Hij is bang. Is hij altijd tegen Nadal. En ook alleen maar tegen Nadal.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:45 schreef Tim86 het volgende:
schakelde pas in op 4-2 maar wat ik zie is dramatisch van Fed. Vooral 1e service en zijn tactiek..
Dat zeg ik toch, hij blijft wel 3 sets goed maar als het langer gaat duren, vrees ik het ergste.quote:
Over die tactiek klaagde ik ook al in het begin van de partij. Toen compenseerde hij het nog omdat zijn backhand toen liep en hij ook nog eens weinig fouten maakte. Nu is hij dat kwijt en wordt die wankele tactiek zichtbaar.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:45 schreef Tim86 het volgende:
schakelde pas in op 4-2 maar wat ik zie is dramatisch van Fed. Vooral 1e service en zijn tactiek..
Kunnen we ook even wat dieper op een tenniswedstrijd ingaan of moet het allemaal zo rete oppervlakkig blijven zoals jij het nu steltquote:Op zondag 1 februari 2009 10:48 schreef sven2345 het volgende:
Lekker makkelijk weer om gelijk te zeggen federer is het kwijt...Nadal is gewoon de beste speler ter wereld:P
Die partij was dan ook echt geen hol aanquote:Op zondag 1 februari 2009 10:50 schreef Ambrosius het volgende:
7-5 Nadal, Serena stond ongeveer al met de beker omhoog.
Dit dus inderdaad. Serieus, het lijkt altijd te mislukken die tactiek of helemaal te ontbreken. In de laatste 5 partijen tegen Nadal is de tactiek altijd geweest 'de rally aangaan en op fouten wachten' of zoiets... En de quasi-winners die hij probeert te slaan komen altijd gruwelijk terug, want dat zijn de sterkste slagen in het arsenaal van Nadal.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Over die tactiek klaagde ik ook al in het begin van de partij. Toen compenseerde hij het nog omdat zijn backhand toen liep en hij ook nog eens weinig fouten maakte. Nu is hij dat kwijt en wordt die wankele tactiek zichtbaar.
Serieus? BBC vindt het ook supergoed.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:51 schreef SCH het volgende:
Bij Sporza zijn ze heel negatief over de kwaliteit van de partij, Eurosport kwam juist bijna klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |