SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had er ook denk te veel van verwacht![]()
[ Bericht 17% gewijzigd door Friday12 op 13-03-2009 09:43:22 ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:37 schreef Friday12 het volgende:
ik had er veel meer van verwacht
Ik had van het Lois & Clark gedeelte ook veel meer verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had er ook denk te veel van verwacht![]()
Sad einde![]()
Ik zat echt van "Ga nou Clark, loop nou naar d'r toehoeee!!"![]()
Dat vond ik dus ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:08 schreef Purky het volgende:
[..]
Ik had van het Lois & Clark gedeelte ook veel meer verwacht.
Sad einde![]()
Ik zat echt van "Ga nou Clark, loop nou naar d'r toehoeee!!"
Volgens het officiele verhaal werken Lois en Clark heel lang bij The daily planet voordat ze een keer iets krijgen. Dus als ze zich daar aan houden, zul je nog heel lang moeten wachten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:13 schreef Purky het volgende:
True, maar ik had trailers & spoilers niet gezien. Ik wou gewoon dat ze doorgingen met Lois & Clark
Nee, maar je weet zelf ook dat dat niet echt relevante bijzaken zijn. De relatie tussen Lois en Clark is dat natuurlijk wel. Maar de schrijvers hebben het orginele verhaal al enorm 'geweld' aangedaan door Lois al te laten opduiken in Smallville. Dus wie weet gaan ze nog wel een stapje verder.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:16 schreef Breuls het volgende:
Smalville houdt zich niet aan de lijnen uit de comics. Althans, niet perse. Superman heette heus niet eerst de 'red-blue blur' bijvoorbeeld
Ach ja, die goede oude jaren '30.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:16 schreef Breuls het volgende:
Smalville houdt zich niet aan de lijnen uit de comics. Althans, niet perse. Superman heette heus niet eerst de 'red-blue blur' bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat laatste zou kunnen betekenen dat Lois helemaal nog niet achter Clarks geheim komt en de Lois in de trailer dus gewoon Chloe is.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:22 schreef Breuls het volgende:
Die van volgende week, denk ik. Reden dat ik dit denk:godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stelletje faalhasen dat het zijn
ze zouden al terug komen rond deze tijd dus denk het wel hequote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:12 schreef Breuls het volgende:
Interessant einde. Nieuwe kickoff voor de JLA?
Met één wens lukt Cloe wat ik al jaren wilquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Chloe in het lichaam van Lois geloof ik
Dan weet ik wel met welke 2 attributen ik heel de dag zou spelenquote:
Ik heb zo'n idee dat ik twee andere 'attributen' zou kiezen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan weet ik wel met welke 2 attributen ik heel de dag zou spelen
Santana is een muzikant. Je bedoelt Zatannaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Hier staan nog wat foto'svan die meid die Santana speelt
http://www.mykadesigns.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |