Miniem verschil..quote:Op zondag 1 februari 2009 14:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Toen hadden we ook de beste reeks aan het einde. Dus dat is niet zon verschil. En het doelsaldo ziet er vergeleken met toen ook wat beter uit
Tijd om mijn brakke kop onder de douche te doenquote:Op zondag 1 februari 2009 13:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die lui staan allemaal met een Heerenveen-sjaal, dus voor hen zijn die 3 punten ook binnen
Jaquote:Op zondag 1 februari 2009 14:26 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Tijd om mijn brakke kop onder de douche te doen
Nee zo slecht gaat het niet inderdaad. Wees eens een realist man. Ajax komt net terug van een diep dal en jij wil dat ze meteen bovenaan staan. Doe even dat sprookjesboek dicht en kom terug op aarde.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"zo slecht gaat het toch helemaal niet?".
Oh ja, ik was idd vergeten dat de huidige koploper het vorig seizoen ook al zo goed deedquote:Op zondag 1 februari 2009 14:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee zo slecht gaat het niet inderdaad. Wees eens een realist man. Ajax komt net terug van een diep dal en jij wil dat ze meteen bovenaan staan. Doe even dat sprookjesboek dicht en kom terug op aarde.
Die trainer heeft een paar jaar op mogen bouwen! Dat laat je even weg!quote:Op zondag 1 februari 2009 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, ik was idd vergeten dat de huidige koploper het vorig seizoen ook al zo goed deed.
Over diep dal en er weer uitkruipen gesproken, en dat ZONDER 35 miljoen aan spelers!
Heeft wel anderhalf jaar werken gekost.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, ik was idd vergeten dat de huidige koploper het vorig seizoen ook al zo goed deed.
Over diep dal en er weer uitkruipen gesproken, en dat ZONDER 35 miljoen aan spelers!
Stekelenburg << Vermeerquote:Op zondag 1 februari 2009 14:36 schreef RayMania het volgende:
Een beetje vooruit verdedigen als tegenstander, zorgen dat Stekelenburg niet kan afspelen naar Vertonghen / Wielaert of Vermaelen en hij moet die bal een hijs geven. En die bal komt telkens bij de tegenstander terecht, of het nou NEC, Groningen of Heerenveen is.
Vermeer was echt veel beter met de opbouw en ook zijn uittrappen zijn beter.quote:
Dat heet tijd geven.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Poeh ja.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:46 schreef Breach het volgende:
Werk je onderschrift eens bij RM
Dat is ook wel zo, maar dan kan hij toch wel gewoon de juiste 11 op het veld zetten? Dat heeft geen moer met tijd te maken.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat heet tijd geven.
Zie FC Twente, zie Heerenveen, zie NEC na december 2007, zie AZ nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |