Dude, dat is nooit anders geweest. Dat is altijd zo tegen Federer. Voor Federer is het gewoon van belang dat hij een constante in zijn spel aanbrengt en vooral in zijn tactiek.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:05 schreef sven2345 het volgende:
Het mooiste spel en de beste punten komen toch echt van het racket van nadal...winners uit onmogelijk hoeken
van Lottumquote:Op zondag 1 februari 2009 11:13 schreef SCH het volgende:
Zo, ik heb alle zenders uitgeprobeerd en het wordt Eurosport, enthousiast, deskundig, grappig, veel oeeehs en aaaaaaaahs en hij zegt tenminste Haviksoog
Het is toch Eltingh?
Van Lottum denk ik. Ik heb BBC op staan.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:13 schreef SCH het volgende:
Zo, ik heb alle zenders uitgeprobeerd en het wordt Eurosport, enthousiast, deskundig, grappig, veel oeeehs en aaaaaaaahs en hij zegt tenminste Haviksoog
Het is toch Eltingh?
Ik mis gewoon de overtuiging die Ambrosius heeft. Die heeft nog vertrouwen in Federer en daar zoek ik ook naar.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:59 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Jij met je vragen jongen. Kan je zelf niks verzinnen ofzo?
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:05 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Hoho, we hebben het hier wel over Fed-Fan, en als Fed-Fan een vraag wil stellen dan stelt hij die!
Trek het je niet aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |