quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:13 schreef Rucebo het volgende:
Ik vond Reker gisteren wel een goede indruk maken. Alleen de manier waarop ze met Erwin Koeman zijn omgegaan vind ik erg jammer en niet correct. Die Gomes is ook een figuur zeg...
Het verschil is ook dat niemand jou vertelt op wie je verliefd moet worden en Jan Reker een schoothondje is van de RvC.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:52 schreef djnospinzone het volgende:
Idioot.
Ik snap Reker best wel. Ik snap Reker best in de zin dat ik ook wel eens verliefd ben geweest op een meisje, en zo blind verliefd dat ik en alleen ik haar gelukkig mocht maken, en als dat niet kan, dan moest ze maar ongelukkig zijn, want dan had ze me misschien nodig.
Het verschil is wel dat ik geen megalomane randdebiel ben zonder zelfinzicht die een club kapot maakt zodat ik de prins op het witte paard kan zijn.
Jantje liegt.
Jantje herkauwt nog eens wat, praat zichzelf goeddeels vrij van schuld en zit te brullen dat het met Salcido toch allemaal niet goed aangepakt is.... Waarschijnlijk denkt hij dat over dat soort zaken herkauwen, live op de tv, wél goed beleid isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:07 schreef -SG- het volgende:
Is de uitzending van gister de moeite waard om het te kijken?
Huntelaar en Beerens waren allebei nog niet goed genoeg voor de basis, hadden beide nog een contract voor één jaar en wilden niet verlengen. Wat doe je dan? Verkopen zodat je er tenminste nog iets aan verdient en ze niet gratis de deur uitlopen. Helaas de enige oplossing die op dat moment voor handen was. Al vermoed ik dat Beerens nooit het niveau PSV aan zal kunnen. Leuk spelertje voor Heerenveen, maar zit naar mijn idee aan zijn top daar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:46 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja jullie doen het wel goed daar in Eindhoven. Beerens zomaar laten gaan, Huntelaar die niet doorbrak
Reker moeten ze een spreekverbod geven in de media. Die heeft echt nooit gehoord van slim communiceren. Wat dat betreft moet hij eens op cursus bij Hiddink. Die lulde altijd een eind weg, vertelde veel waardoor iedereen blij was, maar had uiteindelijk niets gezegd. Die kan tenminste met pers omgaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Reker bij VI"Ik heb fouten gemaakt."
Ja, en door nu WEER alles op te rakelen en verhalen de media in te slingeren doe je het weer kutkneus![]()
Reker, hij zal het nooit leren....
Ik zat er gisteren ook al aan te denken, gewoon Reker niet meer in de media brengen, creëer daar van mijn part een nieuwe functie voor, of laat het allemaal door de persvoorlichter doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Huntelaar en Beerens waren allebei nog niet goed genoeg voor de basis, hadden beide nog een contract voor één jaar en wilden niet verlengen. Wat doe je dan? Verkopen zodat je er tenminste nog iets aan verdient en ze niet gratis de deur uitlopen. Helaas de enige oplossing die op dat moment voor handen was. Al vermoed ik dat Beerens nooit het niveau PSV aan zal kunnen. Leuk spelertje voor Heerenveen, maar zit naar mijn idee aan zijn top daar.
[..]
Reker moeten ze een spreekverbod geven in de media. Die heeft echt nooit gehoord van slim communiceren. Wat dat betreft moet hij eens op cursus bij Hiddink. Die lulde altijd een eind weg, vertelde veel waardoor iedereen blij was, maar had uiteindelijk niets gezegd. Die kan tenminste met pers omgaan.
Serieusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
0-2 in de ArenA en 0-0 bij HeerenveenZou mooi zijn als het zo bleef...
Onterecht afgekeurd van Suarez.quote:
/carequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Onterecht afgekeurd van Suarez.
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |