abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65623224
Vorig seizoen waren de gelijkspelen, zoals je ziet, voornamelijk het probleem - veel onnodig puntverlies tegen dwergclubjes.
  zondag 1 februari 2009 @ 14:16:44 #282
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_65623243
We lijken de tweede plek toch te gaan behouden dit weekend, dat is tenminste nog iets.
Life is what you make it.
  zondag 1 februari 2009 @ 14:18:41 #283
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_65623314
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:15 schreef Breach het volgende:

[..]

Toen hadden we ook de beste reeks aan het einde. Dus dat is niet zon verschil. En het doelsaldo ziet er vergeleken met toen ook wat beter uit
Miniem verschil..
  zondag 1 februari 2009 @ 14:24:11 #284
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_65623535
Nou Twente 0-0 gebleven, gelukkig maar
pi_65623550
Twente - Utrecht: 0-0
pi_65623623
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:54 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Die lui staan allemaal met een Heerenveen-sjaal, dus voor hen zijn die 3 punten ook binnen
Tijd om mijn brakke kop onder de douche te doen
  zondag 1 februari 2009 @ 14:26:02 #287
175985 Silaz
drie bier
pi_65623625
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  zondag 1 februari 2009 @ 14:27:46 #288
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65623694
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:26 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Tijd om mijn brakke kop onder de douche te doen
Ja
pi_65623765
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

"zo slecht gaat het toch helemaal niet?"

.
Nee zo slecht gaat het niet inderdaad. Wees eens een realist man. Ajax komt net terug van een diep dal en jij wil dat ze meteen bovenaan staan. Doe even dat sprookjesboek dicht en kom terug op aarde.
  zondag 1 februari 2009 @ 14:31:52 #290
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65623891
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:29 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nee zo slecht gaat het niet inderdaad. Wees eens een realist man. Ajax komt net terug van een diep dal en jij wil dat ze meteen bovenaan staan. Doe even dat sprookjesboek dicht en kom terug op aarde.
Oh ja, ik was idd vergeten dat de huidige koploper het vorig seizoen ook al zo goed deed .

Over diep dal en er weer uitkruipen gesproken, en dat ZONDER 35 miljoen aan spelers!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_65623971
Godskolere, wat een avond gisteren . Geen één, maar dan ook geen één kans gecreëerd. Echt een letterlijke schande. Ik vond Heerenveen ook niet goed spelen, denk dat een gelijkspel terecht was geweest. Kan me niet herinneren dat Stekelenburg naast de vrije trap in actie hoefde te komen.

Vooraf weet je gewoon dat Heerenveen lastig wordt, daarom kan ik hier 'meer mee leven' dan punten verliezen tegen bijvoorbeeld Willem II of FC Utrecht. Heerenveen wint niet voor niks bij Feyenoord, kwam op 2-0 tegen PSV, weet drie keer te scoren tegen AZ. Het is gewoon een goede ploeg en er staat een team.

Een team dat er bij Ajax to-taal niet staat. Van Basten lijkt alleen maar te gokken op Suárez, van georganiseerd aanvallen is geen sprake. Sulejmani speelt echt dramatisch, lijkt zijn acties niet te durven te maken. Al die wissels zorgen dat het team niet ingespeeld raakt. Nu weer Schilder in de basis (ronduit dramatisch) en het helpt natuurlijk ook niet dat de ene keer (door schorsingen en blessures) Lindgren op het middenveld staat. En dan weer Enoh en dan weer Gabri en dan weer Vertonghen.

Het is op zich nog niet over; een programma met NEC, Groningen en Heerenveen is ontzettend lastig, dus ik hoop dat AZ het ook moeilijk gaat krijgen tegen deze tegenstanders. Je ziet nu ook weer dat Twente punten verspeelt, dus wie weet hoe het nog gaat lopen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_65623993
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh ja, ik was idd vergeten dat de huidige koploper het vorig seizoen ook al zo goed deed .

Over diep dal en er weer uitkruipen gesproken, en dat ZONDER 35 miljoen aan spelers!
Die trainer heeft een paar jaar op mogen bouwen! Dat laat je even weg!
pi_65624093
Een beetje vooruit verdedigen als tegenstander, zorgen dat Stekelenburg niet kan afspelen naar Vertonghen / Wielaert of Vermaelen en hij moet die bal een hijs geven. En die bal komt telkens bij de tegenstander terecht, of het nou NEC, Groningen of Heerenveen is .
pi_65624186
quote:

[..]

Heeft wel anderhalf jaar werken gekost.
pi_65624193
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:36 schreef RayMania het volgende:
Een beetje vooruit verdedigen als tegenstander, zorgen dat Stekelenburg niet kan afspelen naar Vertonghen / Wielaert of Vermaelen en hij moet die bal een hijs geven. En die bal komt telkens bij de tegenstander terecht, of het nou NEC, Groningen of Heerenveen is .
Stekelenburg << Vermeer
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  zondag 1 februari 2009 @ 14:42:16 #296
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_65624281
Beetje laat maar goed. (Verlies maar weggedronken )

Wat een drama weer aan de instelling heeft het zeker niet gelegen, je moet jezelf nu afvragen ben je nu echt zo goed als je zelf denkt te zijn?

Sulejmani speelt als een draak, maar die komt er wel moet nog ff wat tijd hebben. Hoe is het ook in godsnaam mogelijk dat je al 4 (5) jaar op rij geen kampioen wordt met de duurste en ''beste'' selectie van NL? Geef Van Basten nu maar de tijd dan komt het heus wel een keer goed.

Verder krijgt az ook nog gewoon een heel moeilijk programma, en dan komt er vanzelf druk op het is dan afwachten als ze daar mee om kunnen gaan. Moet Ajax natuurlijk wel alles winnen

Ajax
Van Basten
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_65624330
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:39 schreef Breach het volgende:

[..]

Stekelenburg << Vermeer
Vermeer was echt veel beter met de opbouw en ook zijn uittrappen zijn beter.

Ik heb op dit moment gewoon echt liever Vermeer. Stekelenburg maakte fouten tegen NEC, moest de bal van Holla hebben en ook bij deze vrije trap zag hij er niet goed uit. En hij trapte in de slotfase gewoon een bal over de zijlijn, kom op zeg !
pi_65624378
quote:

[..]

Dat heet tijd geven.

Zie FC Twente, zie Heerenveen, zie NEC na december 2007, zie AZ nu.
pi_65624455
Werk je onderschrift eens bij RM
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  zondag 1 februari 2009 @ 14:46:42 #300
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_65624461
Zie fc Groningen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_65624513
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:46 schreef Breach het volgende:
Werk je onderschrift eens bij RM
Poeh ja.

Eerste nederlaag in een stadion voor mij sinds jaren . Al voelde FC Twente (playoffs) erger dan dit (0-0).
  zondag 1 februari 2009 @ 14:49:24 #302
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65624569
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:44 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dat heet tijd geven.

Zie FC Twente, zie Heerenveen, zie NEC na december 2007, zie AZ nu.
Dat is ook wel zo, maar dan kan hij toch wel gewoon de juiste 11 op het veld zetten? Dat heeft geen moer met tijd te maken.

De Jong hoort niet in de spits Oleguer en Sno horen niet bij Ajax, Sarpong is niet het breekijzer, Leonardo kan het niet elke week in 14 min in zijn eentje. Vermeer is op dit moment beter dan Stekelenburg.

etc etc, dat heeft geen moer met tijd maar met verstand te maken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')