Dat geldt voor beide mannen...quote:Op zondag 1 februari 2009 10:25 schreef XL het volgende:
Wat speelt Federer debiel goed zeg!
Zo duurt het alleen maar langer! Dus het is een goed iets!quote:Op zondag 1 februari 2009 10:27 schreef Bruce117 het volgende:
Ja zo heb je niets aan een break
Die tweede was schitterend. Die eerste was dom gevolleerd van Fed. Je weet gewoon dat je Nadal echt 0,0 kans moet geven om die bal te halen. En dat gaf hij, net wat de Belgen zeiden, wel.quote:
Cool. En nu nog?quote:Op zondag 1 februari 2009 10:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja. 3-0 of 3-1, dat is niet veranderd door de eerste 5 games.
Rafa kan wel wat hebben hoor. Heeft alles en vecht tot het einde.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:28 schreef SCH het volgende:
Raf moet gewoon in 3 sets winnen, anders wordt het zwaar
Klopt, maar wat ik met name indrukwekkend vind is dat Federer amper kansen krijgt met zijn forehand, maar als hij een kans heeft benut hij er zoveel. Dat kan niemand tegen Nadal!quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 10:29 schreef SCH het volgende:
Shit man, zitten hiervooral Federer-fans ofzo?
Inderdaad. Ik heb ook niet het idee dat Nadal helemaal hersteld is maar denk dat je het pas echt gaat zien na een paar sets.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
John van Lottum zegt dat Nadal net zo fit is als tegen Verdasco, maar dat is echt gelul; hij beweegt veel minder snel en z'n slagen missen ook de power en de scherpte.
Je ziet nu al dat hij minder fit en scherp is, in kleine dingen. Dat gaat zich in een 5e set wreken tegen die saai Zwitsmanquote:Op zondag 1 februari 2009 10:29 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Rafa kan wel wat hebben hoor. Heeft alles en vecht tot het einde.
wanneer dan, ik zie nog niks?quote:Op zondag 1 februari 2009 10:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Je ziet nu al dat hij minder fit en scherp is, in kleine dingen. Dat gaat zich in een 5e set wreken tegen die saai Zwitsman
Dat is waar, maar is iets wat je van Federer wel mag verwachten. Is ook zo'n beetje de enige manier waarop hij kan winnen, hoewel hij ook al een aantal keer een mooie versnelling met zijn backhand heeft laten zien vandaag.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:29 schreef XL het volgende:
[..]
Klopt, maar wat ik met name indrukwekkend vind is dat Federer amper kansen krijgt met zijn forehand, maar als hij een kans heeft benut hij er zoveel. Dat kan niemand tegen Nadal!
Dat maakt niet uit zouden de Italianen zeggen.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:33 schreef sven2345 het volgende:
Veruit de mooiste punten van Nadal tot nu toe
Sporza.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:35 schreef SCH het volgende:
Op welk net kijken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |