LOL.. Dat vond ik juist een opluchting en hoog tijd wordenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:21 schreef Regenbui het volgende:
Ben gestopt met kijken toen Lex eruit ging.
Ja, maar niet lang.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:21 schreef Regenbui het volgende:
Ben gestopt met kijken toen Lex eruit ging. Hoe is smallville tegenwoordig? Het vorige seizoen toen lex eruit ging vond ik al matig, dus hoe staat het er nu voor....Komt Lex nog terug btw ?
Ik was bang dat het niks zou worden als Lex eruit ging maar zonder het character Lex gaat het nog altijd over 'mquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:21 schreef Regenbui het volgende:
Ben gestopt met kijken toen Lex eruit ging. Hoe is smallville tegenwoordig? Het vorige seizoen toen lex eruit ging vond ik al matig, dus hoe staat het er nu voor....Komt Lex nog terug btw ?
Dat zal wel niet gebeuren. Helaas heeft dat met de rechten te maken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:17 schreef Breuls het volgende:
Zit ineens te denken; hoe cool zou het zijn om Batman te introduceren in Smallville? Of is het gewoon niet mogelijk om dat te doen terwijl je tegelijk respect houdt voor de grootte en impact van dat personage?
De rechten? Smallville is een DC serie.. wat weet jij over speciale tv-rechten voor Batman?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:20 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Dat zal wel niet gebeuren. Helaas heeft dat met de rechten te maken.
heeft niets met rechten te maken.. Batman is immers ook gewoon van Warner en DC. Ik zou het leuk vinden als Bruce Wayne een keer langskomt, maar ze moeten oppassen met de casting daarvoor. Wie weet komt er na Smallville wel een Batman seriequote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:20 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Dat zal wel niet gebeuren. Helaas heeft dat met de rechten te maken.
Ja, dat snap ik. Ik bedoelde het eigenlijk anders, maar goed, zie hieronder.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:33 schreef Retarded het volgende:
[..]
heeft niets met rechten te maken.. Batman is immers ook gewoon van Warner en DC. Ik zou het leuk vinden als Bruce Wayne een keer langskomt, maar ze moeten oppassen met de casting daarvoor. Wie weet komt er na Smallville wel een Batman serie
Dit lijkt me overigens van niet, maar je weet nooit.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:43 schreef Breuls het volgende:
Ben benieuwd of de Green Arrow film een tie-in met Smallville krijgt...
de aflevering die morgen aired in us komt tess ook weer veel in voorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:36 schreef esco_ het volgende:
Wist niets van een Green Arrow film
Maar zoals al vorige ep, ga ik nu nog ff kotsen op Lana.
Ze moet nu gewoon eens opflikkeren
Verder heeft deze ep niet veel nieuws gebracht vind ik, behalve dat Tess eigenlijk steeds leuker wordt
De Green Lantern film schijnt zelfs eerder te komen dan Green Arrow:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:40 schreef Breuls het volgende:
Er zijn ook plannen voor een Green Lantern film overigens. Die moeten ze ook nog 's in Smallville langs laten komen.
maar dit is laatste ep met lana is ze der krachten weer kwijt ofzo? of dood?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:40 schreef Breuls het volgende:
Net gezien. Mooi einde van Clark en Lana. En ik geloof niet direct dat Lex echt dood is.
Volgende aflevering is helaas pas weer over een maand..
ik wil thuis zijn ik heb geen zin meerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:46 schreef Breuls het volgende:
Als je dat wil weten moet je de aflevering kijken.
het zou te snel zijn om dit seizoen een einde te maken aangezien hij eindelijk beetje superman word en als ze het wel doen komt er zeker een zwak eindequote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:57 schreef Breuls het volgende:
Uhuh. Maar je moet maar zo denken: indien er een seizoen 9 komt betekenen deze hiaten een kleinere zomerstop.
lex is niet leuk vanaf s5 ofzo daarvoor welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:01 schreef Karina het volgende:
Wat een drama op het eind zeg. Ik hoop niet dat Lex echt dood is, dat zou ik echt jammer vinden.
Helaas nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar dit is laatste ep met lana is ze der krachten weer kwijt ofzo? of dood?
LOL.. tuurlijk niet. Lex Luthor is ook een hoofdfiguur in het superman verhaal. Luthor nu laten doodgaan zou hetzelfde zijn als ze Lois laten doodgaan. Dat kan dus niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:01 schreef Karina het volgende:
Wat een drama op het eind zeg. Ik hoop niet dat Lex echt dood is, dat zou ik echt jammer vinden.
Over een maand?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:40 schreef Breuls het volgende:
Net gezien. Mooi einde van Clark en Lana. En ik geloof niet direct dat Lex echt dood is.
Volgende aflevering is helaas pas weer over een maand..
SPOILER: Datum season finale bekendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mooie was die oneindige moeilijkheid: ze konden eindelijk samen zijn, maar nu kan Clark niet eens binnen een paar meter bij haar vandaan zijn zonder excruciating pain te verduren. En wat dan ook wel weer dapper en daardoor mooi was is dat hij dat toch trotseerde voor de laatste zoen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:47 schreef Purky het volgende:
[..]
Over een maand?![]()
Het was zeker een mooi eind. Wel super sad maar ook weer heel lievig tegelijk. "I love you..."
Ja, da's voor de ladies.quote:Wel fijn dat Oliver blijkbaar zo apart is dat ie geen ziekenhuis kleding aanhoeft en er gewoon half-bloot bij zit![]()
quote:Da's toch geen spoiler? Er zijn acht afleveringen, dus je kunt het zelf ongeveer uitrekenen. Sowieso eindigen de meeste seizoenen in mei.SPOILER: Datum season finale bekendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Ik dacht misschien dat sommige mensen het niet willen weten. Er zijn altijd van die zeurpieten hequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het mooie was die oneindige moeilijkheid: ze konden eindelijk samen zijn, maar nu kan Clark niet eens binnen een paar meter bij haar vandaan zijn zonder excruciating pain te verduren. En wat dan ook wel weer dapper en daardoor mooi was is dat hij dat toch trotseerde voor de laatste zoen.
[..]
Ja, da's voor de ladies.
[..]
Da's toch geen spoiler? Er zijn acht afleveringen, dus je kunt het zelf ongeveer uitrekenen. Sowieso eindigen de meeste seizoenen in mei.
Ja, ik zag het (afl net gekeken). Jammer, maar wel een heel sterk Smallville moment.quote:
Smallville doet vaak 'emotionele eindes' maar dit stak er wel bovenuit, imho.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:48 schreef scanman01 het volgende:
Veel drama in deze aflevering, vooral het einde. Emotioneel .
Als je op de betreffende pagina (in jouw geval dus de pagina waar seizoen 7 van Smallville staat) naar beneden scrolt, dan staat onder 'technical details' welke subtitles erop staan. Dat staat er in dit geval niet en dan kun je er zo goed als zeker van zijn dat er geen Dutch subs op staan.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:16 schreef Ericjuh het volgende:
Heeft er toevallig iemand ervaring met dvd's van play.com? En dan bedoel ik smallville?
Ik wil namelijk seizoen 7 kopen, maar er zit een behoorlijke prijsverschil tussen play.com en nederlandse winkels:
http://www.play.com/DVD/D(...)roduct.html?cur=258#
Ik weet alleen niet of er Nederlandse ondertitelingen bij zitten (mijn vriendin vind het fijner met ondertitels). Heeft iemand toevallig deze ook thuis?
het coolste zou zijn een smallville filmquote:Op maandag 9 februari 2009 22:34 schreef Breuls het volgende:
Er zijn geruchten over de volgende Superman film. Hoewel geschreven door JJ Abrams, vind ik 't niet okay als Kal-El's backstory te sterk wordt aangepast. Aan de andere kant; als het een cool verhaal wordt, waarom niet.
LOIS !!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:08 schreef Sc0tTy het volgende:
zoo eindelijk de nieuwste ep gekekenvond hem wel aardig, maar dat einde was echt mooi
ben wel blij dat lana nu weg is en hopelijk ook Lex, ik vond het juist dit seizoen stuk beter zonder hun. na 8 seizoenen ben ik dat nml best wel beetje beu
en hopelijk de volgende ep LOIS !!!
ps: die nurse... woei, daar zou mijn hartje ook harder van gaan kloppen![]()
lana is nu weg en volgende maand is lois backquote:Op woensdag 11 februari 2009 04:53 schreef Dethroned het volgende:
[..]
LOIS !!
Vind dit seizoen maar een rommeltje en stomme tering clark die Lois ff negeert nadat ie Lana ziet. Kan me er echt zwaar aan ergeren.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 04:53 schreef Dethroned het volgende:
Vind dit seizoen maar een rommeltje en stomme tering clark die Lois ff negeert nadat ie Lana ziet. Kan me er echt zwaar aan ergeren.
die was inderdaad heel goedquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:08 schreef Dethroned het volgende:
En omdat we een maand moeten wachten....
[ afbeelding ]
Een onvergetelijk Smallville moment van Lois !
als je naar de ep (stilleto) kijkt zie je dat lois nog altijd opzoek is naar de red-blue blur dus mischien is hij weer terug in de tijd gegaan ofzoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:53 schreef Breuls het volgende:
Ja dat las ik ook. Damnit. Duurt het alsnog vier weken. En nota bene is ep 15 de aflevering waarin Clark zijn geheim bekendmaakt aan de wereld, volgens de beschrijving. Aangezien in de ons bekende verhalen (bijna) niemand Supermans ware identiteit kent vraag ik me erg af wat dat inhoudt...
Of een "What If.." episode.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je naar de ep (stilleto) kijkt zie je dat lois nog altijd opzoek is naar de red-blue blur dus mischien is hij weer terug in de tijd gegaan ofzo
ik hoop dat ze het blijft weten en niet zoals lana in s4 ep 12 geloof ikquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:33 schreef esco_ het volgende:
[..]
Of een "What If.." episode.
Ben op zoiets altijd al t wachten.
Ooit bij Futurama een aflevering waar ze een "what if"-machine hadden die te toekomst vertelt als bepaald iets zou gebeuren. Dat was weer eens mijn bijdrage
Denk dat uiteindelijk niemand meer iets weet en Lois en Clark geen enkele stap vooruit zetten. Zonde zoiets..
Dat lijkt mij ook inderdaad. Het kan in ieder geval niet echt zijn, want dat helpt det hele superman verhaal omzeep.quote:
Geheugenverlies van iedereen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:53 schreef Breuls het volgende:
Mja, een What if, of iets dat ze nog nooooit hebben gedaan: geheugenverlies aan het einde van de aflevering.
als iedereen die het nieuws heeft gelezen geheigenverlies lijd kijk ik de serie gewoon niet meerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:00 schreef Triggershot het volgende:
Wordt de volgende aflevering iets in de genre van :
Dat Lana dood ging in een carcrash, daarna zijn vader?
Dat hij werd opgenomen in een gekkenhuis?
Dat hij hysterisch werd na geinfecteerd te worden door een meteorietsplinter die Brainiac hem had gestuurd?
Zo ja
Als het weer terug de tijd in gaat om het te fixxen, of geheugenverlies is het echt zwaaaar lame.
Brainiac blijft ook maar terugkomen, zo ook Lex, dus ze zijn niet echt vies van met hetzelfde verhaaltje weg te komen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als iedereen die het nieuws heeft gelezen geheigenverlies lijd kijk ik de serie gewoon niet meer
het lijkt me dan ook heel sterk dat dat zal gaan gebeuren
manhunter kan niets doen hijs een mens maar een oud personage komt terugquote:Op zondag 15 februari 2009 11:43 schreef Retarded het volgende:
Misschien is het maar een visioen of een droom ofzo? Dat Clark op het punt staat om zijn geheim vrij te geven, en dan hij door iemand tegengehouden wordt ofzo? Misschien wel door Manhunter?
yesquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:24 schreef Breuls het volgende:
Er komt een negende seizoen.
Bron: http://www.kryptonsite.com/season9ishappening.htm
Hoe liep het ook al weer met haar af in laatste aflevering waar ze speelde?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:28 schreef Breuls het volgende:
Klopt, Tori Spelling, die zijn geheim al kent.
ze werd aangereden door lana terwijl ze cloe wilde vermoorde en toen zag je dat het water wegliep zegmaarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe liep het ook al weer met haar af in laatste aflevering waar ze speelde?
dat was al 3 weken bekend jammer genoegquote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:38 schreef Karina het volgende:
Ik had ergens staan dat het gisteren weer zou beginnen, maar dat is dus niet zoDe 12e pas.
Ik had het een tijdje geleden in Outlook gezet en daarna niet meer gekeken of het was veranderd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat was al 3 weken bekend jammer genoeg
Van mij wel. Waarom denk je dat het zo'n goed seizoen isquote:Op zondag 1 maart 2009 01:13 schreef wolfrolf het volgende:
Tot slot weiger ik te accepteren dat Lex dood is. Dat mag niet van mij![]()
![]()
![]()
![]()
het is lekker zonder lexquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van mij wel. Waarom denk je dat het zo'n goed seizoen is
Maar ja... Lex Luthor is niet dood natuurlijk. Of ze moeten wel héél erg gaan afwijken van het verhaal.
mischien nog 1 keer ofzo maar aangezien clark en zei niet meer binne 5 meter van elkaar kunnen komen zul je der niet veel meer zienquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:40 schreef wolfrolf het volgende:
Michael Rosenbaum kicks ass verdorieLana die moet definitief opgerot blijven met haar gezeik. Dit seizoen schopte keihard kont IMO totdat die koe er weer in kwam. God laat ze er alsjeblieft uitgeschreven blijven
![]()
maar het moet gewoon zo blijven maar zoals ik de volgende spoilers lees denk ik niet dat dit het geval isquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:34 schreef scanman01 het volgende:
Ach, het zal wel allemaal een droom blijken te zijn ofzo. Toch wel leuk om te zien, al is het maar voor 1 aflevering.
er zijn trouwens meer clipsquote:
Dan zou ik vooral bij het begin beginnen. Al is de serie daar heel anders dan het momenteel is, maar je groeit dan wel met de karakters mee.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Het wordt tijd dat ik mij ook eens in deze serie verdiep. Ik heb tot nu toe alleen maar af en toe een aflevering op TV gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk blijft het niet zo. Dan zouden het orginele verhaal wel héél erg veel geweld aandoen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar het moet gewoon zo blijven maar zoals ik de volgende spoilers lees denk ik niet dat dit het geval is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had er ook denk te veel van verwacht![]()
[ Bericht 17% gewijzigd door Friday12 op 13-03-2009 09:43:22 ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:37 schreef Friday12 het volgende:
ik had er veel meer van verwacht
Ik had van het Lois & Clark gedeelte ook veel meer verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had er ook denk te veel van verwacht![]()
Sad einde![]()
Ik zat echt van "Ga nou Clark, loop nou naar d'r toehoeee!!"![]()
Dat vond ik dus ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:08 schreef Purky het volgende:
[..]
Ik had van het Lois & Clark gedeelte ook veel meer verwacht.
Sad einde![]()
Ik zat echt van "Ga nou Clark, loop nou naar d'r toehoeee!!"
Volgens het officiele verhaal werken Lois en Clark heel lang bij The daily planet voordat ze een keer iets krijgen. Dus als ze zich daar aan houden, zul je nog heel lang moeten wachten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:13 schreef Purky het volgende:
True, maar ik had trailers & spoilers niet gezien. Ik wou gewoon dat ze doorgingen met Lois & Clark
Nee, maar je weet zelf ook dat dat niet echt relevante bijzaken zijn. De relatie tussen Lois en Clark is dat natuurlijk wel. Maar de schrijvers hebben het orginele verhaal al enorm 'geweld' aangedaan door Lois al te laten opduiken in Smallville. Dus wie weet gaan ze nog wel een stapje verder.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:16 schreef Breuls het volgende:
Smalville houdt zich niet aan de lijnen uit de comics. Althans, niet perse. Superman heette heus niet eerst de 'red-blue blur' bijvoorbeeld
Ach ja, die goede oude jaren '30.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:16 schreef Breuls het volgende:
Smalville houdt zich niet aan de lijnen uit de comics. Althans, niet perse. Superman heette heus niet eerst de 'red-blue blur' bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat laatste zou kunnen betekenen dat Lois helemaal nog niet achter Clarks geheim komt en de Lois in de trailer dus gewoon Chloe is.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:22 schreef Breuls het volgende:
Die van volgende week, denk ik. Reden dat ik dit denk:godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stelletje faalhasen dat het zijn
ze zouden al terug komen rond deze tijd dus denk het wel hequote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:12 schreef Breuls het volgende:
Interessant einde. Nieuwe kickoff voor de JLA?
Met één wens lukt Cloe wat ik al jaren wilquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Chloe in het lichaam van Lois geloof ik
Dan weet ik wel met welke 2 attributen ik heel de dag zou spelenquote:
Ik heb zo'n idee dat ik twee andere 'attributen' zou kiezen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan weet ik wel met welke 2 attributen ik heel de dag zou spelen
Santana is een muzikant. Je bedoelt Zatannaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Hier staan nog wat foto'svan die meid die Santana speelt
http://www.mykadesigns.com/
Ik ook. En wie niet: het sterke punt van Doomsday is dat hij wel dood kan, maar altijd weer tot leven komt en vervolgens niet meer op dezelfde manier uitgeschakeld kan worden. Omdat Smallville in een van de vorige afleveringen toonde hoe Davis werd vermoord met een mes, waarna hij niet meer vatbaar was voor messteken, ga ik er vanuit dat ze die eigenschap van Doomsday intact laten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:43 schreef Karina het volgende:
En dat hij nog zou leven, zag ik al mijlenver aankomen.
Wist helemaal niet dat dat bij zijn character hoorde, das wel ruigquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik ook. En wie niet: het sterke punt van Doomsday is dat hij wel dood kan, maar altijd weer tot leven komt en vervolgens niet meer op dezelfde manier uitgeschakeld kan worden. Omdat Smallville in een van de vorige afleveringen toonde hoe Davis werd vermoord met een mes, waarna hij niet meer vatbaar was voor messteken, ga ik er vanuit dat ze die eigenschap van Doomsday intact laten.
In het kort: Davis is nu immuun voor Kryptonite.
Overigens is de titel van de seizoensfinale ook Doomsday, dus dat belooft nog wat.
Wat dat met 'homo' te maken heeft zal ik wel nooit begrijpenquote:Op maandag 6 april 2009 02:41 schreef esco_ het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat dat bij zijn character hoorde, das wel ruig.
Voor de rest vond ik Clark weer overduidelijk homo deze keer, met z'n achterlijk "there's always another way". Moet echt eens normaal doen, die jongen.
Omdat hij altijd huilt als hij een zware beslissing moet nemen. Hij is een domme boer die het groter geheel niet ziet.quote:Op maandag 6 april 2009 03:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat dat met 'homo' te maken heeft zal ik wel nooit begrijpen
how about 'de enige hoofdpersoon in een serie die omver wordt gespeeld door alle bijfiguren'?quote:Op maandag 6 april 2009 17:12 schreef esco_ het volgende:
Omdat hij altijd huilt als hij een zware beslissing moet nemen. Hij is een domme boer die het groter geheel niet ziet.
Zijn denkwijze: Oh nee, er moet iemand sterven.
Juiste denkwijze: Hm hij moet sterven, zodat miljoenen mensen gered kunnen worden.
Dit kortzichtig gedrag, gepaard met zijn zielepiet-karakter en het "we must talk about it" liet mij concluderen dat hij een verwijfd figuur was, aka homo. Ik sta uiteraard open voor andere benamingen
Ik ben het met je eens dat het vaak met een hoop gezeur en gejammer komt, maar de essentie van het karakter Superman hebben ze goed te pakken in Smallville. Kal-El heeft in de comicgeschiedenis ooit maar een keer gedood, en daar heeft hij nu nog steeds last van.quote:Op maandag 6 april 2009 17:12 schreef esco_ het volgende:
[..]
Omdat hij altijd huilt als hij een zware beslissing moet nemen. Hij is een domme boer die het groter geheel niet ziet.
Zijn denkwijze: Oh nee, er moet iemand sterven.
Juiste denkwijze: Hm hij moet sterven, zodat miljoenen mensen gered kunnen worden.
Dit kortzichtig gedrag, gepaard met zijn zielepiet-karakter en het "we must talk about it" liet mij concluderen dat hij een verwijfd figuur was, aka homo. Ik sta uiteraard open voor andere benamingen
zie ook eerste alinea van deze pagina: http://en.wikipedia.org/wiki/General_Zodquote:Ghosts from the past
Superman had sworn never to take a life. But three Kryptonian rogues from a parallel universe left him little resource after they murdered billions on an alternate Eart. For the crime of global genocide, Superman executed the villians General Zod, Faora and Quex-Ul with kryptonite, an act that still haunts him.
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Morgen eindelijk een nieuwe aflevering
Rood of zwart?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:18 schreef wolfrolf het volgende:
Lois in leren outfit met laklaarzen is altijd goed.
Derhalve verklaar ik deze Smallville aflevering als episch.
Amen.
Hoop wel dat Chloe het seizoen overleeft maar ik vrees eigenlijk het ergstequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:31 schreef Purky het volgende:
Ik vind het jammer dat we weinig zien van Chloe als 'watchtower' enzo, toen ik dat zag was ik van "oeehhhh tof" en nu zien we er niks van..
Jimmy die erachter komt dat Davis alles heeft verpest, awh..
Waarom is de NLse tv daar zo in achtergebleven?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:14 schreef Yurithemaster het volgende:
morgen weer
En net5 gaat vanaf aanstaande zondag smallville uitzenden beginnende met aflevering 1 van seizoen 5.
Misschien keek er niemand.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom is de NLse tv daar zo in achtergebleven?![]()
Te duur?
Zullen inderdaad wel te weinig mensen naar hebben gekeken om een nieuw seizoen aan te schaffen. Misschien proberen ze het daarom nu op net5 dat doorgaans toch een net iets andere doelgroep heeft.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Misschien keek er niemand.Veronica heeft 't vroeger uitgezonden. En aangezien Net5 van dezelfde eigenaar is als Veronica is een switch naar Net5 niet eens zo gek.
Daar zal vandaag of volgende week verandering in komen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:04 schreef scanman01 het volgende:
Het vorige deel was echt heel erg depressief-makend. Chloe die haar leven compleet opoffert voor Clark. Chloe was altijd al een van mijn favotiete personages en dat blijft zo. Maar wat ze nu met haar personage doen gaat me wel wat ver.
Ik had al snel ene gruwelijke hekel aan lex met dat hele ik weet je geheim gezeur hoop iet dat we hetzelfde gezeik nu krijgen met Tess en was al helemaal blij toen davis/doomsday linda lake(Tori Spelling) vermoordequote:Opeens verheug ik me niet meer zo op de volgende aflevering. Eigenlijk vind ik badguys die meer dan 1 afl meedoen nooit zo leuk. Ik was Davis/Doomsday ook al heel snel zat eigenlijk. Jammer dat ze dat zo uitrekken.
Wat was dat op het einde precies? Lichtjes, stemmen.. iets uit de comics?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:49 schreef Breuls het volgende:
Interessante setup voor de finale, deze aflevering. Ik vind het goed dat Clark Davis en Doomsday van elkaar wil splitsen: op die manier komt Doomsday weer iets meer overeen met de DC Comics versie.
En leuk dat Parasite erin zat; die kwam onlangs nog een paar keer in de Superman comics langs.
De finale schijnt nogal wat spektakel te hebben, inclusief een paar JLA'ers.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:14 schreef Karina het volgende:
De nieuwe aflevering laat op zich wachten.
Ik vraag me af of Chloe nu helemaal uit de serie is verdwenen of dat ze nog terug komt? Ik vind haar ook altijd wel leuk. En het wordt tijd dat Clark en Lois nou eens een keertje bij elkaar komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik het wel mee eens eigenlijk.. Het voelde niet als een season finale voor mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Vond de finale behoorlijk tegenvallen eigenlijk had toch meer actie verwacht
Seizoen finale er komt een negende seizoen. weet iemand voor wanneer dat geplaned staat?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:02 schreef Chuphinh het volgende:
Ze hebben Cloe wel in een merkwaardige karakter veranderd. Maar idd vreemde season finale.. of was het de series finales?
Volgens de geruchtenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:03 schreef Tokus het volgende:
We zijn eindelijk van dat gezeik met Davies af. Gelukkig.
voorspelling voor aflevering 1 of 2 van het volgend seizoen: Lois keert terug, net voordat Superman's Pal Jimmy Olson doodgaat, en is de heldin van Chloe. Clark kan weer gewoon doorgaan als Clark, en de status quo is er hersteld.
Ik denk niet dat de Jimmy Olsen(Henry James Olsen) die dood is gegaan nog terug komt, ze hinten er juist naar dat zijn broertje de Jimmy Olsen is, zoals die bekend is in de comics. Oftewel James Bartholomew Olsen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:03 schreef Tokus het volgende:
We zijn eindelijk van dat gezeik met Davies af. Gelukkig.
voorspelling voor aflevering 1 of 2 van het volgend seizoen: Lois keert terug, net voordat Superman's Pal Jimmy Olson doodgaat, en is de heldin van Chloe. Clark kan weer gewoon doorgaan als Clark, en de status quo is er hersteld.
Hij is niet dood alleen levend begraven maar ze maakten zich er zo wel heel snel van afquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:19 schreef Karina het volgende:
Ik dacht even dat ik een stukje gemist had, want Doomsday was zomaar opeens doodgegaan in die explosie. Raar dat ze dat niet even hebben laten zien, ik vond het nogal verwarrend eigenlijk.
Ja en Lois is natuurlijk naar de toekomst gezapt (of het verleden, kan natuurlijk ook).
Zaterdagmorgen cq. middag bedoel je.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:34 schreef Breuls het volgende:
Ik woon tijdelijk in Curaçao, en we hebben hier de belangrijkste Amerikaanse zenders gewoon op de kabel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:38 schreef Breuls het volgende:
De trailer die op Comic-Con getoond is, gefilmd vanuit een wat onhandige hoek, maar goed genoeg zichtbaar. Een paar van de shots zijn genoeg voor een beetje fangasms.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar 9 weken en een beetje wachten![]()
Seizoen 5 was verweg beste als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:00 schreef Breuls het volgende:
Het stomme is, na acht seizoenen weten we dat het allemaal wel tegenvalt omdat alle coole shit wordt uitgesmeerd over al die afleveringen, maar toch: excitement!
Oh, en ik kom af en toe een herhaling tegen op the CW, en als je zo'n aflevering out-of-sequence ziet valt ineens op hoe cheesy sommige scenes zijn.
Er komt waarschijnlijk nog een tiende seizoen aan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:31 schreef Chrisende het volgende:
Ik hou van Smallville maar seizoen 9 moet echt de laaste zijn, want hoe ver wil je het nog rekken. Ben het zat om te wacthten wanneer en hoe hij nou superman wordt, leert vliegen en Lois krijgt
Yup. TTSCC is geannuleerd dus Green heeft een nieuw baantje.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:16 schreef Karina het volgende:
Is The Notorious B.A.G.! Brian Austin Green? Toevallig zit ik net Sarah Connor Chronicles te kijken en daar speelt hij ook al in.
The Turkish slow chat community?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:17 schreef Breuls het volgende:
[..]
Yup. TTSCC is geannuleerd dus Green heeft een nieuw baantje.
Terminator: the sarah conner croniclesquote:Op donderdag 10 september 2009 22:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
The Turkish slow chat community?
Je weet dat je solidair moet zijn met de FOK!ers als admin en pas hoort te kijken als wij kunnen kijken héquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:55 schreef Breuls het volgende:
Ik ben bezig de laatste afleveringen van S8 opnieuw te kijken, en moet er nog twee voor vanavond S9 begint. Ik mag wel opschieten.
Maar die dingen zijn ook zijn schuld.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:38 schreef Desii het volgende:
ik had ergens gelezen, kweet niet meer waar, dat hij de dark-side opgaat.
Hopelijk wat langer als 1 aflevering iig, want dat hij altijd en overal de schuld toeeigent is idd behoorlijk irritant.
Onzin. Laatste seizoen is Chloe steeds meer emotioneel gaan reageren. Chloe is superslim, maar zij trekt het niet meer, ze is compleet aan het instorten. In die zin vind ik het perfect in het verhaal passen. Ik wist direct dat Clark het niet zou doen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:56 schreef Desii het volgende:
Btw: ik vond het heel dom overkomen dat Cloe vroeg om Jimmy terug tot leven te brengen door terug te gaan. De normaal zo slimme Cloe weet heel goed dat dat niet zomaar kan en als dit de reden wordt dat ze geen vrienden meer zijn... waardeloze scriptwriting.
Ben op het moment 9x02 aan het kijken, gelukkig is Tess weer heelquote:Op zondag 4 oktober 2009 04:19 schreef Breuls het volgende:
Op Corbens foto? Dat was zijn zus, Rebecca, en zeker niet Kara.
Nee, ik bedoel die foto op het einde: het bewusteloze naakte meisje op de in de aarde gebrande "S"...quote:Op zondag 4 oktober 2009 04:19 schreef Breuls het volgende:
Op Corbens foto? Dat was zijn zus, Rebecca, en zeker niet Kara.
leek mij meer op clark dan op een damequote:Op zondag 4 oktober 2009 19:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die foto op het einde: het bewusteloze naakte meisje op de in de aarde gebrande "S"...
Ik keek het net terug en je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
leek mij meer op clark dan op een dame
Ja, bijna schattigquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:38 schreef Purky het volgende:
De scene dat Lois zombie is en in de regen met Clark weer gewoon word![]()
Smaken verschillenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:52 schreef Karina het volgende:
En Clark begint er wel steeds fijner uit te zienZo met die strakke t-shirts.
Jij kan dat ook, maar doe jij dat?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Clark kon zijn eigen huid niet doorboren met zijn eigen nagels of tanden?
yup maar 't scheen nogal pijn te doenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Clark kon zijn eigen huid niet doorboren met zijn eigen nagels of tanden?
Nou nee maar er is dan ook weinig Super aan mijquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jij kan dat ook, maar doe jij dat?.
Inderdaad, die belabberde Lana Lang mis ik absoluut niet meer.... een mooie actrice maar die kon echtquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:07 schreef Witchfynder het volgende:
Erica Durance siert de mens ook wel.
Ja...te voorspelbaarquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Wel leuke aflevering maar voorspelbaar als je 'The game' met Michael Douglas hebt gezien.
best wel, ja...maar the green arrow is eindelijk terug, dus nu kunnen ze op de verhaallijn met Zod overgaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:14 schreef Breuls het volgende:
En alsof je een tellertje ziet lopen.
Erg cheesy, deze aflevering.
Vraag me af of Oliver ook netjes reageert op een mailtje van abnamro@hotmail.com die vraagt dat er enige wijzigingen hebben plaatsgevonden in de accounts en of je even wil inloggen op amrobankje.nl met zijn account om te kijken of alle gegevens nog kloppenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:14 schreef Breuls het volgende:
En alsof je een tellertje ziet lopen.
Erg cheesy, deze aflevering.
Beter goed gejat dan slecht bedacht zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja...te voorspelbaar
Saaie aflevering eigenlijk daardoor. En een spreekwoordelijke blatant ripoff
Dacht ook van Jezus zo stom ben je toch nietquote:Ook te stom voor woorden dat Oliver het niet doorkreeg. Alsof je een bankrekening met 3 miljard dollar (uberhaupt..een bankrekening met 3 miljard dollar) met 1 wachtwoord kan benaderen en dat je dat ook nog eens op een onbekende laptop doet.
quote:Op zondag 1 november 2009 02:47 schreef Knipoogje het volgende:
Toen ik die hacker voor het eerst zag, dacht ik al meteen 'die gaat van kant switchen'. Hij is gewoon te cute om de evil henchman van Luthor corp te spelen.
Volgens mij moeten die mensen die de computerschermpjes/animaties verzorgen de grootste lol hebben.
"en nu laten weer een scherm met fontgrootte 100 zien die zegt 'firewall 99 disabled'"
"ja, en we laten die acteur dit zeggen...'
"t is net de beroemde CSI visual basic app
Ja dat weet ik ook wel. Daarom zeg ik ook dat die ITers die het maken voor de serie in een deuk moeten liggen hoe ze de waarheid geweld aan moeten doen voor een leuk plaatjequote:Op zondag 1 november 2009 03:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat heeft een hele simpele reden: als je het waarheidsgetrouw brengt zit je naar een console met regels te kijken waar een gemiddelde kijker zowel niks van snapt als geen hol aan vindt. Dit is puur aankleding om de details niet het verhaal of je beleving ervan te laten verstoren.
idd... ben stiekum klein beetje verliefd op Tess (wat een geweldige rol is dat)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:43 schreef unaco het volgende:
Vond het een goede aflevering, alle leuke en belangrijke karakters kwamen er in voor. Volgende week beetje meer Tess en beetje minder Lois hopelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter een knipoog dan een blauw oog
Niet echt, want hij vermeld het ook nog eens zelf.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:06 schreef Breuls het volgende:
Toen Jor-El seizoenen terug op aarde was werd hij gespeeld door Tom Welling, onder het mom "ze lijken op elkaar". Zijn ze dat hier voor het gemak maar vergeten?![]()
Jorel verwijst zelf specifiek naar de tijd dat hij door zijn vader naar aarde was gestuurd, dus lijkt me niet dat ze die aflevering vergeten zijn.quote:
Ze zullen het nog wel ff wat bijwerken in edeting denk ikquote:Op zaterdag 5 december 2009 08:09 schreef Chuphinh het volgende:
Wow, dat ziet er ehm heel ... b-movie uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |