Hij is niet dood alleen levend begraven maar ze maakten zich er zo wel heel snel van afquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:19 schreef Karina het volgende:
Ik dacht even dat ik een stukje gemist had, want Doomsday was zomaar opeens doodgegaan in die explosie. Raar dat ze dat niet even hebben laten zien, ik vond het nogal verwarrend eigenlijk.
Ja en Lois is natuurlijk naar de toekomst gezapt (of het verleden, kan natuurlijk ook).
Zaterdagmorgen cq. middag bedoel je.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:34 schreef Breuls het volgende:
Ik woon tijdelijk in Curaçao, en we hebben hier de belangrijkste Amerikaanse zenders gewoon op de kabel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:38 schreef Breuls het volgende:
De trailer die op Comic-Con getoond is, gefilmd vanuit een wat onhandige hoek, maar goed genoeg zichtbaar. Een paar van de shots zijn genoeg voor een beetje fangasms.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar 9 weken en een beetje wachten![]()
Seizoen 5 was verweg beste als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:00 schreef Breuls het volgende:
Het stomme is, na acht seizoenen weten we dat het allemaal wel tegenvalt omdat alle coole shit wordt uitgesmeerd over al die afleveringen, maar toch: excitement!
Oh, en ik kom af en toe een herhaling tegen op the CW, en als je zo'n aflevering out-of-sequence ziet valt ineens op hoe cheesy sommige scenes zijn.
Er komt waarschijnlijk nog een tiende seizoen aan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:31 schreef Chrisende het volgende:
Ik hou van Smallville maar seizoen 9 moet echt de laaste zijn, want hoe ver wil je het nog rekken. Ben het zat om te wacthten wanneer en hoe hij nou superman wordt, leert vliegen en Lois krijgt
Yup. TTSCC is geannuleerd dus Green heeft een nieuw baantje.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:16 schreef Karina het volgende:
Is The Notorious B.A.G.! Brian Austin Green? Toevallig zit ik net Sarah Connor Chronicles te kijken en daar speelt hij ook al in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |