Het gaat er ook niet om of het lukt, maar om de poging.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En je denkt echt dat mij dat kwest, dan moet er echt heeeeel veeeeel meer gebeuren
dat doen handtasjes toch altijd? being vicious and all? It's an unbecoming 'quality'. Ik zie het hier ook zo vaak om mee heen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om of het lukt, maar om de poging.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
Hare Majesteit Katharina von Habsburg heeft mijn troon al in bezit genomen
[ afbeelding ]
Ha je hebt het onthouden. Maar nee de doos niet gevonden, en die doos moet er zijn, want daar zitten ook theeglazen in en die zijn nergens anders te vinden... Vreemd...quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Het wil niet vlotten, he?
Heb je je doos nog gevonden?
Ja, dus? Ik vind het gewoon niet lekker als het (in mijn ogen) de sfeer een beetje verziekt. Dan liever seks verhalenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat doen handtasjes toch altijd? being vicious and all? It's an unbecoming 'quality'. Ik zie het hier ook zo vaak om mee heen.
Nee, want dan ben ik next in linequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dus? Ik vind het gewoon niet lekker als het (in mijn ogen) de sfeer een beetje verziekt. Dan liever seks verhalen![]()
"Ik draag het alleen met iets meer stijl"quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jaloers lijkt me niet, maar iedereen mag inderdaad voor zichzelf bepalen hoe hij./zij met sex omgaat, buiten de relatie of in een relatie. Open relatie, relatie met de scharrelkuip van je buren, je nichtje die je aan stukken scheurt... zolang het maar niet illegaal is (o wacht, 2 van mijn voorbeelden ZIJN illegaal) moet iedereen het lekker zelf weten.
Als je dat wat je lekker zelf bepaald op een openbaar forum zet mag natuurlijk iedereen ook lekker zelf weten wat ze er van vinden en er van gaan zeggen. Da's het risico.
Mensen hebben ook hun mening over mij, en hoe ik met sex omga. Kijk, misschien ben ik wel net zo'n skank als jij. Ik draag het alleen met iets meer stijl
Lieverd als je wat hun doen aanvallen noemt, dan moet je 1 keer met ons uitgaan, dan weet je pas wat valse nichten en aanvallen zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik wil GEEN valse nicht zijn, maar als ik aangevallen wordt, bijt ik terug
OMG! i'm i thinking what ur thinking?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Lieverd als je wat hun doen aanvallen noemt, dan moet je 1 keer met ons uitgaan, dan weet je pas wat valse nichten en aanvallen zijn![]()
Er is maar 1 ding waar je me mee kunt beledigen
nee, dat doet (hopelijk) iedereenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
*Proest*quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
quote:
zoasl ik al zei wie kaatst moet de bal verwachten, het spijt me dat jij daar in betrokken bent en ook slachtoffer bent geworden.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat er echt een goede flame van jouw kant komt, eigenlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zoasl ik al zei wie kaatst moet de bal verwachten, het spijt me dat jij daar in betrokken bent en ook slachtoffer bent geworden.
Mensen die mij kennen, kennen mij vooral als zachtaardig en zorgzaam
Dat zal allemaal best, maar je zoekt vaak genoeg de confrontatie of iig de rel op. Allemaal best, maar je speelt nu wel heel erg de onschuldigheid zelve.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
zoasl ik al zei wie kaatst moet de bal verwachten, het spijt me dat jij daar in betrokken bent en ook slachtoffer bent geworden.
Mensen die mij kennen, kennen mij vooral als zachtaardig en zorgzaam
en met flame bedoel je?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:43 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er echt een goede flame van jouw kant komt, eigenlijk.
o.k.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:47 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze zeggen Mike, zeg jij het anders eens?
Jij als Espagnol zou het moeten weten jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG! i'm i thinking what ur thinking?![]()
Het is toch what comes around goes around?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k.
KARMA IS A BITCH!
what goes around (not me), comes around
dat wat je daar wel eens in een voetbalstadion hoort ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jij als Espagnol zou het moeten weten ja
ook!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:53 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Het is toch what comes around goes around?
wat? het woordje sloeber?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wat je daar wel eens in een voetbalstadion hoort ?
ik heb het weleens in een voetbalstadion gehoord, maar of je hetzelfde bedoelt weet ik niet. Denk het niet eigenlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wat je daar wel eens in een voetbalstadion hoort ?
een minder vriendelijke versie van zoon van je moederquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb het weleens in een voetbalstadion gehoord, maar of je hetzelfde bedoelt weet ik niet. Denk het niet eigenlijk
die ja en alles wat daar mee te maken heeftquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een minder vriendelijke versie van zoon van je moeder
terwijl dat toch ongeveer de eerste woordjes spaans zijn die een ieder leertquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
die ja en alles wat daar mee te maken heeft
hoe weet je dat ik geen zelfspot heb, het is alleen maar wat ik hier toon en type schatquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:04 schreef MisterO het volgende:
Ik mag Nuno niet, maar dat komt niet doordat hij een skank is, maar doordat hij de meest arrogante user is dat er kan zijn. Het is echt leuk als iemand zelfspot heeft, en dat heeft hij helaas niet![]()
Het is alleen maar kijk mij hoe leuk ik ben, hoe sterk ik ben en wat voor leuke dingen ik meemaak![]()
rigggghttttt
bring it onnnnnn
wacht daar eens mee, ik moet nog eerst naar huis en wie is de mol kijkenquote:
Volgens mij weet jij ook niet wat onze sarcasme is, en zelfs niet als dat verduidelijkt wordt met eenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
"Ik draag het alleen met iets meer stijl"Stijl heb ik genoeg Querido maak je daar maar geen zorgen over
Heb ook zoals ik al eerder zei totaal geen moeite met hun reacties. Het is idd een openbaar forum en het is nog lang niet alles wat ik hier neer pleur![]()
En dat jaloers was gewoon sarcastisch bedoeld, maar ik weet niet wat jullie sarcasme is dus zal ik dat voortaan achter laten
Sorry maar ik heb geen tijd Mike, moet borrelen en uit eten voor werk. Ciao e Bezinhosquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:06 schreef mike_hunt het volgende:
i see a bitchfight cumming up.
daarvoor is het al te laatquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik wil GEEN valse nicht zijn,
Me tooquote:maar als ik aangevallen wordt, bijt ik terug
Jeutje, jij hebt echt een verkeerd zelfbeeld!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en PJO, een rel op zoeken is iets anders, ik ben zeker strijdbaar, soms ook plagerig, maar nooit vals, als je me daarop kunt betrappen, kunt aantonen dan moet ik me anders opstellen.
Want ik wil niet vals zijn.
no, u didn't ...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
terwijl dat toch ongeveer de eerste woordjes spaans zijn die een ieder leert
okay en een hollander ook nog Quanta costa por la noche
dat was toch omdat hier niets gebeurde, toymaker shadowreader?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Nu weet ik ook weer waarom ik hier niet zo vaak kom
eerste woordje spaans is Puta toch?quote:
Nee, borderline.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jeutje, jij hebt echt een verkeerd zelfbeeld!
Drogreden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoe weet je dat ik geen zelfspot heb, het is alleen maar wat ik hier toon en type schat
Deels ook daarom jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat was toch omdat hier niets gebeurde, toymaker shadowreader?
Ik weet dat je me lief vindt, maar soms moet ik ff eerlijk tegen je zijn. De arrogantie spat van het beeld and it ain't pretty honeyquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoe weet je dat ik geen zelfspot heb, het is alleen maar wat ik hier toon en type schat
en trouwens de heleopmerking van dat skank was juist een beetje als zelfspot bedoelt, maar misschien had je dat niet door
en ik vind jou liefMissO
![]()
Ik heb hem hier nog niet meegemaakt als een total bitch. Of was dat vroeger anders?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jeutje, jij hebt echt een verkeerd zelfbeeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |