En dat ook ja...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:49 schreef MrBrightside het volgende:
Nee, want het gaat niet over seks.
Of wacht, het zou niet de hele tijd over seks moeten gaan.
Nee, we hebben een apart topic omdat we o zo anders zijn dan hetero's en sociaal dood zijn als we met hetero's moeten praten, dus we scheiden ons af want we willen heus niet integreren hoor!
Ik ga ècht niet met hetero's integreren hoor!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:49 schreef MrBrightside het volgende:
Nee, want het gaat niet over seks.
Of wacht, het zou niet de hele tijd over seks moeten gaan.
Nee, we hebben een apart topic omdat we o zo anders zijn dan hetero's en sociaal dood zijn als we met hetero's moeten praten, dus we scheiden ons af want we willen heus niet integreren hoor!
Ok, het zelfde geldt voor jou: leer sarcasme te onderscheiden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
speak for urself. Ik zit wel in andere topics.
Weet ik, niet zo happen. (moet je nog eten?)quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:52 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ok, het zelfde geldt voor jou: leer sarcasme te onderscheiden.
nee hoorquote:
Sarcasme blijkt voor velen ene moeilijke vorm van humorquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:52 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ok, het zelfde geldt voor jou: leer sarcasme te onderscheiden.
Veel plezier!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:54 schreef MrBrightside het volgende:
Nee, ik heb al een pizza op en creme brulee. Omdat ik toch al dik word.
Ik heb gewoon alcohol nodig, en daarom ga ik nu echt! Ik heb mijn jas al aan en hoed al op.![]()
popjes
en heeft dikke tietenquote:
Ik post hier niet zo vaak meer, dus ik wist het nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee hoor
men weet wel dat ik hier gewoon mee post, en af 'n toe met Angel flirt
jij bent toch een vrouw?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee hoor
men weet wel dat ik hier gewoon mee post, en af 'n toe met Angel flirt
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:54 schreef MrBrightside het volgende:
Nee, ik heb al een pizza op en creme brulee. Omdat ik toch al dik word.
Ik heb gewoon alcohol nodig, en daarom ga ik nu echt! Ik heb mijn jas al aan en hoed al op.![]()
popjes
Smileys en een PI helpen enormquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sarcasme blijkt voor velen ene moeilijke vorm van humorOf in ieder geval moeilijk te herkennen. Wellicht omdat je de poster van het bericht niet kent of er geen overdosis smileys bijstaat
Hij is een man en we willen foto's van hem zien!quote:
harras him, as u did with me.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hij is een man en we willen foto's van hem zien!
Dat willen we nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
het viel me gewoon op en ik moest dat weten
ben wel zo brutaal dat ik dat dan ook gewoon vraag (al heb ik dan wel een x aantal flesjes grolsch nodig)
maar wil FOK jullie geen eigen subfora geven ergens aangezien jullie je wel graag distantiëren van de hetero's?
nee hoor ik zit ook in het topic: verkouden en beffenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
ben wel zo brutaal dat ik dat dan ook gewoon vraag (al heb ik dan wel een x aantal flesjes grolsch nodig)
maar wil FOK jullie geen eigen subfora geven ergens aangezien jullie je wel graag distantiëren van de hetero's?
We mogen inmiddels ook niet meer centraal zijn, (dat waren we vroeger wel)quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoor jij nog wel bij ons, je post zo sporadischquote:
Zonder mij had dit topic al niet meer bestaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoor jij nog wel bij ons, je post zo sporadisch
Vraag Breuls?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:03 schreef Cairon het volgende:
wie heeft er een lijstje van alle [homo]-posters die op dit moment met enige regelmaat posten.
Dus wie hebben er in de afgelopen drie maanden gepost meer dan 5 keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |