Ik heb fouten gemaakt."

Ja, en door nu WEER alles op te rakelen en verhalen de media in te slingeren doe je het weer kutkneus

Reker, hij zal het nooit leren....
Reker moeten ze een spreekverbod geven in de media. Die heeft echt nooit gehoord van slim communiceren. Wat dat betreft moet hij eens op cursus bij Hiddink. Die lulde altijd een eind weg, vertelde veel waardoor iedereen blij was, maar had uiteindelijk niets gezegd. Die kan tenminste met pers omgaan.
pi_65703388
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:50 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Huntelaar en Beerens waren allebei nog niet goed genoeg voor de basis, hadden beide nog een contract voor één jaar en wilden niet verlengen. Wat doe je dan? Verkopen zodat je er tenminste nog iets aan verdient en ze niet gratis de deur uitlopen. Helaas de enige oplossing die op dat moment voor handen was. Al vermoed ik dat Beerens nooit het niveau PSV aan zal kunnen. Leuk spelertje voor Heerenveen, maar zit naar mijn idee aan zijn top daar.
[..]

Reker moeten ze een spreekverbod geven in de media. Die heeft echt nooit gehoord van slim communiceren. Wat dat betreft moet hij eens op cursus bij Hiddink. Die lulde altijd een eind weg, vertelde veel waardoor iedereen blij was, maar had uiteindelijk niets gezegd. Die kan tenminste met pers omgaan.
Ik zat er gisteren ook al aan te denken, gewoon Reker niet meer in de media brengen, creëer daar van mijn part een nieuwe functie voor, of laat het allemaal door de persvoorlichter doen.

Maar ja, voordat dat gebeurt zal Reker eerst zelf in moeten zien dat hij een probleem heeft, en als hij dat inzag dan deed hij al die uitspraken niet. Ook dat afbranden van de eigen spelers, ook al speelt iemand als stront, dat ga je nooit zeggen in de media. Daarmee maak je je eigen spelers minder waard.... Jantje doet het reglmatig natuurlijk....
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:48:32 #136
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_65706725
Waar is die persvoorlichter eigenlijk gebleven?
pi_65706991
0-2 in de ArenA en 0-0 bij Heerenveen Zou mooi zijn als het zo bleef...
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:58:02 #138
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_65707264
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
0-2 in de ArenA en 0-0 bij Heerenveen Zou mooi zijn als het zo bleef...
Serieus . Heracles
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:07:18 #139
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_65707786
pi_65708630
Gniffel ajax
pi_65709234
Mwoah, het is nogal makkelijk om nu Reker de schuld te geven van al dat dat doorlekken aan de media en de verneukte sfeer. Maar die trend is natuurlijk al veel eerder gezet. Nadat van Raaij het stokje doorgaf aan van Westerhof begon het eigenlijk al meteen verkeerd te gaan bij PSV, vooral toen Hiddink weg was. Reker zet die dalende lijn slechts voort.

En zo erg stoorde ik me gisteren echt niet aan Reker. Alleen is hij echt té mediageil en probeerde hij zijn naam té nadrukkelijk te zuiveren. Natuurlijk heeft hij echt niet 100% schuld aan die eerdere conflicten met mensen die hem voor leugenaar uitmaken, maar hij deed weer op zijn beurt alsof hij 100% juist gehandeld heeft. En dat is natuurlijk niet zo.
Patat Friet
pi_65710021
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:21 schreef Roflpantoffel het volgende:
Gniffel ajax
2-2 door pingel
pi_65710145
Wel 1-0 in Arnhem...
pi_65710175
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel 1-0 in Arnhem...
Kunnen we daar op in lopen.
pi_65710526
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel 1-0 in Arnhem...
FT
pi_65711317
2-2 in Amsterdam
pi_65711354
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
2-2 in Amsterdam
Onterecht afgekeurd van Suarez.
pi_65711414
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

/care
pi_65711420
Goeie zaken!!!
pi_65711453
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

/care
Nee.
pi_65711483
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Die vent heeft ook penalty's gekregen voor schwalbe's . Gerechtigheid!
PSV kan dus mooi weer 2 punten inlopen.
pi_65712143
ALS we winnen donderdag (ach natuurlijk doen we dat ) dan doen we erg goede zaken
Keep the faith!!
pi_65712196
Met een beetje geluk tegen Roda en NAC (lees kansen afmaken ). Konden we overmorgen al weer voor staan op Ajax.

Nouja morgen 4 punten achter stemt me ook tevreden moeten we wel winnen ofcourse

[ Bericht 0% gewijzigd door Paaskonijn op 03-02-2009 22:24:14 ]
pi_65712231
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:17 schreef lookinforyou het volgende:
ALS we winnen donderdag (ach natuurlijk doen we dat ) dan doen we erg goede zaken
3 punten achter Twente (Als die verliezen natuurlijk) en 4 achter Ajax (Samen met Heerenveen op plaats 4)
pi_65712329
We kunnen inderdaad goed inlopen!
pi_65712509
Ik wacht wel ff tot Feyenoord-PSV hoe het er voor staat. PSV gaat ook nog wel genoeg laten liggen.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:32:28 #157
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_65713035
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:23 schreef mcyodogg het volgende:
Ik wacht wel ff tot Feyenoord-PSV hoe het er voor staat. PSV gaat ook nog wel genoeg laten liggen.
Inderdaad.
pi_65713998
Er wordt eindelijk weer eens een wedstrijd gewonnen tegen de nummer 17 en prompt slaat de arrogantie weer toe. Dat we maar eerst eens zelf 3 wedstrijden achter elkaar winnen, dan zien we wel weer verder
Patat Friet
  dinsdag 3 februari 2009 @ 23:14:34 #159
11102 knep
Mountainfreak
pi_65715086
Winnen donderdag, hoe boeit me niet.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 23:16:31 #160
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_65715179
Gellukig wordt psv nog 2e
pi_65716702
Wordt inderdaad nog een spannende strijd om de tweede plek zo
  woensdag 4 februari 2009 @ 00:17:00 #162
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_65717494
Zoals iemand in het livetopic al zei:
Suarez

Maar nu wel zelf gewoon winnen van ado.
pi_65718930
hup psv
Nothing to see here, carry on
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 februari 2009 @ 01:31:31 #164
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65718944
nou voorlopig zijn de ramptoeristen uit Amsterdam wel ff weg hier
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65718958
Het is een beetje als een boer met kiespijn, maar een glimlach kan ik moeilijk onderdrukken kijkend naar Amsterdam.
Ik typ straat.
pi_65718970
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 23:14 schreef knep het volgende:
Winnen donderdag, hoe boeit me niet.
Moet te doen zijn ..... toch ?
  woensdag 4 februari 2009 @ 01:57:27 #167
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65719254
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 01:33 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Moet te doen zijn ..... toch ?
Als de poppetjes gewoon op de juiste plekken worden gezet, dan heeft PSV gewoon een prima team dat van iedereen zou moeten kunnen winnen (binnen Nederland)
  woensdag 4 februari 2009 @ 07:31:29 #168
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_65720377
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 00:17 schreef Whiteguy het volgende:
Zoals iemand in het livetopic al zei: [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Suarez

Maar nu wel zelf gewoon winnen van ado.
pi_65720788
Deze is ook wel geslaagd:

Maar goed, eerst donderdag zelf maar eens zien te winnen.
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:22:22 #170
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65720841
Mooie post ruud.nl
pi_65721223
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 08:18 schreef ruud.nl het volgende:

[ afbeelding ]

Dat zijn goede .gif skills
pi_65721497
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 01:31 schreef rubbereend het volgende:
nou voorlopig zijn de ramptoeristen uit Amsterdam wel ff weg hier
Hahahaha inderdaad!
pi_65721543
quote:

[ afbeelding ]

pi_65723814

Kunnen op 4 punten komen morgen
U MAD?
pi_65723851
quote:
Oh ik heb wel zin in Feyenoord-PSV. Hopelijk krijgen we de onderste ring weer, net als afgelopen seizoen
U MAD?
pi_65724406
edit
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_65724454
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Oh ik heb wel zin in Feyenoord-PSV. Hopelijk krijgen we de onderste ring weer, net als afgelopen seizoen

Dit? Ik ben er niet bij geweest, ga alleen naar thuis wedstrijden.
pi_65724901
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:52 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Dit? Ik ben er niet bij geweest, ga alleen naar thuis wedstrijden.
Jammer dat die kwaliteit van die camera zo kut is, want moet ongeveer naast die gast gestaan hebben.

Echt een grote teringzooi toen. Overal vloog het bier, koffie, friet etc. door de lucht, van bovenaf werden we met munten bekogeld
Wat een WAO tuig. Maar wel heerlijk om mee te maken.
U MAD?
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:07:23 #179
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_65726843
Dit kan een leuk weekje worden voor ons.
Ajax
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:25:10 #180
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_65727303
Gelukkig gaat het met jullie niet nog slechter, vaag hoor die kunstmatige haat.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_65727604
quote:
Ik kijk gewoon van wedstrijd tot wedstrijd, eerst morgen maar eens 3 punten zien te pakken. Dan zien we wel weer verder.
pi_65727713
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:25 schreef Ajaxfan het volgende:
Een beetje leedvermaak moet kunnen in het voetbal, het is maar een spelletje

En ja, dat Ajax het waarschijnlijk als de rijkste club van Nederland met naar eigen zeggen de beste jeugdopleiding ter wereld voor het 5e jaar op rij naast de titel lijkt te grijpen ondanks miljoeneninvesteringen, dan is dat grappig
pi_65728097
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik kijk gewoon van wedstrijd tot wedstrijd, eerst morgen maar eens 3 punten zien te pakken. Dan zien we wel weer verder.
Same here.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 februari 2009 @ 12:50:07 #184
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65728102
quote:

[ afbeelding ]

dat lijkt me ook weer wat overdreven hier

Tegen Ado moeten gewoon 3 punten gehaald worden
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 februari 2009 @ 12:51:55 #185
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65728168
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:25 schreef Ajaxfan het volgende:
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 februari 2009 @ 12:55:12 #186
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65728268
DeLuna vindt me dik ;(
pi_65728353
quote:
Nigga pleasz.
pi_65729801
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:58 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Nigga pleasz.
Jij wil Rijkaard of Gullit?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 februari 2009 @ 13:39:55 #189
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65729814
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

samen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_65729856
quote:

Wanneer dat gebeurd kunnen ze de wedstrijden volgend jaar zonder mij doen.
U MAD?
pi_65730030
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Niet per se. Geen Koeman iig.
pi_65730881
Doe mij Hiddink maar terug
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 februari 2009 @ 14:16:51 #193
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65731318
alsof Hiddink nu naar PSV zou komen
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:22:21 #194
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65731557
Hiddink moet gewoon lekker in het buitenland blijven en zijn zakken goed vullen, want in NL zou hij 1: met Reker te maken krijgen, en 2: weer veel belasting moeten afdragen aan de NLse staat, en waarom zou hij dat nog willen doen na hoe ze hem behandeld hebben!?

Ik vind het uiteraard zeer jammer dat hij zich destijds (min of meer) heeft laten wegjagen bij PSV, want ik denk dat we nu een compleet anders PSV zouden hebben gezien dan wat we nu hebben. maar helaas.
pi_65733448
Nog een paar wedstrijden en dan wordt Rutten ontslagen, komt goed .
pi_65733678
Rutten weer ik zo net nog niet hoor. Zeker niet als Reker blijft zitten. Met een paar goede assistenten moet het wel lukken, maar Rutten heeft vooral technische steun van bovenaf nodig. Van Hiddink dus.
Lees mijn bitch, stelletje blogs. Tyler. En Trevor. En Leviathan.
pi_65733893
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja oke, maar ik bedoel meer dat je na die periode ongeveer wel kan gaan inschatten of het de tweede plaats is waar PSV voor vecht, of dat het nog steeds amper op Europees voetbal staat.

Aan de andere kant, alles staat nog dicht op elkaar en ik zou een scenario niet uitsluiten waarbij je op de laatste speeldag nog van 3e tot 6e kan worden.
pi_65733974
Wetzel zou toch ook wel hilarisch zijn !
pi_65734324
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zie jij het gebeuren, ik niet!
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:42:15 #200
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_65734348
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja of Marco van Basten
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 februari 2009 @ 16:06:49 #201
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65735208
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:23 schreef Levi12 het volgende:
Rutten weer ik zo net nog niet hoor. Zeker niet als Reker blijft zitten. Met een paar goede assistenten moet het wel lukken, maar Rutten heeft vooral technische steun van bovenaf nodig. Van Hiddink dus.
waarom? Bij Twente deed hij het toch uitstekend?
DeLuna vindt me dik ;(
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2009 @ 18:02:33 #202
135486 Manu82
How you doin'?
pi_65739131
Welke lui zijn eigenlijk bezig met geld in te zamelen voor advertenties tegen Reker

http://www.vi.nl/WebTV/We(...)StokongelukkigIs.htm
Room 23
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:18:32 #203
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65743758
De eerste blunder door Cassio is al gemaakt.
pi_65743851
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:16 schreef rubbereend het volgende:
alsof Hiddink nu naar PSV zou komen
Waarschijnlijk niet, maar ik zou er heel blij mee zijn
Brutal. Fucking. Metal.
pi_65743960
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 18:02 schreef Manu82 het volgende:
Welke lui zijn eigenlijk bezig met geld in te zamelen voor advertenties tegen Reker

http://www.vi.nl/WebTV/We(...)StokongelukkigIs.htm
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3625.php
pi_65744077
quote:
Ik krijg altijd discussies met gebruikers daar en ik moet mijn oogkleppen af doen.
Ben daar Robby01
pi_65744411
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:18 schreef Prik0 het volgende:
De eerste blunder door Cassio is al gemaakt.
Wat deed ie (of wat deed ie juist niet)? Schakel nu pas in, zie ik 'm meteen vol in beeld, damn wat is hij lelijk
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2009 @ 20:35:36 #208
135486 Manu82
How you doin'?
pi_65744547
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:32 schreef MaatjeTho het volgende:

[..]

Wat deed ie (of wat deed ie juist niet)? Schakel nu pas in, zie ik 'm meteen vol in beeld, damn wat is hij lelijk
Ik schakelde net in na de vermeende blunder, bij de goal stond hij iets te ver voor zijn doel
Room 23
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:44:42 #209
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65744881
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:35 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik schakelde net in na de vermeende blunder, bij de goal stond hij iets te ver voor zijn doel
Mijn blunder was daarvoor al. Schoot zo een terugspeelbal recht omhoog die belande in de voeten van een Feyenoorder.
pi_65744967
Cassio is inderdaad lelijk
pi_65744991
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:28 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ja oke, maar ik bedoel meer dat je na die periode ongeveer wel kan gaan inschatten of het de tweede plaats is waar PSV voor vecht, of dat het nog steeds amper op Europees voetbal staat.

Aan de andere kant, alles staat nog dicht op elkaar en ik zou een scenario niet uitsluiten waarbij je op de laatste speeldag nog van 3e tot 6e kan worden.
Dat is zeker niet ondenkbaar nee. Daarom blijf ik alles maar gewoon van wedstrijd tot wedstrijd bekijken
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2009 @ 21:55:02 #212
135486 Manu82
How you doin'?
pi_65747500
Maar hij kan wel koppen
Room 23
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:55:59 #213
242666 BeamofLight
pi_65747542
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:55 schreef Manu82 het volgende:
Maar hij kan wel koppen
Feitelijk werd hij nog van de lijn weggekopt. Anders had ie de 1-1 gemaakt in de 95e.
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:59:14 #214
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65747670
Goede keeper
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 februari 2009 @ 22:17:10 #215
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65748416
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Goede keeper
over 90 minuten wat het dus gewoon redelijk goed?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_65748516
Laten we er op houden dat ie van mij gisteren nog in de goal van PSV zou mogen.
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:23:41 #217
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65748759
Ik vond hem niet overtuigen om eerlijk te zijn.
pi_65753073
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:55 schreef Manu82 het volgende:
Maar hij kan wel koppen
dat zeker..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 5 februari 2009 @ 01:52:28 #219
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_65754765
quote:
Zeer leuke actie, maar de ego's bij dat ongedierte in de club is te groot om zichzelf te laten ontslaan.
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:00:42 #220
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_65767758
quote:
PSV onderhandelt met Chinees international
PSV hoopt zich op korte termijn te versterken met de Chinese spelmaker Zhou Haibin. De Eindhovenaren hebben de voetballer, die momenteel onder contract staat bij Shandong Luneng, reeds geregistreerd bij de KNVB, weet VoetbalPrimeur.
Diverse Chinese websites maakten dinsdagochtend melding van de transfer van Haibin. De 23-jarige middenvelder staat momenteel onder contract bij Shandong Luneng en is een volwaardig lid van het Chinese nationale voetbalelftal.

Volgens de Chinese media zou PSV de nieuwe aanwinst alvast geregistreerd hebben bij de Nederlandse voetbalbond. Een woordvoerdster van de KNVB bevestigde dit in gesprek met deze site. "Wij hebben inderdaad het verzoek gehad van PSV deze speler te registreren", liet de voetbalbond weten. Daardoor kan de deal op elk gewenst moment beklonken worden.

"We zijn momenteel nog aan het onderhandelen. Een akkoord is er nog niet", reageert Perdo Salazar Hewitt, perschef van PSV.
Via voetbalprimeur.nl
pi_65767895
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:00 schreef murpheh het volgende:

[..]

Via voetbalprimeur.nl
Dat topic over hem op PN:

http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/4040.php

pi_65767926
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:00 schreef murpheh het volgende:

[..]

Via voetbalprimeur.nl
Oh een middenvelder, ja dat is momenteel veruit de zwakste linie. Goed dat PSV het ook doorheeft en daar versterkingen zoekt
Patat Friet
pi_65767957
Ik moet de eerste goede Chinese voetballer nog zien.
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:06 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Oh een middenvelder, ja dat is momenteel veruit de zwakste linie. Goed dat PSV het ook doorheeft en daar versterkingen zoekt
Als Mendez, Afellay en Culina dalijk weggaan in de zomer, mag er wel een bij.
pi_65768088
Lol ze lopen heel die wiki site te verneuken
http://en.wikipedia.org/wiki/Zhou_Haibin
quote:
FC Camping Reker

Zhou signed with FC Camping Reker in february 2009 after he succesfully scored a penalty in Jan Reker's stadium.
pi_65768280
quote:
[edit] Reker rot op!
Zhou is a fabulous good singer, his first hitsong was called: Reker rot op! <[1].
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:17:13 #226
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_65768318
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:15 schreef Rucebo het volgende:

[..]

pi_65768370
Die vorige Chinees was ook niet bepaald een succes...
pi_65768842
Kinderachtig maar wél grappig
pi_65769247
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:10 schreef neilpad het volgende:
[..]

quote:
Zhou Haibin set to join Ajax 'totally nothing in' Amsterdam in february 2009
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 februari 2009 @ 16:02:50 #230
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65769898
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:10 schreef neilpad het volgende:
[..]

quote:
PSV

Zhou Haibin set to join the new club, telstar in summer 2009.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_65769912
http://www.spitsnieuws.nl(...)oit_shirtje_weg.html

Het domste wat ie ooit heeft kunnen doen: Bij PSV vertrekken. Sindsdien heeft ie geen deuk meer in een pakje boter geschupt.
U MAD?
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:03:23 #232
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_65769915
hmm staat op VI
quote:
China ligt dwars bij transfer Zhou Haibin naar PSV

05/02/2009 15:21

PSV heeft een akkoord bereikt met Zhou Haibin. Maar juridische problemen staan een directe overgang van de 23-jarige Chinese middenvelder van Shandong Luneng vooralsnog in de weg.

'We zijn er uit met hem', zegt Adrie van Kraay, PSV's manager transfers en scouting tegen VI.nl. 'Alleen zijn er nog wat juridische en organisatorische problemen. Er is nog geen werkvergunning en overschrijving van de bond binnen. Onze jurist Peter Fossen is op dit moment bezig met de zaak.'

Zhou Haibin is transfervrij, maar de Chinese bond heeft de mogelijkheid om de 37-voudig international daarna nog dertig maanden vast te houden. 'Er is nog nooit eerder een Chinese speler geweest die deze constructie heeft aangevochten. Er ligt dus op dit moment min of meer een bom onder het Chinese voetbal.'

'Maar de bedoeling is dat hij - als alles afgehandeld is - per direct naar PSV komt. Zhou Haibin tekent voor een jaar, met een optie voor nog tweeënhalf seizoen. Hij is een fysiek sterke centrale middenvelder, erg allround, een echte 'Europese' speler.'

PSV gaat ervan uit dat de transfer rondkomt. 'Wij zijn er honderd procent van overtuigd dat wij gaan winnen, maar je hebt pas zekerheid als alles zwart-op-wit staat', besluit Van Kraay.
pi_65770046
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:03 schreef de_boswachter het volgende:

Het domste wat ie ooit heeft kunnen doen: Bij PSV vertrekken. Sindsdien heeft ie geen deuk meer in een pakje boter geschupt.
Vind ik ook, wel top dat ie nog laat weten dat PSV in zijn hart zit.
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:06:35 #234
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_65770062
quote:

Dat zou wel eens het einde van Kezman bij PSG kunnen betekenen. Zoiets kan natuurlijk echt niet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 februari 2009 @ 16:07:15 #235
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65770091
we gaan het Chinese systeen aanvechten
DeLuna vindt me dik ;(
pi_65770102
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:03 schreef appelsientje het volgende:
hmm staat op VI
[..]
Als dit net zo'n topper is als die gast die we 2 jaar geleden hadden uit China........ tsjongejonge wat een halve zool.
Waar balt die nog ergens ?
U MAD?
pi_65770141
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Als dit net zo'n topper is als die gast die we 2 jaar geleden hadden uit China........ tsjongejonge wat een halve zool.
Waar balt die nog ergens ?
Austria Wien schijnbaar...
pi_65770169
Xiang Sun!

Won hij niet de vrije trap, waar Alex uiteindelijk de 1-1 binnenkopte tegen Arsenal?
pi_65770272
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:09 schreef mcyodogg het volgende:
Xiang Sun!

Won hij niet de vrije trap, waar Alex uiteindelijk de 1-1 binnenkopte tegen Arsenal?
Ja, als ik aan die chinees denk denk ik ook altijd aan het moment dat hij die vrije trap verdiende tegen Arsenal. Het enige memorabele wat hij voor PSV heeft gedaan
Patat Friet
pi_65770413
Haha, weer een Chinees. Ik dacht dat die aankopen wel tot het verleden konden worden gerekend.
That's all folks!
pi_65770422
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:09 schreef mcyodogg het volgende:
Xiang Sun!

Toen was ik aanwezig in het uitvak
U MAD?
pi_65770494
quote:

Held!
pi_65770557
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, weer een Chinees. Ik dacht dat die aankopen wel tot het verleden konden worden gerekend.
Je kent hem goed?
pi_65770720
Hoe kan hij overigens per direct komen?
pi_65770869
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Transfervrij!!1
pi_65770952
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er staat: als alles afgerond is, per direkt.
Dus over een maand of 30
Keep the faith!!
pi_65775198
Whehe tof
pi_65775467
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:35 schreef MaatjeTho het volgende:
Whehe tof
pi_65775893
quote:
Whehe tof
Grappig
pi_65776188
Ik vind dat rap das armas lied echt fucking irritant. Ik hoor het mezelf over een paar weken wel meeblčren. Me dunkt
pi_65776868
quote:
Whehe tof
!
pi_65777619
quote:
Whehe tof
Het is dat ik net koffie was halen, anders stond ik vol met mn smoel in beeld
pi_65779776
Hoe doed ie t toch?
pi_65779961
Even tussendoor, waarom staat die Mendez altijd in de basis. Ik kan hem amper op een goede actie betrappen, niet alleen vandaag maar praktisch elke wedstrijd. Wat is zijn toegevoegde waarde aan dit elftal, waarom zie ik het niet en de trainers van PSV wel?
Patat Friet
pi_65780114
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 20:52 schreef ganzenherder het volgende:
Even tussendoor, waarom staat die Mendez altijd in de basis. Ik kan hem amper op een goede actie betrappen, niet alleen vandaag maar praktisch elke wedstrijd. Wat is zijn toegevoegde waarde aan dit elftal, waarom zie ik het niet en de trainers van PSV wel?
Stel dan Bakkal op inderdaad, Mendez brengt al lang niks meer...
pi_65780121
Ik weet het ook niet, maar als PSV vanavond wint staat hij er dit weekend weer in.
pi_65780243
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 20:55 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Stel dan Bakkal op inderdaad, Mendez brengt al lang niks meer...
Ik vraag me meer af wat ze dan tegen Bakkal hebben
Keep the faith!!
pi_65780277
Toivonen! Knappe goal weer
pi_65780503
Hoe speelt PSV? Overtuigend of dat dan weer niet?
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:08:56 #260
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_65780628
Doet dzudzak toch wel mooi... En ze spelen wel goed vind ik, ado heeft eigenlijk nog geen kans gehad.
pi_65780868
Wat heeft die Hongaar geslikt?

Ineens 3x scoren.
pi_65780886
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:15 schreef ruud.nl het volgende:

Ineens 3x scoren.
Niet te geloven idd. Hopelijk blijft hij zo spelen dan .
pi_65781064
Zolang hij geen voorzetten geeft is het best aan te zien idd .
pi_65781124
He's on fire!
pi_65781152
5-0 Amrabat
pi_65781157
Ben benieuwd hoe lang de anti-reker spreekkoren nog doorgaan ook.
pi_65781263
quote:

Ineens 3x scoren.
echt hč

lekker bezig zo
hmmmm....WAT???
pi_65781275
Kijk deze man speelt aanvallend en je krijgt meteen de beloning.

PSV heeft de kwaliteiten voorin dus dan moet je ze gebruiken
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:28:34 #269
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_65781390
Zo, dat is wel even wat anders.

Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_65781428
10 10 10
hmmmm....WAT???
pi_65781476
haha bizar hoe snel dingen soms om lijken te kunnen draaien .
pi_65781512
Hells Yeah
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:32:01 #273
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_65781675
6-0

Heerlijk terugkomen van training!
pi_65781694
quote:

Ineens 3x scoren.
Ik zag het op teletekst en dacht echt van wtf is hier gebeurd.
pi_65781742
Haagse Kwartiertje
pi_65781753
haha haags kwartiertje
pi_65781788
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:35 schreef Flaccid het volgende:
Haagse Kwartiertje
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 februari 2009 @ 21:38:02 #279
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65781842
quote:
Whehe tof
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:40:52 #280
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_65781961
Valt me wel weer op, ondanks de 6-0 voorsprong, hoe het tempo/dreiging ineens uit het spel is met koevermans erin... Dit valt me altijd op als koevermans erin komt...
pi_65782017
nog niet zo'n overtuigende zege gehad dit seizoen..
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:45:46 #282
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65782141
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:40 schreef murpheh het volgende:
Valt me wel weer op, ondanks de 6-0 voorsprong, hoe het tempo/dreiging ineens uit het spel is met koevermans erin... Dit valt me altijd op als koevermans erin komt...
Toivonen brengt heel veel diepte. Koevermans staat maar wat voorin.
pi_65782249
Speelt Pieters trouwens linksback of in het centrum?
pi_65782291
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:45 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Toivonen brengt heel veel diepte. Koevermans staat maar wat voorin.
idd, nu komt Koevermans er weer niet bij...
pi_65782369
6-0 dus
pi_65782462
Overtuigend
pi_65782483
za 14-2 19.45 PSV - AZ

Bring it on!
pi_65782533
quote:
Whehe tof
Hij lijkt me echt een toffe gast.
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:55:53 #289
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65782574
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

idd, nu komt Koevermans er weer niet bij...
Koef is gewoon een 4-4-2 spits.
pi_65782587
Natuurlijk zijn de Graafschap en Den Haag niet de beste tegenstanders, maar het is wel lekker voor het zelfvertrouwen om die wedstrijden met gemak te winnen.
pi_65782677
Koef is gewoon een waardeloze zak hooi. Breng dan Danko maar in.
Ik typ straat.
pi_65782685
Eindelijk een effectief PSV. Weet niet of het aan Toivonen ligt, maar opeens gaan er kansen in die voorheen lullig gemist werden.

Doelsaldo meet zich inmiddels ook wel met die van Twente en Ajax, nou nog de punten.
pi_65782719
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
Koef is gewoon een waardeloze zak hooi. Breng dan Danko maar in.
En Danko is ook een waardeloze zak hooi.
Conclusie: zij op de bank en Toivonen in het veld
Keep the faith!!
pi_65782773
Dwight!
Ik typ straat.
pi_65782775
Toch hadden ze er wel een paar meer mogen scoren van mij. Dessalniettemin weer eens een overtuigende thuisoverwinning. Als ze nu bij Volendam ook winnen dan zijn weer op de goede weg.
pi_65782783
Dat eerste doelpunt van Amrabat is wel heerlijk trouwens!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 februari 2009 @ 22:05:44 #297
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65782939
nou vertrouwen getankt, nu kijken of het team overeind blijft als het er op aan gaat komen de komende weken!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_65783039
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:05 schreef rubbereend het volgende:
nou vertrouwen getankt, nu kijken of het team overeind blijft als het er op aan gaat komen de komende weken!
ja precies.. ik ben benieuwd.. vooral voor de wedstrijd tegen AZ.. dat is nu natuurlijk de te kloppen ploeg..
pi_65783082
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:05 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben er erg benieuwd naar in elk geval.
Ik geef ze meer kans dan een aantal weken geleden.
Keep the faith!!
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:11:38 #300
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_65783174
Wow!

10 wedstrijden op rij niet verloren!
pi_65783266
Doedelzak terug in vorm, Toivonen erbij. Dit wil ik nog wel eens zien, belooft een mooie 2e seizoenshelft te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')