quote:
Thnx but no thnxquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:18 schreef MisterO het volgende:
Speciaal voor jou Yuri![]()
When I
Arriveeee
I bbbring the fireeee![]()
Het was meer voor de titel van het nummerquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het was meer voor de titel van het nummer
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:19 schreef MisterO het volgende:
Nuno wat ben je ook een skank
Bijna niks van die omschrijvingen is van toepassing zoals ik al postte. zeg maar welke wel waar is danquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
dat vrouwelijke gedeelte is ook niet altijd van toepassing, Nuno.
Je bent idd ècht een skank.
Boo-fucking-hoo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef Nuno_G het volgende:
Ik wil eigenlijk niet posten hier met zo'n TT![]()
Je moet het niet zo letterlijk nemen dat Skank. Ik bedoelde er mee dat je meer ingang hebt dan een harbour.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
[..]
Bijna niks van die omschrijvingen is van toepassing zoals ik al postte. zeg maar welke wel waar is dan![]()
Ik wil eigenlijk niet posten hier met zo'n TT![]()
R&B heeerlijk, maar dan wel die goeie shit. En gangsta rap.quote:
valsheid? Dit is tam.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:58 schreef wonderer het volgende:
De valsheid spat weer van het scherm, hoor.
Nog liever kerkpsalmen dan die vreselijke dat men muziek noemtquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
R&B heeerlijk, maar dan wel die goeie shit. En gangsta rap.met heerlijke beats and flows.. om nat van te worden.
Welke genre vind jij dan goed? Je kan toch niet alles over 1 kam scheren?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nog liever kerkpsalmen dan die vreselijke dat men muziek noemt![]()
![]()
jaren 80/90quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Welke genre vind jij dan goed? Je kan toch niet alles over 1 kam scheren?
O ja, jij bent van de Rock toch? Europe, Nine inch nails, etc.. hahah
Ingang, Ingang lieve Mieke, wie heeft dat ooit gezegdquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je moet het niet zo letterlijk nemen dat Skank. Ik bedoelde er mee dat je meer ingang hebt dan een harbour.
Nee, ik wil dat men kapt met proberen een ander zo veel mogelijk te kwetsen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
valsheid? Dit is tam.
Wil je vals? bitch, bring it on
Kwetsen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat men kapt met proberen een ander zo veel mogelijk te kwetsen.
Begrijpelijk, maar ik blijf het vervelend vinden, zeker als er weinig tegenwicht is van andere users die het niet doen en over hun eigen sores praten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kwetsen?Dit is idd echt nog helemaal niets. En als hij zich zo profileert en opwind over niets, kan ie t krijgen.
E-rotic - Max don't have sex with ur ex.quote:
ik weet hoe het voeltquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat men kapt met proberen een ander zo veel mogelijk te kwetsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |