abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65667116
bizar inderdaad
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_65667166
Niet alles geloven jongens.
pi_65667172
Trap toch niet in DD .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 2 februari 2009 @ 19:30:37 #54
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65667187
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef Dylan Dog het volgende:
wtf!?

PSV verhuurt Mendez aan LDU Quito
Edison Mendéz speelt de rest van het seizoen voor de kampioen van zijn geboorteland Ecuador. De middenvelder speelde dit seizoen 14 duels, waarin hij niet tot scoren kwam. Zijn voormalige club heeft tevens een optie tot koop bedongen op de 29-jarige Ecuadoriaan.

Danny Koevermans tot het einde van het seizoen naar Everton
Danny Koevermans wordt tot het einde van het seizoen verhuurd aan het Engelse Everton. De tweede club uit Liverpool huurt de aanvaller die bij PSV de laatste wedstrijden niet aan spelen toekwam. Eerder vandaag nam het Braziliaan Jô over van Manchester City. Koevermans scoorde dit seizoen vier maal in de Eredivisie en evenzovaak in de UEFA Champions League.

Erik Pieters tot het einde van het seizoen naar NAC Breda
Linksback Erik Pieters speelt de rest van het seizoen voor NAC Breda. PSV verhuurt de twintigjarige Tielenaar aan NAC Breda, dat door de blessure van Patrick Mtiliga dringend op zoek was naar een linksachter. Pieters kwam dit seizoen over van FC Utrecht, maar speelde onder Huub Stevens slechts 13 wedstrijden, waarin hij niet tot scoren kwam. Pieters is per direct inzetbaar.

PSV-talent voor de rest van het komende seizoen naar FC Den Bosch
Funso Ojo, het jonge talent uit de A1, speelt tot het einde van het volgende seizoen voor streekgenoot FC Den Bosch. De Belgische middenvelder, onlangs toegevoegd aan de A-selectie, wordt anderhalf jaar uitgeleend aan de Bossche club.

Ínsiderinfo:

Issakson terug naar Zweden, Lazo verhuurd aan Vitesse en Maza terug naar Mexico.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_65667208
Was ook te mooi
  maandag 2 februari 2009 @ 19:31:07 #56
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_65667213
Toivonen naar AJAX

Dat is ongeveer het zelfde niveau.
kloep kloep
pi_65667224
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  maandag 2 februari 2009 @ 19:32:04 #58
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_65667256
quote:
wtf!?

Edison Mendéz speelt de rest van het seizoen voor de kampioen van zijn geboorteland Ecuador. De middenvelder speelde dit seizoen 14 duels, waarin hij niet tot scoren kwam. Zijn voormalige club heeft tevens een optie tot koop bedongen op de 29-jarige Ecuadoriaan.

Danny Koevermans wordt tot het einde van het seizoen verhuurd aan het Engelse Everton. De tweede club uit Liverpool huurt de aanvaller die bij PSV de laatste wedstrijden niet aan spelen toekwam. Eerder vandaag nam het Braziliaan Jô over van Manchester City. Koevermans scoorde dit seizoen vier maal in de Eredivisie en evenzovaak in de UEFA Champions League.

Linksback Erik Pieters speelt de rest van het seizoen voor NAC Breda. PSV verhuurt de twintigjarige Tielenaar aan NAC Breda, dat door de blessure van Patrick Mtiliga dringend op zoek was naar een linksachter. Pieters kwam dit seizoen over van FC Utrecht, maar speelde onder Huub Stevens slechts 13 wedstrijden, waarin hij niet tot scoren kwam. Pieters is per direct inzetbaar.

Funso Ojo, het jonge talent uit de A1, speelt tot het einde van het volgende seizoen voor streekgenoot FC Den Bosch. De Belgische middenvelder, onlangs toegevoegd aan de A-selectie, wordt anderhalf jaar uitgeleend aan de Bossche club.
Bron, de dikke duim van DD
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_65667258
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:31 schreef Borizzz het volgende:
Toivonen naar AJAX

Dat is ongeveer het zelfde niveau.
Die was dan weer niet grappig
AFCA!
  maandag 2 februari 2009 @ 19:32:34 #60
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65667280
Kutttttttttttttttt.
Koevermans naar Everton Een van mijn favoriete spelers in de Eredivisie

Wel goed nieuws dat Mendez opzout. Sporadisch was hij best goed, maar dan wel alleen wanneer hij ver naar voren opgesteld werd en zich dus alleen op de aanval hoefde te concentreren. Als (verdedigende) middenvelder vond ik hem totaal geen meerwaarde.

Onbegrijpelijk dat Koef weg is Lijkt me ook een uitstekende gozer om sowieso in je groep te hebben, perfect als basiskracht EN als pinchhitter.
pi_65667307
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef Yi-Long het volgende:
Kutttttttttttttttt.

Wel goed nieuws dat Mendez opzout. Sporadisch was hij best goed, maar dan wel alleen wanneer hij ver naar voren opgesteld werd en zich dus alleen op de aanval hoefde te concentreren. Als (verdedigende) middenvelder vond ik hem totaal geen meerwaarde.

Onbegrijpelijk dat Koef weg is Lijkt me ook een uitstekende gozer om sowieso in je groep te hebben, perfect als basiskracht EN als pinchhitter.
  maandag 2 februari 2009 @ 19:33:54 #62
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_65667328
quote:
Kutttttttttttttttt.

Even quoten .
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_65667364
quote:
wtf!?

Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  maandag 2 februari 2009 @ 19:34:43 #64
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65667365
pi_65667388
quote:
Kutttttttttttttttt.

maandag 2 februari 2009 @ 19:35:40 #66
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65667405
Damn, ik trapte erin.
  maandag 2 februari 2009 @ 19:37:58 #67
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_65667501
The truth is that we all try to hide. | Last.fm
pi_65667641
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:35 schreef Yi-Long het volgende:
Damn, ik trapte erin.
hihi
  maandag 2 februari 2009 @ 19:43:37 #69
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_65667749
quote:
Damn, ik trapte erin.
Ach ja, dan is de moeite van de maker ook weer beloond.
En blij omdat het niet waar is.
kloep kloep
pi_65667865
quote:
wtf!?

zolang er een paar goede spelers voor terug zouden komen zou het zo waar mogen zijn van mij

Dat Manco en Wuijtens verhuurd zijn lijkt me iig een goede zet
hmmmm....WAT???
pi_65667974
Whehehe DD
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_65668548
quote:
wtf!?

Bijna net zo grappig als die ajax supporter na Ajax-Heerenveen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_65668584
quote:
Damn, ik trapte erin.
Keihard gelollerpwned!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_65668754
Vind de Wuytens deal ook wel prima. Zit veel potentie in, maar hij moet wel door kunnen groeien. Daar krijgt ie bij PSV niet optimaal de kans voor.
pi_65668963
OMG.... manco verhuren....waarom ? PSV heeft hem niet eens de kans gegeven om zich te bewijzen. Toen uit bij Heerenveen heeft hij het goed gedaan in de minuten dat hij speelde. Heb nooit gesnapt waarom die jongen niet meer kansen krijgt.

Waar ook niet meer over gesproken wordt is Roy Beerens. Die jongen doet het toch ook goed ? Is hij verkocht of verhuurd?
pi_65669002
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:12 schreef Tallie1982 het volgende:

Waar ook niet meer over gesproken wordt is Roy Beerens. Die jongen doet het toch ook goed ? Is hij verkocht of verhuurd?
Al anderhalf jaar geleden verkocht. Maar ontwikkeld zich inderdaad goed...
pi_65670329
quote:
OMG.... manco verhuren....waarom ? PSV heeft hem niet eens de kans gegeven om zich te bewijzen. Toen uit bij Heerenveen heeft hij het goed gedaan in de minuten dat hij speelde. Heb nooit gesnapt waarom die jongen niet meer kansen krijgt.
Hij heeft twee aardige invalbeurtjes gehad en krijgt nu juist de kans om zich te bewijzen door bij Willem II meer wedstrijden te spelen.
hmmmm....WAT???
pi_65670808
We hebben Manco niet nodig dit seizoen om UEFA Cup af te dwingen, laat hem maar lekker veel speelminuten krijgen in Tilburg.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_65671256
quote:

Beerens was hetzelfde verhaal als Huntelaar en Aissati. Hadden allen nog 1 jaar een contract en wilde niet verlengen. Dan ben je helaas genoodzaakt ze te verkopen wil je er nog iets aan over houden
pi_65671534
Uitkijken dat met die Van de Eijden bij Willem II niet hetzelfde gaat gebeuren.
pi_65671739
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Uitkijken dat met die Van de Eijden bij Willem II niet hetzelfde gaat gebeuren.
Ik verwacht dat hij na dit seizoen de vervanger van de te dure Kromkamp gaat worden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_65672251
quote:
Cocu tot einde seizoen assistent-coach bij PSV

Phillip Cocu blijft tot het einde van het seizoen nauw verbonden aan de hoofdmacht van PSV.

Na het ontslag van hoofdtrainer Huub Stevens vorige week kreeg de oud-international, die in het kader van de trainerscursus stage loopt bij de A1 van de Eindhovense club, een prominentere rol in de technische staf. Voor en rondom de wedstrijd tegen De Graafschap assisteerde hij interim-hoofdcoach Dwight Lodeweges.

Met algemeen directeur Jan Reker maakte Cocu afgelopen maandag de afspraak dat hij daar de rest van de competitie mee doorgaat. 'Binnen een kwartier waren we eruit', reageert Reker in de nieuwe Voetbal International. 'Phillip zal de komende maanden zoveel mogelijk bij het eerste elftal betrokken worden. Gevolg is dat zijn inspanningen bij de A1 minimaal zullen zijn.'

Na de zomer keert Cocu naar alle waarschijnlijkheid niet terug op het trainingsveld van PSV. Reker: 'Phillip heeft aangegeven dat hij dan zijn aandacht wil richten op zijn functie als assistent-bondscoach van het Nederlands elftal. Het is best mogelijk dat hij nog iets blijft doen voor PSV, maar hij wil geen verplichtingen hebben bij de club.'
vi.nl
pi_65672336
Mooi, heb vertrouwen in lodeweges en cocu !
  maandag 2 februari 2009 @ 21:25:05 #84
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_65672339
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:23 schreef dndiek het volgende:

Na de zomer keert Cocu naar alle waarschijnlijkheid niet terug op het trainingsveld van PSV.

vi.nl
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
  maandag 2 februari 2009 @ 21:34:23 #85
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65672727
Ik denk dat Beerens het goed doet bij 'Veen maar het bij het huidige PSV niet had gered. In vd Eijden heb ik wel veel vertrouwen daarentegen.
  maandag 2 februari 2009 @ 21:37:58 #86
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_65672900
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef Yi-Long het volgende:
Reker bij VI. Geen idee waarom, maar Derksen heeft telkens Reker en Stevens de hand boven het hoofd gehouden... en iedereen van de club die kritiek op Reker/Stevens had werd medogenloos met d egrond gelijk gemaakt door Derksen...

Onbegrijpelijk natuurlijk, want Derksen is zo willekeurig en inconsequent als maar mogelijk is, wat dit soort zaken betreft. Waar hij de ene trainer en voorzitter/TD/directeur/whatever meteen om het minste geringste afbreekt, is hij vrij kritiekloos wat betreft Reker en Stevens.

Derksen is dan ook al zeer lang niet meer serieus te nemen.

Hij is al goed bezig met de loftrompet voor reker
The truth is that we all try to hide. | Last.fm
  maandag 2 februari 2009 @ 21:40:55 #87
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_65673021
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:34 schreef Prik0 het volgende:
Ik denk dat Beerens het goed doet bij 'Veen maar het bij het huidige PSV niet had gered. In vd Eijden heb ik wel veel vertrouwen daarentegen.
Mee eens, ik denk dat Beerens bij Heerenveen aan zijn top zit. Leuk voor de subtop waar hij vrijuit kan dribbelen en doen, maar niet goed genoeg voor PSV.

Verder ben ik blij dat Wuytens en Manco verhuurd zijn, laat die jongens maar speeltijd pakken, dat is veel beter dan eens in de 10 wedstrijden een kwartiertje invallen.
  maandag 2 februari 2009 @ 21:50:22 #88
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65673411
"Heeft Stevens geld meegekregen?"
"Stevens heeft zijn contract ingediend"
"Dus hij heeft geen geld meegekregen?"
"Daar laat ik mij niet over uit"

Reker
pi_65673540
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:50 schreef Prik0 het volgende:
"Heeft Stevens geld meegekregen?"
"Stevens heeft zijn contract ingediend"
"Dus hij heeft geen geld meegekregen?"
"Daar laat ik mij niet over uit"

Reker
Dat valt allemaal wel mee want daar hebben ze over afgesproken niets over te zeggen
pi_65674282
Op deze manier blijven er niet veel spelers over bij PSV zeg....
pi_65674350
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:07 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Leuk man. Kan ik hem eindelijks wekelijks in actie zien.
Bij PSV zit ie toch maar weg te rotten op de bank en krijgen kneuzen als Lazovic de voorkeur.
Precies. Ik ben wel benieuwd hoe hij het in de Nederlandse competitie doet. Misschien geeft Andries Jonker hem wel de kans.
pi_65674760
Die man gooit gewoon allerlei bedragen en inside informatie op tafel

"Bij het CDA zeggen wij daarover: wat een portret"
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_65674857
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik verwacht dat hij na dit seizoen de vervanger van de te dure Kromkamp gaat worden.
PSV gaat zich definitief transformeren tot een subtopper dus?
  maandag 2 februari 2009 @ 22:35:12 #94
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_65675447
Hij is wel extreem openhartig nu inderdaad. Echt op alles geeft hij antwoord. Geloof hem ook nog.
pi_65675951
PSV is nog zieker dan Feyenoord. 2 Jaar geen CL en PSV is ten dode opgeschreven.
pi_65676022
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
PSV is nog zieker dan Feyenoord. 2 Jaar geen CL en PSV is ten dode opgeschreven.
Dat scenario is aannemelijk inderdaad als PSV een tijd geen CL speelt. Minder inkomsten, mindere spelers en ze kunnen zich ook niet beroepen op een geweldige jeugdopleiding.
  maandag 2 februari 2009 @ 23:21:53 #97
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65677526
Mooi dat Reker zo eerlijk is. Hij krijgt van mij het voordel van de twijfel.
  maandag 2 februari 2009 @ 23:36:06 #98
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65678120
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:21 schreef Prik0 het volgende:
Mooi dat Reker zo eerlijk is. Hij krijgt van mij het voordel van de twijfel.
Hij kan aardig babbelen, maar wanneer zo ontzettend veel mensen zeggen dat hij liegt, dan heb ik toch mijn twijfels. Stan Valcks en Piet de Visser zijn nou ook niet bepaald onbetrouwbare figuren zonder clubhart...

Ik vind de grootste fout van Reker trouwens gewoon zijn persoonlijke omgang met mensen, en niet zozeer het aankoopbeleid ofzo.
Ik vind nog steeds dat PSV een uitstekende groep spelers heeft, en dat dat er dan nu niet uitkomt ligt IMHO puur aan het feit dat de trainer ze allemaal op een verkeerde positie in een verkeerd systeem neerzette, en met veel spelers niet goed kon opschieten wat de sfeer ook nog eens extra verziekte.
pi_65678160
Ik moet zeggen dat ik meer vertrouwen heb in Reker dan in Valckx
  maandag 2 februari 2009 @ 23:41:19 #100
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65678332
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:37 schreef dndiek het volgende:
Ik moet zeggen dat ik meer vertrouwen heb in Reker dan in Valckx
Dat kan best, maar we hebben het inmiddels al over 5-10 mensen die Reker voor leugenaar uitmaken, en het is en blijft gewoon een feit dat de hele sfeer in PSV deze laatste jaren gewoon compleet anders is dan het pakweg 5 jaar geleden was. Dat zal ook mede komen door onduidelijkheid en irritaties etc binnen de club zelf.

Dat blijft jammer, want PSV was altijd het toonbeeld van een fatsoenlijke leuke menselijke club waar iedereen gewoon lekker normaal bleef doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')