quote:
Thnx but no thnxquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:18 schreef MisterO het volgende:
Speciaal voor jou Yuri![]()
When I
Arriveeee
I bbbring the fireeee![]()
Het was meer voor de titel van het nummerquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het was meer voor de titel van het nummer
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:19 schreef MisterO het volgende:
Nuno wat ben je ook een skank
Bijna niks van die omschrijvingen is van toepassing zoals ik al postte. zeg maar welke wel waar is danquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
dat vrouwelijke gedeelte is ook niet altijd van toepassing, Nuno.
Je bent idd ècht een skank.
Boo-fucking-hoo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef Nuno_G het volgende:
Ik wil eigenlijk niet posten hier met zo'n TT![]()
Je moet het niet zo letterlijk nemen dat Skank. Ik bedoelde er mee dat je meer ingang hebt dan een harbour.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
[..]
Bijna niks van die omschrijvingen is van toepassing zoals ik al postte. zeg maar welke wel waar is dan![]()
Ik wil eigenlijk niet posten hier met zo'n TT![]()
R&B heeerlijk, maar dan wel die goeie shit. En gangsta rap.quote:
valsheid? Dit is tam.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:58 schreef wonderer het volgende:
De valsheid spat weer van het scherm, hoor.
Nog liever kerkpsalmen dan die vreselijke dat men muziek noemtquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
R&B heeerlijk, maar dan wel die goeie shit. En gangsta rap.met heerlijke beats and flows.. om nat van te worden.
Welke genre vind jij dan goed? Je kan toch niet alles over 1 kam scheren?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nog liever kerkpsalmen dan die vreselijke dat men muziek noemt![]()
![]()
jaren 80/90quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Welke genre vind jij dan goed? Je kan toch niet alles over 1 kam scheren?
O ja, jij bent van de Rock toch? Europe, Nine inch nails, etc.. hahah
Ingang, Ingang lieve Mieke, wie heeft dat ooit gezegdquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je moet het niet zo letterlijk nemen dat Skank. Ik bedoelde er mee dat je meer ingang hebt dan een harbour.
Nee, ik wil dat men kapt met proberen een ander zo veel mogelijk te kwetsen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
valsheid? Dit is tam.
Wil je vals? bitch, bring it on
Kwetsen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat men kapt met proberen een ander zo veel mogelijk te kwetsen.
Begrijpelijk, maar ik blijf het vervelend vinden, zeker als er weinig tegenwicht is van andere users die het niet doen en over hun eigen sores praten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kwetsen?Dit is idd echt nog helemaal niets. En als hij zich zo profileert en opwind over niets, kan ie t krijgen.
E-rotic - Max don't have sex with ur ex.quote:
ik weet hoe het voeltquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
hahahquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ingang, Ingang lieve Mieke, wie heeft dat ooit gezegd
en hun 2e single Fred come to bedquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
E-rotic - Max don't have sex with ur ex.
ik vond ze destijds wel aardig. IK heb nog een videoboodschap van Anita op band staan toen ik ziek was. Zij trad op in Supperclub en ik kon er niet zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ray en Anita Doth
Nance en stacy?
Irene Moors en de smurfen ?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hun 2e single Fred come to bed
hahah geweldig die Eurotrash.quote:
En je denkt echt dat mij dat kwest, dan moet er echt heeeeel veeeeel meer gebeurenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sashquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ray en Anita Doth
Nance en stacy?
Irene Moors en de smurfen ?
geen i drove all nite?quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En je denkt echt dat mij dat kwest, dan moet er echt heeeeel veeeeel meer gebeuren
Omdat ik wat makkelijker over seks denk dan de anderen hier. En dat keurt niet iedereen goed als je ook nog een vriendje hebt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahdas waar. Ik veroordeel niet. Ik wilde weten waarom iedereen dat zegt.
Captain Jackquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Sash
2 brothers on the 4th floor
Captain jack
ja die is gaafquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah geweldig die Eurotrash.
Club Bizarre van U96
amenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Omdat ik wat makkelijker over seks denk dan de anderen hier. En dat keurt niet iedereen goed als je ook nog een vriendje hebt.
Op een of andere manier snappen ze de situatie niet,terwijl dat toch all 357689 keer is uitgelegd.![]()
Voor de rest zijn ze gewoon jaloers![]()
En iedereen mag van mij oordelen en roepen wat ze willen, wel leven in een vrije wereld
Ja die is volgens mij 1 tot 2 jaar terug overledenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Captain Jack![]()
Is hij niet dood?
entrepeneurtje van mequote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja die is volgens mij 1 tot 2 jaar terug overleden
jaloers lijkt me niet, maar iedereen mag inderdaad voor zichzelf bepalen hoe hij./zij met sex omgaat, buiten de relatie of in een relatie. Open relatie, relatie met de scharrelkuip van je buren, je nichtje die je aan stukken scheurt... zolang het maar niet illegaal is (o wacht, 2 van mijn voorbeelden ZIJN illegaalquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Omdat ik wat makkelijker over seks denk dan de anderen hier. En dat keurt niet iedereen goed als je ook nog een vriendje hebt.
Op een of andere manier snappen ze de situatie niet,terwijl dat toch all 357689 keer is uitgelegd.![]()
Voor de rest zijn ze gewoon jaloers![]()
En iedereen mag van mij oordelen en roepen wat ze willen, wel leven in een vrije wereld
Het wil niet vlotten, he?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:52 schreef hierissieweer het volgende:
Morgen krijg ik de brief, met de datum wanneer ik de sleutels krijg.
Het gaat er ook niet om of het lukt, maar om de poging.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En je denkt echt dat mij dat kwest, dan moet er echt heeeeel veeeeel meer gebeuren
dat doen handtasjes toch altijd? being vicious and all? It's an unbecoming 'quality'. Ik zie het hier ook zo vaak om mee heen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om of het lukt, maar om de poging.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
Hare Majesteit Katharina von Habsburg heeft mijn troon al in bezit genomen
[ afbeelding ]
Ha je hebt het onthouden. Maar nee de doos niet gevonden, en die doos moet er zijn, want daar zitten ook theeglazen in en die zijn nergens anders te vinden... Vreemd...quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Het wil niet vlotten, he?
Heb je je doos nog gevonden?
Ja, dus? Ik vind het gewoon niet lekker als het (in mijn ogen) de sfeer een beetje verziekt. Dan liever seks verhalenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat doen handtasjes toch altijd? being vicious and all? It's an unbecoming 'quality'. Ik zie het hier ook zo vaak om mee heen.
Nee, want dan ben ik next in linequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dus? Ik vind het gewoon niet lekker als het (in mijn ogen) de sfeer een beetje verziekt. Dan liever seks verhalen![]()
"Ik draag het alleen met iets meer stijl"quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jaloers lijkt me niet, maar iedereen mag inderdaad voor zichzelf bepalen hoe hij./zij met sex omgaat, buiten de relatie of in een relatie. Open relatie, relatie met de scharrelkuip van je buren, je nichtje die je aan stukken scheurt... zolang het maar niet illegaal is (o wacht, 2 van mijn voorbeelden ZIJN illegaal) moet iedereen het lekker zelf weten.
Als je dat wat je lekker zelf bepaald op een openbaar forum zet mag natuurlijk iedereen ook lekker zelf weten wat ze er van vinden en er van gaan zeggen. Da's het risico.
Mensen hebben ook hun mening over mij, en hoe ik met sex omga. Kijk, misschien ben ik wel net zo'n skank als jij. Ik draag het alleen met iets meer stijl
Lieverd als je wat hun doen aanvallen noemt, dan moet je 1 keer met ons uitgaan, dan weet je pas wat valse nichten en aanvallen zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik wil GEEN valse nicht zijn, maar als ik aangevallen wordt, bijt ik terug
OMG! i'm i thinking what ur thinking?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Lieverd als je wat hun doen aanvallen noemt, dan moet je 1 keer met ons uitgaan, dan weet je pas wat valse nichten en aanvallen zijn![]()
Er is maar 1 ding waar je me mee kunt beledigen
nee, dat doet (hopelijk) iedereenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
*Proest*quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
quote:
zoasl ik al zei wie kaatst moet de bal verwachten, het spijt me dat jij daar in betrokken bent en ook slachtoffer bent geworden.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat er echt een goede flame van jouw kant komt, eigenlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zoasl ik al zei wie kaatst moet de bal verwachten, het spijt me dat jij daar in betrokken bent en ook slachtoffer bent geworden.
Mensen die mij kennen, kennen mij vooral als zachtaardig en zorgzaam
Dat zal allemaal best, maar je zoekt vaak genoeg de confrontatie of iig de rel op. Allemaal best, maar je speelt nu wel heel erg de onschuldigheid zelve.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
zoasl ik al zei wie kaatst moet de bal verwachten, het spijt me dat jij daar in betrokken bent en ook slachtoffer bent geworden.
Mensen die mij kennen, kennen mij vooral als zachtaardig en zorgzaam
en met flame bedoel je?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:43 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er echt een goede flame van jouw kant komt, eigenlijk.
o.k.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:47 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze zeggen Mike, zeg jij het anders eens?
Jij als Espagnol zou het moeten weten jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG! i'm i thinking what ur thinking?![]()
Het is toch what comes around goes around?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k.
KARMA IS A BITCH!
what goes around (not me), comes around
dat wat je daar wel eens in een voetbalstadion hoort ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jij als Espagnol zou het moeten weten ja
ook!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:53 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Het is toch what comes around goes around?
wat? het woordje sloeber?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wat je daar wel eens in een voetbalstadion hoort ?
ik heb het weleens in een voetbalstadion gehoord, maar of je hetzelfde bedoelt weet ik niet. Denk het niet eigenlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wat je daar wel eens in een voetbalstadion hoort ?
een minder vriendelijke versie van zoon van je moederquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb het weleens in een voetbalstadion gehoord, maar of je hetzelfde bedoelt weet ik niet. Denk het niet eigenlijk
die ja en alles wat daar mee te maken heeftquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een minder vriendelijke versie van zoon van je moeder
terwijl dat toch ongeveer de eerste woordjes spaans zijn die een ieder leertquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
die ja en alles wat daar mee te maken heeft
hoe weet je dat ik geen zelfspot heb, het is alleen maar wat ik hier toon en type schatquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:04 schreef MisterO het volgende:
Ik mag Nuno niet, maar dat komt niet doordat hij een skank is, maar doordat hij de meest arrogante user is dat er kan zijn. Het is echt leuk als iemand zelfspot heeft, en dat heeft hij helaas niet![]()
Het is alleen maar kijk mij hoe leuk ik ben, hoe sterk ik ben en wat voor leuke dingen ik meemaak![]()
rigggghttttt
bring it onnnnnn
wacht daar eens mee, ik moet nog eerst naar huis en wie is de mol kijkenquote:
Volgens mij weet jij ook niet wat onze sarcasme is, en zelfs niet als dat verduidelijkt wordt met eenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
"Ik draag het alleen met iets meer stijl"Stijl heb ik genoeg Querido maak je daar maar geen zorgen over
Heb ook zoals ik al eerder zei totaal geen moeite met hun reacties. Het is idd een openbaar forum en het is nog lang niet alles wat ik hier neer pleur![]()
En dat jaloers was gewoon sarcastisch bedoeld, maar ik weet niet wat jullie sarcasme is dus zal ik dat voortaan achter laten
Sorry maar ik heb geen tijd Mike, moet borrelen en uit eten voor werk. Ciao e Bezinhosquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:06 schreef mike_hunt het volgende:
i see a bitchfight cumming up.
daarvoor is het al te laatquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik wil GEEN valse nicht zijn,
Me tooquote:maar als ik aangevallen wordt, bijt ik terug
Jeutje, jij hebt echt een verkeerd zelfbeeld!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en PJO, een rel op zoeken is iets anders, ik ben zeker strijdbaar, soms ook plagerig, maar nooit vals, als je me daarop kunt betrappen, kunt aantonen dan moet ik me anders opstellen.
Want ik wil niet vals zijn.
no, u didn't ...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
terwijl dat toch ongeveer de eerste woordjes spaans zijn die een ieder leert
okay en een hollander ook nog Quanta costa por la noche
dat was toch omdat hier niets gebeurde, toymaker shadowreader?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Nu weet ik ook weer waarom ik hier niet zo vaak kom
eerste woordje spaans is Puta toch?quote:
Nee, borderline.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jeutje, jij hebt echt een verkeerd zelfbeeld!
Drogreden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoe weet je dat ik geen zelfspot heb, het is alleen maar wat ik hier toon en type schat
Deels ook daarom jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat was toch omdat hier niets gebeurde, toymaker shadowreader?
Ik weet dat je me lief vindt, maar soms moet ik ff eerlijk tegen je zijn. De arrogantie spat van het beeld and it ain't pretty honeyquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoe weet je dat ik geen zelfspot heb, het is alleen maar wat ik hier toon en type schat
en trouwens de heleopmerking van dat skank was juist een beetje als zelfspot bedoelt, maar misschien had je dat niet door
en ik vind jou liefMissO
![]()
Ik heb hem hier nog niet meegemaakt als een total bitch. Of was dat vroeger anders?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jeutje, jij hebt echt een verkeerd zelfbeeld!
ja das waar! Zo ben jij ook spaans beginnen te leren?"quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
eerste woordje spaans is Puta toch?
Daarna leren we was gillipolla, en bete a la mierda en zo
Merhaba is hallo in het turksquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das waar! Zo ben jij ook spaans beginnen te leren?"
Volgens mij is dat het eerste wat je in een vreemde taal leert, de schunnige woorden.
Ik ben nu met turks bezig en ken alleen maar schunnige dingen yet.
Ok, ja dat kan ook...quote:
mental notequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Drogreden.
Wat je hier laat zien, is waar mensen je op beoordelen. Of je in je vrije tijd vrijwilliger bent in het asiel, maakt geen reet uit. Als je bewust deze kant, en alleen deze kant, van je persoonlijkheid laat zien, moet je niet aankomen met "maar in het echt...".Dat "echt" doet er hier niet toe.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Drogreden.
Wat je hier laat zien, is waar mensen je op beoordelen. Of je in je vrije tijd vrijwilliger bent in het asiel, maakt geen reet uit. Als je bewust deze kant, en alleen deze kant, van je persoonlijkheid laat zien, moet je niet aankomen met "maar in het echt...".Dat "echt" doet er hier niet toe.
Ik nheb op het HBO Spaans voor beginners, Spaans voor gevorderden en Spaans voor gevorderden 2 afgerond met een 10, een 10 en een 9. Dus nee, ik begin nu niet met Spaans te leren, ik HEB het ooit geleerdquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das waar! Zo ben jij ook spaans beginnen te leren?"
Ik ben ook Turks aan het leren.quote:Volgens mij is dat het eerste wat je in een vreemde taal leert, de schunnige woorden.
Ik ben nu met turks bezig en ken alleen maar schunnige dingen yet.
Thanks!quote:
Zeg, zit je nou mijn ex-vriendje te pesten?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik weet dat je me lief vindt, maar soms moet ik ff eerlijk tegen je zijn. De arrogantie spat van het beeld and it ain't pretty honey
En am is kut en yarak is lul.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik nheb op het HBO Spaans voor beginners, Spaans voor gevorderden en Spaans voor gevorderden 2 afgerond met een 10, een 10 en een 9. Dus nee, ik begin nu niet met Spaans te leren, ik HEB het ooit geleerd
Maar als je't niet heel erg vaak meer gebruikt dan roest het vast en glijdt het weg.
[..]
Ik ben ook Turks aan het leren.
Merhaba çanim! Nasilsin?
Ja dat heb je goed gezien yarak. Dat mag toch best?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, zit je nou mijn ex-vriendje te pesten?
Hoe gaat 't.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh..zoiets als hoe gaat het ermee?of klopt dat niet? Of zit je me uit te schelden?
en galas is ophouden...(alleen weet niet hoe je het schrijft)quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En am is kut en yarak is lul.
En çanim is schatje. Yini yiliniz kutlu olsun is Gelukkig nieuwjaar.
En dom gunun kutlu olsen is prettige verjaardag of gefeliciteerd.
Orspu is hoer. Gogusler zijn tieten.
Ik leer zoveel bij!
o, net zoals die dvd die ik heb gezien. Over de Vloer met Gerard en Gordon. Eén en al klaagzang. (maar vond het best wel vermakelijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vandaar dat iedereen mij hier ziet als zielig, ik klaag hier altijd alleen maar.
Jij en stijl? Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:32 schreef Nuno_G het volgende:
"Ik draag het alleen met iets meer stijl"Stijl heb ik genoeg Querido maak je daar maar geen zorgen over
Met andere woorden, je bent een nog grotere skank, een nog makkelijkere slet dan je hier laat zien. Classy, real classy... en ja dat is sarcasme. Sarcasme is iets zeggen, maar eigenlijk het tegenovergestelde menen. Ik weet het ik weet het, deze onthulling moet je leven op z'n grondvesten doen schudden aangezien je nog nooit enige blijk van inzicht in de nobele kunst van sarcasme hebt gegeven.quote:Heb ook zoals ik al eerder zei totaal geen moeite met hun reacties. Het is idd een openbaar forum en het is nog lang niet alles wat ik hier neer pleur![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:24 schreef Cairon het volgende:
[..]
Jij en stijl? Geloof je het zelf?
Jij gaat voor alles en iedereen op je rug liggen. Het heeft een zekere stijl, maar het is verre van stijlvol.
[..]
Met andere woorden, je bent een nog grotere skank, een nog makkelijkere slet dan je hier laat zien. Classy, real classy... en ja dat is sarcasme. Sarcasme is iets zeggen, maar eigenlijk het tegenovergestelde menen. Ik weet het ik weet het, deze onthulling moet je leven op z'n grondvesten doen schudden aangezien je nog nooit enige blijk van inzicht in de nobele kunst van sarcasme hebt gegeven.
Jezus Christ, Je bent écht a dumb fuck. We zijn tegelijk in gelogd. Trouwens Mike Hunt is een kloon van Uranus. En dat heb ik al 30 keer gezegd, my little Nemoquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:24 schreef hierissieweer het volgende:
Trouwens, wat wordt er toch veel druk gemaakt om Nuno... Iedereen weet dat hij een faker is en een kloon van Mike...
ben ik dat nou ook al niet meer??quote:
Moeten we soms een poll aanmaken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ben ik dat nou ook al niet meer??
Ja hoor. Hij kwam toch niet opdagen voor de bruiloftquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja dat heb je goed gezien yarak. Dat mag toch best?
Ja dus?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jezus Christ, Je bent écht a dumb fuck. We zijn tegelijk in gelogd. Trouwens Mike Hunt is een kloon van Uranus. En dat heb ik al 30 keer gezegd, my little Nemo
Ja dus?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jezus Christ, Je bent écht a dumb fuck. We zijn tegelijk in gelogd. Trouwens Mike Hunt is een kloon van Uranus. En dat heb ik al 30 keer gezegd, my little Nemo
Ja!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Moeten we soms een poll aanmaken?
Beetje jammer dat hij de confrontatie niet aandurft en gelijk weglooptquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor. Hij kwam toch niet opdagen voor de bruiloft
Ik ga zo ook maar eens onder de douche! Binnenkort heb ik mijn eigen douche!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:30 schreef wonderer het volgende:
Ik ga douchen, hoor. Stelletje azijnpissers
I'm not him, he's not me. Ik heb al genoeg aan de stemmen in mijn hoofdquote:
ochja, lijkt mij enig!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef rodebes het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eens onder de douche! Binnenkort heb ik mijn eigen douche!
Nou begin maar met polls maken zou ik zeggenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:31 schreef rodebes het volgende:
[..]
Ja!!
Verkiezing:
Domste,
zieligste,
grootste pispaaltje
populairste
etc...
En jij stelt jezelf beschikbaar?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef Vlarp het volgende:
Moet iedereen hier niet gewoon even flink doorgeneukt worden?
Owja, doe eens!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef Vlarp het volgende:
expliciete sex is hier forbidden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef Vlarp het volgende:
Cairon is infiltrating in our hearts.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:30 schreef wonderer het volgende:
Ik ga douchen, hoor. Stelletje azijnpissers
Ik moet dus een poll maken die ik zelf in geen enkele catagorie meer zal gaan winnen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou begin maar met polls maken zou ik zeggen
vertaling: ik ga Australian Open kijkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij de confrontatie niet aandurft en gelijk weglooptmaar dat hij iets niet afmaakt hebben we dus eerder gezien...
![]()
Ik ga tennissen in de kou![]()
Ze hebben nu inmiddels na de rode muntjes de grijze ook alweer vervangen, dus je bent al veel te lang niet meer hier geweest. Laten we die 2 combineren dan. Top jij of top ik?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef Vlarp het volgende:
A la highschool. Most likely to....quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:31 schreef rodebes het volgende:
[..]
Ja!!
Verkiezing:
Domste,
zieligste,
grootste pispaaltje
populairste
etc...
Als er nou leuke mensen zouden zitten hierquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
En jij stelt jezelf beschikbaar?
Normaal ben je nooit zo kieskeurig en nu heb je opeens de benen gekruist?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
expliciete sex is hier forbidden.
wat had je voor mij in gedachten?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
A la highschool. Most likely to....
Oh, ik mag kiezen! We kunnen 't ook allebei doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze hebben nu inmiddels na de rode muntjes de grijze ook alweer vervangen, dus je bent al veel te lang niet meer hier geweest. Laten we die 2 combineren dan. Top jij of top ik?
Succesquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:35 schreef rodebes het volgende:
[..]
Ik moet dus een poll maken die ik zelf in geen enkele catagorie meer zal gaan winnen...
Hee hee ik ben yurithamaster nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vertaling: ik ga Australian Open kijken
Volgens mij is MrBrightside best leukquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als er nou leuke mensen zouden zitten hier
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Normaal ben je nooit zo kieskeurig en nu heb je opeens de benen gekruist?
Dan mag jij hem doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij is MrBrightside best leuk
je moet ook niet al dat gas laten ontsnappen als jij je zwarte gat toont!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik schijn iedereen weg te jagen. Dat wil ik niet op mijn geweten hebben.
Leugens!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij is MrBrightside best leuk
Gaan we flip-floppen? Ok.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, ik mag kiezen! We kunnen 't ook allebei doen
quote:En ja, ik weet het
Ach je muzieksmaak is iig leukquote:
Ik voel me vereerd, maar ik heb hem voorlopig niet nodigquote:
u nasty, pottymouthquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je moet ook niet al dat gas laten ontsnappen als jij je zwarte gat toont!
Dat doet me eigenlijk vooral aan teenslippers denkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:41 schreef Ang3l het volgende:
Gaan we flip-floppen? Ok.
Wat een leuke kleur!! Helemaal mijn dingquote:
Nu zijn ze roze!
Ik gaf 'm ook maar een tipquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:42 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Niemand doet mij, kthnxbai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Misschien maar beter ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:45 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb geen relatie meer nodig, ik ga deze halen:
Hij kan echt tennissen ik nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vertaling: ik ga Australian Open kijken
weet ik!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij kan echt tennissen ik niet
Technically bespreken we hier geen sex en er wordt hier veel onzin besproken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
IK BEDOEL DIT NIET LULLIG!!!
maar ik vraag mij wel af waarom er zoveel topics met [HOMO] in ONZ worden gepost? Is dat omdat ze het in SEX niet willen?
Nu komt het over alsof de homo's zelf ook vinden dat homoseksualiteit onzin is.
Ik dacht ik zeg het maar ff
verder leuke topic hoor
Omdat we hier vooral onzin posten. En we hier gewoon aan zelfspot kunnen doen..quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
maar ik vraag mij wel af waarom er zoveel topics met [HOMO] in ONZ worden gepost? Is dat omdat ze het in SEX niet willen?
verder leuke topic hoor
ze is blond, en aangeschotenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:49 schreef MrBrightside het volgende:
Nee, want het gaat niet over seks.
Of wacht, het zou niet de hele tijd over seks moeten gaan.
Nee, we hebben een apart topic omdat we o zo anders zijn dan hetero's en sociaal dood zijn als we met hetero's moeten praten, dus we scheiden ons af want we willen heus niet integreren hoor!
Dat heet nou een REEKSquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
maar ik vraag mij wel af waarom er zoveel topics met [HOMO] in ONZ worden gepost?
Nah, die discussie hebben we al heel vaak gehad en we zijn zelfs even tijdelijk naar Generale Chat verhuist (wat ik de meest logische plek vind trouwens, het potten topic staat ook daar) maar Yvonne gebruikte haar macht en flitste ons met de toverstaf terug naar ONZquote:Is dat omdat ze het in SEX niet willen?
quote:Ik dacht ik zeg het maar ff
verder leuke topic hoor
speak for urself. Ik zit wel in andere topics.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:49 schreef MrBrightside het volgende:
Nee, we hebben een apart topic omdat we o zo anders zijn dan hetero's en sociaal dood zijn als we met hetero's moeten praten, dus we scheiden ons af want we willen heus niet integreren hoor!
Omdat we al vele malen uitstapjes hebben gedaan naar andere subfora (GC heeft onze voorkeur) Maar we worden elke keer teruggeplaatst door Yvonne omdat zij ons hier wilt hebben. Yvonne is namelijk homofoob...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
verder leuke topic hoor
En dat ook ja...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:49 schreef MrBrightside het volgende:
Ik ga ècht niet met hetero's integreren hoor!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:49 schreef MrBrightside het volgende:
Ok, het zelfde geldt voor jou: leer sarcasme te onderscheiden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
speak for urself. Ik zit wel in andere topics.
Weet ik, niet zo happen. (moet je nog eten?)quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:52 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ok, het zelfde geldt voor jou: leer sarcasme te onderscheiden.
nee hoorquote:
Sarcasme blijkt voor velen ene moeilijke vorm van humorquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:52 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ok, het zelfde geldt voor jou: leer sarcasme te onderscheiden.
Veel plezier!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:54 schreef MrBrightside het volgende:
Nee, ik heb al een pizza op en creme brulee. Omdat ik toch al dik word.
Ik heb gewoon alcohol nodig, en daarom ga ik nu echt! Ik heb mijn jas al aan en hoed al op.![]()
popjes
en heeft dikke tietenquote:
Ik post hier niet zo vaak meer, dus ik wist het nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee hoor
men weet wel dat ik hier gewoon mee post, en af 'n toe met Angel flirt
jij bent toch een vrouw?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee hoor
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:54 schreef MrBrightside het volgende:
Nee, ik heb al een pizza op en creme brulee. Omdat ik toch al dik word.
Ik heb gewoon alcohol nodig, en daarom ga ik nu echt! Ik heb mijn jas al aan en hoed al op.![]()
popjes
Smileys en een PI helpen enormquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sarcasme blijkt voor velen ene moeilijke vorm van humorOf in ieder geval moeilijk te herkennen. Wellicht omdat je de poster van het bericht niet kent of er geen overdosis smileys bijstaat
Hij is een man en we willen foto's van hem zien!quote:
harras him, as u did with me.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hij is een man en we willen foto's van hem zien!
Dat willen we nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
het viel me gewoon op en ik moest dat weten
ben wel zo brutaal dat ik dat dan ook gewoon vraag (al heb ik dan wel een x aantal flesjes grolsch nodig)
maar wil FOK jullie geen eigen subfora geven ergens aangezien jullie je wel graag distantiëren van de hetero's?
nee hoor ik zit ook in het topic: verkouden en beffenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
ben wel zo brutaal dat ik dat dan ook gewoon vraag (al heb ik dan wel een x aantal flesjes grolsch nodig)
maar wil FOK jullie geen eigen subfora geven ergens aangezien jullie je wel graag distantiëren van de hetero's?
We mogen inmiddels ook niet meer centraal zijn, (dat waren we vroeger wel)quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoor jij nog wel bij ons, je post zo sporadischquote:
Zonder mij had dit topic al niet meer bestaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoor jij nog wel bij ons, je post zo sporadisch
Vraag Breuls?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:03 schreef Cairon het volgende:
wie heeft er een lijstje van alle [homo]-posters die op dit moment met enige regelmaat posten.
Dus wie hebben er in de afgelopen drie maanden gepost meer dan 5 keer?
Maar wij zorgen dat hij in leven blijft nu...quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zonder mij had dit topic al niet meer bestaan
Lang lang lang HEEL lang geleden kende ik Breuls persoonlijkquote:
Komop, post foto's dan!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:04 schreef Het_hupt het volgende:
ik wil heul als lustobject gezien worden
dus ik had toch gelijk?!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:04 schreef Het_hupt het volgende:
ik wil heul als lustobject gezien worden
Ik noem dit topic niet echt levend meerquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar wij zorgen dat hij in leven blijft nu...
Hij heeft je tussen je naadje genomen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:06 schreef Cairon het volgende:
[..]
Lang lang lang HEEL lang geleden kende ik Breuls persoonlijk
En ik ben familie van Jezusquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:06 schreef Cairon het volgende:
[..]
Lang lang lang HEEL lang geleden kende ik Breuls persoonlijk
PDD: Breuls is a-sexueel, dus dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hij heeft je tussen je naadje genomen?
Was jij oprichter hiervan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zonder mij had dit topic al niet meer bestaan
Ow, hij had toch een vrouw?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: Breuls is a-sexueel, dus dat kan ik me niet voorstellen.
Thank God,quote:
lol, ik heb nu al moeite om de dames van me af te slaan op MSNquote:
Nou nee, hij had destijds gewoon een vriendinnetje hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:07 schreef Gellarboy het volgende:
PDD: Breuls is a-sexueel, dus dat kan ik me niet voorstellen.
dacht al wat te herkenen van mijzelf in jou!quote:
PDD: ik heb het op het moment even te druk, maar geef me nog een weekje en dan heb ik het wel voorgoed doodquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik noem dit topic niet echt levend meer
PDD: wie gaat er zo mee aan de drugs zich als een slet te grabbel gooien in een willekeurige darkroom in Amsterdam?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Thank God,
zeg iets schunnigs, NOW
Ja nu nog de heren!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol, ik heb nu al moeite om de dames van me af te slaan op MSN
PDD: Ha, dat excuuse heb ik ook jaren gehadquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:08 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nou nee, hij had destijds gewoon een vriendinnetje hoor.
Fokeiland for the win!
IK!!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: wie gaat er zo mee aan de drugs zich als een slet te grabbel gooien in een willekeurige darkroom in Amsterdam?
Ik maakte een geintjequote:Op donderdag 29 januari 2009 20:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dacht al wat te herkenen van mijzelf in jou!
PDD: Je hebt nu in ieder geval meteen al die kansloze homo's op je fobo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol, ik heb nu al moeite om de dames van me af te slaan op MSN
cockteaserquote:
Kun jij niet gewoon iets zeggen ipv PDD?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:08 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: ik heb het op het moment even te druk, maar geef me nog een weekje en dan heb ik het wel voorgoed dood.
PDD: Oh, jou trek ik ook zonder drugs wel uit elkaarquote:
Jammer, maar je weet, je bent altijd welkom bij mijn vader hè!quote:
Ging het er vroeger ruiger aan toe hier? Rellen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik noem dit topic niet echt levend meer
PDD: (en nu wordt het lastig) GB is niet eens thuis...quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon iets zeggen ipv PDD?
Pardon? (hoe moet ik dit opvatten?)quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: Oh, jou trek ik ook zonder drugs wel uit elkaar.
kun je nagaan als mn MSN dr in stond, hoe het hier zou flikkeren van de MSN meldingenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: Je hebt nu in ieder geval meteen al die kansloze homo's op je fobo.
Messyquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: Oh, jou trek ik ook zonder drugs wel uit elkaar.
Dat was ver voor jouw tijd hoor! dat was al op zijn retour toen ik begon met hier te postenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ging het er vroeger ruiger aan toe hier? Rellen?
Iehw!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jammer, maar je weet, je bent altijd welkom bij mijn vader hè!
proestquote:
ik ken het, ik ken het....quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kun je nagaan als mn MSN dr in stond, hoe het hier zou flikkeren van de MSN meldingen
PDD: Any way you like it!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Pardon? (hoe moet ik dit opvatten?)
Nou ja, nu PDD er is heb je een idee.. maar het was veeeeeeel leukerquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ging het er vroeger ruiger aan toe hier? Rellen?
Nou neuken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kun je nagaan als mn MSN dr in stond, hoe het hier zou flikkeren van de MSN meldingen
Ja...!!! Laat me met rustquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:14 schreef Gellarboy het volgende:
PDD: Enne? Wordt het hier al rustiger? Het schijnt nl dat ik mn billenmaatje bepaalde usertjes hier wegjaag.
Ik kreeg een gevoel ...quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
proest
jij ziet het al echt voor je eh?
PDD: Hmmz, tegenstrijdigheden in 1 zin. Ik was juist de reden dat het niet leuk meer was toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, nu PDD er is heb je een idee.. maar het was veeeeeeel leuker
ja rofl, een van mijn katten ook...............................quote:
Uhh.. weet ik veel!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: Hmmz, tegenstrijdigheden in 1 zin. Ik was juist de reden dat het niet leuk meer was toch?
Kittens!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja rofl, een van mijn katten ook...............................
3 maanden later had ik 5 katten
quote:
Nee, een premonition. Net zoals Phoebe in Charmedquote:
Ja ja ja, die kan ik wel hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het onze vader in het armeens:
<knip>
Ik kijk geen sprookjes-seriesquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, een premonition. Net zoals Phoebe in Charmed
Ken je hem echt?quote:
WAAAAT???quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:35 schreef Ang3l het volgende:
Ze hebben nu inmiddels na de rode muntjes de grijze ook alweer vervangen
en geen voetbal heb ik begrepen...quote:
wie is dat? en why?quote:
De kerstman doos, zo noemen jullie hem in Amerikaquote:
Ik ben christelijk opgevoed, en ik ben nog iets van 4 jaar overtuigd christen geweest..quote:
nee, ik noem hem sugadaddyquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
De kerstman doos, zo noemen jullie hem in Amerika
Wie heeft jou dat ingefluisterdquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en geen voetbal heb ik begrepen...
Ik begin steeds meer te geloven ben er sinds een maandje of 2 ervan overtuigd van het bestaan van jezus, maar dan op de gnostische wijze (met de gedachte van het ameense onze vader)quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben christelijk opgevoed, en ik ben nog iets van 4 jaar overtuigd christen geweest..
Maar nu geloof ik niet meer....
jijquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee hoor
Ah, de eeuwenoude discussiequote:Op donderdag 29 januari 2009 20:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te geloven ben er sinds een maandje of 2 ervan overtuigd van het bestaan van jezus, maar dan op de gnostische wijze (met de gedachte van het ameense onze vader)
Ik geloof niet meer in sprookjes. Maar ik geloof vooral niet meer omdat al die geloven zo huichelachtig asl de pest zijn. Alles uit naam van God, Allah en weet ik veel wie. Al die kut kerken met hun fundamentalistische ideeën. No thanks!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te geloven ben er sinds een maandje of 2 ervan overtuigd van het bestaan van jezus, maar dan op de gnostische wijze (met de gedachte van het ameense onze vader)
Dat soort discussies vinden hier niet plaatsquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ah, de eeuwenoude discussie![]()
*pakt vast wijn* Het is 5 o'clock somewhere
echt niet? waarom niet? Ik begon ook al iets en MisterO zei ook al zoiets.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat soort discussies vinden hier niet plaats
Ik geloof ook niet in de kerk, maar ik weer dat god aanwezig is in mijn leven, en dat jezus een boodschap heeft voor mij. En dat beiden kan ik niet ontkennen. Maar normaals, ik geloof ook niet in de kerk en in het wel of geen tv hebben...quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik geloof niet meer in sprookjes. Maar ik geloof vooral niet meer omdat al die geloven zo huichelachtig asl de pest zijn. Alles uit naam van God, Allah en weet ik veel wie. Al die kut kerken met hun fundamentalistische ideeën. No thanks!
PDD: inderdaad, GB heeft de dvd box gekregen als afscheid bij zn vorige baan. Erg leuke shows!!quote:
kostelijk dit!quote:
De tijd gaat door.quote:
Volgens mij heeft hier nooit iets dieps plaats gevonden...quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt niet? waarom niet? Ik begon ook al iets en MisterO zei ook al zoiets.
Moeten we het hier luchtig houden?
Tegenwoordig wel ja..quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O ja!! *zapt*quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De tijd gaat door.
Oooow WIDM begiiiint
te makkelijk *open deur*quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hier nooit iets dieps plaats gevonden...
PDD: Je moet geloven wat je wil. Zeker als je je daar beter door voelt. Jammer alleen dat bepaalde geloven vinden dat ze voor anderen moeten bepalen hoe ze hun leven moeten leiden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in de kerk, maar ik weer dat god aanwezig is in mijn leven, en dat jezus een boodschap heeft voor mij. En dat beiden kan ik niet ontkennen. Maar normaals, ik geloof ook niet in de kerk en in het wel of geen tv hebben...
Genadeloos afzeiken mag ook hoor. Gebeurt alleen niet vaak.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:32 schreef mike_hunt het volgende:
so truequote:Op donderdag 29 januari 2009 20:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: Je moet geloven wat je wil. Zeker als je je daar beter door voelt. Jammer alleen dat bepaalde geloven vinden dat ze voor anderen moeten bepalen hoe ze hun leven moeten leiden.
CU en CDAquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: Je moet geloven wat je wil. Zeker als je je daar beter door voelt. Jammer alleen dat bepaalde geloven vinden dat ze voor anderen moeten bepalen hoe ze hun leven moeten leiden.
PDD: maar ondertussen zijn alle meningen wel bekend is worden discussies al snel een opsomming van argumenten die al 100x tegenover elkaar zijn gezet (en ook nog vaak door dezelfde mensen).quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja..
"Vroeger" mocht er nog wel eens een heftige discussie worden gevoerd. Maar tegenwoordig is iedereen bang dat het niveau te hoog wordt
Ik heb het nooit geschuwd hoor, maar er zijn niet al te veel dingen waar ik over mee kan lullen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja..
"Vroeger" mocht er nog wel eens een heftige discussie worden gevoerd. Maar tegenwoordig is iedereen bang dat het niveau te hoog wordt
Ik reageer niet vaak meer, dus ik ben onvoorspelbaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: maar ondertussen zijn alle meningen wel bekend is worden discussies al snel een opsomming van argumenten die al 100x tegenover elkaar zijn gezet (en ook nog vaak door dezelfde mensen).
Naam: Chantal aka huppelmutsquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
We mogen inmiddels ook niet meer centraal zijn, (dat waren we vroeger wel)
Maar Yvonne haat ons... helaas...
maar het is wel verplicht je je voorte stellen wie je bent.
Je naam, foto, hobbys hoe je hier terecht kwam en wie je de meest lekkere vent vind...
Niemand heeft de waarheid in pacht... En omdat god en jezus voor mij het meeft vertrouwd voelen, geloof ik in hun, maar als iemand anders mij iets verteld neem ik dat meestal ook aan, of niet. Maar het mooiste is, alle geloven verschillen niet eens zo heel veel van elkaar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat alle denkbare onderwerpen aan bod zijn gekomen..quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: maar ondertussen zijn alle meningen wel bekend is worden discussies al snel een opsomming van argumenten die al 100x tegenover elkaar zijn gezet (en ook nog vaak door dezelfde mensen).
ben je een lesbotje?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naam: Chantal aka huppelmuts
Foto: zie fobo
hobby's: computeren, lezen, met hond wandelen, bierdrinken
hoe ik hier kwam: nou ik zat op ONZ onzin te kwallen en toen viel mij de [HOMO] topic op en toen viel me op dat er best veel in de geschiedenis van ONZ staan
meest lekkere vent:
We hebben het tegenwoordig over:quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat alle denkbare onderwerpen aan bod zijn gekomen..
PDD: Het grote verschil zit hem in hoe je dat gelukkige leven daar kunt bereiken. OF toch ook weer niet. In de basis komt het redelijk overeen, alleen wordt het altijd zo slecht uitgevoerd door de gelovigen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Niemand heeft de waarheid in pacht... En omdat god en jezus voor mij het meeft vertrouwd voelen, geloof ik in hun, maar als iemand anders mij iets verteld neem ik dat meestal ook aan, of niet. Maar het mooiste is, alle geloven verschillen niet eens zo heel veel van elkaar.
Allemaal beloven ze een gelukkig leven (na de dood)
nope wel nieuwsgierigquote:
Mits je je aan een stel suffe regels houdt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Allemaal beloven ze een gelukkig leven (na de dood)
Dat laatste is het probleem. Als iedereen nou eens zijn geschriften nou eens goed leest, dan zou de wereld een veel betere plek zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:43 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: Het grote verschil zit hem in hoe je dat gelukkige leven daar kunt bereiken. OF toch ook weer niet. In de basis komt het redelijk overeen, alleen wordt het altijd zo slecht uitgevoerd door de gelovigen...
PDD: dan lees je wel heel selectief. Het gaat veel meer.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
We hebben het tegenwoordig over:
Vampieren
en
Seks
en thats it....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |