Stel dan Bakkal op inderdaad, Mendez brengt al lang niks meer...quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:52 schreef ganzenherder het volgende:
Even tussendoor, waarom staat die Mendez altijd in de basis. Ik kan hem amper op een goede actie betrappen, niet alleen vandaag maar praktisch elke wedstrijd. Wat is zijn toegevoegde waarde aan dit elftal, waarom zie ik het niet en de trainers van PSV wel?
Ik vraag me meer af wat ze dan tegen Bakkal hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:55 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Stel dan Bakkal op inderdaad, Mendez brengt al lang niks meer...
Niet te geloven idd. Hopelijk blijft hij zo spelen danquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:15 schreef ruud.nl het volgende:
Wat heeft die Hongaar geslikt?
Ineens 3x scoren.
echt hèquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:15 schreef ruud.nl het volgende:
Ineens 3x scoren.
Ik zag het op teletekst en dacht echt van wtf is hier gebeurd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:15 schreef ruud.nl het volgende:
Ineens 3x scoren.
quote:
Toivonen brengt heel veel diepte. Koevermans staat maar wat voorin.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:40 schreef murpheh het volgende:
Valt me wel weer op, ondanks de 6-0 voorsprong, hoe het tempo/dreiging ineens uit het spel is met koevermans erin... Dit valt me altijd op als koevermans erin komt...
idd, nu komt Koevermans er weer niet bij...quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:45 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Toivonen brengt heel veel diepte. Koevermans staat maar wat voorin.
Hij lijkt me echt een toffe gast.quote:
Koef is gewoon een 4-4-2 spits.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, nu komt Koevermans er weer niet bij...
En Danko is ook een waardeloze zak hooi.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
Koef is gewoon een waardeloze zak hooi. Breng dan Danko maar in.
ja precies.. ik ben benieuwd.. vooral voor de wedstrijd tegen AZ.. dat is nu natuurlijk de te kloppen ploeg..quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:05 schreef rubbereend het volgende:
nou vertrouwen getankt, nu kijken of het team overeind blijft als het er op aan gaat komen de komende weken!
Ik ben er erg benieuwd naar in elk geval.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:05 schreef rubbereend het volgende:
nou vertrouwen getankt, nu kijken of het team overeind blijft als het er op aan gaat komen de komende weken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |