quote:
Toivonen brengt heel veel diepte. Koevermans staat maar wat voorin.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:40 schreef murpheh het volgende:
Valt me wel weer op, ondanks de 6-0 voorsprong, hoe het tempo/dreiging ineens uit het spel is met koevermans erin... Dit valt me altijd op als koevermans erin komt...
idd, nu komt Koevermans er weer niet bij...quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:45 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Toivonen brengt heel veel diepte. Koevermans staat maar wat voorin.
Hij lijkt me echt een toffe gast.quote:
Koef is gewoon een 4-4-2 spits.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, nu komt Koevermans er weer niet bij...
En Danko is ook een waardeloze zak hooi.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
Koef is gewoon een waardeloze zak hooi. Breng dan Danko maar in.
ja precies.. ik ben benieuwd.. vooral voor de wedstrijd tegen AZ.. dat is nu natuurlijk de te kloppen ploeg..quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:05 schreef rubbereend het volgende:
nou vertrouwen getankt, nu kijken of het team overeind blijft als het er op aan gaat komen de komende weken!
Ik ben er erg benieuwd naar in elk geval.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:05 schreef rubbereend het volgende:
nou vertrouwen getankt, nu kijken of het team overeind blijft als het er op aan gaat komen de komende weken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |