LOL.. Dat vond ik juist een opluchting en hoog tijd wordenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:21 schreef Regenbui het volgende:
Ben gestopt met kijken toen Lex eruit ging.
Ja, maar niet lang.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:21 schreef Regenbui het volgende:
Ben gestopt met kijken toen Lex eruit ging. Hoe is smallville tegenwoordig? Het vorige seizoen toen lex eruit ging vond ik al matig, dus hoe staat het er nu voor....Komt Lex nog terug btw ?
Ik was bang dat het niks zou worden als Lex eruit ging maar zonder het character Lex gaat het nog altijd over 'mquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:21 schreef Regenbui het volgende:
Ben gestopt met kijken toen Lex eruit ging. Hoe is smallville tegenwoordig? Het vorige seizoen toen lex eruit ging vond ik al matig, dus hoe staat het er nu voor....Komt Lex nog terug btw ?
Dat zal wel niet gebeuren. Helaas heeft dat met de rechten te maken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:17 schreef Breuls het volgende:
Zit ineens te denken; hoe cool zou het zijn om Batman te introduceren in Smallville? Of is het gewoon niet mogelijk om dat te doen terwijl je tegelijk respect houdt voor de grootte en impact van dat personage?
De rechten? Smallville is een DC serie.. wat weet jij over speciale tv-rechten voor Batman?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:20 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Dat zal wel niet gebeuren. Helaas heeft dat met de rechten te maken.
heeft niets met rechten te maken.. Batman is immers ook gewoon van Warner en DC. Ik zou het leuk vinden als Bruce Wayne een keer langskomt, maar ze moeten oppassen met de casting daarvoor. Wie weet komt er na Smallville wel een Batman seriequote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:20 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Dat zal wel niet gebeuren. Helaas heeft dat met de rechten te maken.
Ja, dat snap ik. Ik bedoelde het eigenlijk anders, maar goed, zie hieronder.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:33 schreef Retarded het volgende:
[..]
heeft niets met rechten te maken.. Batman is immers ook gewoon van Warner en DC. Ik zou het leuk vinden als Bruce Wayne een keer langskomt, maar ze moeten oppassen met de casting daarvoor. Wie weet komt er na Smallville wel een Batman serie
Dit lijkt me overigens van niet, maar je weet nooit.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:43 schreef Breuls het volgende:
Ben benieuwd of de Green Arrow film een tie-in met Smallville krijgt...
de aflevering die morgen aired in us komt tess ook weer veel in voorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:36 schreef esco_ het volgende:
Wist niets van een Green Arrow film
Maar zoals al vorige ep, ga ik nu nog ff kotsen op Lana.
Ze moet nu gewoon eens opflikkeren
Verder heeft deze ep niet veel nieuws gebracht vind ik, behalve dat Tess eigenlijk steeds leuker wordt
De Green Lantern film schijnt zelfs eerder te komen dan Green Arrow:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:40 schreef Breuls het volgende:
Er zijn ook plannen voor een Green Lantern film overigens. Die moeten ze ook nog 's in Smallville langs laten komen.
maar dit is laatste ep met lana is ze der krachten weer kwijt ofzo? of dood?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:40 schreef Breuls het volgende:
Net gezien. Mooi einde van Clark en Lana. En ik geloof niet direct dat Lex echt dood is.
Volgende aflevering is helaas pas weer over een maand..
ik wil thuis zijn ik heb geen zin meerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:46 schreef Breuls het volgende:
Als je dat wil weten moet je de aflevering kijken.
het zou te snel zijn om dit seizoen een einde te maken aangezien hij eindelijk beetje superman word en als ze het wel doen komt er zeker een zwak eindequote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:57 schreef Breuls het volgende:
Uhuh. Maar je moet maar zo denken: indien er een seizoen 9 komt betekenen deze hiaten een kleinere zomerstop.
lex is niet leuk vanaf s5 ofzo daarvoor welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:01 schreef Karina het volgende:
Wat een drama op het eind zeg. Ik hoop niet dat Lex echt dood is, dat zou ik echt jammer vinden.
Helaas nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar dit is laatste ep met lana is ze der krachten weer kwijt ofzo? of dood?
LOL.. tuurlijk niet. Lex Luthor is ook een hoofdfiguur in het superman verhaal. Luthor nu laten doodgaan zou hetzelfde zijn als ze Lois laten doodgaan. Dat kan dus niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:01 schreef Karina het volgende:
Wat een drama op het eind zeg. Ik hoop niet dat Lex echt dood is, dat zou ik echt jammer vinden.
Over een maand?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:40 schreef Breuls het volgende:
Net gezien. Mooi einde van Clark en Lana. En ik geloof niet direct dat Lex echt dood is.
Volgende aflevering is helaas pas weer over een maand..
SPOILER: Datum season finale bekendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mooie was die oneindige moeilijkheid: ze konden eindelijk samen zijn, maar nu kan Clark niet eens binnen een paar meter bij haar vandaan zijn zonder excruciating pain te verduren. En wat dan ook wel weer dapper en daardoor mooi was is dat hij dat toch trotseerde voor de laatste zoen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:47 schreef Purky het volgende:
[..]
Over een maand?![]()
Het was zeker een mooi eind. Wel super sad maar ook weer heel lievig tegelijk. "I love you..."
Ja, da's voor de ladies.quote:Wel fijn dat Oliver blijkbaar zo apart is dat ie geen ziekenhuis kleding aanhoeft en er gewoon half-bloot bij zit![]()
quote:Da's toch geen spoiler? Er zijn acht afleveringen, dus je kunt het zelf ongeveer uitrekenen. Sowieso eindigen de meeste seizoenen in mei.SPOILER: Datum season finale bekendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Ik dacht misschien dat sommige mensen het niet willen weten. Er zijn altijd van die zeurpieten hequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het mooie was die oneindige moeilijkheid: ze konden eindelijk samen zijn, maar nu kan Clark niet eens binnen een paar meter bij haar vandaan zijn zonder excruciating pain te verduren. En wat dan ook wel weer dapper en daardoor mooi was is dat hij dat toch trotseerde voor de laatste zoen.
[..]
Ja, da's voor de ladies.
[..]
Da's toch geen spoiler? Er zijn acht afleveringen, dus je kunt het zelf ongeveer uitrekenen. Sowieso eindigen de meeste seizoenen in mei.
Ja, ik zag het (afl net gekeken). Jammer, maar wel een heel sterk Smallville moment.quote:
Smallville doet vaak 'emotionele eindes' maar dit stak er wel bovenuit, imho.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:48 schreef scanman01 het volgende:
Veel drama in deze aflevering, vooral het einde. Emotioneel .
Als je op de betreffende pagina (in jouw geval dus de pagina waar seizoen 7 van Smallville staat) naar beneden scrolt, dan staat onder 'technical details' welke subtitles erop staan. Dat staat er in dit geval niet en dan kun je er zo goed als zeker van zijn dat er geen Dutch subs op staan.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:16 schreef Ericjuh het volgende:
Heeft er toevallig iemand ervaring met dvd's van play.com? En dan bedoel ik smallville?
Ik wil namelijk seizoen 7 kopen, maar er zit een behoorlijke prijsverschil tussen play.com en nederlandse winkels:
http://www.play.com/DVD/D(...)roduct.html?cur=258#
Ik weet alleen niet of er Nederlandse ondertitelingen bij zitten (mijn vriendin vind het fijner met ondertitels). Heeft iemand toevallig deze ook thuis?
het coolste zou zijn een smallville filmquote:Op maandag 9 februari 2009 22:34 schreef Breuls het volgende:
Er zijn geruchten over de volgende Superman film. Hoewel geschreven door JJ Abrams, vind ik 't niet okay als Kal-El's backstory te sterk wordt aangepast. Aan de andere kant; als het een cool verhaal wordt, waarom niet.
LOIS !!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:08 schreef Sc0tTy het volgende:
zoo eindelijk de nieuwste ep gekekenvond hem wel aardig, maar dat einde was echt mooi
ben wel blij dat lana nu weg is en hopelijk ook Lex, ik vond het juist dit seizoen stuk beter zonder hun. na 8 seizoenen ben ik dat nml best wel beetje beu
en hopelijk de volgende ep LOIS !!!
ps: die nurse... woei, daar zou mijn hartje ook harder van gaan kloppen![]()
lana is nu weg en volgende maand is lois backquote:Op woensdag 11 februari 2009 04:53 schreef Dethroned het volgende:
[..]
LOIS !!
Vind dit seizoen maar een rommeltje en stomme tering clark die Lois ff negeert nadat ie Lana ziet. Kan me er echt zwaar aan ergeren.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 04:53 schreef Dethroned het volgende:
Vind dit seizoen maar een rommeltje en stomme tering clark die Lois ff negeert nadat ie Lana ziet. Kan me er echt zwaar aan ergeren.
die was inderdaad heel goedquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:08 schreef Dethroned het volgende:
En omdat we een maand moeten wachten....
[ afbeelding ]
Een onvergetelijk Smallville moment van Lois !
als je naar de ep (stilleto) kijkt zie je dat lois nog altijd opzoek is naar de red-blue blur dus mischien is hij weer terug in de tijd gegaan ofzoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:53 schreef Breuls het volgende:
Ja dat las ik ook. Damnit. Duurt het alsnog vier weken. En nota bene is ep 15 de aflevering waarin Clark zijn geheim bekendmaakt aan de wereld, volgens de beschrijving. Aangezien in de ons bekende verhalen (bijna) niemand Supermans ware identiteit kent vraag ik me erg af wat dat inhoudt...
Of een "What If.." episode.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je naar de ep (stilleto) kijkt zie je dat lois nog altijd opzoek is naar de red-blue blur dus mischien is hij weer terug in de tijd gegaan ofzo
ik hoop dat ze het blijft weten en niet zoals lana in s4 ep 12 geloof ikquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:33 schreef esco_ het volgende:
[..]
Of een "What If.." episode.
Ben op zoiets altijd al t wachten.
Ooit bij Futurama een aflevering waar ze een "what if"-machine hadden die te toekomst vertelt als bepaald iets zou gebeuren. Dat was weer eens mijn bijdrage
Denk dat uiteindelijk niemand meer iets weet en Lois en Clark geen enkele stap vooruit zetten. Zonde zoiets..
Dat lijkt mij ook inderdaad. Het kan in ieder geval niet echt zijn, want dat helpt det hele superman verhaal omzeep.quote:
Geheugenverlies van iedereen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:53 schreef Breuls het volgende:
Mja, een What if, of iets dat ze nog nooooit hebben gedaan: geheugenverlies aan het einde van de aflevering.
als iedereen die het nieuws heeft gelezen geheigenverlies lijd kijk ik de serie gewoon niet meerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:00 schreef Triggershot het volgende:
Wordt de volgende aflevering iets in de genre van :
Dat Lana dood ging in een carcrash, daarna zijn vader?
Dat hij werd opgenomen in een gekkenhuis?
Dat hij hysterisch werd na geinfecteerd te worden door een meteorietsplinter die Brainiac hem had gestuurd?
Zo ja
Als het weer terug de tijd in gaat om het te fixxen, of geheugenverlies is het echt zwaaaar lame.
Brainiac blijft ook maar terugkomen, zo ook Lex, dus ze zijn niet echt vies van met hetzelfde verhaaltje weg te komen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als iedereen die het nieuws heeft gelezen geheigenverlies lijd kijk ik de serie gewoon niet meer
het lijkt me dan ook heel sterk dat dat zal gaan gebeuren
manhunter kan niets doen hijs een mens maar een oud personage komt terugquote:Op zondag 15 februari 2009 11:43 schreef Retarded het volgende:
Misschien is het maar een visioen of een droom ofzo? Dat Clark op het punt staat om zijn geheim vrij te geven, en dan hij door iemand tegengehouden wordt ofzo? Misschien wel door Manhunter?
yesquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:24 schreef Breuls het volgende:
Er komt een negende seizoen.
Bron: http://www.kryptonsite.com/season9ishappening.htm
Hoe liep het ook al weer met haar af in laatste aflevering waar ze speelde?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:28 schreef Breuls het volgende:
Klopt, Tori Spelling, die zijn geheim al kent.
ze werd aangereden door lana terwijl ze cloe wilde vermoorde en toen zag je dat het water wegliep zegmaarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe liep het ook al weer met haar af in laatste aflevering waar ze speelde?
dat was al 3 weken bekend jammer genoegquote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:38 schreef Karina het volgende:
Ik had ergens staan dat het gisteren weer zou beginnen, maar dat is dus niet zoDe 12e pas.
Ik had het een tijdje geleden in Outlook gezet en daarna niet meer gekeken of het was veranderd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat was al 3 weken bekend jammer genoeg
Van mij wel. Waarom denk je dat het zo'n goed seizoen isquote:Op zondag 1 maart 2009 01:13 schreef wolfrolf het volgende:
Tot slot weiger ik te accepteren dat Lex dood is. Dat mag niet van mij![]()
![]()
![]()
![]()
het is lekker zonder lexquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van mij wel. Waarom denk je dat het zo'n goed seizoen is
Maar ja... Lex Luthor is niet dood natuurlijk. Of ze moeten wel héél erg gaan afwijken van het verhaal.
mischien nog 1 keer ofzo maar aangezien clark en zei niet meer binne 5 meter van elkaar kunnen komen zul je der niet veel meer zienquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:40 schreef wolfrolf het volgende:
Michael Rosenbaum kicks ass verdorieLana die moet definitief opgerot blijven met haar gezeik. Dit seizoen schopte keihard kont IMO totdat die koe er weer in kwam. God laat ze er alsjeblieft uitgeschreven blijven
![]()
maar het moet gewoon zo blijven maar zoals ik de volgende spoilers lees denk ik niet dat dit het geval isquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:34 schreef scanman01 het volgende:
Ach, het zal wel allemaal een droom blijken te zijn ofzo. Toch wel leuk om te zien, al is het maar voor 1 aflevering.
er zijn trouwens meer clipsquote:
Dan zou ik vooral bij het begin beginnen. Al is de serie daar heel anders dan het momenteel is, maar je groeit dan wel met de karakters mee.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Het wordt tijd dat ik mij ook eens in deze serie verdiep. Ik heb tot nu toe alleen maar af en toe een aflevering op TV gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk blijft het niet zo. Dan zouden het orginele verhaal wel héél erg veel geweld aandoen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar het moet gewoon zo blijven maar zoals ik de volgende spoilers lees denk ik niet dat dit het geval is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |