De AEX index is een plek waar bedrijven hun aandelennotering hebben staan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat betekent dat moeilijke woord?
Beter dan om 05.00, wat dezelfde tijd zou betekenen als de start in Wimbledon.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is wel een kuttijd zeg, 09:30 op zondagochtend
Dat was juist perfect geweest voor mijquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beter dan om 05.00, wat dezelfde tijd zou betekenen als de start in Wimbledon.
Bron.quote:Dinara Safina slaagde er zaterdag niet in om de Australian Open op haar naam te schrijven. Serena Williams ging met deze eer aan de haal, nadat ze over twee sets het beste presteerde (6-0 en 6-3). Toch liet de winnares van het toernooi in Melbourne weten dat de Russin een grootse toekomst wacht.
"Zij slaat de bal zo ongelooflijk hard. Zij gaat nog mooie dingen laten zien, liet Williams na afloop van de partij tegen Safina weten. Volgens de Amerikaanse kwam de overwinning niet zomaar tot stand. "Ik heb wel alles op alles moest zetten. Mede dankzij mijn tegenstandster hebben we een mooie show kunnen geven voor het vrouwentennis."
En misschien bedoelde ze het over het gehele toernooi. Ben ik het nog niet echt met haar eens, maar er valt wat voor te zeggen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bron.
Naast een koelkast in haar reet heeft Serena WIlliams blijkbaar ook nog een 10-delig servies voor haar kop...
Het was een halve grap. Ik wist niet wat je er in deze context mee bedoelde.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:57 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
De AEX index is een plek waar bedrijven hun aandelennotering hebben staan.
Wij hebben een subforum over de kredietcrisis en bij wijze van grap is dat afgekort tot AEX:
Kredietcrisis 2008
Serena is gewoon een vent die nooit de top-200 in het herentennis heeft kunnen bereikenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:36 schreef Stukjekaas het volgende:
Serena: winnares van de Australian Open in 2003, 2005, 2007 en 2009![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Serena is gewoon een vent die nooit de top-200 in het herentennis heeft kunnen bereiken
Dat heet een dwangneurose..alleen om het jaar willen presterenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:36 schreef Stukjekaas het volgende:
Serena: winnares van de Australian Open in 2003, 2005, 2007 en 2009![]()
Ja, mee eens. Zolang Federer wint, vind ik het best.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:02 schreef Bruce117 het volgende:
Wat mij betreft wordt het een spannende vijfsetter of een easy win voor Federer dat lijkt me ook wel leuk.
Die vraag is nu genoeg gesteld.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:11 schreef Nalbandian het volgende:
Hoe laat is de finale morgen eigenlijk?
moet gewoon DUIDELIJK in de OP staan, dan krijg je dit soort vragen veel minderquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die vraag is nu genoeg gesteld.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:16 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
moet gewoon DUIDELIJK in de OP staan, dan krijg je dit soort vragen veel minder
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:11 schreef Nalbandian het volgende:
Hoe laat is de finale morgen eigenlijk?
Er staat in de OP ook een link naar het schema. Als je t daarna nog niet weet, dan kunnen we je hier ook niet helpenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:16 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
moet gewoon DUIDELIJK in de OP staan, dan krijg je dit soort vragen veel minder
Serena is tenminste...interessantquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Serena is gewoon een vent die nooit de top-200 in het herentennis heeft kunnen bereiken
Nederland 1 begint pas om 9:55 trouwens, die missen dus een stukje van de wedstrijd..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Jij mag altijd. 09.30 uur Nederlandse tijd. Te zien op Nederland 1 en Eurosprt en misschien nog wel ergens anders ook. En online te zien via onder meer http://atdhe.net/
ach, bij eurosport mis je altijd de wissels tussen de games.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nederland 1 begint pas om 9:55 trouwens, die missen dus een stukje van de wedstrijd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |