SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had er ook denk te veel van verwacht![]()
[ Bericht 17% gewijzigd door Friday12 op 13-03-2009 09:43:22 ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:37 schreef Friday12 het volgende:
ik had er veel meer van verwacht
Ik had van het Lois & Clark gedeelte ook veel meer verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had er ook denk te veel van verwacht![]()
Sad einde![]()
Ik zat echt van "Ga nou Clark, loop nou naar d'r toehoeee!!"![]()
Dat vond ik dus ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:08 schreef Purky het volgende:
[..]
Ik had van het Lois & Clark gedeelte ook veel meer verwacht.
Sad einde![]()
Ik zat echt van "Ga nou Clark, loop nou naar d'r toehoeee!!"
Volgens het officiele verhaal werken Lois en Clark heel lang bij The daily planet voordat ze een keer iets krijgen. Dus als ze zich daar aan houden, zul je nog heel lang moeten wachten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:13 schreef Purky het volgende:
True, maar ik had trailers & spoilers niet gezien. Ik wou gewoon dat ze doorgingen met Lois & Clark
Nee, maar je weet zelf ook dat dat niet echt relevante bijzaken zijn. De relatie tussen Lois en Clark is dat natuurlijk wel. Maar de schrijvers hebben het orginele verhaal al enorm 'geweld' aangedaan door Lois al te laten opduiken in Smallville. Dus wie weet gaan ze nog wel een stapje verder.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:16 schreef Breuls het volgende:
Smalville houdt zich niet aan de lijnen uit de comics. Althans, niet perse. Superman heette heus niet eerst de 'red-blue blur' bijvoorbeeld
Ach ja, die goede oude jaren '30.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:16 schreef Breuls het volgende:
Smalville houdt zich niet aan de lijnen uit de comics. Althans, niet perse. Superman heette heus niet eerst de 'red-blue blur' bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat laatste zou kunnen betekenen dat Lois helemaal nog niet achter Clarks geheim komt en de Lois in de trailer dus gewoon Chloe is.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:22 schreef Breuls het volgende:
Die van volgende week, denk ik. Reden dat ik dit denk:godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stelletje faalhasen dat het zijn
ze zouden al terug komen rond deze tijd dus denk het wel hequote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:12 schreef Breuls het volgende:
Interessant einde. Nieuwe kickoff voor de JLA?
Met één wens lukt Cloe wat ik al jaren wilquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Chloe in het lichaam van Lois geloof ik
Dan weet ik wel met welke 2 attributen ik heel de dag zou spelenquote:
Ik heb zo'n idee dat ik twee andere 'attributen' zou kiezen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan weet ik wel met welke 2 attributen ik heel de dag zou spelen
Santana is een muzikant. Je bedoelt Zatannaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Hier staan nog wat foto'svan die meid die Santana speelt
http://www.mykadesigns.com/
Ik ook. En wie niet: het sterke punt van Doomsday is dat hij wel dood kan, maar altijd weer tot leven komt en vervolgens niet meer op dezelfde manier uitgeschakeld kan worden. Omdat Smallville in een van de vorige afleveringen toonde hoe Davis werd vermoord met een mes, waarna hij niet meer vatbaar was voor messteken, ga ik er vanuit dat ze die eigenschap van Doomsday intact laten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:43 schreef Karina het volgende:
En dat hij nog zou leven, zag ik al mijlenver aankomen.
Wist helemaal niet dat dat bij zijn character hoorde, das wel ruigquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik ook. En wie niet: het sterke punt van Doomsday is dat hij wel dood kan, maar altijd weer tot leven komt en vervolgens niet meer op dezelfde manier uitgeschakeld kan worden. Omdat Smallville in een van de vorige afleveringen toonde hoe Davis werd vermoord met een mes, waarna hij niet meer vatbaar was voor messteken, ga ik er vanuit dat ze die eigenschap van Doomsday intact laten.
In het kort: Davis is nu immuun voor Kryptonite.
Overigens is de titel van de seizoensfinale ook Doomsday, dus dat belooft nog wat.
Wat dat met 'homo' te maken heeft zal ik wel nooit begrijpenquote:Op maandag 6 april 2009 02:41 schreef esco_ het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat dat bij zijn character hoorde, das wel ruig.
Voor de rest vond ik Clark weer overduidelijk homo deze keer, met z'n achterlijk "there's always another way". Moet echt eens normaal doen, die jongen.
Omdat hij altijd huilt als hij een zware beslissing moet nemen. Hij is een domme boer die het groter geheel niet ziet.quote:Op maandag 6 april 2009 03:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat dat met 'homo' te maken heeft zal ik wel nooit begrijpen
how about 'de enige hoofdpersoon in een serie die omver wordt gespeeld door alle bijfiguren'?quote:Op maandag 6 april 2009 17:12 schreef esco_ het volgende:
Omdat hij altijd huilt als hij een zware beslissing moet nemen. Hij is een domme boer die het groter geheel niet ziet.
Zijn denkwijze: Oh nee, er moet iemand sterven.
Juiste denkwijze: Hm hij moet sterven, zodat miljoenen mensen gered kunnen worden.
Dit kortzichtig gedrag, gepaard met zijn zielepiet-karakter en het "we must talk about it" liet mij concluderen dat hij een verwijfd figuur was, aka homo. Ik sta uiteraard open voor andere benamingen
Ik ben het met je eens dat het vaak met een hoop gezeur en gejammer komt, maar de essentie van het karakter Superman hebben ze goed te pakken in Smallville. Kal-El heeft in de comicgeschiedenis ooit maar een keer gedood, en daar heeft hij nu nog steeds last van.quote:Op maandag 6 april 2009 17:12 schreef esco_ het volgende:
[..]
Omdat hij altijd huilt als hij een zware beslissing moet nemen. Hij is een domme boer die het groter geheel niet ziet.
Zijn denkwijze: Oh nee, er moet iemand sterven.
Juiste denkwijze: Hm hij moet sterven, zodat miljoenen mensen gered kunnen worden.
Dit kortzichtig gedrag, gepaard met zijn zielepiet-karakter en het "we must talk about it" liet mij concluderen dat hij een verwijfd figuur was, aka homo. Ik sta uiteraard open voor andere benamingen
zie ook eerste alinea van deze pagina: http://en.wikipedia.org/wiki/General_Zodquote:Ghosts from the past
Superman had sworn never to take a life. But three Kryptonian rogues from a parallel universe left him little resource after they murdered billions on an alternate Eart. For the crime of global genocide, Superman executed the villians General Zod, Faora and Quex-Ul with kryptonite, an act that still haunts him.
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Morgen eindelijk een nieuwe aflevering
Rood of zwart?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:18 schreef wolfrolf het volgende:
Lois in leren outfit met laklaarzen is altijd goed.
Derhalve verklaar ik deze Smallville aflevering als episch.
Amen.
Hoop wel dat Chloe het seizoen overleeft maar ik vrees eigenlijk het ergstequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:31 schreef Purky het volgende:
Ik vind het jammer dat we weinig zien van Chloe als 'watchtower' enzo, toen ik dat zag was ik van "oeehhhh tof" en nu zien we er niks van..
Jimmy die erachter komt dat Davis alles heeft verpest, awh..
Waarom is de NLse tv daar zo in achtergebleven?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:14 schreef Yurithemaster het volgende:
morgen weer
En net5 gaat vanaf aanstaande zondag smallville uitzenden beginnende met aflevering 1 van seizoen 5.
Misschien keek er niemand.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom is de NLse tv daar zo in achtergebleven?![]()
Te duur?
Zullen inderdaad wel te weinig mensen naar hebben gekeken om een nieuw seizoen aan te schaffen. Misschien proberen ze het daarom nu op net5 dat doorgaans toch een net iets andere doelgroep heeft.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Misschien keek er niemand.Veronica heeft 't vroeger uitgezonden. En aangezien Net5 van dezelfde eigenaar is als Veronica is een switch naar Net5 niet eens zo gek.
Daar zal vandaag of volgende week verandering in komen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:04 schreef scanman01 het volgende:
Het vorige deel was echt heel erg depressief-makend. Chloe die haar leven compleet opoffert voor Clark. Chloe was altijd al een van mijn favotiete personages en dat blijft zo. Maar wat ze nu met haar personage doen gaat me wel wat ver.
Ik had al snel ene gruwelijke hekel aan lex met dat hele ik weet je geheim gezeur hoop iet dat we hetzelfde gezeik nu krijgen met Tess en was al helemaal blij toen davis/doomsday linda lake(Tori Spelling) vermoordequote:Opeens verheug ik me niet meer zo op de volgende aflevering. Eigenlijk vind ik badguys die meer dan 1 afl meedoen nooit zo leuk. Ik was Davis/Doomsday ook al heel snel zat eigenlijk. Jammer dat ze dat zo uitrekken.
Wat was dat op het einde precies? Lichtjes, stemmen.. iets uit de comics?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:49 schreef Breuls het volgende:
Interessante setup voor de finale, deze aflevering. Ik vind het goed dat Clark Davis en Doomsday van elkaar wil splitsen: op die manier komt Doomsday weer iets meer overeen met de DC Comics versie.
En leuk dat Parasite erin zat; die kwam onlangs nog een paar keer in de Superman comics langs.
De finale schijnt nogal wat spektakel te hebben, inclusief een paar JLA'ers.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:14 schreef Karina het volgende:
De nieuwe aflevering laat op zich wachten.
Ik vraag me af of Chloe nu helemaal uit de serie is verdwenen of dat ze nog terug komt? Ik vind haar ook altijd wel leuk. En het wordt tijd dat Clark en Lois nou eens een keertje bij elkaar komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik het wel mee eens eigenlijk.. Het voelde niet als een season finale voor mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Vond de finale behoorlijk tegenvallen eigenlijk had toch meer actie verwacht
Seizoen finale er komt een negende seizoen. weet iemand voor wanneer dat geplaned staat?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:02 schreef Chuphinh het volgende:
Ze hebben Cloe wel in een merkwaardige karakter veranderd. Maar idd vreemde season finale.. of was het de series finales?
Volgens de geruchtenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:03 schreef Tokus het volgende:
We zijn eindelijk van dat gezeik met Davies af. Gelukkig.
voorspelling voor aflevering 1 of 2 van het volgend seizoen: Lois keert terug, net voordat Superman's Pal Jimmy Olson doodgaat, en is de heldin van Chloe. Clark kan weer gewoon doorgaan als Clark, en de status quo is er hersteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat de Jimmy Olsen(Henry James Olsen) die dood is gegaan nog terug komt, ze hinten er juist naar dat zijn broertje de Jimmy Olsen is, zoals die bekend is in de comics. Oftewel James Bartholomew Olsen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:03 schreef Tokus het volgende:
We zijn eindelijk van dat gezeik met Davies af. Gelukkig.
voorspelling voor aflevering 1 of 2 van het volgend seizoen: Lois keert terug, net voordat Superman's Pal Jimmy Olson doodgaat, en is de heldin van Chloe. Clark kan weer gewoon doorgaan als Clark, en de status quo is er hersteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |