De Head-to-Head zegt 'Hard', trouwens tevens de laatste keer dat Federer van Nadal won.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was carpet, dat wordt volgens mij niet onder hardcourt geschaard?
Wat een finale zou dat zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:56 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik heb er zin in.![]()
Nadal - Federer 6-4 6-7 7-5 5-7 3-6![]()
En Nadal krijgt bij 5-4 in de 4e set een MP op de service van Federer, maar benut die niet.
OS toch ook ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:13 schreef Bruce117 het volgende:
Eindelijke een Finale voor Nadal buiten europa.
Ook al titels in Costa de Sauipe, Acapulco, Masters Montreal, Indian Wells, Dubai en finale in Auckland, Miami en Chennaiquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:24 schreef kleinzusje het volgende:
Was ook iemand die schreef: Mooiste finale ooit !
OS toch ook ?
Aha !quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook al titels in Costa de Sauipe, Acapulco, Masters Montreal, Indian Wells, Dubai en finale in Auckland, Miami en Chennai![]()
Maar vermoedelijk gaat het over de GS
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:56 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik heb er zin in.![]()
Nadal - Federer 6-4 7-6 5-7 5-7 6-3![]()
Dank jequote:
Kan ook even terug lezen of de site raadplegenquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:39 schreef TheGeneral het volgende:
Zal morgen helaas de finale niet kunnen zien. Het word de 1e finale sinds Wimbledon 2004 van Federer die ik mis.
Reactie organisatie: als mensen zelf niet kunnen rekenen hoe laat een wedstrijd begint, hoeven ze van ons niet te kijken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:02 schreef TubewayDigital het volgende:
vanuiit marketing technisch oogpunt zou het handig zijn als de organisatie van de aus open op hun site voor elke tijdszone aangeeft hoe laat hun wedstrijd begint. Tennis is ten slotte een mondiale sport.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Reactie organisatie: als mensen zelf niet kunnen rekenen hoe laat een wedstrijd begint, hoeven ze van ons niet te kijken.
Op de site staat een klokquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:02 schreef TubewayDigital het volgende:
vanuiit marketing technisch oogpunt zou het handig zijn als de organisatie van de aus open op hun site voor elke tijdszone aangeeft hoe laat hun wedstrijd begint. Tennis is ten slotte een mondiale sport.
weet niet hoe jullie het zien maar ik heb nog steeds het oude plaatje voor me:quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:54 schreef Averroes het volgende:
Denk niet dat we iets vergelijkbaars krijgen met de wimbledon finale, als je ziet hoeveel moeite Nadal met Verdasco had kun je niet echt verwachten dat hij federer hier kan verslaan.
Ik heb alle GS-finales sinds Wimbledon 1988 gezien.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:39 schreef TheGeneral het volgende:
Zal morgen helaas de finale niet kunnen zien. Het word de 1e finale sinds Wimbledon 2004 van Federer die ik mis.
Ja precies, ondanks dat Nadal elk jaar progressie maakt denk ik dat hij op hardcourt nog bij lange na niet op het niveau van federer zit.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:56 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
weet niet hoe jullie het zien maar ik heb nog steeds het oude plaatje voor me:
gravel: Nadal duidelijk beter dan Fed
gras: Federer (iets) beter dan Nadal
hardcourt: Fed duidelijk beter dan Nadal
Heb je ze gebeld?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Reactie organisatie: als mensen zelf niet kunnen rekenen hoe laat een wedstrijd begint, hoeven ze van ons niet te kijken.
Sorry, maar waar baseren jullie dat op? Al in 2004 won Nadal van Federer op hardcourt (Miami) en in 2005 stond Federer twee sets en een break achter tegen Nadal voordat hij won (weer in Miami). In 2006 won Nadal in de finale van Dubai, in 3 sets, ook op hardcourt dus. De twee ontmoetingen op hardcourt daarna won Federer inderdaad (halve finale TMC 2006 (6-4 7-5) en halve finale TMC 2007 (6-4 6-1). Maar dat Nadal bij lange na nog niet op het niveau van Federer zit als het om hardcourt gaat lijkt me niet juist.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:01 schreef Averroes het volgende:
[..]
Ja precies, ondanks dat Nadal elk jaar progressie maakt denk ik dat hij op hardcourt nog bij lange na niet op het niveau van federer zit (op hardcourt dan).
Er staat toch op de site AUS time en YOUR time?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:48 schreef TubewayDigital het volgende:
mijn opmerking over de tijd was vrij serieus, als ik in de organisatie van een GS zat zou ik het dus serieus overwegen. Moet zeggen dat ik me niet kan herinneren het bij enig ander internationaal sportevenement tegengekomen te zijn
Die komma in de eerste zin van de laatste alinea moet weg. Nu staat er in feite dat hij denkt dat hij in het nadel is doordat Nadal zo'n lange partij heeft gehad. Er wordt natuurlijk alleen bedoeld dat hij denkt dat het geen voordeel is. Voor de fijnproever.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:10 schreef Susi het volgende:
Telegraaf.nl
Federer hoopt op Wimbledon-partij
MELBOURNE - "Het is voor mij een ongelooflijke kans om de nummer in van de wereld te verslaan en om mijn veertiende Grand Slam te winnen", kijkt Roger Federer met groot genoegen uit naar de clash met Rafael Nadal. Beide grootheden in het tennis treffen elkaar zondag in de finale van de Australian Open.
Federer heeft een speciale band met de Australian Open, het toernooi dat hij al drie keer eerder won. "Dit is het toernooi waar ik in 2004 weer de nummer-één-positie op de wereldranglijst veroverde", aldus de Zwitser.
In ieder geval verwacht Federer veel van de eindstrijd met Nadal. "Deze setting biedt de mogelijkheid voor een nieuwe, prachtige partij tussen ons. Hopelijk kunnen we het niveau halen van de afgelopen finale op Wimbledon." Juist op Wimbledon verschalkte Nadal de op dat moment bijna ongenaakbare Federer.
Overigens verwacht Federer niet dat hij zondag in het voordeel is, omdat Nadal in de halve finale een marathonpartij (meer dan vijf uur tennis) afwerkte tegen Fernando Verdasco. "Ik denk niet dat die partij effect op hem zal hebben. Tot aan de halve finale had hij immers allemaal makkelijke wedstrijden."
als ik naar scores>schedule dan ga zie ik het niet zo duidelijk hoor? waar danquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er staat toch op de site AUS time en YOUR time?
Op de hoofdpagina gewoon, naast die klok aan de rechterkant.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:17 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
als ik naar scores>schedule dan ga zie ik het niet zo duidelijk hoor? waar dan
als je ergens met eigen geld in zit . . .quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:00 schreef Federer-fan het volgende:
Op www.tennis.com (gewoon op de homepage) staat een poll over de finale van morgen (de vraag die er wordt gesteld is wie er wint en in hoeveel sets). 9.080 mensen hebben gestemd en 43% heeft gestemd voor Nadal in 3 sets.Ik heb zelf gestemd op Nadal in 4 sets. In totaal denkt 62% van die mensen dat Nadal wint en dus 38 dat Federer wint.
Wel vreemd dat de odds op Betfair en Unitbet andersom zijn, want daar is Federer juist favoriet. De backodds van Federer zijn 1.68 en die van Nadal 2.44.
Snapt iemand dat verschil tussen die poll en Betfair? Ik vind het een aanzienlijk verschil, want volgens tennis.com is Nadal duidelijk de favoriet en op Betfair Federer.
Ja, da's waar. Waarom bedenk ik dat zelf niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:02 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
als je ergens met eigen geld in zit . . .
Omdat je nooit in AEX komtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Waarom bedenk ik dat zelf niet.![]()
Wat betekent dat moeilijke woord?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:48 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Omdat je nooit in AEX komt
De AEX index is een plek waar bedrijven hun aandelennotering hebben staan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat betekent dat moeilijke woord?
Beter dan om 05.00, wat dezelfde tijd zou betekenen als de start in Wimbledon.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is wel een kuttijd zeg, 09:30 op zondagochtend
Dat was juist perfect geweest voor mijquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beter dan om 05.00, wat dezelfde tijd zou betekenen als de start in Wimbledon.
Bron.quote:Dinara Safina slaagde er zaterdag niet in om de Australian Open op haar naam te schrijven. Serena Williams ging met deze eer aan de haal, nadat ze over twee sets het beste presteerde (6-0 en 6-3). Toch liet de winnares van het toernooi in Melbourne weten dat de Russin een grootse toekomst wacht.
"Zij slaat de bal zo ongelooflijk hard. Zij gaat nog mooie dingen laten zien, liet Williams na afloop van de partij tegen Safina weten. Volgens de Amerikaanse kwam de overwinning niet zomaar tot stand. "Ik heb wel alles op alles moest zetten. Mede dankzij mijn tegenstandster hebben we een mooie show kunnen geven voor het vrouwentennis."
En misschien bedoelde ze het over het gehele toernooi. Ben ik het nog niet echt met haar eens, maar er valt wat voor te zeggen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bron.
Naast een koelkast in haar reet heeft Serena WIlliams blijkbaar ook nog een 10-delig servies voor haar kop...
Het was een halve grap. Ik wist niet wat je er in deze context mee bedoelde.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:57 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
De AEX index is een plek waar bedrijven hun aandelennotering hebben staan.
Wij hebben een subforum over de kredietcrisis en bij wijze van grap is dat afgekort tot AEX:
Kredietcrisis 2008
Serena is gewoon een vent die nooit de top-200 in het herentennis heeft kunnen bereikenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:36 schreef Stukjekaas het volgende:
Serena: winnares van de Australian Open in 2003, 2005, 2007 en 2009![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Serena is gewoon een vent die nooit de top-200 in het herentennis heeft kunnen bereiken
Dat heet een dwangneurose..alleen om het jaar willen presterenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:36 schreef Stukjekaas het volgende:
Serena: winnares van de Australian Open in 2003, 2005, 2007 en 2009![]()
Ja, mee eens. Zolang Federer wint, vind ik het best.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:02 schreef Bruce117 het volgende:
Wat mij betreft wordt het een spannende vijfsetter of een easy win voor Federer dat lijkt me ook wel leuk.
Die vraag is nu genoeg gesteld.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:11 schreef Nalbandian het volgende:
Hoe laat is de finale morgen eigenlijk?
moet gewoon DUIDELIJK in de OP staan, dan krijg je dit soort vragen veel minderquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die vraag is nu genoeg gesteld.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:16 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
moet gewoon DUIDELIJK in de OP staan, dan krijg je dit soort vragen veel minder
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:11 schreef Nalbandian het volgende:
Hoe laat is de finale morgen eigenlijk?
Er staat in de OP ook een link naar het schema. Als je t daarna nog niet weet, dan kunnen we je hier ook niet helpenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:16 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
moet gewoon DUIDELIJK in de OP staan, dan krijg je dit soort vragen veel minder
Serena is tenminste...interessantquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Serena is gewoon een vent die nooit de top-200 in het herentennis heeft kunnen bereiken
Nederland 1 begint pas om 9:55 trouwens, die missen dus een stukje van de wedstrijd..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Jij mag altijd. 09.30 uur Nederlandse tijd. Te zien op Nederland 1 en Eurosprt en misschien nog wel ergens anders ook. En online te zien via onder meer http://atdhe.net/
ach, bij eurosport mis je altijd de wissels tussen de games.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nederland 1 begint pas om 9:55 trouwens, die missen dus een stukje van de wedstrijd..
Maar ja, wat gaan zij doen met ook nog het veldrijden morgen?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:48 schreef Ambrosius het volgende:
Daarom gewoon op Sporza, er vanaf het begin bij en geen reclames en het commentaar is ok.
Bedankt, goeie tip.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:48 schreef Ambrosius het volgende:
Daarom gewoon op Sporza, er vanaf het begin bij en geen reclames en het commentaar is ok.
En is t niet in breedbeeld. Mis je zelfs iets van t veld!quote:Op zondag 1 februari 2009 00:37 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
ach, bij eurosport mis je altijd de wissels tussen de games.
quote:Op zondag 1 februari 2009 09:25 schreef XL het volgende:
Hoe vaak heeft Federer eigenlijk al tegen de nummer 1 van de wereld gewonnen?
leuke vraagquote:Op zondag 1 februari 2009 09:25 schreef XL het volgende:
Hoe vaak heeft Federer eigenlijk al tegen de nummer 1 van de wereld gewonnen?
Moya, Safin?quote:Op zondag 1 februari 2009 10:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Sampras, Hewitt, Roddick denk ik wel in elk geval.
Na 20 minuten staat het hier 1-2, gisteren 6-0quote:Op zondag 1 februari 2009 10:05 schreef Bruce117 het volgende:
1-1, het lijkt wel vrouwentennis met alleen maar breaks
Safin is in 2000 negen weken #1 geweest, eerste ontmoeting was pas in 2001.quote:
Antwoord:quote:
Dat is nu eenmaal de ultieme tactiek tegen Federer. Alleen kunnen weinig spelers dat een hele wedstrijd vol blijven houden. Nadal kan dat wel en dat zie je ook direct dat het heel effectief is.quote:
Ja, dat wist Federer zelf ook denk ik, dus hij zal gisteren waarschijnlijk een paar uur lang backhands hebben geslagenquote:
Zie jij dit Federer winnen?quote:Op zondag 1 februari 2009 10:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, dat wist Federer zelf ook denk ik, dus hij zal gisteren waarschijnlijk een paar uur lang backhands hebben geslagen.
Dat geldt voor beide mannen...quote:Op zondag 1 februari 2009 10:25 schreef XL het volgende:
Wat speelt Federer debiel goed zeg!
Zo duurt het alleen maar langer! Dus het is een goed iets!quote:Op zondag 1 februari 2009 10:27 schreef Bruce117 het volgende:
Ja zo heb je niets aan een break
Die tweede was schitterend. Die eerste was dom gevolleerd van Fed. Je weet gewoon dat je Nadal echt 0,0 kans moet geven om die bal te halen. En dat gaf hij, net wat de Belgen zeiden, wel.quote:
Cool. En nu nog?quote:Op zondag 1 februari 2009 10:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja. 3-0 of 3-1, dat is niet veranderd door de eerste 5 games.
Rafa kan wel wat hebben hoor. Heeft alles en vecht tot het einde.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:28 schreef SCH het volgende:
Raf moet gewoon in 3 sets winnen, anders wordt het zwaar
Klopt, maar wat ik met name indrukwekkend vind is dat Federer amper kansen krijgt met zijn forehand, maar als hij een kans heeft benut hij er zoveel. Dat kan niemand tegen Nadal!quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 10:29 schreef SCH het volgende:
Shit man, zitten hiervooral Federer-fans ofzo?
Inderdaad. Ik heb ook niet het idee dat Nadal helemaal hersteld is maar denk dat je het pas echt gaat zien na een paar sets.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
John van Lottum zegt dat Nadal net zo fit is als tegen Verdasco, maar dat is echt gelul; hij beweegt veel minder snel en z'n slagen missen ook de power en de scherpte.
Je ziet nu al dat hij minder fit en scherp is, in kleine dingen. Dat gaat zich in een 5e set wreken tegen die saai Zwitsmanquote:Op zondag 1 februari 2009 10:29 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Rafa kan wel wat hebben hoor. Heeft alles en vecht tot het einde.
wanneer dan, ik zie nog niks?quote:Op zondag 1 februari 2009 10:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Je ziet nu al dat hij minder fit en scherp is, in kleine dingen. Dat gaat zich in een 5e set wreken tegen die saai Zwitsman
Dat is waar, maar is iets wat je van Federer wel mag verwachten. Is ook zo'n beetje de enige manier waarop hij kan winnen, hoewel hij ook al een aantal keer een mooie versnelling met zijn backhand heeft laten zien vandaag.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:29 schreef XL het volgende:
[..]
Klopt, maar wat ik met name indrukwekkend vind is dat Federer amper kansen krijgt met zijn forehand, maar als hij een kans heeft benut hij er zoveel. Dat kan niemand tegen Nadal!
Dat maakt niet uit zouden de Italianen zeggen.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:33 schreef sven2345 het volgende:
Veruit de mooiste punten van Nadal tot nu toe
Sporza.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:35 schreef SCH het volgende:
Op welk net kijken jullie?
bbcquote:Op zondag 1 februari 2009 10:35 schreef SCH het volgende:
Op welk net kijken jullie?
Zit een knopje op je afstandbediening voor een menu waarin je de audio-stream kan kiezen als het goed is.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:39 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Eurosport HD.
Waar heb je Eurosport HD met Engels commentaar dan?
hij heeft hem gebrokenquote:Op zondag 1 februari 2009 10:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Je ziet nu al dat hij minder fit en scherp is, in kleine dingen. Dat gaat zich in een 5e set wreken tegen die saai Zwitsman
Hij is bang. Is hij altijd tegen Nadal. En ook alleen maar tegen Nadal.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:45 schreef Tim86 het volgende:
schakelde pas in op 4-2 maar wat ik zie is dramatisch van Fed. Vooral 1e service en zijn tactiek..
Dat zeg ik toch, hij blijft wel 3 sets goed maar als het langer gaat duren, vrees ik het ergste.quote:
Over die tactiek klaagde ik ook al in het begin van de partij. Toen compenseerde hij het nog omdat zijn backhand toen liep en hij ook nog eens weinig fouten maakte. Nu is hij dat kwijt en wordt die wankele tactiek zichtbaar.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:45 schreef Tim86 het volgende:
schakelde pas in op 4-2 maar wat ik zie is dramatisch van Fed. Vooral 1e service en zijn tactiek..
Kunnen we ook even wat dieper op een tenniswedstrijd ingaan of moet het allemaal zo rete oppervlakkig blijven zoals jij het nu steltquote:Op zondag 1 februari 2009 10:48 schreef sven2345 het volgende:
Lekker makkelijk weer om gelijk te zeggen federer is het kwijt...Nadal is gewoon de beste speler ter wereld:P
Die partij was dan ook echt geen hol aanquote:Op zondag 1 februari 2009 10:50 schreef Ambrosius het volgende:
7-5 Nadal, Serena stond ongeveer al met de beker omhoog.
Dit dus inderdaad. Serieus, het lijkt altijd te mislukken die tactiek of helemaal te ontbreken. In de laatste 5 partijen tegen Nadal is de tactiek altijd geweest 'de rally aangaan en op fouten wachten' of zoiets... En de quasi-winners die hij probeert te slaan komen altijd gruwelijk terug, want dat zijn de sterkste slagen in het arsenaal van Nadal.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Over die tactiek klaagde ik ook al in het begin van de partij. Toen compenseerde hij het nog omdat zijn backhand toen liep en hij ook nog eens weinig fouten maakte. Nu is hij dat kwijt en wordt die wankele tactiek zichtbaar.
Serieus? BBC vindt het ook supergoed.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:51 schreef SCH het volgende:
Bij Sporza zijn ze heel negatief over de kwaliteit van de partij, Eurosport kwam juist bijna klaar
quote:Op zondag 1 februari 2009 10:52 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een rommelige set zeg. Ik hoop dat Federer het alsnog redt.
Gewoon er voor gaan. De tactiek van Verdasco toepassen. Gewoon accepteren dat je een shitload aan UE's maakt en daar tegenover gewoon veel winners zetten. Dat is het enige dat werkt. Elke keer dat hij de kans krijgt om om zijn backhand te lopen, gewoon doen.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:56 schreef Federer-fan het volgende:
Ambrosius, hoe zie jij Federer winnen? Nadal speelt volgens mij gewoon meer solide en Federer lijkt bang van Nadal te zijn. Maar ik hoop dat je gelijkt natuurlijk.
Ja, dat bang zijn blijft idd een probleem, dat zag je vooral in de allereerste game. Maar zoals SCH ook al aangaf zie ik Nadal het lastig krijgen als het een lange viersetter of een vijfsetter wordt. Daarnaast breekt Federer Nadal gewoon ook twee keer in een set, als hij z'n eigen service onder controle heeft is dat 9 van de 10 keer genoeg voor de set.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:56 schreef Federer-fan het volgende:
Ambrosius, hoe zie jij Federer winnen? Nadal speelt volgens mij gewoon meer solide en Federer lijkt bang van Nadal te zijn. Maar ik hoop dat je gelijkt natuurlijk.
Jij met je vragen jongen. Kan je zelf niks verzinnen ofzo?quote:Op zondag 1 februari 2009 10:56 schreef Federer-fan het volgende:
Servicegame behouden. Beter serveren dus. Break-rebreake komt te vaak voor bij fedquote:Op zondag 1 februari 2009 10:56 schreef Federer-fan het volgende:
somsquote:Op zondag 1 februari 2009 11:04 schreef erikh het volgende:
Is het forum bij jullie ook zo retetraag?
Hoho, we hebben het hier wel over Fed-Fan, en als Fed-Fan een vraag wil stellen dan stelt hij diequote:Op zondag 1 februari 2009 10:59 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Jij met je vragen jongen. Kan je zelf niks verzinnen ofzo?
Dude, dat is nooit anders geweest. Dat is altijd zo tegen Federer. Voor Federer is het gewoon van belang dat hij een constante in zijn spel aanbrengt en vooral in zijn tactiek.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:05 schreef sven2345 het volgende:
Het mooiste spel en de beste punten komen toch echt van het racket van nadal...winners uit onmogelijk hoeken
van Lottumquote:Op zondag 1 februari 2009 11:13 schreef SCH het volgende:
Zo, ik heb alle zenders uitgeprobeerd en het wordt Eurosport, enthousiast, deskundig, grappig, veel oeeehs en aaaaaaaahs en hij zegt tenminste Haviksoog
Het is toch Eltingh?
Van Lottum denk ik. Ik heb BBC op staan.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:13 schreef SCH het volgende:
Zo, ik heb alle zenders uitgeprobeerd en het wordt Eurosport, enthousiast, deskundig, grappig, veel oeeehs en aaaaaaaahs en hij zegt tenminste Haviksoog
Het is toch Eltingh?
Ik mis gewoon de overtuiging die Ambrosius heeft. Die heeft nog vertrouwen in Federer en daar zoek ik ook naar.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:59 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Jij met je vragen jongen. Kan je zelf niks verzinnen ofzo?
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:05 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Hoho, we hebben het hier wel over Fed-Fan, en als Fed-Fan een vraag wil stellen dan stelt hij die!
Trek het je niet aanquote:
Het is lelijk, maar ik kan het hem niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:23 schreef kevin_ het volgende:
Ik erger me kapot aan Nadal. Constant op de backhand van Federer. Het is natuurlijk wel slim, maar toch
.
Voelt ook een beetje alsof deze game de 2e set beslist. Als Fed breekt serveert 'ie het uit, als Nadal service houdt breekt hij de volgende game.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |