quote:Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef Dylan Dog het volgende:
wtf!?
PSV verhuurt Mendez aan LDU Quito
Edison Mendéz speelt de rest van het seizoen voor de kampioen van zijn geboorteland Ecuador. De middenvelder speelde dit seizoen 14 duels, waarin hij niet tot scoren kwam. Zijn voormalige club heeft tevens een optie tot koop bedongen op de 29-jarige Ecuadoriaan.
Danny Koevermans tot het einde van het seizoen naar Everton
Danny Koevermans wordt tot het einde van het seizoen verhuurd aan het Engelse Everton. De tweede club uit Liverpool huurt de aanvaller die bij PSV de laatste wedstrijden niet aan spelen toekwam. Eerder vandaag nam het Braziliaan Jô over van Manchester City. Koevermans scoorde dit seizoen vier maal in de Eredivisie en evenzovaak in de UEFA Champions League.
Erik Pieters tot het einde van het seizoen naar NAC Breda
Linksback Erik Pieters speelt de rest van het seizoen voor NAC Breda. PSV verhuurt de twintigjarige Tielenaar aan NAC Breda, dat door de blessure van Patrick Mtiliga dringend op zoek was naar een linksachter. Pieters kwam dit seizoen over van FC Utrecht, maar speelde onder Huub Stevens slechts 13 wedstrijden, waarin hij niet tot scoren kwam. Pieters is per direct inzetbaar.
PSV-talent voor de rest van het komende seizoen naar FC Den Bosch
Funso Ojo, het jonge talent uit de A1, speelt tot het einde van het volgende seizoen voor streekgenoot FC Den Bosch. De Belgische middenvelder, onlangs toegevoegd aan de A-selectie, wordt anderhalf jaar uitgeleend aan de Bossche club.
Bron, de dikke duim van DDquote:Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef Dylan Dog het volgende:
wtf!?
Edison Mendéz speelt de rest van het seizoen voor de kampioen van zijn geboorteland Ecuador. De middenvelder speelde dit seizoen 14 duels, waarin hij niet tot scoren kwam. Zijn voormalige club heeft tevens een optie tot koop bedongen op de 29-jarige Ecuadoriaan.
Danny Koevermans wordt tot het einde van het seizoen verhuurd aan het Engelse Everton. De tweede club uit Liverpool huurt de aanvaller die bij PSV de laatste wedstrijden niet aan spelen toekwam. Eerder vandaag nam het Braziliaan Jô over van Manchester City. Koevermans scoorde dit seizoen vier maal in de Eredivisie en evenzovaak in de UEFA Champions League.
Linksback Erik Pieters speelt de rest van het seizoen voor NAC Breda. PSV verhuurt de twintigjarige Tielenaar aan NAC Breda, dat door de blessure van Patrick Mtiliga dringend op zoek was naar een linksachter. Pieters kwam dit seizoen over van FC Utrecht, maar speelde onder Huub Stevens slechts 13 wedstrijden, waarin hij niet tot scoren kwam. Pieters is per direct inzetbaar.
Funso Ojo, het jonge talent uit de A1, speelt tot het einde van het volgende seizoen voor streekgenoot FC Den Bosch. De Belgische middenvelder, onlangs toegevoegd aan de A-selectie, wordt anderhalf jaar uitgeleend aan de Bossche club.
Die was dan weer niet grappigquote:Op maandag 2 februari 2009 19:31 schreef Borizzz het volgende:
Toivonen naar AJAX
Dat is ongeveer het zelfde niveau.
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef Yi-Long het volgende:
Kutttttttttttttttt.
Koevermans naar EvertonEen van mijn favoriete spelers in de Eredivisie
Wel goed nieuws dat Mendez opzout. Sporadisch was hij best goed, maar dan wel alleen wanneer hij ver naar voren opgesteld werd en zich dus alleen op de aanval hoefde te concentreren. Als (verdedigende) middenvelder vond ik hem totaal geen meerwaarde.
Onbegrijpelijk dat Koef weg isLijkt me ook een uitstekende gozer om sowieso in je groep te hebben, perfect als basiskracht EN als pinchhitter.
Even quotenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef Yi-Long het volgende:
Kutttttttttttttttt.
Wel goed nieuws dat Mendez opzout. Sporadisch was hij best goed, maar dan wel alleen wanneer hij ver naar voren opgesteld werd en zich dus alleen op de aanval hoefde te concentreren. Als (verdedigende) middenvelder vond ik hem totaal geen meerwaarde.
Onbegrijpelijk dat Koef weg isLijkt me ook een uitstekende gozer om sowieso in je groep te hebben, perfect als basiskracht EN als pinchhitter.
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef Dylan Dog het volgende:
wtf!?
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef Yi-Long het volgende:
Kutttttttttttttttt.
hihiquote:
Ach ja, dan is de moeite van de maker ook weer beloond.quote:
zolang er een paar goede spelers voor terug zouden komen zou het zo waar mogen zijn van mijquote:Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef Dylan Dog het volgende:
wtf!?
Bijna net zo grappig als die ajax supporter na Ajax-Heerenveenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef Dylan Dog het volgende:
wtf!?
Keihard gelollerpwned!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:35 schreef Yi-Long het volgende:
Damn, ik trapte erin.
Al anderhalf jaar geleden verkocht. Maar ontwikkeld zich inderdaad goed...quote:Op maandag 2 februari 2009 20:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Waar ook niet meer over gesproken wordt is Roy Beerens. Die jongen doet het toch ook goed ? Is hij verkocht of verhuurd?
Hij heeft twee aardige invalbeurtjes gehad en krijgt nu juist de kans om zich te bewijzen door bij Willem II meer wedstrijden te spelen.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:12 schreef Tallie1982 het volgende:
OMG.... manco verhuren....waarom ? PSV heeft hem niet eens de kans gegeven om zich te bewijzen. Toen uit bij Heerenveen heeft hij het goed gedaan in de minuten dat hij speelde. Heb nooit gesnapt waarom die jongen niet meer kansen krijgt.
Beerens was hetzelfde verhaal als Huntelaar en Aissati. Hadden allen nog 1 jaar een contract en wilde niet verlengen. Dan ben je helaas genoodzaakt ze te verkopen wil je er nog iets aan over houdenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:12 schreef Tallie1982 het volgende:
OMG.... manco verhuren....waarom ? PSV heeft hem niet eens de kans gegeven om zich te bewijzen. Toen uit bij Heerenveen heeft hij het goed gedaan in de minuten dat hij speelde. Heb nooit gesnapt waarom die jongen niet meer kansen krijgt.
Waar ook niet meer over gesproken wordt is Roy Beerens. Die jongen doet het toch ook goed ? Is hij verkocht of verhuurd?
Ik verwacht dat hij na dit seizoen de vervanger van de te dure Kromkamp gaat worden.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Uitkijken dat met die Van de Eijden bij Willem II niet hetzelfde gaat gebeuren.
vi.nlquote:Cocu tot einde seizoen assistent-coach bij PSV
Phillip Cocu blijft tot het einde van het seizoen nauw verbonden aan de hoofdmacht van PSV.
Na het ontslag van hoofdtrainer Huub Stevens vorige week kreeg de oud-international, die in het kader van de trainerscursus stage loopt bij de A1 van de Eindhovense club, een prominentere rol in de technische staf. Voor en rondom de wedstrijd tegen De Graafschap assisteerde hij interim-hoofdcoach Dwight Lodeweges.
Met algemeen directeur Jan Reker maakte Cocu afgelopen maandag de afspraak dat hij daar de rest van de competitie mee doorgaat. 'Binnen een kwartier waren we eruit', reageert Reker in de nieuwe Voetbal International. 'Phillip zal de komende maanden zoveel mogelijk bij het eerste elftal betrokken worden. Gevolg is dat zijn inspanningen bij de A1 minimaal zullen zijn.'
Na de zomer keert Cocu naar alle waarschijnlijkheid niet terug op het trainingsveld van PSV. Reker: 'Phillip heeft aangegeven dat hij dan zijn aandacht wil richten op zijn functie als assistent-bondscoach van het Nederlands elftal. Het is best mogelijk dat hij nog iets blijft doen voor PSV, maar hij wil geen verplichtingen hebben bij de club.'
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:23 schreef dndiek het volgende:
Na de zomer keert Cocu naar alle waarschijnlijkheid niet terug op het trainingsveld van PSV.
vi.nl
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef Yi-Long het volgende:
Reker bij VI. Geen idee waarom, maar Derksen heeft telkens Reker en Stevens de hand boven het hoofd gehouden... en iedereen van de club die kritiek op Reker/Stevens had werd medogenloos met d egrond gelijk gemaakt door Derksen...
Onbegrijpelijk natuurlijk, want Derksen is zo willekeurig en inconsequent als maar mogelijk is, wat dit soort zaken betreft. Waar hij de ene trainer en voorzitter/TD/directeur/whatever meteen om het minste geringste afbreekt, is hij vrij kritiekloos wat betreft Reker en Stevens.
Derksen is dan ook al zeer lang niet meer serieus te nemen.
Mee eens, ik denk dat Beerens bij Heerenveen aan zijn top zit. Leuk voor de subtop waar hij vrijuit kan dribbelen en doen, maar niet goed genoeg voor PSV.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:34 schreef Prik0 het volgende:
Ik denk dat Beerens het goed doet bij 'Veen maar het bij het huidige PSV niet had gered. In vd Eijden heb ik wel veel vertrouwen daarentegen.
Dat valt allemaal wel mee want daar hebben ze over afgesproken niets over te zeggenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:50 schreef Prik0 het volgende:
"Heeft Stevens geld meegekregen?"
"Stevens heeft zijn contract ingediend"
"Dus hij heeft geen geld meegekregen?"
"Daar laat ik mij niet over uit"
Reker
Precies. Ik ben wel benieuwd hoe hij het in de Nederlandse competitie doet. Misschien geeft Andries Jonker hem wel de kans.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Leuk man. Kan ik hem eindelijks wekelijks in actie zien.
Bij PSV zit ie toch maar weg te rotten op de bank en krijgen kneuzen als Lazovic de voorkeur.
PSV gaat zich definitief transformeren tot een subtopper dus?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij na dit seizoen de vervanger van de te dure Kromkamp gaat worden.
Dat scenario is aannemelijk inderdaad als PSV een tijd geen CL speelt. Minder inkomsten, mindere spelers en ze kunnen zich ook niet beroepen op een geweldige jeugdopleiding.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
PSV is nog zieker dan Feyenoord. 2 Jaar geen CL en PSV is ten dode opgeschreven.
Hij kan aardig babbelen, maar wanneer zo ontzettend veel mensen zeggen dat hij liegt, dan heb ik toch mijn twijfels. Stan Valcks en Piet de Visser zijn nou ook niet bepaald onbetrouwbare figuren zonder clubhart...quote:Op maandag 2 februari 2009 23:21 schreef Prik0 het volgende:
Mooi dat Reker zo eerlijk is. Hij krijgt van mij het voordel van de twijfel.
Dat kan best, maar we hebben het inmiddels al over 5-10 mensen die Reker voor leugenaar uitmaken, en het is en blijft gewoon een feit dat de hele sfeer in PSV deze laatste jaren gewoon compleet anders is dan het pakweg 5 jaar geleden was. Dat zal ook mede komen door onduidelijkheid en irritaties etc binnen de club zelf.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:37 schreef dndiek het volgende:
Ik moet zeggen dat ik meer vertrouwen heb in Reker dan in Valckx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |