populairquote:Op zondag 1 februari 2009 13:25 schreef MaxC het volgende:
Leuk die supporter, nu nog maar 30 keer gezien, op 3 verschillende fora, 5 mensen op msn, 8 op mail
Je vergeet Gabriquote:Op zondag 1 februari 2009 13:28 schreef Wooldoor het volgende:
Lekker kut zeg, kampioen gaan we niet meer worden. Stekelenburg stond weer als een drol te keepen, zelfs de spelers hadden het na een tijdje gehad met zijn uittrappen. Suarez ook totaal onzichtbaar, de enige die goed was waren van der Wiel en Urby.
Zoals ik al zei heb ik het allemaal niet echt duidelijk gezien, maar hij leek me houdbaar. En het ging niet zozeer om deze vrije trap, maar gewoon het hele optreden van Stekelenburg sinds zijn terugkeer. Dat is gewoon minder dan voor zijn blessure en ik snap niet waarom hij zo makkelijk de voorkeur krijgt boven Vermeer, die het prima deed als vervanger.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vraagje.
Hoe kijken jullie naar voetbalwedstrijden?Met oogkleppen op ofzo?
De vrije trap van Pranjic was alles behalve de schuld van Stekelenburg. Als je die herhaling bekijkt zie je gewoon dat, volgens mij Urby & Schilder, gewoon de muur splitsen door allebei een kant op te springen. Daardoor ging de bal dwars door de muur heen.
Beetje kortzichtig om Stekelenburg hier de schuld van te geven
Geen enkele keeper kon hier wat aan doen. Je mag als keeper verwachten dat je muur functioneert. Maar je bent op voorhand al geslagen als de muur keihard faalt.
http://www.ajax.tv/play_item.php?vid=3299quote:Op zondag 1 februari 2009 13:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weet iemand waar ik de wedstrijd Jong Feyenoord - Jong Ajax terug kan kijken? Ajax tv zend die wedstrijden altijd uit, maar ik kan die uitzending niet vinden.
Niet. Gabri.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:32 schreef Dvm86 het volgende:
Man of the match was opnieuw Van der Wiel.
Is dat geen steward?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:23 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wie is die man die het roept ''het is maar een spelletje''?
Zo'n iemand heeft niets in de Arena te zoeken dan
Ja inderdaad, maar je zag het deze wedstrijd weer dat hij alleen teveel meters moet afleggen. Samen met Enoh lopen ze alle gaten dicht nu moest hij zo'n beetje alleen dat werk weer opknappen.quote:
Die muurquote:
Dat had ik nog niet gezien.quote:
had je deze al wel gezien?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet gezien.
Niet de eerste keer dat Schilder wegduikt trouwens, met die kopbal van Pothuizen een paar weken terug deed 'ie dat ook al. Wat voor een voetballer ben je dan zeg, als je bang bent voor de bal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:46 schreef ASroma het volgende:
[..]
had je deze al wel gezien?
[ afbeelding ]hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hadden ze toch ook binnen? Ik mag aannemen dat het Heerenveen supporters zijn die achter hem staan. Ik neem niet aan dat Ajaxsupporters met een Heerenveen sjaal daar gaan zitten.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:53 schreef Wooldoor het volgende:
Het ergste is nog al die kut figuren achter hem die gewoon breeduit staan te lachen alsof de 3 punten gewoon binnen waren.
Die lui staan allemaal met een Heerenveen-sjaal, dus voor hen zijn die 3 punten ook binnenquote:Op zondag 1 februari 2009 13:53 schreef Wooldoor het volgende:
Het ergste is nog al die kut figuren achter hem die gewoon breeduit staan te lachen alsof de 3 punten gewoon binnen waren.
Tis anders net alsof ik heel veel mensen van hier hoor, zo slecht gaat het toch niet?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die lui staan allemaal met een Heerenveen-sjaal, dus voor hen zijn die 3 punten ook binnen
Gastquote:Op zondag 1 februari 2009 13:53 schreef Wooldoor het volgende:
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die lui staan allemaal met een Heerenveen-sjaal, dus voor hen zijn die 3 punten ook binnen
En dan wordt ik weggelachen als ik roep dat Schilder niets bij Ajax te zoeken heeftquote:Op zondag 1 februari 2009 13:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet gezien.
Niet de eerste keer dat Schilder wegduikt trouwens, met die kopbal van Pothuizen een paar weken terug deed 'ie dat ook al. Wat voor een voetballer ben je dan zeg, als je bang bent voor de bal.
Ik was al sceptisch toen er werd aangekondigd dat hij werd gehaald, gezien zijn resultaten met Oranje. Die kwalificatiewedstrijden waren echt niet om aan-te-zien. Maar ik gunde hem het voordeel van de twijfel. Nu ben ik er nog niet helemaal over uit wiens schuld het is dat het nog niet loopt. Soms zie je wedstrijden dat je een ware kampioensploeg ziet spelen, maar de week erna kan het compleet andersom zijn. Dat wisselvallige zit al jaren in de ploeg bij Ajax, dat was onder Ten Cate b.v. niet anders. Maar ik denk toch dat als een ploeg inspiratieloos kutvoetbal speelt, dat het ligt aan de trainer, die moet ingrijpen/aanpassen/motiveren.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:45 schreef Ungeheuer het volgende:
Niet om te trollen hoor, maar uit oprechte nieuwsgierigheid: hoe kijken jullie nog naar van Basten? Hij maakt voor mij onbegrijpelijke keuzes. Vorige week Urby eraf halen die in mijn ogen een van de beste Ajacieden was. Gabri eraf voor Sno -of all people-. Sulejmani die hij niet aan het voetballen krijgt. En ga zo maar door.
Ik ben het wel gewend. Scheelt mij wederom een retourtje Amsterdam in april/meiquote:Op zondag 1 februari 2009 13:28 schreef Wooldoor het volgende:
Lekker kut zeg, kampioen gaan we niet meer worden. Stekelenburg stond weer als een drol te keepen, zelfs de spelers hadden het na een tijdje gehad met zijn uittrappen. Suarez ook totaal onzichtbaar, de enige die goed was waren van der Wiel en Urby.
Nu maar op de 2e plaats gaan richten en de UEFA cup.
December kwam dit jaar later
"zo slecht gaat het toch helemaal niet?"quote:
Toen hadden we ook de beste reeks aan het einde. Dus dat is niet zon verschil. En het doelsaldo ziet er vergeleken met toen ook wat beter uit.quote:
Miniem verschil..quote:Op zondag 1 februari 2009 14:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Toen hadden we ook de beste reeks aan het einde. Dus dat is niet zon verschil. En het doelsaldo ziet er vergeleken met toen ook wat beter uit
Tijd om mijn brakke kop onder de douche te doenquote:Op zondag 1 februari 2009 13:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 1 februari 2009 14:26 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Tijd om mijn brakke kop onder de douche te doen
Nee zo slecht gaat het niet inderdaad. Wees eens een realist man. Ajax komt net terug van een diep dal en jij wil dat ze meteen bovenaan staan. Doe even dat sprookjesboek dicht en kom terug op aarde.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"zo slecht gaat het toch helemaal niet?".
Oh ja, ik was idd vergeten dat de huidige koploper het vorig seizoen ook al zo goed deedquote:Op zondag 1 februari 2009 14:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee zo slecht gaat het niet inderdaad. Wees eens een realist man. Ajax komt net terug van een diep dal en jij wil dat ze meteen bovenaan staan. Doe even dat sprookjesboek dicht en kom terug op aarde.
Die trainer heeft een paar jaar op mogen bouwen! Dat laat je even weg!quote:Op zondag 1 februari 2009 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, ik was idd vergeten dat de huidige koploper het vorig seizoen ook al zo goed deed.
Over diep dal en er weer uitkruipen gesproken, en dat ZONDER 35 miljoen aan spelers!
Heeft wel anderhalf jaar werken gekost.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, ik was idd vergeten dat de huidige koploper het vorig seizoen ook al zo goed deed.
Over diep dal en er weer uitkruipen gesproken, en dat ZONDER 35 miljoen aan spelers!
Stekelenburg << Vermeerquote:Op zondag 1 februari 2009 14:36 schreef RayMania het volgende:
Een beetje vooruit verdedigen als tegenstander, zorgen dat Stekelenburg niet kan afspelen naar Vertonghen / Wielaert of Vermaelen en hij moet die bal een hijs geven. En die bal komt telkens bij de tegenstander terecht, of het nou NEC, Groningen of Heerenveen is.
Vermeer was echt veel beter met de opbouw en ook zijn uittrappen zijn beter.quote:
Dat heet tijd geven.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |