LOL.. Dat vond ik juist een opluchting en hoog tijd wordenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:21 schreef Regenbui het volgende:
Ben gestopt met kijken toen Lex eruit ging.
Ja, maar niet lang.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:21 schreef Regenbui het volgende:
Ben gestopt met kijken toen Lex eruit ging. Hoe is smallville tegenwoordig? Het vorige seizoen toen lex eruit ging vond ik al matig, dus hoe staat het er nu voor....Komt Lex nog terug btw ?
Ik was bang dat het niks zou worden als Lex eruit ging maar zonder het character Lex gaat het nog altijd over 'mquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:21 schreef Regenbui het volgende:
Ben gestopt met kijken toen Lex eruit ging. Hoe is smallville tegenwoordig? Het vorige seizoen toen lex eruit ging vond ik al matig, dus hoe staat het er nu voor....Komt Lex nog terug btw ?
Dat zal wel niet gebeuren. Helaas heeft dat met de rechten te maken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:17 schreef Breuls het volgende:
Zit ineens te denken; hoe cool zou het zijn om Batman te introduceren in Smallville? Of is het gewoon niet mogelijk om dat te doen terwijl je tegelijk respect houdt voor de grootte en impact van dat personage?
De rechten? Smallville is een DC serie.. wat weet jij over speciale tv-rechten voor Batman?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:20 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Dat zal wel niet gebeuren. Helaas heeft dat met de rechten te maken.
heeft niets met rechten te maken.. Batman is immers ook gewoon van Warner en DC. Ik zou het leuk vinden als Bruce Wayne een keer langskomt, maar ze moeten oppassen met de casting daarvoor. Wie weet komt er na Smallville wel een Batman seriequote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:20 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Dat zal wel niet gebeuren. Helaas heeft dat met de rechten te maken.
Ja, dat snap ik. Ik bedoelde het eigenlijk anders, maar goed, zie hieronder.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:33 schreef Retarded het volgende:
[..]
heeft niets met rechten te maken.. Batman is immers ook gewoon van Warner en DC. Ik zou het leuk vinden als Bruce Wayne een keer langskomt, maar ze moeten oppassen met de casting daarvoor. Wie weet komt er na Smallville wel een Batman serie
Dit lijkt me overigens van niet, maar je weet nooit.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:43 schreef Breuls het volgende:
Ben benieuwd of de Green Arrow film een tie-in met Smallville krijgt...
de aflevering die morgen aired in us komt tess ook weer veel in voorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:36 schreef esco_ het volgende:
Wist niets van een Green Arrow film
Maar zoals al vorige ep, ga ik nu nog ff kotsen op Lana.
Ze moet nu gewoon eens opflikkeren
Verder heeft deze ep niet veel nieuws gebracht vind ik, behalve dat Tess eigenlijk steeds leuker wordt
De Green Lantern film schijnt zelfs eerder te komen dan Green Arrow:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:40 schreef Breuls het volgende:
Er zijn ook plannen voor een Green Lantern film overigens. Die moeten ze ook nog 's in Smallville langs laten komen.
maar dit is laatste ep met lana is ze der krachten weer kwijt ofzo? of dood?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:40 schreef Breuls het volgende:
Net gezien. Mooi einde van Clark en Lana. En ik geloof niet direct dat Lex echt dood is.
Volgende aflevering is helaas pas weer over een maand..
ik wil thuis zijn ik heb geen zin meerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:46 schreef Breuls het volgende:
Als je dat wil weten moet je de aflevering kijken.
het zou te snel zijn om dit seizoen een einde te maken aangezien hij eindelijk beetje superman word en als ze het wel doen komt er zeker een zwak eindequote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:57 schreef Breuls het volgende:
Uhuh. Maar je moet maar zo denken: indien er een seizoen 9 komt betekenen deze hiaten een kleinere zomerstop.
lex is niet leuk vanaf s5 ofzo daarvoor welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:01 schreef Karina het volgende:
Wat een drama op het eind zeg. Ik hoop niet dat Lex echt dood is, dat zou ik echt jammer vinden.
Helaas nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar dit is laatste ep met lana is ze der krachten weer kwijt ofzo? of dood?
LOL.. tuurlijk niet. Lex Luthor is ook een hoofdfiguur in het superman verhaal. Luthor nu laten doodgaan zou hetzelfde zijn als ze Lois laten doodgaan. Dat kan dus niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:01 schreef Karina het volgende:
Wat een drama op het eind zeg. Ik hoop niet dat Lex echt dood is, dat zou ik echt jammer vinden.
Over een maand?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:40 schreef Breuls het volgende:
Net gezien. Mooi einde van Clark en Lana. En ik geloof niet direct dat Lex echt dood is.
Volgende aflevering is helaas pas weer over een maand..
SPOILER: Datum season finale bekendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mooie was die oneindige moeilijkheid: ze konden eindelijk samen zijn, maar nu kan Clark niet eens binnen een paar meter bij haar vandaan zijn zonder excruciating pain te verduren. En wat dan ook wel weer dapper en daardoor mooi was is dat hij dat toch trotseerde voor de laatste zoen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:47 schreef Purky het volgende:
[..]
Over een maand?![]()
Het was zeker een mooi eind. Wel super sad maar ook weer heel lievig tegelijk. "I love you..."
Ja, da's voor de ladies.quote:Wel fijn dat Oliver blijkbaar zo apart is dat ie geen ziekenhuis kleding aanhoeft en er gewoon half-bloot bij zit![]()
quote:Da's toch geen spoiler? Er zijn acht afleveringen, dus je kunt het zelf ongeveer uitrekenen. Sowieso eindigen de meeste seizoenen in mei.SPOILER: Datum season finale bekendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Ik dacht misschien dat sommige mensen het niet willen weten. Er zijn altijd van die zeurpieten hequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het mooie was die oneindige moeilijkheid: ze konden eindelijk samen zijn, maar nu kan Clark niet eens binnen een paar meter bij haar vandaan zijn zonder excruciating pain te verduren. En wat dan ook wel weer dapper en daardoor mooi was is dat hij dat toch trotseerde voor de laatste zoen.
[..]
Ja, da's voor de ladies.
[..]
Da's toch geen spoiler? Er zijn acht afleveringen, dus je kunt het zelf ongeveer uitrekenen. Sowieso eindigen de meeste seizoenen in mei.
Ja, ik zag het (afl net gekeken). Jammer, maar wel een heel sterk Smallville moment.quote:
Smallville doet vaak 'emotionele eindes' maar dit stak er wel bovenuit, imho.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:48 schreef scanman01 het volgende:
Veel drama in deze aflevering, vooral het einde. Emotioneel .
Als je op de betreffende pagina (in jouw geval dus de pagina waar seizoen 7 van Smallville staat) naar beneden scrolt, dan staat onder 'technical details' welke subtitles erop staan. Dat staat er in dit geval niet en dan kun je er zo goed als zeker van zijn dat er geen Dutch subs op staan.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:16 schreef Ericjuh het volgende:
Heeft er toevallig iemand ervaring met dvd's van play.com? En dan bedoel ik smallville?
Ik wil namelijk seizoen 7 kopen, maar er zit een behoorlijke prijsverschil tussen play.com en nederlandse winkels:
http://www.play.com/DVD/D(...)roduct.html?cur=258#
Ik weet alleen niet of er Nederlandse ondertitelingen bij zitten (mijn vriendin vind het fijner met ondertitels). Heeft iemand toevallig deze ook thuis?
het coolste zou zijn een smallville filmquote:Op maandag 9 februari 2009 22:34 schreef Breuls het volgende:
Er zijn geruchten over de volgende Superman film. Hoewel geschreven door JJ Abrams, vind ik 't niet okay als Kal-El's backstory te sterk wordt aangepast. Aan de andere kant; als het een cool verhaal wordt, waarom niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |