Ja, bijna schattigquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:38 schreef Purky het volgende:
De scene dat Lois zombie is en in de regen met Clark weer gewoon word![]()
Smaken verschillenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:52 schreef Karina het volgende:
En Clark begint er wel steeds fijner uit te zienZo met die strakke t-shirts.
Jij kan dat ook, maar doe jij dat?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Clark kon zijn eigen huid niet doorboren met zijn eigen nagels of tanden?
yup maar 't scheen nogal pijn te doenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Clark kon zijn eigen huid niet doorboren met zijn eigen nagels of tanden?
Nou nee maar er is dan ook weinig Super aan mijquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jij kan dat ook, maar doe jij dat?.
Inderdaad, die belabberde Lana Lang mis ik absoluut niet meer.... een mooie actrice maar die kon echtquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:07 schreef Witchfynder het volgende:
Erica Durance siert de mens ook wel.
Ja...te voorspelbaarquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Wel leuke aflevering maar voorspelbaar als je 'The game' met Michael Douglas hebt gezien.
best wel, ja...maar the green arrow is eindelijk terug, dus nu kunnen ze op de verhaallijn met Zod overgaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:14 schreef Breuls het volgende:
En alsof je een tellertje ziet lopen.
Erg cheesy, deze aflevering.
Vraag me af of Oliver ook netjes reageert op een mailtje van abnamro@hotmail.com die vraagt dat er enige wijzigingen hebben plaatsgevonden in de accounts en of je even wil inloggen op amrobankje.nl met zijn account om te kijken of alle gegevens nog kloppenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:14 schreef Breuls het volgende:
En alsof je een tellertje ziet lopen.
Erg cheesy, deze aflevering.
Beter goed gejat dan slecht bedacht zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja...te voorspelbaar
Saaie aflevering eigenlijk daardoor. En een spreekwoordelijke blatant ripoff
Dacht ook van Jezus zo stom ben je toch nietquote:Ook te stom voor woorden dat Oliver het niet doorkreeg. Alsof je een bankrekening met 3 miljard dollar (uberhaupt..een bankrekening met 3 miljard dollar) met 1 wachtwoord kan benaderen en dat je dat ook nog eens op een onbekende laptop doet.
quote:Op zondag 1 november 2009 02:47 schreef Knipoogje het volgende:
Toen ik die hacker voor het eerst zag, dacht ik al meteen 'die gaat van kant switchen'. Hij is gewoon te cute om de evil henchman van Luthor corp te spelen.
Volgens mij moeten die mensen die de computerschermpjes/animaties verzorgen de grootste lol hebben.
"en nu laten weer een scherm met fontgrootte 100 zien die zegt 'firewall 99 disabled'"
"ja, en we laten die acteur dit zeggen...'
"t is net de beroemde CSI visual basic app
Ja dat weet ik ook wel. Daarom zeg ik ook dat die ITers die het maken voor de serie in een deuk moeten liggen hoe ze de waarheid geweld aan moeten doen voor een leuk plaatjequote:Op zondag 1 november 2009 03:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat heeft een hele simpele reden: als je het waarheidsgetrouw brengt zit je naar een console met regels te kijken waar een gemiddelde kijker zowel niks van snapt als geen hol aan vindt. Dit is puur aankleding om de details niet het verhaal of je beleving ervan te laten verstoren.
idd... ben stiekum klein beetje verliefd op Tess (wat een geweldige rol is dat)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:43 schreef unaco het volgende:
Vond het een goede aflevering, alle leuke en belangrijke karakters kwamen er in voor. Volgende week beetje meer Tess en beetje minder Lois hopelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter een knipoog dan een blauw oog
Niet echt, want hij vermeld het ook nog eens zelf.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:06 schreef Breuls het volgende:
Toen Jor-El seizoenen terug op aarde was werd hij gespeeld door Tom Welling, onder het mom "ze lijken op elkaar". Zijn ze dat hier voor het gemak maar vergeten?![]()
Jorel verwijst zelf specifiek naar de tijd dat hij door zijn vader naar aarde was gestuurd, dus lijkt me niet dat ze die aflevering vergeten zijn.quote:
Ze zullen het nog wel ff wat bijwerken in edeting denk ikquote:Op zaterdag 5 december 2009 08:09 schreef Chuphinh het volgende:
Wow, dat ziet er ehm heel ... b-movie uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |