Op de bank zat ie niet, dus ik mag dan idd "hopen" dat ie geblesseerd was gisterenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op de bank?
Zou ook kunnen zijn dat hij nog niet hersteld was van zijn blessure.
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=68661quote:Maarten Stekelenburg
Oleguer
Thomas Vermaelen
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
Rob Wielaert
Gabri
Dario Cvitanich
Siem de Jong
Leonardo
Jeffrey Sarpong
Vurnon Anita
Robbert Schilder
Toby Alderweireld
Geen punten verliezen tegen alle clubs uit het linkerrijtje? Ze hebben gespeeld tegen de nummers 13, 17 en 18.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef TIM-846 het volgende:
AZ kampioen![]()
Die gaan echt geen punten meer verliezen. Hoe geflatteerd de zege ook weer mag zijn vandaag. Deze wedstrijden winnen zij wel. Ajax laat in dit soort potten bijna altijd punten liggen.
Ach dat dachten we ook toen Cocu, Alex,Gomes en Farfan weggingen bij PSV en die werden nog steeds kampioen.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef BoerBert het volgende:
Hopelijk wordt AZ van de zomer eens flink leeggekocht...
Toen Gomes wegging liep het daar behoorlijk mis hoor.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach dat dachten we ook toen Cocu, Alex,Gomes en Farfan weggingen bij PSV en die werden nog steeds kampioen.
Klopt. Misschien gaat AZ nog 9 punten verspelen. Maar Ajax gaat never nooit alles winnen.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geen punten verliezen tegen alle clubs uit het linkerrijtje? Ze hebben gespeeld tegen de nummers 13, 17 en 18.
Wij 4, 6 en 9. AZ gaat nog echt wel punten verspelen.
Gomes was een fout voorbeeld ja.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:23 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Toen Gomes wegging liep het daar behoorlijk mis hoor.
Dat wordt weer 16 miljoen op tafel leggen danquote:Op zondag 1 februari 2009 16:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een klasbak die Dembélé. In de zomer overnemen!
Dat is hij wél dubbel en dwars waard i.t.t. Sulejmani. Een spits met ongelooflijk veel potentie. Zo beresterk en technisch subliem.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:28 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat wordt weer 16 miljoen op tafel leggen dan.
Je koopt al jaren dure spitsen en nooit ben je kampioenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is hij wél dubbel en dwars waard i.t.t. Sulejmani. Een spits met ongelooflijk veel potentie. Zo beresterk en technisch subliem.
Volgens mij speel je er minimaal twee.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:37 schreef Radegast het volgende:
Die voorronde CL hé volgend seizoen, is dat nog gewoon de 3de voorronde of 2de?
Ik hoorde dat de nummer twee van Nederland vier wedstrijden zou moeten spelen om door de voorronde CL te halen. Weet iemand hoe dat precies zit?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:37 schreef Radegast het volgende:
Die voorronde CL hé volgend seizoen, is dat nog gewoon de 3de voorronde of 2de?
Maak jij je nou maar druk om je eigen club dwaas. Degradatie lijkt aanstaande.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je koopt al jaren dure spitsen en nooit ben je kampioen
Gefeliciteerd met AZ en PSV. Jammer van Feyenoord. Ook nog gefeliciteerd met het gelijkspel van Sunderland. Nu hopen dat Liverpool ook nog wint. En Anderlecht hebben die gewonnen?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het is inderdaad schandalig. Wat ik ook zo schandalig vind is dertig miljoen uitgeven aan oude voetballers en vervolgens op de 12e plaats staan met 2 punten voorsprong op de nummer 16.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup.
2 inderdaad, waarvan de laatste tegen sowieso een grote Europese club.
Voor dit seizoen dus.quote:Komend seizoen zijn de kampioen (CL), de nummer twee (voorronde CL) en de nummers drie en vier (UEFA Cup) verzekerd van Europees voetbal. De winnaar van de KNVB-beker krijgt het derde startbewijs voor de UEFA Cup.
Het vierde UEFA-Cupticket valt te verdienen in de play-offs tussen de nummers vijf tot en met acht. Indien de bekerwinnaar bij de eerste vijf eindigt, gaat het om play-offs tussen de nummers zes tot en met negen van de eindrangschikking.
Als je dan terugdenkt aan die wedstrijden van Twente tegen Arsenal weet je ongeveer hoe Ajax voor de dag gaat komenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan weet je nu al dat augustus een kutmaand gaat worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
Ik vond het al zwaar arrogant dat ie Cruijff niet nodig dacht te hebben. Dan spoor je gewoon niet. Iedereen kan Cruijff gebruiken. Iemand die in het verleden uitzonderlijke successen behaalde én in zijn denken met de tijd meegaat.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:09 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik was al sceptisch toen er werd aangekondigd dat hij werd gehaald, gezien zijn resultaten met Oranje. Die kwalificatiewedstrijden waren echt niet om aan-te-zien. Maar ik gunde hem het voordeel van de twijfel. Nu ben ik er nog niet helemaal over uit wiens schuld het is dat het nog niet loopt. Soms zie je wedstrijden dat je een ware kampioensploeg ziet spelen, maar de week erna kan het compleet andersom zijn. Dat wisselvallige zit al jaren in de ploeg bij Ajax, dat was onder Ten Cate b.v. niet anders. Maar ik denk toch dat als een ploeg inspiratieloos kutvoetbal speelt, dat het ligt aan de trainer, die moet ingrijpen/aanpassen/motiveren.
Weet je wel wat Cruiff wou doen dan? Heel veel mensen ontslaan in de jeugdopleidingen.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:10 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik vond het al zwaar arrogant dat ie Cruijff niet nodig dacht te hebben. Dan spoor je gewoon niet. Iedereen kan Cruijff gebruiken. Iemand die in het verleden uitzonderlijke successen behaalde én in zijn denken met de tijd meegaat.
Niet alleen de beste voetballer, maar ook de beste coach uit Nederland ooit. Dat was wat Ajax nodig had. Niet de zoveelste trainer die net aan komt kloppen en op basis van zijn verleden als speler geacht wordt ook zomaar te kunnen coachen.
quote:
Geen crisis wat mij betreft, maar ik zie het halen van de landstitel wel ernstig somber in.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is het alweer crisis?
Schiet iedereen Van Basten alweer af?.
Dus dan laat je maar lekker een rotte situatie voortdurenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:14 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Weet je wel wat Cruiff wou doen dan? Heel veel mensen ontslaan in de jeugdopleidingen.
Het was veel te rigoureus en Cruifjf neemt nooit verantwoordelijkheid. Lekker makkelijk beetje lullen in een column
Gezien het feit dat je je columns zo aanprijst, sta je vast wel open voor enige kritiek. Ik vind ze echt van een gigantisch infantiel baggerniveau. Ik krijg tijdens het lezen voornamelijk zin om uit pure frustratie een naald door m'n plasbuis te jagen. Gratis tip: koop een dagboek.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:15 schreef Barca het volgende:
Bassie![]()
Of AZ punten gaat morsen? Misschien. Het kan ook zijn dat ze met sprankelend spel gaan winnen.
En daarnaast krijgen ze geen doelpunt meer tegenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:13 schreef RayMania het volgende:
We zeggen al weken dat AZ punten gaat verspelen, omdat zij slecht spelen, maar voorlopig winnen ze met slecht spelen van Utrecht, Heracles, De Graafschap, Volendam en Sparta. Wedden dat ze straks wèl goed spelen tegen de betere clubs?
Ook nog argumenten?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:27 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je je columns zo aanprijst, sta je vast wel open voor enige kritiek. Ik vind ze echt van een gigantisch infantiel baggerniveau. Ik krijg tijdens het lezen voornamelijk zin om uit pure frustratie een naald door m'n plasbuis te jagen. Gratis tip: koop een dagboek.
Groetjes van Bert.
Hij heeft wel gewoon gelijk. Ajax koopt ieder jaar weer veel te dure spelers van subtoppers, en oh wat zullen ze onverslaanbaar zijn, maar het brengt je elk jaar geen fuck.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:39 schreef denthemen het volgende:
Gefeliciteerd met AZ en PSV. Jammer van Feyenoord. Ook nog gefeliciteerd met het gelijkspel van Sunderland. Nu hopen dat Liverpool ook nog wint. En Anderlecht hebben die gewonnen?
Heb ik nu al je clubs gehad?
Wat moeten we dan? Met slechte spitsen, niet bewezen spitsen, kampioen proberen te worden?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:32 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Hij heeft wel gewoon gelijk. Ajax koopt ieder jaar weer veel te dure spelers van subtoppers, en oh wat zullen ze onverslaanbaar zijn, maar het brengt je elk jaar geen fuck.
Dat je het kampioenschap niet meer in haden hebt, ligt echt niet aan het gebrek aan Dembele
Kom op man. Je hebt nu al op papier verreweg de beste aanvalslinie van Nederland. En dan lukt het eventjes niet en dan moet Dembele ook maar even gehaald wordenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:33 schreef RayMania het volgende:
Wat moeten we dan? Met slechte spitsen, niet bewezen spitsen, kampioen proberen te worden?
We hebben maar een echte nummer 9. Dat is niet iets voor een topclub, dat snap je zelf ook wel.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:38 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Kom op man. Je hebt nu al op papier verreweg de beste aanvalslinie van Nederland. En dan lukt het eventjes niet en dan moet Dembele ook maar even gehaald worden![]()
Is daar een bron voor? Want dan zakken we wel heel hard wegquote:Op zondag 1 februari 2009 16:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup.
2 inderdaad, waarvan de laatste tegen sowieso een grote Europese club.
Hier staat het één en ander beschrevenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Is daar een bron voor? Want dan zakken we wel heel hard weg
Volgens dat artikel is association 13-15 een land met 2 deelnemers..quote:Second qualifying round for champions
3 winners from the first qualifying round
31 champions from associations 16-47 (excluding Liechtenstein)
Third qualifying round for champions
17 winners from the second qualifying round
3 champions from associations 13-15
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:43 schreef thewishmaster het volgende:
Sulejmani, Cvitanich en Suarez zijn afzonderlijk hele goede aanvallers, het is alleen zo jammer dat het samenspel zo dramatisch verloopt. Het enige alternatief is Leonardo die alleen maar loopt te dribbelen en nooit overspeelt.
quote:Third qualifying round
[edit] Champions qualifying
The following teams are expected to enter in the third qualifying round for Champions, joined by the 17 winners of the second qualifying round:
Champions of Belgian First Division 2008-09
Champions of Super League Greece 2008-09
Champions of Gambrinus liga 2008-09
[edit] Non-champions qualifying
The following teams are expected to compete in the third qualifying round for non-champions:
Dynamo Moscow
Runners-up of Liga I 2008-09
Runners-up of Portuguese Liga 2008-09
Runners-up of Eredivisie 2008-09
Runners-up of Scottish Premier League 2008-09
Runners-up of Süper Lig 2008-09
Runners-up of Ukrainian Premier League 2008-09
Runners-up of Belgian First Division 2008-09
Playoff Group Winners of Super League Greece 2008-09
Runners-up of Gambrinus liga 2008-09
Het laatste wat ze moeten doen is wat mij betreft geld investeren in weer een aanvaller hoor. Komende zomer is het tijd om wat aan de verdediging te doen en een goede middenvelder erbij. Er moet natuurlijk wel eventueel een vervanger voor Suarez aangetrokken worden.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:49 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar het is natuurlijk veel makkelijker om weer 16 miljoen aan een aanvaller te besteden, dan hier iets aan te doen.
Een thuiswedstrijd tegen degradatiekandidaat ADO Den Haagquote:Op zondag 1 februari 2009 17:51 schreef RayMania het volgende:
Ach, en een thuiswedstrijd hiervoor vond Suárez Cvitanich drie keer.
Zegt niets.
Als Ajax in dat geval de eerste ronde zou overleven (met potentiële tegenstanders als Fenerbahce, Celtic of Benfica), spelen ze daarna dus nog tegen een nr. 4 of 3 uit een A-land (potentieel Arsenal of AS Roma). Ander vaatje dan Slavia Praag, Kopenhagen of Dinamo Zagreb dus.quote:
Ja, dus? Volgens mij is het nog altijd één van de 34. AZ wist niet van ADO te winnen.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:52 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Een thuiswedstrijd tegen degradatiekandidaat ADO Den Haag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |