ja das waar! Zo ben jij ook spaans beginnen te leren?"quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
eerste woordje spaans is Puta toch?
Daarna leren we was gillipolla, en bete a la mierda en zo
Merhaba is hallo in het turksquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das waar! Zo ben jij ook spaans beginnen te leren?"
Volgens mij is dat het eerste wat je in een vreemde taal leert, de schunnige woorden.
Ik ben nu met turks bezig en ken alleen maar schunnige dingen yet.
Ok, ja dat kan ook...quote:
mental notequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Drogreden.
Wat je hier laat zien, is waar mensen je op beoordelen. Of je in je vrije tijd vrijwilliger bent in het asiel, maakt geen reet uit. Als je bewust deze kant, en alleen deze kant, van je persoonlijkheid laat zien, moet je niet aankomen met "maar in het echt...".Dat "echt" doet er hier niet toe.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Drogreden.
Wat je hier laat zien, is waar mensen je op beoordelen. Of je in je vrije tijd vrijwilliger bent in het asiel, maakt geen reet uit. Als je bewust deze kant, en alleen deze kant, van je persoonlijkheid laat zien, moet je niet aankomen met "maar in het echt...".Dat "echt" doet er hier niet toe.
Ik nheb op het HBO Spaans voor beginners, Spaans voor gevorderden en Spaans voor gevorderden 2 afgerond met een 10, een 10 en een 9. Dus nee, ik begin nu niet met Spaans te leren, ik HEB het ooit geleerdquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das waar! Zo ben jij ook spaans beginnen te leren?"
Ik ben ook Turks aan het leren.quote:Volgens mij is dat het eerste wat je in een vreemde taal leert, de schunnige woorden.
Ik ben nu met turks bezig en ken alleen maar schunnige dingen yet.
Thanks!quote:
Zeg, zit je nou mijn ex-vriendje te pesten?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik weet dat je me lief vindt, maar soms moet ik ff eerlijk tegen je zijn. De arrogantie spat van het beeld and it ain't pretty honey
En am is kut en yarak is lul.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik nheb op het HBO Spaans voor beginners, Spaans voor gevorderden en Spaans voor gevorderden 2 afgerond met een 10, een 10 en een 9. Dus nee, ik begin nu niet met Spaans te leren, ik HEB het ooit geleerd
Maar als je't niet heel erg vaak meer gebruikt dan roest het vast en glijdt het weg.
[..]
Ik ben ook Turks aan het leren.
Merhaba çanim! Nasilsin?
Ja dat heb je goed gezien yarak. Dat mag toch best?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, zit je nou mijn ex-vriendje te pesten?
Hoe gaat 't.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh..zoiets als hoe gaat het ermee?of klopt dat niet? Of zit je me uit te schelden?
en galas is ophouden...(alleen weet niet hoe je het schrijft)quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En am is kut en yarak is lul.
En çanim is schatje. Yini yiliniz kutlu olsun is Gelukkig nieuwjaar.
En dom gunun kutlu olsen is prettige verjaardag of gefeliciteerd.
Orspu is hoer. Gogusler zijn tieten.
Ik leer zoveel bij!
o, net zoals die dvd die ik heb gezien. Over de Vloer met Gerard en Gordon. Eén en al klaagzang. (maar vond het best wel vermakelijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vandaar dat iedereen mij hier ziet als zielig, ik klaag hier altijd alleen maar.
Jij en stijl? Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:32 schreef Nuno_G het volgende:
"Ik draag het alleen met iets meer stijl"Stijl heb ik genoeg Querido maak je daar maar geen zorgen over
Met andere woorden, je bent een nog grotere skank, een nog makkelijkere slet dan je hier laat zien. Classy, real classy... en ja dat is sarcasme. Sarcasme is iets zeggen, maar eigenlijk het tegenovergestelde menen. Ik weet het ik weet het, deze onthulling moet je leven op z'n grondvesten doen schudden aangezien je nog nooit enige blijk van inzicht in de nobele kunst van sarcasme hebt gegeven.quote:Heb ook zoals ik al eerder zei totaal geen moeite met hun reacties. Het is idd een openbaar forum en het is nog lang niet alles wat ik hier neer pleur![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:24 schreef Cairon het volgende:
[..]
Jij en stijl? Geloof je het zelf?
Jij gaat voor alles en iedereen op je rug liggen. Het heeft een zekere stijl, maar het is verre van stijlvol.
[..]
Met andere woorden, je bent een nog grotere skank, een nog makkelijkere slet dan je hier laat zien. Classy, real classy... en ja dat is sarcasme. Sarcasme is iets zeggen, maar eigenlijk het tegenovergestelde menen. Ik weet het ik weet het, deze onthulling moet je leven op z'n grondvesten doen schudden aangezien je nog nooit enige blijk van inzicht in de nobele kunst van sarcasme hebt gegeven.
Jezus Christ, Je bent écht a dumb fuck. We zijn tegelijk in gelogd. Trouwens Mike Hunt is een kloon van Uranus. En dat heb ik al 30 keer gezegd, my little Nemoquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:24 schreef hierissieweer het volgende:
Trouwens, wat wordt er toch veel druk gemaakt om Nuno... Iedereen weet dat hij een faker is en een kloon van Mike...
ben ik dat nou ook al niet meer??quote:
Moeten we soms een poll aanmaken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ben ik dat nou ook al niet meer??
Ja hoor. Hij kwam toch niet opdagen voor de bruiloftquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja dat heb je goed gezien yarak. Dat mag toch best?
Ja dus?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jezus Christ, Je bent écht a dumb fuck. We zijn tegelijk in gelogd. Trouwens Mike Hunt is een kloon van Uranus. En dat heb ik al 30 keer gezegd, my little Nemo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |