Maar wij zorgen dat hij in leven blijft nu...quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zonder mij had dit topic al niet meer bestaan
Lang lang lang HEEL lang geleden kende ik Breuls persoonlijkquote:
Komop, post foto's dan!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:04 schreef Het_hupt het volgende:
ik wil heul als lustobject gezien worden
dus ik had toch gelijk?!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:04 schreef Het_hupt het volgende:
ik wil heul als lustobject gezien worden
Ik noem dit topic niet echt levend meerquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar wij zorgen dat hij in leven blijft nu...
Hij heeft je tussen je naadje genomen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:06 schreef Cairon het volgende:
[..]
Lang lang lang HEEL lang geleden kende ik Breuls persoonlijk
En ik ben familie van Jezusquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:06 schreef Cairon het volgende:
[..]
Lang lang lang HEEL lang geleden kende ik Breuls persoonlijk
PDD: Breuls is a-sexueel, dus dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hij heeft je tussen je naadje genomen?
Was jij oprichter hiervan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zonder mij had dit topic al niet meer bestaan
Ow, hij had toch een vrouw?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: Breuls is a-sexueel, dus dat kan ik me niet voorstellen.
Thank God,quote:
lol, ik heb nu al moeite om de dames van me af te slaan op MSNquote:
Nou nee, hij had destijds gewoon een vriendinnetje hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:07 schreef Gellarboy het volgende:
PDD: Breuls is a-sexueel, dus dat kan ik me niet voorstellen.
dacht al wat te herkenen van mijzelf in jou!quote:
PDD: ik heb het op het moment even te druk, maar geef me nog een weekje en dan heb ik het wel voorgoed doodquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik noem dit topic niet echt levend meer
PDD: wie gaat er zo mee aan de drugs zich als een slet te grabbel gooien in een willekeurige darkroom in Amsterdam?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Thank God,
zeg iets schunnigs, NOW
Ja nu nog de heren!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol, ik heb nu al moeite om de dames van me af te slaan op MSN
PDD: Ha, dat excuuse heb ik ook jaren gehadquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:08 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nou nee, hij had destijds gewoon een vriendinnetje hoor.
Fokeiland for the win!
IK!!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: wie gaat er zo mee aan de drugs zich als een slet te grabbel gooien in een willekeurige darkroom in Amsterdam?
Ik maakte een geintjequote:Op donderdag 29 januari 2009 20:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dacht al wat te herkenen van mijzelf in jou!
PDD: Je hebt nu in ieder geval meteen al die kansloze homo's op je fobo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol, ik heb nu al moeite om de dames van me af te slaan op MSN
cockteaserquote:
Kun jij niet gewoon iets zeggen ipv PDD?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:08 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: ik heb het op het moment even te druk, maar geef me nog een weekje en dan heb ik het wel voorgoed dood.
PDD: Oh, jou trek ik ook zonder drugs wel uit elkaarquote:
Jammer, maar je weet, je bent altijd welkom bij mijn vader hè!quote:
Ging het er vroeger ruiger aan toe hier? Rellen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik noem dit topic niet echt levend meer
PDD: (en nu wordt het lastig) GB is niet eens thuis...quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon iets zeggen ipv PDD?
Pardon? (hoe moet ik dit opvatten?)quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: Oh, jou trek ik ook zonder drugs wel uit elkaar.
kun je nagaan als mn MSN dr in stond, hoe het hier zou flikkeren van de MSN meldingenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: Je hebt nu in ieder geval meteen al die kansloze homo's op je fobo.
Messyquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: Oh, jou trek ik ook zonder drugs wel uit elkaar.
Dat was ver voor jouw tijd hoor! dat was al op zijn retour toen ik begon met hier te postenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ging het er vroeger ruiger aan toe hier? Rellen?
Iehw!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jammer, maar je weet, je bent altijd welkom bij mijn vader hè!
proestquote:
ik ken het, ik ken het....quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kun je nagaan als mn MSN dr in stond, hoe het hier zou flikkeren van de MSN meldingen
PDD: Any way you like it!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Pardon? (hoe moet ik dit opvatten?)
Nou ja, nu PDD er is heb je een idee.. maar het was veeeeeeel leukerquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ging het er vroeger ruiger aan toe hier? Rellen?
Nou neuken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kun je nagaan als mn MSN dr in stond, hoe het hier zou flikkeren van de MSN meldingen
Ja...!!! Laat me met rustquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:14 schreef Gellarboy het volgende:
PDD: Enne? Wordt het hier al rustiger? Het schijnt nl dat ik mn billenmaatje bepaalde usertjes hier wegjaag.
Ik kreeg een gevoel ...quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
proest
jij ziet het al echt voor je eh?
PDD: Hmmz, tegenstrijdigheden in 1 zin. Ik was juist de reden dat het niet leuk meer was toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, nu PDD er is heb je een idee.. maar het was veeeeeeel leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |