quote:Op zondag 1 februari 2009 10:52 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een rommelige set zeg. Ik hoop dat Federer het alsnog redt.
Gewoon er voor gaan. De tactiek van Verdasco toepassen. Gewoon accepteren dat je een shitload aan UE's maakt en daar tegenover gewoon veel winners zetten. Dat is het enige dat werkt. Elke keer dat hij de kans krijgt om om zijn backhand te lopen, gewoon doen.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:56 schreef Federer-fan het volgende:
Ambrosius, hoe zie jij Federer winnen? Nadal speelt volgens mij gewoon meer solide en Federer lijkt bang van Nadal te zijn. Maar ik hoop dat je gelijkt natuurlijk.
Ja, dat bang zijn blijft idd een probleem, dat zag je vooral in de allereerste game. Maar zoals SCH ook al aangaf zie ik Nadal het lastig krijgen als het een lange viersetter of een vijfsetter wordt. Daarnaast breekt Federer Nadal gewoon ook twee keer in een set, als hij z'n eigen service onder controle heeft is dat 9 van de 10 keer genoeg voor de set.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:56 schreef Federer-fan het volgende:
Ambrosius, hoe zie jij Federer winnen? Nadal speelt volgens mij gewoon meer solide en Federer lijkt bang van Nadal te zijn. Maar ik hoop dat je gelijkt natuurlijk.
Jij met je vragen jongen. Kan je zelf niks verzinnen ofzo?quote:Op zondag 1 februari 2009 10:56 schreef Federer-fan het volgende:
Servicegame behouden. Beter serveren dus. Break-rebreake komt te vaak voor bij fedquote:Op zondag 1 februari 2009 10:56 schreef Federer-fan het volgende:
somsquote:Op zondag 1 februari 2009 11:04 schreef erikh het volgende:
Is het forum bij jullie ook zo retetraag?
Hoho, we hebben het hier wel over Fed-Fan, en als Fed-Fan een vraag wil stellen dan stelt hij diequote:Op zondag 1 februari 2009 10:59 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Jij met je vragen jongen. Kan je zelf niks verzinnen ofzo?
Dude, dat is nooit anders geweest. Dat is altijd zo tegen Federer. Voor Federer is het gewoon van belang dat hij een constante in zijn spel aanbrengt en vooral in zijn tactiek.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:05 schreef sven2345 het volgende:
Het mooiste spel en de beste punten komen toch echt van het racket van nadal...winners uit onmogelijk hoeken
van Lottumquote:Op zondag 1 februari 2009 11:13 schreef SCH het volgende:
Zo, ik heb alle zenders uitgeprobeerd en het wordt Eurosport, enthousiast, deskundig, grappig, veel oeeehs en aaaaaaaahs en hij zegt tenminste Haviksoog
Het is toch Eltingh?
Van Lottum denk ik. Ik heb BBC op staan.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:13 schreef SCH het volgende:
Zo, ik heb alle zenders uitgeprobeerd en het wordt Eurosport, enthousiast, deskundig, grappig, veel oeeehs en aaaaaaaahs en hij zegt tenminste Haviksoog
Het is toch Eltingh?
Ik mis gewoon de overtuiging die Ambrosius heeft. Die heeft nog vertrouwen in Federer en daar zoek ik ook naar.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:59 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Jij met je vragen jongen. Kan je zelf niks verzinnen ofzo?
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:05 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Hoho, we hebben het hier wel over Fed-Fan, en als Fed-Fan een vraag wil stellen dan stelt hij die!
Trek het je niet aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |