The Turkish slow chat community?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:17 schreef Breuls het volgende:
[..]
Yup. TTSCC is geannuleerd dus Green heeft een nieuw baantje.
Terminator: the sarah conner croniclesquote:Op donderdag 10 september 2009 22:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
The Turkish slow chat community?
Je weet dat je solidair moet zijn met de FOK!ers als admin en pas hoort te kijken als wij kunnen kijken héquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:55 schreef Breuls het volgende:
Ik ben bezig de laatste afleveringen van S8 opnieuw te kijken, en moet er nog twee voor vanavond S9 begint. Ik mag wel opschieten.
Maar die dingen zijn ook zijn schuld.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:38 schreef Desii het volgende:
ik had ergens gelezen, kweet niet meer waar, dat hij de dark-side opgaat.
Hopelijk wat langer als 1 aflevering iig, want dat hij altijd en overal de schuld toeeigent is idd behoorlijk irritant.
Onzin. Laatste seizoen is Chloe steeds meer emotioneel gaan reageren. Chloe is superslim, maar zij trekt het niet meer, ze is compleet aan het instorten. In die zin vind ik het perfect in het verhaal passen. Ik wist direct dat Clark het niet zou doen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:56 schreef Desii het volgende:
Btw: ik vond het heel dom overkomen dat Cloe vroeg om Jimmy terug tot leven te brengen door terug te gaan. De normaal zo slimme Cloe weet heel goed dat dat niet zomaar kan en als dit de reden wordt dat ze geen vrienden meer zijn... waardeloze scriptwriting.
Ben op het moment 9x02 aan het kijken, gelukkig is Tess weer heelquote:Op zondag 4 oktober 2009 04:19 schreef Breuls het volgende:
Op Corbens foto? Dat was zijn zus, Rebecca, en zeker niet Kara.
Nee, ik bedoel die foto op het einde: het bewusteloze naakte meisje op de in de aarde gebrande "S"...quote:Op zondag 4 oktober 2009 04:19 schreef Breuls het volgende:
Op Corbens foto? Dat was zijn zus, Rebecca, en zeker niet Kara.
leek mij meer op clark dan op een damequote:Op zondag 4 oktober 2009 19:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die foto op het einde: het bewusteloze naakte meisje op de in de aarde gebrande "S"...
Ik keek het net terug en je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
leek mij meer op clark dan op een dame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |